Ga naar inhoud

Loesje3 : 29 januari 2020 : Dr. Franssen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Wat heerlijk om dit verlag en comments te lezen, Ik lig helemaal dubbel ?. Kan ik wel gebruiken nu, over 2 daagjes ben ik aan de beurt dus de zenuwen zijn er volop!  Maar ik hoor het al, het gaat overal hetzelfde. Ben benieuwd hoe mijn man het gaat ervaren de komende week met mijn 2 kindjes ?.

 

@Loesje3 mag ik straks ook meekijken in je album?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina_a zeker! Spannend, bijna aan de beurt! 

Laat je niet ontmoedigen door mijn offday van gisteren, inmiddels ben ik al weer helemaal het vrouwtje hoor. Goede dag gehad vandaag, al volop op en aan het minderen met medicatie. Vooralsnog lijkt het oké te gaan hier (ik hou nog een voorbehoud want wil de boel niet jinxen).

Ik heb wel echt het geluk dat wij hier thuis een beetje omgekeerd rollenpatroon hebben en ik sowieso de vrouw was/ben die op zondag het vlees komt snijden ? (ik werk FT+ en hij parttime) dus medicijnman is gewend veel in het huishouden en met de kids te doen. Maakt het schuldgevoel overigens niet minder want normaal ben ik aan het werk als hij dat doet en nu lig ik op de bank ?

 

Succes maandag! Ik ga je topic volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je je beter voelt vandaag. Stijgende lijn hopelijk ?

 

Hier ook niet de traditionele rolpatronen, maar ik ben wel diegene die alles regelt. Doe ik mezelf aan ?. Komt vast goed, lesje loslaten en geduld hebben voor mij de komende weken, beide niet mijn sterkste punten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuke en vooral zeer herkenbare conversaties hier... Ik word 12 februari geopereerd en heb mijn vriend al verwittigd dat mama offline is de eerste 2 weken. Benieuwd hoelang hij het volhoudt :kez_11:. Ik vrees er een beetje voor. Maar mijn 2 jongens zijn bijna 7 en 10 dus hoop dat ze de mama een beetje in de watten willen leggen... wat ik ook eerst nog moet zien ?. Ik zal blij zijn dat het eindelijk zo ver is. Eindelijk eens iets voor mezelf doen!

 

Loesje3 mag ik ook even meekijken in je album? Heb het in een ander bericht ook al gevraagd zonet, maar wou hier ook nog even mee reageren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mieke2 zei:

Wat een leuke en vooral zeer herkenbare conversaties hier... Ik word 12 februari geopereerd en heb mijn vriend al verwittigd dat mama offline is de eerste 2 weken. Benieuwd hoelang hij het volhoudt :kez_11:. Ik vrees er een beetje voor. Maar mijn 2 jongens zijn bijna 7 en 10 dus hoop dat ze de mama een beetje in de watten willen leggen... wat ik ook eerst nog moet zien ?. Ik zal blij zijn dat het eindelijk zo ver is. Eindelijk eens iets voor mezelf doen!

 

Loesje3 mag ik ook even meekijken in je album? Heb het in een ander bericht ook al gevraagd zonet, maar wou hier ook nog even mee reageren. 


 

oehh spannend meid maar klinkt als de ideale leeftijd hoor voor de operatie. Kunnen ze nu ook mams af en toe helpen? doet mijn oudste zoon van bijna 5 ook al zo lief❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nina_a zei:

Goed dat je je beter voelt vandaag. Stijgende lijn hopelijk ?

 

Hier ook niet de traditionele rolpatronen, maar ik ben wel diegene die alles regelt. Doe ik mezelf aan ?. Komt vast goed, lesje loslaten en geduld hebben voor mij de komende weken, beide niet mijn sterkste punten...


hahaha alles goed voorbereiden is het halve werk hoor?

morgen gewoon flink aan de poets kunnen ze het voorlopig een beetje bijhouden scheelt een hoop. En spannend!! Wat krijg je en waar ga je naar toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha dames als het goed is heb ik iedereen die het heeft gevraagd nu toegevoegd. Vanmorgen foto’s gemaakt en het is nu al zo’n verschil met eergisteravond. Als dat zich zo doorzet ben ik helemaal blij!
 

