Ga naar inhoud

Lindan : 25 januari 2020 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

Ik wil me even voorstellen .

Ik ben in de dertig . Lengte 1.55 en weeg 50 kilo. 

Ik heb 10 jaar geleden een borstverkleining / borstlift gedaan .

Van maat F ( hangende ) naar een volle maat D.  Ondanks de littekens was ik wel blij met het resultaat. 

Maar helaas na mijn zwangerschap zijn mijn borsten gekrompen en gaan “ hangen” . Linker borst een lege C en rechter borst een B cup. Groot verschil dus. Ik heb altijd wel ongelijke borsten gehad maar nu valt het meer op.

Nu gaat er in de kleine borst 475 Cc en grotere borst 425 CC motiva Ergonomix Dual plane. Zij gaan mijn oude litteken onder mijn borst gebruiken voor deze operatie . 

 

Mijn operatie staat al gepland voor 25-01 in Park medisch centrum . Ik kom er nu ook wel achter dat ik niet veel vooronderzoek qua klinieken heb gedaan.

Puur gekeken naar beoordelingen online. 

Ik lees dat veel dames meerdere consulten hebben gehad. Ik zou willen dat ik dat ook had gedaan gezien de grote prijsverschillen . Maar ik heb een goed gevoel bij deze PC dokter Braam. 

En zo blijf je maar ? twijfelen .
 

Zijn er dames die dezelfde maat CC hebben genomen? Of ook ongelijke borsten hebben . Is het bijgetrokken na BV? 
 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

Super spannend inderdaad . En ik lees 24/7 hier Op zoek allerlei verhalen. 
Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het gaat lopen. Heb jij het gedeeld met je omgeving of hou je het voor je?

Haha herkenbaar. Heb ook véél gelezen hier ?

mn naaste vriendinnen en familie weten het. Ook m’n collega’s en baas weten dat ik hiermee bezig ben, 

omdat ik er straks niet opeens 2/3 weken niet kan zijn. 
mijn baas gaf al gelijk aan dat het wel m’n eigen vakantie uren zijn. Ook als ik complicaties of iets krijg. Die was bang geloof ik dat ik dacht dat het onder de ziektewet viel. 
verder hou ik het wel voor me. Maar vraag me ook af in hoeverre dat gaat met 3 kinderen, waarvan de oudste 7 is. Dus nog even bedenken hoe ik dat ga brengen aan haar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het absoluut niet delen met de omgeving dan behalve naaste. 
Als het goed is valt het ook niet echt op als het gedaan is. Ze zijn namelijk binnen een kleine jaar zo veranderd omdat ik stopte met de borstvoeding . Ondertussen geïmproviseerd zodat als de operatie komt  het niet opvalt voor omgeving /werk. 
De kids ga ik het verband laten zien . En aan de kleinste leg ik uit dat het heel veel pijn doet en heel erg voorzichtig moet zijn. 
Waarschijnlijk de eerste dagen zal ik het 100x per dag moeten zeggen . Maar uiteindelijk weet ze , hopelijk , dat ze rustig met mij moet doen -:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lindan zei:

Ik ga het absoluut niet delen met de omgeving dan behalve naaste. 
Als het goed is valt het ook niet echt op als het gedaan is. Ze zijn namelijk binnen een kleine jaar zo veranderd omdat ik stopte met de borstvoeding . Ondertussen geïmproviseerd zodat als de operatie komt  het niet opvalt voor omgeving /werk. 
De kids ga ik het verband laten zien . En aan de kleinste leg ik uit dat het heel veel pijn doet en heel erg voorzichtig moet zijn. 
Waarschijnlijk de eerste dagen zal ik het 100x per dag moeten zeggen . Maar uiteindelijk weet ze , hopelijk , dat ze rustig met mij moet doen -:)

Slim om het zo te doen, dan valt het qua uiterlijk ook vast niet op!

hoe doe je het op je werk? Meld je je ziek?

ik werk in heel klein bedrijf, en iedereen is altijd heel betrokken bij elkaar. Onmogelijk om hier iets omheen te verzinnen dus. 
als wij ons überhaupt al ziek melden belt onze baas elke dag op om te kijken hoe het met je gaat etc. 
 

ik hoop vooral dat het gaat lukken met de kinderen. Heb wel veel back up van moeder en schoonmoeder. 
En om na 2 weken weer te gaan werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb “vakantie” gepland . En het is ook een groot bedrijf. 

