Ga naar inhoud

Vithoufiore : 20 september 2019 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek Amsterdam


Aanbevolen berichten

@Imker ik heb net even een foto gemaakt wat ik bedoelde met het brede in kleding, en dan eigenlijk vooral links (heb met mijn vinger aangegeven waar de zwelling nog heel erg zit, althans naar mijn idee). Je ziet in dit hempje ook goed het L/R verschil. Hopen dat het nog allemaal goed bijtrekt mettertijd. 

Nu hebben jullie wellicht ook beter een beeld wat ik bedoel met dat ik nu tevreden ben met de grootte van rechts, maar niet met links as you can see haha.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, vithoufiore zei:

@Imker ik heb net even een foto gemaakt wat ik bedoelde met het brede in kleding, en dan eigenlijk vooral links (heb met mijn vinger aangegeven waar de zwelling nog heel erg zit, althans naar mijn idee). Je ziet in dit hempje ook goed het L/R verschil. Hopen dat het nog allemaal goed bijtrekt mettertijd. 

Nu hebben jullie wellicht ook beter een beeld wat ik bedoel met dat ik nu tevreden ben met de grootte van rechts, maar niet met links as you can see haha.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

oh, dat is inderdaad een groot verschil qua zwelling ja. Dat was mij echt niet opgevallen op de andere foto's. Wat een vertekend beeld zijn foto's toch soms ook.

 

Gaat het wel al beter met je linkerborst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde. Ik weet dat het “erbij” hoort. Maar aan de andere kant, maak ik me ook een beetje zorgen. Ik ga er ook maar van uit dat het nog bij trekt. 
Hoe vind je je borsten verder. Ze staan bij jou in een hemdje ook heel natuurlijk. 
 

ze hebben vandaag mijn hechtpleisters verwijderd. Ze hoefde geen knoopjes los te knippen omdat alles al opgelosten was. Pfff, het zag er echt mooi uit. 
Ik heb nu wel een beetje een vervelend gevoel bij mijn litteken. Ik ga van de week litteken crème bestellen. Ik wacht nog even totdat ik zeker weet dat het dicht is. Goed dicht. Weet iemand hoe je dat kan zien. 
Ik zal In mijn album zo foto’s plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Ik lees al een tijdje mee en heb je hele proces gevolgd. Heb dezelfde cupmaat als jij had en hoop op een zelfde resultaat half december. Morgen mijn eerste telefonische intake bij Velthuis Hilversum maar ook een gesprek bij Bergman Amsterdam staat op de planning. Zou ik jouw album mogen inzien? 

 

Dank vast en een voorspoedig herstel gewenst! En dank ook voor je medische inzichten. Heel waardevol!

 

groet,

 

Marlies

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Xritt zei:

Ik heb precies hetzelfde. Ik weet dat het “erbij” hoort. Maar aan de andere kant, maak ik me ook een beetje zorgen. Ik ga er ook maar van uit dat het nog bij trekt. 
Hoe vind je je borsten verder. Ze staan bij jou in een hemdje ook heel natuurlijk. 
 

ze hebben vandaag mijn hechtpleisters verwijderd. Ze hoefde geen knoopjes los te knippen omdat alles al opgelosten was. Pfff, het zag er echt mooi uit. 
Ik heb nu wel een beetje een vervelend gevoel bij mijn litteken. Ik ga van de week litteken crème bestellen. Ik wacht nog even totdat ik zeker weet dat het dicht is. Goed dicht. Weet iemand hoe je dat kan zien. 
Ik zal In mijn album zo foto’s plaatsen. 

 

Ik vind ze nog steeds niks, maar komt wel! :) Vind in een hempje rechts inderdaad al wel eniszins natuurlijk, maar wel groot (zal wel wennen zijn). 

 

Oeh spannend, de hechtpleisters weg! Mag je nu al gaan smeren? Bij mij mag dat pas na twee weken geloof ik? Zie je nog openingetjes zelf? Heeft je PC iets gezegd over vanaf wanneer je kunt gaan smeren? Bij mij worden donderdad de knoopjes weggehaald en dan moet ik dus vgm nog een week wachten en dán mag ik smeren. Maar mn hechtpleisters zijn er al sinds afgelopen donderdag af. 

 

49 minuten geleden, Marlies84 zei:

Hi!

 

Ik lees al een tijdje mee en heb je hele proces gevolgd. Heb dezelfde cupmaat als jij had en hoop op een zelfde resultaat half december. Morgen mijn eerste telefonische intake bij Velthuis Hilversum maar ook een gesprek bij Bergman Amsterdam staat op de planning. Zou ik jouw album mogen inzien? 

 

Dank vast en een voorspoedig herstel gewenst! En dank ook voor je medische inzichten. Heel waardevol!

