Ga naar inhoud

Lindan : 25 januari 2020 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Yeah eindelijk mijn eerste bikini gescoord 🥳🎉😊

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar hebben jullie besteld.  Pfff kan niks leuks vinden 🤣🤣🤣 wie had dat gedacht 

Nee serieus vind alles mooi en toch niet mooi genoeg hahahaha keuze stress en als ik dan denk yes deze wordt het, hebben ze hem niet in mijn maat of moet ik s, m, l of xl aangeven. Tja als ik l neem past t wel om mn borsten maar valt die sowieso op de grond. 

😅😅 

 

En super mooie bikini , staat je fantastisch.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjaantje02

https://www.lascana.nl

 

ja ik moet echt eerst passen voor ik iets koop . En hier vind ik ook niet zo heel duur😉misschien vindt je iets leuks. 
 

of als dat net iets te kleurig is heeft de onderstaande ook wel leuke. Ik ga hier een zwarte bestellen , ik denk namelijk dat het een mooie pasvorm heeft . En ik heb een zwart broekje in de kast😆
 

https://www.annadiva.nl/badmode/bikini.html
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Robijntje02 😘

Vandaag voor het eerst in bikini gelegen in de tuin 🤗 voelde zo goed 😊.

Weet je wat me vooral opviel ....voorheen hoefde ik maar een rare beweging te maken of mijn tepel hing eruit , of de hele tijd je push up bikini recht trekken omdat het gek zat.  
Nu , kon ik rennen , spelen met de kids  , liggen en weer op staan en alles zat er nog steeds mooi in😳😂😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Lindan zei:

Dankjewel @Robijntje02 😘

Vandaag voor het eerst in bikini gelegen in de tuin 🤗 voelde zo goed 😊.

Weet je wat me vooral opviel ....voorheen hoefde ik maar een rare beweging te maken of mijn tepel hing eruit , of de hele tijd je push up bikini recht trekken omdat het gek zat.  
Nu , kon ik rennen , spelen met de kids  , liggen en weer op staan en alles zat er nog steeds mooi in😳😂😳


Omg push up bikini’s waren echt een fucking nachtmerrie hoor. Hele dag was ik bezig m’n tietjes opnieuw erin aan het tillen omdat je dan weer zo’n gapend gat zag en zo m’n bikinitop de leegte in kon kijken zeg maar 🤣

Wat ben ik blij dat dat verleden tijd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Veerveertje zei:


.... omdat je dan weer zo’n gapend gat zag en zo m’n bikinitop de leegte in kon kijken zeg maar 🤣

Wat ben ik blij dat dat verleden tijd is.

Ha ha heel herkenbaar @Veerveertje!

Had ik ook met mijn oude  voorgevormde bikini; leek heel wat van de buitenkant maar binnen helemaal leeg en zaten er van die zielige verschrompeld oma- tietjes in! 😳..

Nu is de bikini mooi opgevuld 🙂

Inmiddels een tijdje geleden een gele slappe bikini bij de Hunkemoller gekocht en gisteren een hele leuke voorgevormde zwart wit gestreepte bikini bij de Hema die ook nog eens heel fijn zit. 

Fijn he @Lindan dat alles nu zo mooi zit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Lindan zei:


Jaaa! Ik heb toevallig eergisteren een hele zooi besteld via daar, zaten echt prachtige tussen! Nu hopen dat ze passen, want niet alle bikini’s hadden alle maten nog, dus ik heb bikini’s in zowel d, e als f besteld 🤣

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lindan zei:

Aah dankjewel 

Ik Heb op Lascana 1 besteld. Even kijken of deze wat is, dan heb ik ook een idee wat leuk staat en goed zit. 

 

Zeker leuke site ook apart. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.