Ga naar inhoud

Loesje3 : 29 januari 2020 : Dr. Franssen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

 

8 uur geleden, Loesje3 zei:

Hee, gaat goed hier! Morgen controle en knoopjes wegknippen, dan donderdag weer werken. Zo geen zin in, maar anderzijds wel fijn om weer aan het normale leven deel te gaan nemen. Was toch (ook door ziek kind) veel aan huis gebonden en da’s niks voor mij.

 

Vwb onderpool, er is zeker al verschil merkbaar maar als het in dit tempo doorgaat ga ik het jaar geduld moeten hebben wel volmaken vrees ik ?. Ben er wel blij mee en ga mezelf dat geduld ook prima gunnen. Ik zal de fotoserie bij blijven houden, dan wel met minimaal 2 wkn verschil steeds zodat de voortgang ook zonder vergrootglas te zien zal zijn ? 

Mooi omschreven en de juiste instelling. Een borstenvriendinnetje van het forum heeft me ook echt aangeraden regelmatig foto's te maken om het verschil te zien. Zelf merk je dat amper omdat je er in meegroeit. Bij haar was tussen 3 en 6 maanden echt wel een grote verandering zichtbaar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen, ben benieuwd hoe eea zich gaat ontwikkelen. 
 

Net controle gehad, zag er goed uit. Uiteraard werd ik weer niet lekker toen ze de knoopjes uit de hechtingen haalde, ik ben ook zo’n heldin op sokken hè ?

Ontzettend lieve verpleegkundige die even de benen omhoog hield en wat cola regelde en daar was ik weer. 

Morgen weer werken, zal wennen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Loesje3 said:

Goed om te horen, ben benieuwd hoe eea zich gaat ontwikkelen. 
 

Net controle gehad, zag er goed uit. Uiteraard werd ik weer niet lekker toen ze de knoopjes uit de hechtingen haalde, ik ben ook zo’n heldin op sokken hè ?

Ontzettend lieve verpleegkundige die even de benen omhoog hield en wat cola regelde en daar was ik weer. 

Morgen weer werken, zal wennen zijn.

Dat vind ik ook altijd het ergste. Zijn ze niet zelf oplosbaar bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom je had me al toegevoegd Hahhaa.

Denk ook echt dat je nog even geduld moet hebben hoor! Komt vast goed. Maar begrijp als hoe irritant het is.

En spannend morgen weer werken! Heb je 3 weken vrij gehad? Moet zeggen dat ik het ergens ook wel lekker vind dat alles weer wat normaler word hoor, ben ook niet echt een thuis zitter. 
 

@polemommy het hoeft niet perse hoor, bij mij is er niks weggeknipt ze, het was echt dicht en er was niks geen draadje meer te zien .

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, bent001 said:

Jezus ?????????????lees net je verhaal over de tandarts en nu deze ?

Men dat zou toch wat zijn he?

 

Tandarts ging prima trouwens, alleen raar na 2 dagen bijna zittend te slapen ineens bijna ondersteboven in een stoel te hangen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, polemommy zei:

Tandarts ging prima trouwens, alleen raar na 2 dagen bijna zittend te slapen ineens bijna ondersteboven in een stoel te hangen ?

 Holly daar moet ik nu nog niet eens aan denken maar hoezo plan je dat ook 2 dagen na je operatie???‍♀️??

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Loesje3 zei:

Haha ik vind het stoer hoor! Moet er niet aan denken (sowieso eigenlijk niet maar dat heeft wederom met het held op sokken verhaal van doen).


hier nog zo’n held hoor schijt overal voor? en de tandarts is zeker geen hobby zeg maar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.