Ga naar inhoud

Lindan : 25 januari 2020 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Lindan zei:

@bent001 mijn nacht was mwah?
Ik heb de wekker gezet om de 4 uur voor pijnstiller. En werd wakker voordat de wekker afging. Verder lag ik niet plat op mijn rug maar heb 3 kussens op elkaar?

 

De kleine hield veel rekening met mij . Was super voorzichtig lief hehe? Knuffelt mijn arm en hoofd?

 

Waar hebben jij jou sport bh gekocht, online of echt naar de winkel? Heb je gewacht tot de zwelling minder is vanwege de maat? 

 

 

 

1 uur terug, Lindan zei:

@bent001 mijn nacht was mwah?
Ik heb de wekker gezet om de 4 uur voor pijnstiller. En werd wakker voordat de wekker afging. Verder lag ik niet plat op mijn rug maar heb 3 kussens op elkaar?

 

De kleine hield veel rekening met mij . Was super voorzichtig lief hehe? Knuffelt mijn arm en hoofd?

 

Waar hebben jij jou sport bh gekocht, online of echt naar de winkel? Heb je gewacht tot de zwelling minder is vanwege de maat? 

 

 

Ahhh lief!! Fijn dat ze zo rekening met je houd! En je oudste snapt die het wel helemaal ( weet niet of je nog een dochter of een zoon hebt )

ik heb hem bij Emdawear besteld, heb gewoon een M genomen dus mijn normale maar en dan cup D-F. Heb hem heel kort gepast want mag hem natuurlijk nog niet aan. Hoe lang moet je het vest dragen? Zit het wel fijn?

 

Plat op je rug zou ik ook echt nog niet doen hoor, slaap ook nog met twee kussens en een zwangerschap kussen onder mijn benen.  Kom hiermee al amper om hoog. 
 

zwelling is hier wel wat afgenomen, denk nu zelfs dat ik misschien toch wat groter had gewild ? maar goed wat ik begreep is dat het nog voller kan worden zodat alles is ingedaald en zal er met bh ook wel anders uit zien over een paar weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 de pc adviseerde mij Het volgende ;

6 weken de compressie vest dragen . 
Doe het in een sopje als hij vies is en zonde om nu nog een vestje of sport bh te kopen. 
 

Dus je nadat de zwelling beetje afneemt denk je dat je misschien groter gewild heb? Ik vind de maat wel prachtig bij je staan . Alleen 1 borst moet dalen.

mag ik vragen hoe lang je bent en je gewicht?
En betreft afnemen van zwelling , worden ze dan veel kleiner ? Je had geen foto gemaakt toen je net geopereerd was?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 de pc adviseerde mij Het volgende ;

6 weken de compressie vest dragen . 
Doe het in een sopje als hij vies is en zonde om nu nog een vestje of sport bh te kopen. 
 

Dus je nadat de zwelling beetje afneemt denk je dat je misschien groter gewild heb? Ik vind de maat wel prachtig bij je staan . Alleen 1 borst moet dalen.

mag ik vragen hoe lang je bent en je gewicht?
En betreft afnemen van zwelling , worden ze dan veel kleiner ? Je had geen foto gemaakt toen je net geopereerd was?

 

 

Naja had mijn vriend wel gemaakt maar gelijk weer verwijderd omdat die kinderen steeds op onze telefoon zitten, nu wel spijt van. Net als dat ik geen voor foto’s heb, maar die vraag ik op bij Nio of morgen als ik naar de kliniek bel. 

als ik nu kijk ik had ik misschien groter gewild maar zal ook wel komen omdat de linker gewoon nog erg lijkt op wat het was doordat deze nog niet ingedaald is. 
Ik ben 1.73 en weeg 67 kilo niet heel fijntjes maar ben ook niet dik en zeker mijn bovenlijf is vrij magertjes.

Dit was ook wat ik wilde bij de passessies, maar dan zie je hier foto’s voorbij komen en dan denk ik ooh dat is toch ook mooi.