Ik sluit me voor 2 weken op In huis Hehe .

Zou erg lullig zijn als ik collega’s tegen kom in de supermarkt ?

Kids zitten overdag op school en na school BSO. Thuis kan mijn partner helpen. Ik doe de eerste 2 weken minimaal ...want ik begrijp van vele dat het heftig is de eerste week. En helaas na 2 weken moet ik gaan werken . Maar het is kantoor werk , dat is wel te doen ...hoop ik ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2020 om 07:18, Lindan zei:

@Doe ik het of niet? ben je tevreden na het resultaat? Hoe gaat het na 2 jaar met je littekens ? Mijn littekens van de verkleining zijn na jaren steeds mooier geworden.. 
Gelukkig zijn de littekens bij een bv minder heftig . 

 

Heb je toevallig ook een album? 

Hoi @Lindan

Ik ben tevreden met het resultaat. De overlast is weg.

Na 2 jaar zijn mijn littekens witte strepen en ze storen mij niet.

Ben ik tevreden? Ja, absoluut. Maar de PC had ook meteen iets aan mijn zijkanten (dog ears, vetkwabjes) moeten doen. Hij biedt het nu bij andere dames wel ineens aan.

Ik kan er nog op 2 manieren iets aan laten doen maar ik ben bang voor complicaties. Maar k zal eerst maar eens proberen om 10 kg af te vallen (wat ik al langer dan 2 jaar van plan ben ?). En dan eerst eens kijken hoe het er uit komt te zien.

Ik zal je toegang geven tot mijn mini-album (als dat al niet openbaar staat). Let wel, ik heb een complica-tietje gehad ... maar da's allemaal goed gekomen.

Als je nog vragen hebt, kom maar op.

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@bent001 morgen ben ik als eerst aan de beurt. Ik moet om 07.00 uur melden.

mijn kindjes zijn 3 en 9 jaar. 
Ik ben de afgelopen week al zenuwachtiger maar sinds gisteren het echte besef en kriebels 
Heb jij een Bv of bvk gehad?

zo ja , was het je meegevallen ? En ben je tevreden ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

@bent001 morgen ben ik als eerst aan de beurt. Ik moet om 07.00 uur melden.

mijn kindjes zijn 3 en 9 jaar. 
Ik ben de afgelopen week al zenuwachtiger maar sinds gisteren het echte besef en kriebels 
Heb jij een Bv of bvk gehad?

zo ja , was het je meegevallen ? En ben je tevreden ? 

O fijn als eerste dan hoef je niet de hele dag te wachten! Had ik ook en vond ik echt heel fijn!

Ik heb afgelopen dinsdag een wissel gehad van 305cc voor de spier naar 500cc dual plane, had mijn protheses al 10 jaar en na twee zwangerschappen en borstvoeding, gewichtsverlies en kapselvorming  moesten ze gewisseld worden. 
Ben eerlijk vind het verschil tussen voor en achter de spier echt heel groot. Heb de hele eerste dagen echt veel pijn gehad maar nu dag 4 lijkt het eindelijk wat beter te gaan, maar nog wel volop aan de medicatie hoor!

wat gaan ze morgen bij jou doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee ? verschil in pijn bedoel je? 
ja daar ben ik dus bang voor , de pijn!
Ik krijg motiva ergonimix dual plane ook?

475 Cc en 425 Cc. ( ongelijke borsten)
Ik dacht dat ik een lege C had maar ik vermoed toch een lege D .
Ik ben ook al mijn volume kwijt en nooit meer mijn borsten opgemeten?

