Ga naar inhoud

Loesje3 : 29 januari 2020 : Dr. Franssen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

De vorm moet er nog in komen denk ik ? het is nog vrij puntig en wat ver uit elkaar. Heeft alles te maken met mijn voorsituatie. De onderpool creëren lijkt heel goed gelukt en de littekens zijn mooi en rustig aldus man (ik durfde niet te kijken). Heb er wel vetrouwen in dat de boel daar dus nog wat in moet zakken. Met bh is het een stuk fraaier dus heb m maar snel weer aan gedaan ;)

@RVtje vond jij het bij jou meteen mooi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat naar, je weet dat het risico erin zat dat niet vanaf het begin het resultaat mooi is. Maar inderdaad heb geduld. Er gaat de komende weken echt nog veel veranderen. Mogelijk zelfs pas na 3 maanden. Maar dat is makkelijk zeggen dat een ander geduld moet hebben als het niet je eigen lijf is. Maar hou vertrouwen dat het resultaat er komt. 

En wel naar dat je niet lekker werd na douchen. Lijkt me ook best inspannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Loesje3 zei:

De vorm moet er nog in komen denk ik ? het is nog vrij puntig en wat ver uit elkaar. Heeft alles te maken met mijn voorsituatie. De onderpool creëren lijkt heel goed gelukt en de littekens zijn mooi en rustig aldus man (ik durfde niet te kijken). Heb er wel vetrouwen in dat de boel daar dus nog wat in moet zakken. Met bh is het een stuk fraaier dus heb m maar snel weer aan gedaan

@RVtje vond jij het bij jou meteen mooi?

Die steristrips moeten toch blijven zitten ? kon hij de littekens zien dan?

Nee, ik vond ze ook niet meteen mooi hoor, ik had het idee dat ze bijna in mn hals zaten.. zou zo fijn zijn als je van tevoren precies weet wat het resultaat gaat worden! En eigenlijk ziet niemand dat ik geopereerd ben haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesje3 Ik kwam in dit topic uit doordat je me steeds loopt te taggen :45:

Leuk verslag heb je geschreven en wat fijn dat de medicijnman zo goed voor je zorgt ;)

Probeer veel water te drinken!! Het kan zomaar zo zijn dat het narcosemiddel nog voor wat misselijkheid zorgt. HOe meer water je drinkt, hoe beter je die troep verdunt!

En dat puntige enz enz, rustig aan! Je huid zal ook strak staan, alles moet eerst eens wat tijd hebben om te rekken. Als je wilt dat ik tzt meekijk, dan laat me dat maar weten! (liefst even in pb, want mijn meldingen van tags en zo bekijk ik minder vaak.

Een goed herstel!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Minci zei:

@RVtje ik ben benieuwd naar maandag wat onze artsen te melden hebben . 
Gaan je ouders weer mee ? 
 

Ik moet zeggen gaat toch wel steeds beter na de eerste week dacht ik dit komt niet goed joh wat heb ik mezelf aangedaan Haha . 

Ja ik ben ook heel benieuwd! Mn vader gaat mee, mn moeder moet werken. Ik durf niet meteen zelf zo'n afstand te rijden. 

 

Haha dat heb ik voornamelijk de eerste nachten ook gedacht pfff. Nu is het lastige dat de pijn je niet tegen houdt om dingen te doen dus ben je snel geneigd om toch het een en ander te doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, RVtje zei:

Ja ik ben ook heel benieuwd! Mn vader gaat mee, mn moeder moet werken. Ik durf niet meteen zelf zo'n afstand te rijden. 

 

Haha dat heb ik voornamelijk de eerste nachten ook gedacht pfff. Nu is het lastige dat de pijn je niet tegen houdt om dingen te doen dus ben je snel geneigd om toch het een en ander te doen..

@RVtje nee, tegen mij zeiden ze ook je mag niet alleen met de auto komen. 
 

Dat is wel echt een gevaar ik heb het gevoel dat ik eigenlijk nu wel alles kan . Moet me ook echt inhouden gisteren heb ik de jongste van ruim 2.5 even op schoot getild , ik kon het echt niet laten hij wilde zo graag met mama knuffelen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Minci zei:

@RVtje nee, tegen mij zeiden ze ook je mag niet alleen met de auto komen. 
 

Dat is wel echt een gevaar ik heb het gevoel dat ik eigenlijk nu wel alles kan . Moet me ook echt inhouden gisteren heb ik de jongste van ruim 2.5 even op schoot getild , ik kon het echt niet laten hij wilde zo graag met mama knuffelen . 