Maar moet wel bij mijn lijf blijven passen ook dus moet gewoon niet zeuren( iets met ineens veel te veel tijd over nu ik niet zoveel kan)

 

Heb eerlijk geen idee hoeveel ze minder zullen worden na de zwelling, ze voelen nu niet mega gezwollen meer maar goed ik ben geen arts he?

Hoe is het bij jou nu? Zijn ze nog steeds zo gezwollen of word het al minder nu?

en arts heeft gelijk zonde om bergen bh’s voor na de operatie te kopen hoor! Heb er ook echt maar eentje gekocht kan zodra ik deze mag dragen en dan deze moet wassen doe ik  ook gewoon even mijn normale sportbh aan.
Vest ziet er ook prima uit toch lekker stevig ook dus zou die lekker dragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik heb weer 2 foto’s geplaatst .

ze zijn nog behoorlijk opgezwollen althans zo voelt het. Alsof mijn borsten vol melk zitten en stuwing heb.?

Ik probeer om de zoveel dagen foto’s te maken om het herstel goed bij te houden. 

 

Ik vind de goede sport bh enof vest zo vreselijk duur. Na 6 weken koop ik wel een sport bh voor het slapen gaan. En doe ik hem om de zoveel dagen wassen ? en ze zitten goed stevig in het vestje. Hij duwt ze ook tegen elkaar . Want als je kijkt na mijn eerste foto staan ze ver uit elkaar. Ze lijken vandaag ietsje gezakt en dichter bij elkaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 ik heb weer 2 foto’s geplaatst .

ze zijn nog behoorlijk opgezwollen althans zo voelt het. Alsof mijn borsten vol melk zitten en stuwing heb.?

Ik probeer om de zoveel dagen foto’s te maken om het herstel goed bij te houden. 

 

Ik vind de goede sport bh enof vest zo vreselijk duur. Na 6 weken koop ik wel een sport bh voor het slapen gaan. En doe ik hem om de zoveel dagen wassen ? en ze zitten goed stevig in het vestje. Hij duwt ze ook tegen elkaar . Want als je kijkt na mijn eerste foto staan ze ver uit elkaar. Ze lijken vandaag ietsje gezakt en dichter bij elkaar. 

Ja zwelling is zeker minder hoor meis!

En ze moeten ook gewoon nog wat dalen.

ik ga morgen weer wat foto’s maken heb het idee dat mijn linker prothese ook weer iets meer gezakt is, voelt ook steeds een beetje zo. 
Vond het de eerste dagen ook net alsof ik op knappen stond van de stuwing, toen waren ze helemaal mega ? durfde toen ook niet zonder bh te slapen.

 

Ja dat is ook een goed idee inderdaad, zou dan niet zo een hele dure halen hoor, kan best met een goedkopere slapen dan. 
zal je morgen even laten weten als ik nieuwe foto’s heb geplaatst ga dit ook doen nu, zal ik en vragen of die eerste echt van mijn man zijn tel af zijn of misschien nog in een vuilnis bakje zitten 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Lindan zei:

@bent001 de pc adviseerde mij Het volgende ;

6 weken de compressie vest dragen . 
Doe het in een sopje als hij vies is en zonde om nu nog een vestje of sport bh te kopen. 
 

Dus je nadat de zwelling beetje afneemt denk je dat je misschien groter gewild heb? Ik vind de maat wel prachtig bij je staan . Alleen 1 borst moet dalen.

mag ik vragen hoe lang je bent en je gewicht?
En betreft afnemen van zwelling , worden ze dan veel kleiner ? Je had geen foto gemaakt toen je net geopereerd was?

 

 


heb toch nog foto’s gevonden van net na de operatie zaten nog in het vuilnisbakje? zal deze morgen plaatsen ook. 

