Ga naar inhoud

Lindan : 25 januari 2020 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 nee die heb ik dan niet gehad!

Ik heb alles waar iets geschreven is en oxycodon als de rest niet werkt. 
grootste angst nu is dat de pijnstiller uitwerkt en ik wakker word met extreme pijn , net zoals toen ik wakker werd van pijn uit narcose? 

Meen je niet ? vraag me af wat ie allemaal met mij gedaan heeft aangezien ik zoveel medicatie heb gekregen??

maar je kan een wekker zetten en dan gewoonten flesje water met medicatie klaar leggen zodat je het een beetje voor kan zijn. Had ik niet gedaan en werd inderdaad wakker, daarbij heb je echt hulp nodig om je bed uit te komen hoor dus zou ook alvast even waarschuwen ? heb het nog steeds lig dan net te laag en word dan wakker met zoveel pijn... maar word echt minder hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 Hihi dan ben ik waarschijnlijk de enige die hier over schrijft . Ik had het nog niet gelezen hier.Ik dacht dat ik misschien rare gevoelige aderen.?

Inderdaad raar pijnlijk spul.

Hahhaa welnee moet wel zeggen dat het er ook vanaf hangt hoe snel ze het inbrengen heb meerdere operaties gehad en heb echt een keer gehad dat het zo veel pijn deed! Deze keer brachten ze het wel heel rustig in dus was wel een rot gevoel maar niet zo erg als toen. 
had je leuke anesthesiologen? Ik had echt hele leuke en aardige, hij begon over vakanties en droomde dus serieus dat ik op vakantie was en mijn operatie niet door was gegaan daardoor... totdat ik wakker werd en die bewuste tram voelde zeg maar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Lindan zei:

@Ld1234 ja dat heb ik elke keer het extreme brandende gevoel in aderen bij narcose . Maar niet iedereen heeft dat! Waar lig dat aan? Te dunne aderen ?

Wauw! Vind het echt al mooi zo direct na de operatie! Goede vraag ik weet ook niet waar het aan ligt. Doet echt pijn dat branden..had nu aangegeven en kreeg een soort verdoving vooraf, maar het brande toch nog?.

Ik heb wel hoog liggende aders maar geen idee of ze dun zijn??‍♀️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ja hele aardige anesthesiologen. Volgens mij een standaard vraag of je een droom heb uitgekozen voor de narcose. Ik heb volgens mij over niks gedroomd . Of vergeten doordat ik in shock was van dat tram gevoel inderdaad .?? 
haha en tegen mijn partner zeiden ze ; het is haar Wel tegengevallen , ze heeft veel pijn we gaan haar zo halen. 

 

Weet je wat trouwens best raar is, de ”grote ” borst was gelijk gedaald en de kleinere borst zit hoog en moet dus nog dalen. De PC legde uit dat de grote borst al op zijn plek zit omdat er genoeg plek was en de kleine borst minder plek en strakker uit ziet. Maar ik lees dat borsten wekenlang nodig hebben om goed te dalen. Heb ik dan geluk dat er 1 direct op plek zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 ja hele aardige anesthesiologen. Volgens mij een standaard vraag of je een droom heb uitgekozen voor de narcose. Ik heb volgens mij over niks gedroomd . Of vergeten doordat ik in shock was van dat tram gevoel inderdaad .?? 
haha en tegen mijn partner zeiden ze ; het is haar Wel tegengevallen , ze heeft veel pijn we gaan haar zo halen. 

 

Weet je wat trouwens best raar is, de ”grote ” borst was gelijk gedaald en de kleinere borst zit hoog en moet dus nog dalen. De PC legde uit dat de grote borst al op zijn plek zit omdat er genoeg plek was en de kleine borst minder plek en strakker uit ziet. Maar ik lees dat borsten wekenlang nodig hebben om goed te dalen. Heb ik dan geluk dat er 1 direct op plek zit?

hahha heb eigelijk geen idee wat ze tegen mijn man gezegd hebben, baalde alleen dat hij er nog niet was toen ik naar de kamer werd gebracht, enige tranen moment Hahhaa.

Zal inderdaad wat wel hoor ze vragen ook standaard om aan iets leuks te denken dus had mijn focus eerst al op mijn kleine mannen on vervolgens op een wit strand te liggen en daarna dan die beruchte tram he?