Lastig hè meiden! 
rijden jullie nog helemaal niet? Ik moet maandag weer aan het werk maar vind het wel spannend ook het rijden ? is zonder file 30 min met 50 ongeveer.


Ohh en lastig hè @minci ze snappen het ook niet. Gisteren wilde de jongste de trap afgetild worden en geloofde niet dat ik pijn had draak... hij is sowieso mega wild dus ben continu op mijn hoeden. Maar geloof dat ik het meest het echt knuffel met mijn kids mis nu hoor! Heb ze al gewaarschuwd voor over een paar weken ? als ik het ga inhalen. 

Verder ben ik heel benieuwd wat iedereen doet in huis, qua schoonmaken, was ect wat wel en wat niet. Doe nog bijna niks maar mijn handen jeuken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesje3 ik begreep dat je pas vanaf een week of 6 kunt zien dat de protheses in de (gecreëerde) plooi beginnen te zakken.. en dat is dus pas het begin.. dus ik denk dat je vanaf dan gelukkig gaat worden ermee :) kost wel heel veel tijd maar dan heb je ook wat ?

Bij mij zitten ze ook nog echt niet in de onderkant, verre van, geduld hebben is zo lastig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RVtje ik weet het, rationeel gezien weet ik dat ik veel meer geduld moet hebben maar emotioneel is dat toch wat anders. Ben nu weer helemaal happy en oké, was gister al niet lekker dus het kwam even over me heen, traantjes, balen, de hele mikmak. Vandaag schijnt het zonnetje weer hoor ;)

 

@Minci @bent001 lastig hè, mijn kids willen er ook niet aan. De jongste is nogal wild en wil steeds op me springen, dus de medicijnman heeft zijn handen vol hier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Ja moeilijk is dat he met de kinderen. De jongste is echt een mama’s kindje en vind die aandacht heel fijn . 
Hij zegt ook mama heeft niet pijn, papa pijn ! 
Mijn man is in november geopereerd aan zijn knie en heeft 7 weken op krukken gelopen en dat is natuurlijk zichtbaar dat papa pijn heeft en niks kan . Aan mij ziet hij niks .

 

Oh het huishouden , voor iemand die dagelijks het hele huis deed is dit echt moeilijk. Ik doe wel de was in de wasmachine mijn man doet er wel wasmiddel in omdat die zwaar zijn om te tillen ik gooi het dan wel als het moet in de droger. De badkamer en wc gisteren gedaan maar deed er wel 2 keer zo lang over Haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Loesje3 zei:

@RVtje ik weet het, rationeel gezien weet ik dat ik veel meer geduld moet hebben maar emotioneel is dat toch wat anders. Ben nu weer helemaal happy en oké, was gister al niet lekker dus het kwam even over me heen, traantjes, balen, de hele mikmak. Vandaag schijnt het zonnetje weer hoor

 

@Minci @bent001 lastig hè, mijn kids willen er ook niet aan. De jongste is nogal wild en wil steeds op me springen, dus de medicijnman heeft zijn handen vol hier ?


Hahhaa echt he! Mijn oudste kan zich op zich nog wel rustig gedragen maar de jongste ? had gister zijn Spiderman pyjama aan en kwam zo op mij af gedoken schrok me rot kon nog net opzij ?

kan hem ook niet verschonen (net 3 en nog niet helemaal zinnelijk) want hij gaat trappen.  Dus mijn man word ook steeds chagrijniger ?

Zit elke avond op de bank dat ie het echt wel pittig vind de kids moet dan soms wel een beetje lachen, welcome to my world ?
Maar heb niet alles gevolgd de laatste dagen waarom ben je nog niet happy?  Wat heb je precies gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Minci zei:

@bent001 Ja moeilijk is dat he met de kinderen. De jongste is echt een mama’s kindje en vind die aandacht heel fijn . 
Hij zegt ook mama heeft niet pijn, papa pijn ! 
Mijn man is in november geopereerd aan zijn knie en heeft 7 weken op krukken gelopen en dat is natuurlijk zichtbaar dat papa pijn heeft en niks kan . Aan mij ziet hij niks .

 

Oh het huishouden , voor iemand die dagelijks het hele huis deed is dit echt moeilijk. Ik doe wel de was in de wasmachine mijn man doet er wel wasmiddel in omdat die zwaar zijn om te tillen ik gooi het dan wel als het moet in de droger. De badkamer en wc gisteren gedaan maar deed er wel 2 keer zo lang over Haha. 


