Ga naar inhoud

Loesje3 : 29 januari 2020 : Dr. Franssen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Zo dames daar ben ik dan. Lig in bed te wachten tot manlief me eruit komt helpen want hoewel dat vannacht nog wel ging treedt nu de stijfheid toch flink in.

 

Oke, gisteren. DD-day zoals mijn omgeving zei. Ik mocht me melden om 1130 en meteen mee naar boven. Omkleden, uitleg en naar de  zaal. Hele lieve dames, wat mij meteen gerust stelde. Er lagen al 2 dames bij te komen en die waren nog lekker wappie van de narcose dus dat was wel gezellig. 
Tijd voor het infuus. Omdat mijn handen heel koud waren was mijn ader niet te vinden en moest de anesthesioloog erbij komen. Wat een enorm lieve man! Helaas ging het toen mis met mij, zodra de prik (kundig en in 1 keer goed) werd gezet besloot ik even out te gaan. Meteen 4 man aan het bed en ze spoten iets in het infuus om mijn hartslag op te krikken. Daarna voelde ik me snel weer OK ? Er werd goed op me gepast.

 

Toen kwam Dr Franssen aftekenen. Hem vind ik, net als zijn hele team, een erg prettige man. Hij heeft een me voorzien van de nodige aantekeningen met de permanent marker en legde nog uit dat de operatie een borstcorrectie en vergroting is vanwege het klieven van de verkleefde weefselstrengen Ivm milde tubulaire situatie en het ontbreken van een onderpool. 
 

Toen mocht ik naar de ok lopen, Djiezus wat was het daar enorm koud. Gelukkig lig je op een verwarmde mat en ben je sowieso al zo weg. Eerst werd er nog even gelachen om mijn sokken en de derde rond vragen beantwoorden kreeg ook ik de geijkte vraag welke droom ik had uitgezocht. Ik zou gezellig met man en kinderen op vakantie gaan. Ik voelde dat mijn arm ging branden, maakte daar nog een opmerking over en was meteen weg. Daarna lag ik meteen weer op de uitslaapkamer en had het gevoel een lekker middagdutje gedaan te hebben. Ik kwam snel bij positieven en had, buiten een wat schrijnend gevoel bij de littekens of onderpool, geen last. Het was toen half 2, hij is een uurtje bezig geweest.

 

Op de vraag wat ik graag wilde hebben was ik snel: koffie! Senseo met een rietje, nu vind ik Senseo eigenlijk geen koffie Hahaha maar wat rook dat heerlijk. 3 bekers water erin was ook lekker en een ontbijtkoekje. 
 

Dan het moment om eens goed naar beneden te kijken. Er zat nog niets omheen dus kon alles goed zien. Ik vond ze vrij klein en appte dat ook meteen naar mijn man. Nou ladies geloof me, dat zijn ze absoluut niet ?? dus ik weet niet wat mij bezielde maar goed. Wat me verder opviel is dat mijn linkertepel nog steeds een tubulair uiterlijk heeft, dat ze naar de zijkant wijzen en nog wat puntig ogen. I know, geduld geduld geduld. Kort daarna kwam de pc langs. Het was goed gegaan, met name rechts had hij best wat werk met het weefsel en was de huid erg strak. Mijn vraag: je hebt de 355 er toch wel in gekregen? Haha dat was gelukkig gelukt. Vwb hetgeen ik zag is het inderdaad afwachten, wellicht over een jaar nog iets aan de tepel doen mocht dat zo blijven. Dat hoeft echter niet, kan ook door het op zijn plaats komen nog rechttrekken. 
 

Om 15 uur mocht ik naar huis, daar naar de apotheek en dankzij het fijne schema van @best_boobie (cheers To you en liefs van de medicijnman) heb ik vooralsnog weinig pijn.

 

Inmiddels ben ik omgekleed en beneden en merk wel dat de boel wat stijver wordt en wat opzwelt. De nacht was kansloos (2,5 uur in 2 etappes geslapen) maar merk dat ik het wat eng vond om me over te geven aan de slaap. Daarbij vindt mijn rug het nu al klote en kan ik mijn draai niet vinden en snurkte medicijnman er heel bos omver maar ach... voor een goed doel!

 

Zodra ik iets mobieler wordt en de BH los durf te maken zal ik fotos in mijn album zetten. Staan nu alleen voor foto’s in en foto’s met kleding van gisteren.

 

Wat een lap tekst n nog het gevoel de helft vergeten te zijn, sorry. Maar het belangrijkste van al; hoera!!! Ik heb ze!!:43:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesje3 voor mij was het infuus ook het ergste..diegene die het infuus zette zei ook..het is wel duidelijk dat je dit niet leuk vindt. Je hand gleedt zowat uit de mijne zal ik het nog een beetje heen en weer bewegen?.

Ik zeg doe maar niet?.

Zou ik ook een kijkje mogen nemen in je album?

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zei het net nog tegen de medicijnman, dat infuus heeft de meeste indruk gemaakt ? als ik er maar aan terugdenk voel ik me alweer vies worden van binnen.

 

Voor alle dames: ik voeg jullie morgenavond of zaterdag toe zodra de eerste po foto gemaakt is. Durf nu nog niet te kijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Loesje3 zei:

Ik zei het net nog tegen de medicijnman, dat infuus heeft de meeste indruk gemaakt ? als ik er maar aan terugdenk voel ik me alweer vies worden van binnen.