 

groet,

 

Marlies

 

Wat leuk, bij welke artsen ga je op consult? Ik zal je toevoegen aan mijn album. Heel fijn om te horen dat je wat hebt aan het topic! :)

 

40 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Dat het verschil zo groot is was mij ook niet duidelijk op de andere foto’s. Even goed foto’s blijven maken om te kijken of het verder bijtrekt. Lijkt me stug dat het verschil zo blijft

 

Ja stom he.. ik vind het op die foto met hempje ook wel echt heftig.. twijfel nu of het in het echt ook wel echt zo is. Zal morgen nog eens een foto maken naakt en met iets aan. Ik heb dakramen in de slaapkamer dus de lichtinval is ook raar hier (van boven dus). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Ik vind ze nog steeds niks, maar komt wel! Vind in een hempje rechts inderdaad al wel eniszins natuurlijk, maar wel groot (zal wel wennen zijn). 

 

Oeh spannend, de hechtpleisters weg! Mag je nu al gaan smeren? Bij mij mag dat pas na twee weken geloof ik? Zie je nog openingetjes zelf? Heeft je PC iets gezegd over vanaf wanneer je kunt gaan smeren? Bij mij worden donderdad de knoopjes weggehaald en dan moet ik dus vgm nog een week wachten en dán mag ik smeren. Maar mn hechtpleisters zijn er al sinds afgelopen donderdag af. 

 

 

Wat leuk, bij welke artsen ga je op consult? Ik zal je toevoegen aan mijn album. Heel fijn om te horen dat je wat hebt aan het topic!

 

 

Ja stom he.. ik vind het op die foto met hempje ook wel echt heftig.. twijfel nu of het in het echt ook wel echt zo is. Zal morgen nog eens een foto maken naakt en met iets aan. Ik heb dakramen in de slaapkamer dus de lichtinval is ook raar hier (van boven dus). 

 

Als ik mijn borsten in de spiegel zie, zie ik totaal andere borsten dan wanneer ik daar een foto van maak. Dan zijn ze superverschillend (nu waren ze voor de ok al erg verschillend). Maar als mijn vriend ze ziet zegt hij altijd hoe mooi het is geworden. Ik maak dus geen foto's want het maakt me niet blij terwijl mijn borsten in real life me heel erg blij maken. Het lijkt alsof de projectie door een bepaalde lichtinval enorm wordt benadrukt. Iets wat je in het echt niet ziet. Geen zorgen dus. Het is namelijk niet alsof je dagelijks in je nakie loopt en iedereen daar foto's van maakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ook weer even bijgelezen?...

na bijna 3 maanden verder zijn er dagen bij dat ik er niet eens meer aan denk!

Wel nog iedere ochtend als ik wakker word voel ik meteen aan mijn borsten en dan meteen het besef...Yes, ik kan zonder bh mijn bed uit?.

 

Het gaat echt iedere dag beter; houd je daar maar aan vast. Hoop dat de zwelling snel weg trekt.

Misschien onnodige info voor jou, maar de twee borsten volgen ieder hun eigen herstel. 

 

Ik ben benieuwd,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2019 om 09:06, Brenda68 zei:

 

Als ik mijn borsten in de spiegel zie, zie ik totaal andere borsten dan wanneer ik daar een foto van maak. Dan zijn ze superverschillend (nu waren ze voor de ok al erg verschillend). Maar als mijn vriend ze ziet zegt hij altijd hoe mooi het is geworden. Ik maak dus geen foto's want het maakt me niet blij terwijl mijn borsten in real life me heel erg blij maken. Het lijkt alsof de projectie door een bepaalde lichtinval enorm wordt benadrukt. Iets wat je in het echt niet ziet. Geen zorgen dus. Het is namelijk niet alsof je dagelijks in je nakie loopt en iedereen daar foto's van maakt. 

 

Ja dat is ook zo, foto's is niet waarvoor we het doen natuurlijk. :) Ik heb nog steeds niet echt het idee als ik ze zie van: goh, mooi! Maar dit is ook een beetje een leerproces voor mezelf denk ik. Ik ben echt heel erg perfectionistisch en ik denk dat ik heel erg moet wennen aan alles en dat het vanzelf wel komt, als ze ook meer eigen gaan voelen enzo. En inderdaad, die lichtinval maakt ZO veel uit, ik heb echt foto's waarbij je bijna geen verschil ziet, en foto's waar het echt 1,5 cupmaat verschil lijkt. 

 

Op 2-10-2019 om 09:36, Nog even wachten zei:

Wat naar dat je zelf ze nog helemaal niks vindt. Ik ga er zeker vanuit dat dat nog komt, want ze zijn al prachtig (oke nog wel behoorlijk ongelijk) en zullen de komende maanden echt nog natuurlijker worden en bij je gaan horen. Je hebt natuurlijk ook heel wat jaartjes zonder gezeten, het brein moet daar ook even aan wennen. 

 

Lief ❤️, ik heb ook wel vertrouwen dat het nog komt hoor. Zoals ik hierboven al zei, ik denk dat ik eerst moet wennen aan dat er uberhaupt iets zit, en als dat normaal voelt, dat dan het 'mooi vinden' volgt. Het brein moet wennen inderdaad, wat jij zegt!!

 

Op 3-10-2019 om 09:44, sabapoha zei:

@vithoufiore Alles even bijgelezen. Wat een verhaal. Hoe is het nu met je? Zwelling al minder? Voel je je oké? 