Hahhaa ja maar ik denk ook dat mama’s gewoon geen pijn kunnen hebben, net als wij nooit echt ziek kunnen zijn. Dat klopt niet in hun ogen.

Wil vandaag of morgen ook rustig even de wc en badkamer gaan doen. Ga straks ook voorzichtig de was ophangen loop nu echt achter ? en zal eens mijn automatische stofzuiger door het huis laten gaan zo. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, RVtje zei:

@Loesje3 Gelukkig dat het zonnetje weer schijnt! Misschien horen die tranen er toch wel bij net als in de kraamweek.. ik had ze op woensdag en was op maandag geopereerd.. dus 2 dagen erna.


Hoort erbij hoor, ik heb het deze keer wat minder gehad maar zijn inderdaad net kraamtranen je lijf is gewoon ontregeld en we zijn vrouwen he...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, bent001 zei:


Lastig hè meiden! 
rijden jullie nog helemaal niet? Ik moet maandag weer aan het werk maar vind het wel spannend ook het rijden ? is zonder file 30 min met 50 ongeveer.


Ohh en lastig hè @minci ze snappen het ook niet. Gisteren wilde de jongste de trap afgetild worden en geloofde niet dat ik pijn had draak... hij is sowieso mega wild dus ben continu op mijn hoeden. Maar geloof dat ik het meest het echt knuffel met mijn kids mis nu hoor! Heb ze al gewaarschuwd voor over een paar weken ? als ik het ga inhalen. 

Verder ben ik heel benieuwd wat iedereen doet in huis, qua schoonmaken, was ect wat wel en wat niet. Doe nog bijna niks maar mijn handen jeuken?

Heeeeeel lastig! 

Nee ik rijd nog helemaal niet.. Oef 30 of 50 minuten is wel lang! Heb je een automaat? Ik niet hoor ?

 

Wij knuffelen nu op wat meer afstand.

Eh wat ik in het huis doe nu: vaatwasser in en uitruimen, stoffen met de swiffer duster xxl (op een krukje zodat mn armen onder mn schouders blijven), na het eten voorzichtig/ zonder kracht te zetten de tafel en het aanrecht af doen, zonder kracht met een vloerwisser rond om de kruimels te verzamelen en deze opzuigen met de lichtgewicht kruimelzuiger, de badkamer doe ik alleen met wegwerpdoekjes af (ook zonder kracht).. de was doe ik ook (in de machine, in de droger en vouwen, mn moeder doet het deel wat opgehangen moet worden en brengt de manden naar de zolder waar de wasmachine staat) mn vader komt stofzuigen en dweilen omdat mn moeder dat niet mag met haar rug en hij giet het eten af en mn moeder doet de wc, de wastafels / gootsteen en ze maken ook het bed op. Verder komt er nog 1x per week iemand poetsen voor 3 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Haha mijn man zei ook ik had niet in de gaten hoeveel jij doet . Je werkt 3 hele en 1 halve dag je brengt en haalt de kids naar voetbal , judo en muziekles, naar vriendjes en school het hele huishouden , koken en etc. 
Hij is kapot Haha ! De grootste uitdaging is kleine man douchen want dat vindt hij verschrikkelijk en huilt alles bij elkaar . 
Het zweet stond op zijn voorhoofd Haha. 
 

Maar hij zei , vanaf nu gaan we toch eens dingen anders doen en ga ik meer helpen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Minci zei:

@bent001 Haha mijn man zei ook ik had niet in de gaten hoeveel jij doet . Je werkt 3 hele en 1 halve dag je brengt en haalt de kids naar voetbal , judo en muziekles, naar vriendjes en school het hele huishouden , koken en etc. 
Hij is kapot Haha ! De grootste uitdaging is kleine man douchen want dat vindt hij verschrikkelijk en huilt alles bij elkaar . 
Het zweet stond op zijn voorhoofd Haha. 
 

Maar hij zei , vanaf nu gaan we toch eens dingen anders doen en ga ik meer helpen . 

? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Minci zei:

@bent001 Haha mijn man zei ook ik had niet in de gaten hoeveel jij doet . Je werkt 3 hele en 1 halve dag je brengt en haalt de kids naar voetbal , judo en muziekles, naar vriendjes en school het hele huishouden , koken en etc. 
Hij is kapot Haha ! De grootste uitdaging is kleine man douchen want dat vindt hij verschrikkelijk en huilt alles bij elkaar . 
Het zweet stond op zijn voorhoofd Haha. 
 