Hoe oud zijn je kids?

Heb jij wel Goeie pijnstillers ? 
Heb jij een album waar ik mag ik spieken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Lindan zei:

Ik voeg je toe aan mijn album , de huidige status nu ?


Oehh spannend ja fijn is anders maar goed het is het waard hoor!

ik heb aardig wat mee gekregen, pcm, naproxen, diazepam, oxycodon en dan nog Antibiotica en een maag beschermer. Dus ik kom de dag wel door?

Mijn jongens zijn 3 en 4 ( bijna 5) dus wel nog klein ook, zie dat jij er ook een van 3 hebt! Heb je wel hulp de eerste dagen? 
vind dat soms wel lastig hoor is echt een kleine knuffelbeer maar dat gaat nu echt even niet. 
Heb nog geen album ga zo douchen en dan is foto’s maken heb alleen niks vooraf gemaakt maar dr.nio wel dus ga deze keer wel vragen tijdens mijn controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-12-2019 om 21:19, Lindan zei:

Ik wil me even voorstellen .

Ik ben in de dertig . Lengte 1.55 en weeg 50 kilo. 

Ik heb 10 jaar geleden een borstverkleining / borstlift gedaan .

Van maat F ( hangende ) naar een volle maat D.  Ondanks de littekens was ik wel blij met het resultaat. 

Maar helaas na mijn zwangerschap zijn mijn borsten gekrompen en gaan “ hangen” . Linker borst een lege C en rechter borst een B cup. Groot verschil dus. Ik heb altijd wel ongelijke borsten gehad maar nu valt het meer op.

Nu gaat er in de kleine borst 475 Cc en grotere borst 425 CC motiva Ergonomix Dual plane. Zij gaan mijn oude litteken onder mijn borst gebruiken voor deze operatie . 

 

Mijn operatie staat al gepland voor 25-01 in Park medisch centrum . Ik kom er nu ook wel achter dat ik niet veel vooronderzoek qua klinieken heb gedaan.

Puur gekeken naar beoordelingen online. 

Ik lees dat veel dames meerdere consulten hebben gehad. Ik zou willen dat ik dat ook had gedaan gezien de grote prijsverschillen . Maar ik heb een goed gevoel bij deze PC dokter Braam. 

En zo blijf je maar ? twijfelen .
 

Zijn er dames die dezelfde maat CC hebben genomen? Of ook ongelijke borsten hebben . Is het bijgetrokken na BV? 
 

 

 

Je bent zeker in goede handen bij deze kliniek! Ben er zelf 2x onder het mes geweest, laatste keer in november voor een borstlift. Dr. Braam ken ik niet, is deze chirurg nieuw daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001

 

Krijg je al deze medicijnen mee , want dat is een hoop ....of is dat per persoon verschillend . Heb je een schema om dat allemaal te slikken ? 

 

Ik vind het heel lastig voor de 3 jarige . 
Mijn partner helpt me , en mijn schoonmoeder neemt de zorg Voor de 3 jarige de eerste week . Maar ik vraag me echt af , kan ik wel een knuffel geven ? 
Of is het zo pijnlijk dat alleen er naar kijken ? al ding is Hehe. Oh ik ga haar zo missen eigenlijk, want ze is een knuffelaar.

ze legt vaak haar hoofd op mijn borst. En ik ben haar al weken aan het voorbereiden dat ze binnenkort alleen kan “aaien” ?

 

Had jij ook de motivaties ergonomix? 
ben benieuwd naar je foto’s !

welke maat was je begin situatie ?
 

 

spannend zeg...ik vraag me echt werkelijk af of ik vandaag in slaap kan vallen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001

 

Krijg je al deze medicijnen mee , want dat is een hoop ....of is dat per persoon verschillend . Heb je een schema om dat allemaal te slikken ? 

