Ga naar inhoud

Lindan : 25 januari 2020 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

Op 29-1-2020 om 16:22, Lindan zei:

@bent001 

Niet handig , gelukkig ben ik onherkenbaar . Maar het is inderdaad beter om het in mijn privé album te zetten.

 

Hi  @best_boobie Kan jij mij helpen om de  foto te verwijderen? Dan plaats ik het in mijn privé album. 


Hi,

Hoe was je controle vandaag meis? 
Hechtingen lekker verwijderd?

Mag je een sportbh gaan dragen nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @bent001

Controle was met een verpleegkundige en helaas niet met de PC. Hechting pleisters zijn vervangen, welke ik eind deze week zelf weg mag halen. Volgens mij Een zekerheid dat ze nog een extra week doen. 
Verder inhoudelijke vragen kon ik niet echt stellen omdat ze het ook niet weet.

De PC zie ik over 6 weken weer voor de 2de controle .

 

Maar de belangrijkste vraag was de martelvest en YES hij mag uit ??

morgen wordt de sport BH geleverd . 
Ik had ook nog gevraagd of het klots geluid erbij hoort. Ze begreep niet wat ik bedoel . Dus ze deed haar oren dicht bij mijn borst en een paar buk bewegingen gedaan , en natuurlijk klotste hij op dat moment niet ! ?

Mijn partner lag helemaal dubbel want het zag er grappig uit?

Maar al met al valt mij herstel mee!

 

En hoe gaat het met jou en met je opa? Het loopt niet helemaal fijn hè je herstel?
Woensdag mag je bij Nio zelf komen hè . Nog even meid? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Lindan zei:

Hi @bent001

Controle was met een verpleegkundige en helaas niet met de PC. Hechting pleisters zijn vervangen, welke ik eind deze week zelf weg mag halen. Volgens mij Een zekerheid dat ze nog een extra week doen. 
Verder inhoudelijke vragen kon ik niet echt stellen omdat ze het ook niet weet.

De PC zie ik over 6 weken weer voor de 2de controle .

 

Maar de belangrijkste vraag was de martelvest en YES hij mag uit ??

morgen wordt de sport BH geleverd . 
Ik had ook nog gevraagd of het klots geluid erbij hoort. Ze begreep niet wat ik bedoel . Dus ze deed haar oren dicht bij mijn borst en een paar buk bewegingen gedaan , en natuurlijk klotste hij op dat moment niet ! ?

Mijn partner lag helemaal dubbel want het zag er grappig uit?

Maar al met al valt mij herstel mee!

 

En hoe gaat het met jou en met je opa? Het loopt niet helemaal fijn hè je herstel?
Woensdag mag je bij Nio zelf komen hè . Nog even meid? 

 

 

Hi Meis,

 

meen je niet ook vreemd, maar wel super fijn dat je dat vest uit mag nu!

en geweldig zal der inderdaad hilarisch uitgezien hebben?

 

Nee ben nu wel weer rustig zat er vanmorgen wel even flink doorheen hoor,  mijn band met mijn opa is heel sterk hij is ook een soort vader figuur voor mij geweest ( mijn vader was niet in beeld) dus hakte er flink in, woensdag afscheid genomen zo heftig was het maar hij gaat nu op en af dus het is het allemaal een beetje onrustig. Daarbij kreeg ik vanmorgen echt pijn op de plek waar de prothese achter zit dus nu moet ik echt weer zoveel mogelijk rustig aan doen. Als het dit weekend zo blijft zal ik maandag al bij Dr nio langs moeten komen. Maar moet dan eigelijk ook weer werken dus hoop ???? Dat het wat wegtrekt, morgen zijn mijn jongens ook weer even bij opa en oma dus even weer een dagje tv kijken en bijkomen. 
 

maar jouw hechting zitten nog ook oplosbare waarschijnlijk. Ga je nog nieuwe foto’s plaatsen? Ben heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bent001 zei:

Hi Meis,

 

meen je niet ook vreemd, maar wel super fijn dat je dat vest uit mag nu!

en geweldig zal der inderdaad hilarisch uitgezien hebben?