 

Voor alle dames: ik voeg jullie morgenavond of zaterdag toe zodra de eerste po foto gemaakt is. Durf nu nog niet te kijken ?

Had jij ook last van een brandend gevoel toen ze de narcose inspoten? Echt alsof je aders in de fik staan. Daarna heeft mijn pols echt 1,5 ijskoud aangevoeld?.

Ik haat infusen en naalden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesje3 Wat heb ik gelachen om je verslag en herken het helemaal . 
Ik ben 20 januari in de zelfde kliniek geopereerd en ook mentor cohesive ||| dual plane 330 cc gekregen alleen een andere arts . Toen ik net onder de dekens neem dacht ik IS DIT HET ? maar dat was al gauw toen ik thuis in de spiegel keek Haha . Inmiddels is de zwelling af en zijn ze precies goed . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat de operatie achter de rug is :) Het is je opzich wel meegevallen dan? Nu niet het gevoel dat je in elkaar bent geslagen? 

Haha nee ik hou ze niet vast, dat doet de bh wel ?

Zou je mij ook toe willen voegen tegen die tijd? Ben benieuwd of het vergelijkbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dag 2 po. Op zich gaat het allemaal aardig. De pijn is te handelen, ik heb met name last van hoofdpijn en misselijkheid, zou dat de narcose zijn?

 

Verder @RVtjevind ik jouw omschrijving wel treffend. Inderdaad alsof je S avonds in een steegje even de verkeerde tegen het lijf bent gelopen:91: 

Ik houd ze overigens nog steeds vast als ik overeind kom ??

 

Verder, maar dat is gewoon zeuren, heb ik nu al veel moeite met het niks doen. Ik ben geen tv kijker, heb man en 2 kids in huis (stakingen ole) dus al zou ik iets willen kijken, dan kan ik er niets van verstaan. Ik ben een enorme maar dan ook enorme workaholic maar zelfs mijn collega’s hebben besloten me met rust te laten, kortom, saai! Gelukkig wil het slapen nu wat beter en heb ik dwars door de herrie hier heen al 3 dutjes gedaan. Zo gaat de tijd lekker snel. En hop, daar gaat mijn wekker weer (met dank aan @best_boobie) dus ik ga de medicijnman weer de keuken in sturen voor een lekkere portie pcm ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesje3 ik hield mijn borsten de eerste dagen ook vast , had het gevoel dat ze er af zouden vallen . Inmiddels houd ik ze niet meer vast. 
 

Ik vond het de eerste dag al verschrikkelijk dat ik niks mocht en het werd alleen maar erger . Ik werk normaal 4 dagen in de week een man 3 kinderen en het huishouden ik deed alles maar nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gedoucht, helaas geen foto’s gemaakt omdat ik even niet lekker werd en snel weer ingepakt wilde zijn. Maar och wat ben ik geschrokken zeg. I know, geduld geduld geduld maar vind het eerste resultaat echt heel lelijk. Ben er best even van uit het veld geslagen. Afwachten maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Loesje3 zei:

Zo, dag 2 po. Op zich gaat het allemaal aardig. De pijn is te handelen, ik heb met name last van hoofdpijn en misselijkheid, zou dat de narcose zijn?

 

Verder @RVtjevind ik jouw omschrijving wel treffend. Inderdaad alsof je S avonds in een steegje even de verkeerde tegen het lijf bent gelopen:91: 

Ik houd ze overigens nog steeds vast als ik overeind kom ??

 

Verder, maar dat is gewoon zeuren, heb ik nu al veel moeite met het niks doen. Ik ben geen tv kijker, heb man en 2 kids in huis (stakingen ole) dus al zou ik iets willen kijken, dan kan ik er niets van verstaan. Ik ben een enorme maar dan ook enorme workaholic maar zelfs mijn collega’s hebben besloten me met rust te laten, kortom, saai! Gelukkig wil het slapen nu wat beter en heb ik dwars door de herrie hier heen al 3 dutjes gedaan. Zo gaat de tijd lekker snel. En hop, daar gaat mijn wekker weer (met dank aan @best_boobie) dus ik ga de medicijnman weer de keuken in sturen voor een lekkere portie pcm ?

Misschien komt de misselijkheid door de oxycodon? Of gebruik je die niet? Bij mij kwam de hoofdpijn door het verkrampte slapen, vond mn nek niet zo fijn..

 

Maar vanaf dag 5 PO ging het snel een stuk beter!

 

Vreselijk he dat niks doen, alles moeten vragen terwijl je het 10x sneller zelf hebt gedaan (nouja de eerste dagen niet maar op een gegeven moment wel).

Mis het sporten ook wel! Vandaag 5 meter wat harder gelopen maar ik voel waarom het beter is om rustig te lopen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Loesje3 zei:

Net gedoucht, helaas geen foto’s gemaakt omdat ik even niet lekker werd en snel weer ingepakt wilde zijn. Maar och wat ben ik geschrokken zeg. I know, geduld geduld geduld maar vind het eerste resultaat echt heel lelijk. Ben er best even van uit het veld geslagen. Afwachten maar...

? wat vind je er lelijk aan dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.