Ga naar inhoud

Lindan : 25 januari 2020 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

@Veerveertje he meid ik herken je obsessie.😂

Niet belachelijk hoor . Ik koop kleding en hou alleen maar rekening met de borsten 😂🥳

Haha je bent harstikke trots op je mooie borsten , natuurlijk wil je ze ook showen 😍🥰

 

Voor de operatie , was ik bezig met , welke kleding komen mijn borsten groter uit. 
Nu na de operatie , heb ik de obsessie , welke kleding komen ze het natuurlijkst over zonder dat ze TE opvallen. 
Maar zeker niet te klein mogen ogen 😂

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje ik weet niet of jij push-up bh's mag dragen van je pc?

Ik had in mn enthousiasme 3 mooie push-up bh's gekocht toen ik iets van 6 weken PO was bij de Hunckemöller, maat 75D (ietsjes te klein) en 75E (ik heb 70F,  jij volgens mij ook?, echter in die maat hebben ze geen push-ups...).

Maar met kleding erover aan, vind ik m'n boobs met die push-up bh's op een of andere manier toch te groot / te massief ogen, dus ik draag ze daarom eigenlijk nooit onder kleding..... 

Maar misschien is een push-up wel iets voor jou als je je boobs een maatje groter wil laten ogen? 

Mits t van je pc mag natuurlijk; dus wel eerst even goed navragen,

@Veerveertje 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan mijn gevoel is gewoon terug. Maar ben vaker aan mijn buik geopereerd en daar is het gevoel nooit helemaal terug gekomen.

 

@Veerveertje @ProjectX @Robijntje02 hahaha... De obsessie gaat nooit over denk ik. Ik ben echt blij met mijn motiva demi. Mooi gevuld, mooi decolleté, natuurlijke beweging. Soms baal ik omdat ik sommige kleding echt niet meer aan kan maar het meeste staat zoveel mooier. En probeer ze idd zo mooi (groot) mogelijk uit te laten komen 😊

 

Ik zal morgen even nieuwe foto's plaatsen. Update bijna 6 maanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2020 om 18:20, ProjectX zei:

wat leuk om weer eens van jullie “oude dames” 😂 te lezen! Volgde jullie toen in maart. @Silly23 @Veerveertje @Robijntje02 @Lindan 

 

Ik vind ze erg mooi hoor @Veerveertje! Past onwijs goed bij je lichaam. 


Jaaaa ik vind het ook leuk om weer een aantal voorbij te zien komen hier, haha! Ik zit om de paar dagen meestal nog wel even wat te lurken en reageren hier. Blijft toch leuk. En dank je wel, fijn om te horen 🥰 

 

Op 29-8-2020 om 19:06, Lindan zei:

@Veerveertje he meid ik herken je obsessie.😂

Niet belachelijk hoor . Ik koop kleding en hou alleen maar rekening met de borsten 😂🥳

Haha je bent harstikke trots op je mooie borsten , natuurlijk wil je ze ook showen 😍🥰

 

Voor de operatie , was ik bezig met , welke kleding komen mijn borsten groter uit. 
Nu na de operatie , heb ik de obsessie , welke kleding komen ze het natuurlijkst over zonder dat ze TE opvallen. 
Maar zeker niet te klein mogen ogen 😂

 

 


Mwhaahaha daarom hou ik ook van dit forum; herkenning everywhere, haha! 

Jij hebt ze ook nog een slag groter natuurlijk dan ik, dus ik snap dat wel. Zelf heb ik dat probleem van “té” niet zo. 😅

Hoewel me wel opvalt in de strakkere truitjes/topjes, wanneer ik gewoon m’n rug goed recht heb, ik soms wel denk van wow 😳. Maar (helaas) heb ik de vervelende gewoonte om best wat gebogen/slappe schouders te hebben, waardoor je buste ook wat inkakt, ofzo. 😝 Probeer daar nu dus bijv ook bewuster mee bezig te zijn 😂

 

Op 29-8-2020 om 20:01, Robijntje02 zei:

@Veerveertje ik weet niet of jij push-up bh's mag dragen van je pc?

Ik had in mn enthousiasme 3 mooie push-up bh's gekocht toen ik iets van 6 weken PO was bij de Hunckemöller, maat 75D (ietsjes te klein) en 75E (ik heb 70F,  jij volgens mij ook?, echter in die maat hebben ze geen push-ups...).

Maar met kleding erover aan, vind ik m'n boobs met die push-up bh's op een of andere manier toch te groot / te massief ogen, dus ik draag ze daarom eigenlijk nooit onder kleding..... 

Maar misschien is een push-up wel iets voor jou als je je boobs een maatje groter wil laten ogen? 

Mits t van je pc mag natuurlijk; dus wel eerst even goed navragen,

@Veerveertje 😘

 

Ja mag ik! Heb ik ook wel wat naar proberen te zoeken, maar idd maat-probleem bij oa Hunkemöller dat ze geen 70F hebben in push up. Ik heb een 75E geprobeerd maar die lubbert om m’n middel, dat is helaas echt te wijd voor me. 
Dus moet maar even een keer moeite doen om op andere webshops ofzo een push up in 70F te vinden. 😅

Op 29-8-2020 om 22:07, Silly23 zei:

@Lindan mijn gevoel is gewoon terug. Maar ben vaker aan mijn buik geopereerd en daar is het gevoel nooit helemaal terug gekomen.

 

@Veerveertje @ProjectX @Robijntje02 hahaha... De obsessie gaat nooit over denk ik. Ik ben echt blij met mijn motiva demi. Mooi gevuld, mooi decolleté, natuurlijke beweging. Soms baal ik omdat ik sommige kleding echt niet meer aan kan maar het meeste staat zoveel mooier. En probeer ze idd zo mooi (groot) mogelijk uit te laten komen 😊

 

Ik zal morgen even nieuwe foto's plaatsen. Update bijna 6 maanden


Goed om te horen! Ja ik heb ook een paar zeer waardevolle (lees; prachtige) kledingstukken weg moeten doen omdat m’n boobs ze echt ontgroeid waren, maar goed, shirts die ik daarvoor niet droeg vanwege m’n karige cup, trek ik nu weer wel aan, dus ach, als dat het enige is wat we inleveren, hè. 😝

 

Ben benieuwd naar de foto’s! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.