 

Nee ben nu wel weer rustig zat er vanmorgen wel even flink doorheen hoor,  mijn band met mijn opa is heel sterk hij is ook een soort vader figuur voor mij geweest ( mijn vader was niet in beeld) dus hakte er flink in, woensdag afscheid genomen zo heftig was het maar hij gaat nu op en af dus het is het allemaal een beetje onrustig. Daarbij kreeg ik vanmorgen echt pijn op de plek waar de prothese achter zit dus nu moet ik echt weer zoveel mogelijk rustig aan doen. Als het dit weekend zo blijft zal ik maandag al bij Dr nio langs moeten komen. Maar moet dan eigelijk ook weer werken dus hoop ???? Dat het wat wegtrekt, morgen zijn mijn jongens ook weer even bij opa en oma dus even weer een dagje tv kijken en bijkomen. 
 

maar jouw hechting zitten nog ook oplosbare waarschijnlijk. Ga je nog nieuwe foto’s plaatsen? Ben heel benieuwd!


maar dus ja controle is wel echt bij Dr Nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 misschien heb je last van je protheses Gekregen omdat je ook niet echt echt kan rusten. Zoveel komt dan weer op je af. Misschien onbewust doe je teveel. Ik hoop echt op goed nieuws en alleen kwestie is van geduld ?

En je heb het geluk dat het echt met Nio zelf is. 

 

Heftig inderdaad als niet goed gaat met je opa, en zeker ook voor de kids . Die zullen dan ook een goeie band hebben met hem? 

 

Het zijn oplosbare hechtingen inderdaad en hecht pleister.... Ik ga morgen zeker nieuwe foto’s plaatsen want dan ben ik 1 week PO?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lindan zei:

 

 

Ik had ook nog gevraagd of het klots geluid erbij hoort. Ze begreep niet wat ik bedoel . Dus ze deed haar oren dicht bij mijn borst en een paar buk bewegingen gedaan , en natuurlijk klotste hij op dat moment niet ! ?

Mijn partner lag helemaal dubbel want het zag er grappig uit?

Maar al met al valt mij herstel mee!

 

 

 

 

:152::154: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Lindan zei:

@bent001 misschien heb je last van je protheses Gekregen omdat je ook niet echt echt kan rusten. Zoveel komt dan weer op je af. Misschien onbewust doe je teveel. Ik hoop echt op goed nieuws en alleen kwestie is van geduld ?

En je heb het geluk dat het echt met Nio zelf is. 

 

Heftig inderdaad als niet goed gaat met je opa, en zeker ook voor de kids . Die zullen dan ook een goeie band hebben met hem? 

 

Het zijn oplosbare hechtingen inderdaad en hecht pleister.... Ik ga morgen zeker nieuwe foto’s plaatsen want dan ben ik 1 week PO?  


Lief dank je wel, ik vermoed dat het vooral met de stress te maken heeft hoor. Doe nog steeds bijna niks? vreselijk in mijn hoofd ben ik alles op mijn manier aan het poetsten en opruimen?
Het is nu vooral afwachten inderdaad hoe het verder met hem gaat lopen maar we moeten reeel blijven.  Hij is 86 dus ja...
 

Leuk ben heel benieuwd hoe het nu is!

Volgens mij gaan bij mij woensdag wel de knoopjes en pleisters  eraf dan kan ik ook gaan smeren. Wat voor crème ga je gebruiken? Of nog niet in verdiept?

Ben wel echt blij als het woensdag is en hij even goed kan kijken naar het herstel van mijn linker borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001

Jazeker wel aangedacht , ik ga de Dermatix siliconengel gebruiken. Beetje prijzig maar voor mijn gevoel werkt hij. 
Ik heb ook van biodermal maar dan voor striae maar of het echt helpt ?

 

Vandaag kan je lekker niksen?

En hoe voelt vndg je prothese aan , minder pijn of hetzelfde ?


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001

Jazeker wel aangedacht , ik ga de Dermatix siliconengel gebruiken. Beetje prijzig maar voor mijn gevoel werkt hij. 
Ik heb ook van biodermal maar dan voor striae maar of het echt helpt ?

 

Vandaag kan je lekker niksen?

En hoe voelt vndg je prothese aan , minder pijn of hetzelfde ?


 

 

Ik heb bij mijn eerste bv vitamine E capsules gehaald en de vloeistof die in de capsule zit directe op de huid gesmeerd. De littekens waren mooi geheeld toen. Eigelijk verder nog niet nagedacht wat wat ik ga gebruiken, kliniek gaf aan dat Biodermal prima is dus misschien haal ik deze en dan combineer is ze met de capsules. 
 

Ben nu nog even alleen met mijn jongste draak, voor het eerst maar het gaat goed. Oudste is naar zwemles en dan gaan ze straks weg?

O tip trouwens bij Groupon hebben ze nu een actie van Hunkelmuller check maar even ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 

we zijn weer in de lucht? 

Hoe was je afspraak met Nio? 

Hahaha nou echt snapte er niks van.. @best_boobie was de site gehackt? Kreeg een rare melding vanmorgen in mijn inbox.

Ga zo toch mijn foto’s verwijderen voorlopig.

@Lindan heb een update geplaatst ik mijn topic ?

