Ga naar inhoud

Loesje3 : 29 januari 2020 : Dr. Franssen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Op 3-2-2020 om 15:20, Mieke2 zei:

Hey @Loesje3 ja idd zo voel ik het ook aan dat ik niet kan uitgaan van een resultaat zoals bij de meerderheid. Vandaar dat ik ook zo blij ben met jouw referentie. Kan ik het mij toch al wat visueel voorstellen hoe het bij mij kan zijn. Ik zal al gewoon heel blij zijn met iets anders dan wat ik nu heb. Dat het moeilijk is om je bloot te geven snap ik ook helemaal. Ben al paar dagen erover aan het doen om foto's te maken van de voorsituatie... Tot hiertoe nog niet gelukt ... Komt wel goed allemaal ?. En hoe gaat het vandaag met jou? Xx

Nu week PO, gaat goed! Slik nog minimaal PCM, slaap prima. Vanmorgen even de stad in geweest, dat ging ook goed ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, volgende week controle op 2 weken PO.

BHs shoppen durf ik nog niet, heb gisteren wat oude geprobeerd dat was hilarisch, de breedte lijkt nu enorm in vergelijking wat ik had. Ben benieuwd waar ik straks mee aan kom, ga denk ik bij de Bijenkorf laten meten na 6 weken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Loesje3 zei:

Nee, volgende week controle op 2 weken PO.

BHs shoppen durf ik nog niet, heb gisteren wat oude geprobeerd dat was hilarisch, de breedte lijkt nu enorm in vergelijking wat ik had. Ben benieuwd waar ik straks mee aan kom, ga denk ik bij de Bijenkorf laten meten na 6 weken. 


hahha meid na 1 week is best snel hoor!

Ik dacht gister ook een poging te wagen wat een drama ? met beugel deed echt pijn en van die leuke kanten topjes voegde niet omvang en groten verschillen teveel?

Thuis gekomen met een leuke pyjama en een babydoll setje want moest uiteraard wel iets kopen ?

Zou zeker niet teveel kopen in de eerste periode want je maat kan nu nog echt veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Nee, ik wacht zeker tot 6 weken, begon er over omdat Nina er naar vroeg ;)

Schiet voorlopig idd niet op, eerst maar eens even wennen en ze hun plekje laten vinden. Ik heb nu echt het gevoel alsof ze er op geplakt zitten haha.

1 winst; ik durf ze sinds 2 dagen wel los te laten als ik loop ? Ben nu niet meer bang dat ze er af vallen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Loesje3 zei:

@bent001 Nee, ik wacht zeker tot 6 weken, begon er over omdat Nina er naar vroeg

Schiet voorlopig idd niet op, eerst maar eens even wennen en ze hun plekje laten vinden. Ik heb nu echt het gevoel alsof ze er op geplakt zitten haha.

1 winst; ik durf ze sinds 2 dagen wel los te laten als ik loop ? Ben nu niet meer bang dat ze er af vallen ?

???? erg hè! Hoi ze nog vast als ik buk ofzo moet er wel echt op letten nu dat ik het niet op mijn werk doe. Ziet er zo raar uit ?

Maar inderdaad lekker wachten hoor, eerst maar eens goed herstellen!

Bh’s kopen komt wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Loesje3 zei:

@bent001 Nee, ik wacht zeker tot 6 weken, begon er over omdat Nina er naar vroeg

Schiet voorlopig idd niet op, eerst maar eens even wennen en ze hun plekje laten vinden. Ik heb nu echt het gevoel alsof ze er op geplakt zitten haha.

1 winst; ik durf ze sinds 2 dagen wel los te laten als ik loop ? Ben nu niet meer bang dat ze er af vallen ?

Ik hou ze soms ook nog vast? en dan snel kijken of niemand het heeft gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesje3 Hoihoi, hoe gaat het met jou? Hopelijk heb je een vlot herstel! Hier begint het stilaan te kriebelen ?. Nog 3 keer slapen... Zo spannend nu! Ben benieuwd naar het resultaat en hopelijk een vlot herstel. Als ik hier het verhaal van Minci lees, heb ik wel een beetje schrik voor woensdag. Hoop ook niet dat ik ziek ga worden. Hier momenteel een ziek kind in huis... hoesten en hoge koorts. Probeer wat uit zijn buurt te blijven, maar is nogal lastig, want je wil je eigen kindje wel verzorgen natuurlijk en troosten bij pijn. Dus ik hoop dat ik woensdag haal en kijk er alvast naar uit ?

Groetjes Mieke2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Mieke2 hier alles ok. Ik heb heel weinig pijn gehad, ben na een aantal dagen al met pijnstillers gestopt. Nu 11 dagen PO en zo goed als nergens last meer van. Ben me door Minci’s situatie ook wel heel erg bewust van dat het zo ineens mis kan zijn, daardoor ‘geniet’ ik ook wat minder zorgeloos van het feit dat het goed gaat. Want het ‘What If’ gevoel is nu ook steeds op de achtergrond. Ik ben van plan om om de week een foto te plaatsen zodat je ook het proces een beetje kunt blijven volgen. Zal jou ook zeker blijven volgen!