Ik had het toch over de maat, ging net voorzichtig proberen om een cup van een “oude” bh eroverheen te doen en deze past gewoon nog? ga morgen mijn oude foto’s echt opvragen... 
Weet niet of ze na indalen nog groter gaan worden... maar hoop het wel.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lindan zei:

@bent001

Ik las ergens dat bij dual plane groter worden als de spieren weer ontspannen zijn. Ik heb nu nog het beton gevoel . Het voelt als 2 zware ballen vol melk??

Ja ben benieuwd naar je foto’s net na je operatie .


Hahhaa ja snap ik is ook echt wennen om ineens iets onnatuurlijk wat ook nog gewicht heeft in je lijft te hebben.  En deze keer kan je geen kind of kolf pakken om de druk er vanaf te halen?


Hoop inderdaad dat ze nog wat voller worden ben gewoon wat ongeduldig ??

wanneer moet jij terug voor je eerste na controle trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Lindan zei:

@bent001

Ik las ergens dat bij dual plane groter worden als de spieren weer ontspannen zijn. Ik heb nu nog het beton gevoel . Het voelt als 2 zware ballen vol melk??

Ja ben benieuwd naar je foto’s net na je operatie .

Foto’s staan erop ?  had echt gehoopt dat ze wat meer zo zouden blijven Hahhaa ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lindan zei:

Hi @bent001

Ik heb ze gezien . Ze waren mega ? haha opgezwollen hoor. Had jij dan ook de motiva ergonomix  ? Zodra ze mooi gezakt zijn en de spier weer ontspant kunnen ze wat voller worden . Ik ga zo een afspraak maken voor eerste controle .

Hahhha ik vond ze geweldig ?

nee ik heb eurosillicone 500cc en dan 85% gevuld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, bent001 zei:

Hahhha ik vond ze geweldig ?

nee ik heb eurosillicone 500cc en dan 85% gevuld 

Jammer he dat ze kleiner gaan uitzien. Ik heb ook zoiets van hmmm ze mochten toch nog wel iets groter en met zwelling waren ze perfect.

Bij jou ook zo mooi meteen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Ld1234 zei:

Jammer he dat ze kleiner gaan uitzien. Ik heb ook zoiets van hmmm ze mochten toch nog wel iets groter en met zwelling waren ze perfect.

Bij jou ook zo mooi meteen?

Hahhaa echt he maar had dit de eerste keer ook wel hoor jij niet? Door het thuis hangen ben je ook zo gefocust om je borsten alles valt nu op. Maar ze hadden opzich toch best wel iets meer zoals net na de operatie mogen blijven hoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, bent001 zei:

Hahhaa echt he maar had dit de eerste keer ook wel hoor jij niet? Door het thuis hangen ben je ook zo gefocust om je borsten alles valt nu op. Maar ze hadden opzich toch best wel iets meer zoals net na de operatie mogen blijven hoor?

 

22 minuten geleden, Ld1234 zei:

Jammer he dat ze kleiner gaan uitzien. Ik heb ook zoiets van hmmm ze mochten toch nog wel iets groter en met zwelling waren ze perfect.

Bij jou ook zo mooi meteen?

 Vind de jouwe ook echt super mooi!! Eerlijk ook mooier dan dat ze bij jou zo mega gezwollen waren hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, bent001 zei:

 

 Vind de jouwe ook echt super mooi!! Eerlijk ook mooier dan dat ze bij jou zo mega gezwollen waren hoor! 

Jaa ben er ook blij mee, maar denk af en toe misschien mochten ze nog ietsje groter, maar volgens pc moest ik dan al voor de motiva corse gaan en dat zet hij liever niet. 

Ik kleding ziet het er ook gewoon groot genoeg uit.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Ld1234 zei:

Jaa ben er ook blij mee, maar denk af en toe misschien mochten ze nog ietsje groter, maar volgens pc moest ik dan al voor de motiva corse gaan en dat zet hij liever niet. 

Ik kleding ziet het er ook gewoon groot genoeg uit.