Jouwe zien er trouwens super mooi uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Thanks maar ze voelen nog niet eigen hoor. Ik weet niet wanneer dat hoort te gebeuren. Wel alle zachte plekjes maar toch nog niet eigen. 
 

Volgens plaatste wij onze berichten tegelijk, ! Was effe afkicken 1 dag zonder dit forum Hehe ?? vooral als je thuis aan het vervelen bent? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, bent001 zei:

Hahaha nou echt snapte er niks van.. @best_boobie was de site gehackt? Kreeg een rare melding vanmorgen in mijn inbox.

Ga zo toch mijn foto’s verwijderen voorlopig.

@Lindan heb een update geplaatst ik mijn topic ?

Jouwe zien er trouwens super mooi uit!!

Denk foutje op de server haha. Admin heeft het gelukkig op kunnen lossen ?

Altijd heftig als het forum er opeens uit ligt :45: Maar kun je me het bericht even doorsturen dat je kreeg? Heb ik namelijk niet gehad....
 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, best_boobie zei:

Denk foutje op de server haha. Admin heeft het gelukkig op kunnen lossen ?

Altijd heftig als het forum er opeens uit ligt :45: Maar kun je me het bericht even doorsturen dat je kreeg? Heb ik namelijk niet gehad....
 

xxx


het is echt een mailtje waar kan ik hem naar toe sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 Thanks maar ze voelen nog niet eigen hoor. Ik weet niet wanneer dat hoort te gebeuren. Wel alle zachte plekjes maar toch nog niet eigen. 
 

Volgens plaatste wij onze berichten tegelijk, ! Was effe afkicken 1 dag zonder dit forum Hehe ?? vooral als je thuis aan het vervelen bent? 


Hahahaha vervelen is hier wel een beetje over was ondertussen gewoon aan het werk hahahaha maar de server lag er continu uit dus dan maar hier de boel even updaten.

 

Maar meid dat duurt ook echt wel eventjes hoor, dat het eigen voelt en in mijn geval was dat nooit helemaal. Omdat het toch niet lichaamseigen is zal het altijd anders zijn. Maar dat rare gevoel gaat wel weg... heb dat nu ook minder omdat ik al gewend ben om protheses te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lindan zei:

@bent001 maar dat Mindere gevoel went dan toch ooit ? 

Ik hoop wel dat ik iets meer dan nu voel als “eigen”? krijg , niet totaal gevoelloos.


 


ja wel hoor straks sta je gewoon te springen zonder dat je denk he ik heb implantaten....???????

maar als je dan ligt en je voelt voel je altijd dat er iets in zit.. dat is nou eenmaal zo.

Dus dat komt echt wel goed, net als je nu al bijna niet meer kan indenken hoe het er nou ik eerst uit zag en voelde 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Lindan zei:

Omg gewoon springen , dat kan ik me nu niet indenken, maar lijkt me ?!

Als goed is vallen ze hopelijk wel een beetje opzij als ik lig?

Jaa dat komt wel goed dat heb ik nu al met mijn rechterkant. Had voor mij juist wel wat minder gemogen hahaha nee zo is het wel natuurlijker.

Jouw borsten zien er sowieso natuurlijk uit .

en echt komt een punt dat je niet meer de hele dag met je borsten bezig gaat zijn, en dit gewoon bij jou hoort ?
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 haha dat zeg je me wat ?

Onbewust ben ik 24/7 met borsten bezig !

is het niet de mijne dan wel van een andere Hehe ? Ik denk dat het pas echt over is als ik helemaal hersteld ben, althans dat mag ik hopen? 

 

Ik vraag me wel af hoe een herstelde nep borst aanvoelt..? Ik heb echt geen idee hoe het voelt. Dan weet ik ook hoever ik ben Of nog moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 haha dat zeg je me wat ?

Onbewust ben ik 24/7 met borsten bezig !

is het niet de mijne dan wel van een andere Hehe ? Ik denk dat het pas echt over is als ik helemaal hersteld ben, althans dat mag ik hopen? 

 

Ik vraag me wel af hoe een herstelde nep borst aanvoelt..? Ik heb echt geen idee hoe het voelt. Dan weet ik ook hoever ik ben Of nog moet?

Gewoon nog anderhalf jaar wachten, dan zit je op het 'zachtst' :45: 
Spreek uit ervaring :P
Duurt echt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang ;) 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lindan zei:

@best_boobie nee haha echt waar ? 

dat is echt super lang ? 

dat betekend dus 1,5 jaar bestaat mijn leven uit boobies ?

Yep, shit happens :P 

Langer nog hoor haha. Iedere ochtend als ik opsta en langs de spiegel loop, denk ik nog: beste beslissing ooit! :) En mijn man begroet ze ook nog elke ochtend :45: 
Ben bijna 8 jaar po...… ahum haha

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.