 

Ik vind het heel lastig voor de 3 jarige . 
Mijn partner helpt me , en mijn schoonmoeder neemt de zorg Voor de 3 jarige de eerste week . Maar ik vraag me echt af , kan ik wel een knuffel geven ? 
Of is het zo pijnlijk dat alleen er naar kijken ? al ding is Hehe. Oh ik ga haar zo missen eigenlijk, want ze is een knuffelaar.

ze legt vaak haar hoofd op mijn borst. En ik ben haar al weken aan het voorbereiden dat ze binnenkort alleen kan “aaien” ?

 

Had jij ook de motivaties ergonomix? 
ben benieuwd naar je foto’s !

welke maat was je begin situatie ?
 

 

spannend zeg...ik vraag me echt werkelijk af of ik vandaag in slaap kan vallen ?

 

 Nee heb een recept mee gekregen, is inderdaad een hoop maar ben blij dat ik ze gekregen heb hoor!

 

maar knuffelen gaat echt niet... en wil je ook echt niet hoor. Veel te gevoelig. Vond het ook super lastig eerste keer moest hij ook echt huilen maar hij komt nu steeds tegen mij aan zitten heb hem uitgelegd dat ik pijn heb, verder moet ik ook uitkijken met hem want hij is ook super druk en kan echt om zich heen schoppen enzo. Mijn oudste is groot voor zijn leeftijd dus die kon al langer niet op schoot maar geef nu op een andere manier aandacht.

Het is even wat het is en papa is een goeie vervanger?

 

Kan jij mij vertellen hoe ik foto’s moet plaatsten zonder dat ze voor iedereen zichtbaar zijn? Heb gekeken maar kom er niet helemaal uit. Wil ze liever niet openbaar zetten. Vind mijn borsten nu wel iets minder dan afgelopen week zie echt de prothese achter de spier zitten maar dit moet zakken heb nu ook alleen een band om. 
 

Hahhaa en slapen vanavond zal wel lastig zijn! Zeker omdat dit je eerste bv en je echt geen idee hebt wat je kan verwachten al is achter de spier echt wel anders dan voor hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lindan zei:

@Stephh90

Ik zie heel veel Nio voorbij komen maar niet Mevr. M.J.I. Braam 

ik denk dan dat ze nieuw is..? Ik geloof dat ik wel een goed vertrouwd gevoel bij.

 

Oke! Ja Nio heeft mij geopereerd de vorige keer. Ben heel benieuwd naar jouw uiteindelijke resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, bent001 zei:

 Nee heb een recept mee gekregen, is inderdaad een hoop maar ben blij dat ik ze gekregen heb hoor!

 

maar knuffelen gaat echt niet... en wil je ook echt niet hoor. Veel te gevoelig. Vond het ook super lastig eerste keer moest hij ook echt huilen maar hij komt nu steeds tegen mij aan zitten heb hem uitgelegd dat ik pijn heb, verder moet ik ook uitkijken met hem want hij is ook super druk en kan echt om zich heen schoppen enzo. Mijn oudste is groot voor zijn leeftijd dus die kon al langer niet op schoot maar geef nu op een andere manier aandacht.

Het is even wat het is en papa is een goeie vervanger?

 

Kan jij mij vertellen hoe ik foto’s moet plaatsten zonder dat ze voor iedereen zichtbaar zijn? Heb gekeken maar kom er niet helemaal uit. Wil ze liever niet openbaar zetten. Vind mijn borsten nu wel iets minder dan afgelopen week zie echt de prothese achter de spier zitten maar dit moet zakken heb nu ook alleen een band om. 
 

Hahhaa en slapen vanavond zal wel lastig zijn! Zeker omdat dit je eerste bv en je echt geen idee hebt wat je kan verwachten al is achter de spier echt wel anders dan voor hoor!


 

 

@bent001

 Rechtsboven bladeren - naar gallerij- borstvergroting - foto toevoegen.

Dan krijg je de optie privacy , zie foto 

en dan nodig je elke keer iemand uit om in je album te kijken.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.