Maar hij zei , vanaf nu gaan we toch eens dingen anders doen en ga ik meer helpen . 


Ohh echt lucky you, die van mij roept alleen maar dat dit een eenmalige actie is?

Moet ook wel zeggen dat we best twee pittige kinderen hebben zeker de jongste doet niks wat hij niet wil, zit echt een behoorlijk koppie op. 
Achteraf had ik misschien beter nog een jaar kunnen wachten maar ja klachten werden steeds erger.

 

Heb je jongens en meisjes? Volgens mij zijn meiden met dit soort dingen wel makkelijker dan jongens die zijn zoo druk ? dat is tenminste mijn ervaring 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, RVtje zei:

@bent001 ? mannen hebben echt geen idee wat je de hele dag doet he, dat je veel minder moe wordt van een dag werken dan van een dag thuis

 

Fijn, vrouw zijn, al die gekke hormonen!

 

@Minci heel herkenbaar, een mama kan inderdaad in hun ogen geen pijn hebben..


Echt he!! Omdat ik maar 3 dagen werk heb ik een heel relaxt bestaan.. maar geloof me ik kom het meest tot rust op de maandagen?

 

Maar heerlijk joh een hulp voor 3 uur per week! Hoeveel dagen werk je? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 die poets is alleen voor deze 6 weken, ik vind dat ik het zelf beter en sneller kan ?

Ik werk 3 dagen van 9uur. En dan nog om de 3 weken ongeveer een dag in het weekend maar die uren komen bovenop de 27uur (tot 1 november was één van de 3 dagen met een bereikbare dienst voor de nacht erachter aan maar dat hoeft niet meer nu mijn partner er niet meer is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik heb 3 jongens ?

 

En ze kunnen er wat van hoor maar weten duidelijk wat wel en niet mag . Jongste wordt in maart 3 en dat is me d’r een maar koopt iedereen om met zijn charmes . 
 

Nou hij snapte soms niet waarom ik s avonds toch zo moe was. Nou daarom dus ! En wij hebben ook iemand die 3 uur pw komt poetsen maar echt niet voldoende moet nog steeds elke dag wat doen maar dat krijg je ook met een groot huis . Soms denk ik klein is ook wel handig . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, RVtje zei:

@bent001 die poets is alleen voor deze 6 weken, ik vind dat ik het zelf beter en sneller kan ?

Ik werk 3 dagen van 9uur. En dan nog om de 3 weken ongeveer een dag in het weekend maar die uren komen bovenop de 27uur (tot 1 november was één van de 3 dagen met een bereikbare dienst voor de nacht erachter aan maar dat hoeft niet meer nu mijn partner er niet meer is).


Hahhaa heel herkenbaar, 3 jaar geleden heb ik een heel naar ongelukje gehad waardoor ik 9 weken in het gips heb gezeten en een operatie heb gehad. Dus toen met spoed  een hulp gezocht maar die zat meer op de bank koffie te drinken dan dat ze echt iets deed. Werd er zo nerveus van en ik heb een keer de hulp van mijn moeder weg gestuurd die kwam vlak voordat mijn jongste naar huis mocht ( prematuur kindje) ze was toen 1,5 uur met de badkamer bezig, iets wat ik ik Max 30

min gedaan heb, ook weggestuurd ( ook vol met hormonen)

Deze keer maar besloten om het niet te doen omdat het mij toch alleen maar irriteert  ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Minci zei:

@bent001 ik heb 3 jongens ?

 

En ze kunnen er wat van hoor maar weten duidelijk wat wel en niet mag . Jongste wordt in maart 3 en dat is me d’r een maar koopt iedereen om met zijn charmes . 
 

Nou hij snapte soms niet waarom ik s avonds toch zo moe was. Nou daarom dus ! En wij hebben ook iemand die 3 uur pw komt poetsen maar echt niet voldoende moet nog steeds elke dag wat doen maar dat krijg je ook met een groot huis . Soms denk ik klein is ook wel handig . 


hahhaha nog een boys mama ?

3 stuiterballen dus geweldig.

en jouw jongste klinkt als de mijne is andere halve week geleden 3 geworden en echt een draak!!

Nou moet zeggen wij hebben net een mega verbouwing gehad waardoor ons huis  nu veel groter is maar scheelt echt een hoop hoor lijkt minder snel een troep ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.