Let niet op de zwangere buik (de laxeermiddelen werken nog niet zeg maar...). En heeft iemand tips om het roze spul eraf te krijgen? Krijg het met douchegel iig niet weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Ik wordt door Drs Mesters bij de Velthuis kliniek geopereerd, 290 anatomisch dual plane. Ik kan niet veel over haar vinden, maar had wel direct een goed gevoel bij haar. Pas later kwam ik bij dit forum uit en zag ik al die andere namen voorbij komen, besloten om bij mijn keuze van pc te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nina_a zei:

@bent001 Ik wordt door Drs Mesters bij de Velthuis kliniek geopereerd, 290 anatomisch dual plane. Ik kan niet veel over haar vinden, maar had wel direct een goed gevoel bij haar. Pas later kwam ik bij dit forum uit en zag ik al die andere namen voorbij komen, besloten om bij mijn keuze van pc te blijven.


Zou ik ook zeker doen hoor, het belangrijkste is jouw eigen gevoel daar gaat het om. Maar super spannend meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Loesje3 zei:

Ha dames als het goed is heb ik iedereen die het heeft gevraagd nu toegevoegd. Vanmorgen foto’s gemaakt en het is nu al zo’n verschil met eergisteravond. Als dat zich zo doorzet ben ik helemaal blij!
 

Let niet op de zwangere buik (de laxeermiddelen werken nog niet zeg maar...). En heeft iemand tips om het roze spul eraf te krijgen? Krijg het met douchegel iig niet weg. 


mag ik ook mee kijken ben heel benieuwd! 
Ohh irritant hè, dat opgeblazen gevoel!

 

Je zou het kunnen proberen met een wattenschijfje met tonic, zo heb ik ook de marker eraf gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Loesje3 zei:

Ha dames als het goed is heb ik iedereen die het heeft gevraagd nu toegevoegd. Vanmorgen foto’s gemaakt en het is nu al zo’n verschil met eergisteravond. Als dat zich zo doorzet ben ik helemaal blij!
 

Let niet op de zwangere buik (de laxeermiddelen werken nog niet zeg maar...). En heeft iemand tips om het roze spul eraf te krijgen? Krijg het met douchegel iig niet weg. 

Dankjewel dat ik mag meekijken, Loesje3. Ik heb echt net dezelfde voorsituatie als bij jou. Dit geeft mij al een gerust gevoel voor hoe het resultaat kan zijn. Ik weet dat het nog veranderd, maar op het eerste zicht, wauw, ziet er goed uit vind ik ?! Komt helemaal goed ?. Jij had ook Motiva ergonomix quid 350cc? Ik weet alleen niet of ze bij mij ook een reconstructie gaan doen... heeft de dr. niets van gezegd... Begint stilaan toch ook te kriebelen bij mij... nog 10 nachten slapen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Mieke2 dank voor je reactie, doet me goed. Het is bij ons anders dan de overgrote meerderheid en derhalve vind ik het ook lastig om me ‘bloot’ te geven. Ik heb er zelf iig heel veel aan gehad om ervaringen te lezen en ook te zien van anderen, dus ben erg blij dat ik daar nu ook anderen mee kan helpen. 
Bij mij zijn de weefselstrengen gekliefd en is de borstplooi verlaagd meen ik (ik hoop dat de prothese daar uiteindelijk verder in gaat zakken). Ik heb anatomische mentor protheses 350 cc. Meer ging niet, de huid was erg strak op rechts dus dit ging ook net. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesje3 @Minci de controle was goed :) Het was links meer gezwollen dan rechts dus het lusje van de hechting werd meer naar binnen getrokken. Maar die is er nu uit! Scheelt gelijk. Was vooral de afgelopen week dat ik daar wakker van werd.

Jammer idd dat we elkaar niet zien. De pc is er overigens niet bij de controle, alleen over een half jaar. Dat vond ik wel jammer. Ik heb foto's van hun scherm gemaakt van mn vooraf situatie, vreselijk! Ben zo blij dat ik dit heb laten doen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Loesje3 ja idd zo voel ik het ook aan dat ik niet kan uitgaan van een resultaat zoals bij de meerderheid. Vandaar dat ik ook zo blij ben met jouw referentie. Kan ik het mij toch al wat visueel voorstellen hoe het bij mij kan zijn. Ik zal al gewoon heel blij zijn met iets anders dan wat ik nu heb. Dat het moeilijk is om je bloot te geven snap ik ook helemaal. Ben al paar dagen erover aan het doen om foto's te maken van de voorsituatie... Tot hiertoe nog niet gelukt ... Komt wel goed allemaal ?. En hoe gaat het vandaag met jou? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RVtje stond zo weer buiten , jeetje wat ging dat snel . Hechtingen er uit borsten wel wat gezwollen maar normaal voor 2 weken na de operatie . Wel doe ik echt te veel en moet ik er echt rekening mee houden dan het tijd nodig heeft en ik rustig aan moet doen . Mag weer auto rijden gelukkig !  Voor de rest foto’s gemaakt en zag het er verder goed uit .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.