Vwb ziek kind was het hier exact hetzelfde! Gelukkig is dat ook goed gekomen.

Ik spreek je vast nog voordat het jouw dag is, maar vast heel veel succes (en geniet er van!)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, polemommy zei:

Mijn vriend zei net dat hij mijn 4.000 Euro wel voor me wil vasthouden. :D

Hahaha ? Inmiddels niet meer nodig hier. Succes morgen, hoor graag of het nodig gaat zijn bij jou dat ze vastgehouden moeten worden. Hoewel ik vermoed dat je hem meteen wegmept als hij ook maar in de buurt komt de eerste dagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Loesje3 zei:

Hee @Mieke2 hier alles ok. Ik heb heel weinig pijn gehad, ben na een aantal dagen al met pijnstillers gestopt. Nu 11 dagen PO en zo goed als nergens last meer van. Ben me door Minci’s situatie ook wel heel erg bewust van dat het zo ineens mis kan zijn, daardoor ‘geniet’ ik ook wat minder zorgeloos van het feit dat het goed gaat. Want het ‘What If’ gevoel is nu ook steeds op de achtergrond. Ik ben van plan om om de week een foto te plaatsen zodat je ook het proces een beetje kunt blijven volgen. Zal jou ook zeker blijven volgen!

Vwb ziek kind was het hier exact hetzelfde! Gelukkig is dat ook goed gekomen.

Ik spreek je vast nog voordat het jouw dag is, maar vast heel veel succes (en geniet er van!)

 

@Loesje3 Ah , vind het vervelend dat je door mijn verhaal minder kunt genieten ?

 

Gewoon van uit gaan dat alles goed blijft gaan en je nergens last van zal hebben . 
Ik heb pech gehad dat het na 2 weken alsnog mis is gegaan . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Minci daar moet jij je zeker niet vervelend over voelen, jij hebt al genoeg aan je hoofd. Misschien heb ik het ook wat ongelukkig verwoord. Maar het thuiszitten na de bv en daardoor weinig omhanden hebben en veel op het forum zitten schept toch ook een band met je ‘boob-leeftijdgenoten’ zeg maar waardoor je erg met elkaar meeleeft en elkaar het beste gunt.
 

Daarom vind ik het ook zo enorm k.. voor jou! 


Hopelijk krijg je morgen gunstig nieuws, zou het je zo enorm gunnen, net als iedereen hier. 
Ik moet woensdag op 2weken controle, heb andere chirurg dan jij maar zelfde kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesje3 Ik vind het super lief dat iedereen mee leeft ! 
En zoals je zegt we zitten hier allemaal ( bijna om dezelfde redenen ) 

Ik gun iedereen een super herstel . 
Ik herken wel wat je zegt het thuis zitten en niet veel mogen . 
De grootste fout die ik week 2 heb gemaakt . Ik voelde me zo goed dat ik alle bedden heb verschoond , was gaan stofzuigen en even de badkamer heb gedaan . Dat moet je dus alles niet doen . 
 

Heel stom we hebben al heel lang een poetsvrouw mijn man heeft echt veel overgenomen en doet super zijn best maar ik kon het gewoon niet los laten . 
 

Volgens mij sterven mijn hersencellen af van al die medicatie haha . Ik had ergens op een briefje geschreven hoe laat ik er moest zijn , God weet waar dat briefje is en ik twijfel tussen 09.30 en 12.30. Dus morgen vroeg even bellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesje3 Gelukkig is de zieke hier al een beetje beter. Was bang voor een opname en dat had ik niet geweten of ik de operatie had laten doorgaan... maar dat is gelukkig niet nodig. Het kan normaal gezien gewoon morgen doorgaan. Nu begin ik echt wel zenuwachtig te worden. Ben me hier thuis aan het bezig houden, want vanaf ik stop gieren de zenuwen door mijn lijf. Heb vanmorgen foto's van mijn voorsituatie genomen ?. Ik begin ze lelijker en lelijker te vinden. Hoop morgen dus op een goed resultaat! Maar daar twijfel ik niet aan ?. Binnen 24 uur en 20 minuten is het mijn beurt! Tot snel voor mijn operatieverslag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, gaat goed hier! Morgen controle en knoopjes wegknippen, dan donderdag weer werken. Zo geen zin in, maar anderzijds wel fijn om weer aan het normale leven deel te gaan nemen. Was toch (ook door ziek kind) veel aan huis gebonden en da’s niks voor mij.

 

Vwb onderpool, er is zeker al verschil merkbaar maar als het in dit tempo doorgaat ga ik het jaar geduld moeten hebben wel volmaken vrees ik ?. Ben er wel blij mee en ga mezelf dat geduld ook prima gunnen. Ik zal de fotoserie bij blijven houden, dan wel met minimaal 2 wkn verschil steeds zodat de voortgang ook zonder vergrootglas te zien zal zijn ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.