 

Ohh echt!! Ik heb dat ook! Dat zou het helemaal verklaren. Kijk maar op mijn foto’s. Maar jij hebt dan wel weer een compres vest aan.. maandag hoor ik nog voor hoelang hoop toch dat ik dan ook mijn bh mag dragen. 

Hoe ging het eigelijk bij thuis komst met je kleine meisje snap ze een beetje dat je pijn hebt? Of is ze uit logeren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Lindan zei:

@Ld1234 Dank je , ben benieuwd als de zwelling weggaat. Ja die van jou zijn ook prachtig ?

Hoelang duurde bij jou dat de zwelling wegging? Echt 6 weken?

 

 

Bij mij een 2 tot 3 weken volgens mij, maar ik heb ze voor de spier...dual plane is misschien wat heftiger. Eerste keer was achter de spier maar daar heb ik ook niet veel last van gehad. 

Ik heb wel een hoge pijn grens, maar dat brandende gevoel van die narcose vind ook ik echt niet chill?. (Denk dat ik het infuus en dat het ergste vond van de hele operatie en herstel).

Nu wachten op de zomer dan kunnen we onze mooie boobs showen in bikini??

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Ld1234 zei:

Bij mij een 2 tot 3 weken volgens mij, maar ik heb ze voor de spier...dual plane is misschien wat heftiger. Eerste keer was achter de spier maar daar heb ik ook niet veel last van gehad. 

Ik heb wel een hoge pijn grens, maar dat brandende gevoel van die narcose vind ook ik echt niet chill?. (Denk dat ik het infuus en dat het ergste vond van de hele operatie en herstel).

Nu wachten op de zomer dan kunnen we onze mooie boobs showen in bikini??

Whoh gewoon geen last!! Bikkel!!

En inderdaad meiden bikini shoppen ? 

jullie alle leuke winkels gezien met mooie grote cup bh’s? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, bent001 zei:

Whoh gewoon geen last!! Bikkel!!

En inderdaad meiden bikini shoppen ? 

jullie alle leuke winkels gezien met mooie grote cup bh’s? 

Hunkemoller verkoopt nu ook grote cups en sommige bh's zitten wel fijn daarvan...en passionata heeft ook wel mooie bh's in grote cup maten deze bh's zitten echt fijn!?

Ga komende  week eens uitzoeken naar waar je leuke bikini's kunt kopen?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Ld1234 zei:

Hunkemoller verkoopt nu ook grote cups en sommige bh's zitten wel fijn daarvan...en passionata heeft ook wel mooie bh's in grote cup maten deze bh's zitten echt fijn!?

Ga komende  week eens uitzoeken naar waar je leuke bikini's kunt kopen?.

 Hunkemöller klopt maar vaak tot maat e Max F.. dat was wat ik had dus ben bang dat dat niet meer gaat lukken. Ga die andere morgen is Google enne tips zijn welkom dus als je wat leuks gevonden hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bent001 zei:

 Hunkemöller klopt maar vaak tot maat e Max F.. dat was wat ik had dus ben bang dat dat niet meer gaat lukken. Ga die andere morgen is Google enne tips zijn welkom dus als je wat leuks gevonden hebt?

Dan laat ik het je zeker weten!! Heb je die sportbh al binnen? Hunkemoller gaat idd tot en met een f cup..was best verbaasd dat ze daar nog zo veel keuze in hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Ld1234 zei:

Dan laat ik het je zeker weten!! Heb je die sportbh al binnen? Hunkemoller gaat idd tot en met een f cup..was best verbaasd dat ze daar nog zo veel keuze in hebben?

Klopt inderdaad meeste gaat nu echt tot E/F. Maar mocht je leuke winkels vinden die ook leuke G maten heeft let me know?

en ja de bh is binnen heel korte even gepast maar hij zit goed hoor! Dus nu even afwachten wanneer ik deze mag gaan dragen. Deze is straks ook wel fijn voor de eerste periode sporten denk ik. Draag je nu al helemaal bh’ s ik of toch nog alleen doet bh’s?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 mijn nacht was mwah?
Ik heb de wekker gezet om de 4 uur voor pijnstiller. En werd wakker voordat de wekker afging. Verder lag ik niet plat op mijn rug maar heb 3 kussens op elkaar?

 

De kleine hield veel rekening met mij . Was super voorzichtig lief hehe? Knuffelt mijn arm en hoofd?

 

Waar hebben jij jou sport bh gekocht, online of echt naar de winkel? Heb je gewacht tot de zwelling minder is vanwege de maat? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.