Hahhaa ik denk dat je dan ook wel meer tiet zou zijn  dan persoon. Dit is gewoon mooi en past bij je lijf! Je hebt hier ook gewoon een bh aan toch? Geen sport bh? 
Ik zeur ook eigelijk want normaal had ik al gewoon mooi een volle voorgevel ?  Kan nooit minder geworden zijn met 200 cc meer. 

Over een paar maanden zijn we hier helemaal niet meer mee bezig.... 

Zal eens kijken naar een voor foto 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk een soort van voor foto in een outfit voor een fout feestje... verder zit serieus op iedere foto een kind op mijn schoot?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, bent001 zei:

Kijk een soort van voor foto in een outfit voor een fout feestje... verder zit serieus op iedere foto een kind op mijn schoot?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja toen zag het al mooi en groot uit?!! En idd met 200cc meer zal het zeker groter zijn!

Ik heb hier op de foto idd een bh aan. Een 75f van hunkemoller.

Foto hieronder is hoe het uitziet met die sportbh die jij ook hebt besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja toen zag het al mooi en groot uit?!! En idd met 200cc meer zal het zeker groter zijn!

Ik heb hier op de foto idd een bh aan. Een 75f van hunkemoller.

Foto hieronder is hoe het uitziet met die sportbh die jij ook hebt besteld.

Ook mooi! Die band drukt nu alles zo weg vind Isis zo plat aan de bovenkant. 
helaas is mijn linker borst nog steeds het zelfde, voelt alsof hij de prothese wat naar buiten duwt. Terwijl mijn rechter gewoon al helemaal mooi is. Hoop dat ik hem morgen ook echt mag gaan dragen nu??

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, bent001 zei:

Ook mooi! Die band drukt nu alles zo weg vind Isis zo plat aan de bovenkant. 
helaas is mijn linker borst nog steeds het zelfde, voelt alsof hij de prothese wat naar buiten duwt. Terwijl mijn rechter gewoon al helemaal mooi is. Hoop dat ik hem morgen ook echt mag gaan dragen nu??

Ik ga voor je duimen!! Linkerborst trekt ook wel bij het heeft allemaal tijd nodig en ja als je niks mag gaat tijd heeeeeel langzaam en wij vrouwen hebben ook geen geduld?. Wij willen alles meteen perfect hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik ga voor je duimen!! Linkerborst trekt ook wel bij het heeft allemaal tijd nodig en ja als je niks mag gaat tijd heeeeeel langzaam en wij vrouwen hebben ook geen geduld?. Wij willen alles meteen perfect hebben?

Hahhaa echt he! Ben normaal continu in de weer druk met werk, kids, huis, sociaal leven en nu ...: niks ? 

zeker nu ik me een stuk beter voel is dat toch best een ding en inderdaad geduld is niet mijn sterkste kant en dat is nog een understatement ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ld1234 zei:

@bent001 hahahaha bij mij hetzelfde..ik had zelfs @best_boobie midden in de nacht ergens een prive bericht gestuurd met een foto omdat er onderin mijn rechterborst een deukje zat en de rechter na 1 week nog niet zo mooi rond was als de linker. (Deukje kwam door hechten aan ribweefsel).??‍♀️??‍♀️?


hahaha nou ik Google me al een aantal dagen suf? gewoon omdat ik druk maak of dit wel goed komt.. ( ben gewoon pas 6 dagen po ) maar hahha geen geduld daarbij moet ik wel zeggen dat dit tijdens mijn eerste bv altijd mijn “probleem” borst is geweest dus dat extra druk maken zal hier ook wel mee te maken hebben hoor. 
Ben gewoon blij als ik volgende week de eerste controle heb en dan ook hoor ik wat er nou precies gedaan is. Is mij toch wel tegengevallen dat Nio niet even na de operatie langs is gekomen of even na heeft gebeld met een kort verslag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.