 

Wat lief! Het gaat echt een stukje beter!! Gister controle gehad (zal hieronder even vertellen), maar ik heb het idee dat er in mijn fysieke staat van zijn zeg maar, eindelijk verbetering komt. Eindelijk begint de benauwdheid/kortademigheid minder te worden en ook het strakke gevoel vermindert nu. Langzaam, maar ik heb het idee dat ik eindelijk kleine stappen maak! Zwelling is er nog wel, goed flink ook, ook nog steeds op mijn borstbeen enzo. Maargoed het lijkt nu aan de betere kant te gaan dus hopelijk die zwelling ook. Ga zo douchen en dan weer even inspecteren haha.

 

12 uur geleden, nkm zei:

Hoi,

Ik heb ook weer even bijgelezen?...

na bijna 3 maanden verder zijn er dagen bij dat ik er niet eens meer aan denk!

Wel nog iedere ochtend als ik wakker word voel ik meteen aan mijn borsten en dan meteen het besef...Yes, ik kan zonder bh mijn bed uit?.

 

Het gaat echt iedere dag beter; houd je daar maar aan vast. Hoop dat de zwelling snel weg trekt.

Misschien onnodige info voor jou, maar de twee borsten volgen ieder hun eigen herstel. 

 

Ik ben benieuwd,

xxx

 

Oh wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Oprecht een van mijn 'hoofdredenen' voor de BV was dat het me geweldig leek om zonder BH te slapen, en wakker te kunnen worden en gewoon in het weekend mijn ontbijtje kunnen maken met alleen een shirt aan en lekker zo door huis kunnen lopen zonder me verschrikkelijk te voelen. Dus dit gevoel wat je beschrijft, man dat lijkt me geweldig! Maar jeetje drie maanden verder alweer?! Tijd gaat zo snel joh! Ben jij inmiddels beetje gewend aan BH dragen enzo?

En ja, in mijn herstel is het me wel heel duidelijk geworden, dat onafhankelijke herstel van elkaar haha. Man man, heb vaak gedacht: als mn herstel zo was zoals mijn rechterborst, dan was het echt een fluitje van een cent. Maar als ze allebei zoals links waren, dan had ik echt gezegd tegen mensen: DOE HET NIET!!! Het is vreselijk!! Hahaha ?. Gelukkig was/is het met een lieve rechterboob en stomme linkerboob nog wel goed te houden.

 

 

Zal nog even een general update geven voor de geïnteresseerden:

Gister dus mijn tweede controle (dag 13 PO). Ze had medelijden toen ik mijn BH uitdeed haha, agz ik inmiddels zwart ben ong op de plek waar die zwellingen zaten/zitten bij mijn BH band. Ze vond het er nog steeds erg gezwollen en strak uit zien, maar niks om me zorgen om te maken. Ze beaamde dat omdat het tijdens de operatie blijkbaar nogal een klus is geweest, de spier en al het weefsel wel echt een flinke optater hebben gehad en het daarom waarschijnlijk allemaal wat langzaam gaat. Ze heeft het laatste knoopje vd hechting dat er nog zat weggehaald en de littekens zagen er mooi rustig uit. Over een week dus beginnen met litteken creme. Dat was het eigenlijk al, ze drukte me nog wel op het hart dat ik goed in de gaten moeten houden dat het wel elke week iets moet afnemen, anders aan de bel trekken. Maar daar heb ik wel vertrouwen in. Nu is mijn volgende controle de eindcontrole bij Dr. Zaal zelf in april pas, spannend!

 

Verder gaat het wel sinds gister echt wat beter. Ik moest met het OV naar Eindhoven (dik een uur reizen) dus was benieuwd hoe ik dat zou trekken. Toch weer met de bus, dan naar trein, dan weer bus, dan stukje lopen etc. Maar het ging zo goed! Heb natuurlijk veel gewandeld afgelopen tijd maar had dan altijd nog wel veel last van benauwdheid enzo. Maar gister echt een stuk beter, ZO fijn! :) Na de controle (ik ging 9h van huis en was rond 13h weer in Maastricht) nog even de H&M ingedoken, want mijn tepels zijn ook flink gezwollen dus ik kan even geen dunne shirtjes enzo aan en ik was door mijn wijde truien collectie heen. Dus nog even een trui erbij gehaald en een sjaal en uiteindelijk was ik om 15h weer echt thuis. Hield dit prima vol! Je voelt echt wel dat je niet 'normaal' bent en alles gaat wat langzamer maar het ging prima. Ben zelfs gisteravond om 21:30 (terwijl ik normaal sinds operatie om 20:30/21 al wel in bed ging liggen omdat ik kapot was) nog even naar terras gelopen omdat vriendinnetje jarig was en daar braaf een gemberthee (durfde de alcohol nog even niet aan haha) gedronken en weer teruggelopen (15 min lopen ong). Dus echt een hele verbetering :) Benieuwd hoe het vandaag gaat, reis vandaag weer naar mijn ouders (dus 3h OV weer) en heb morgen een hele dag ergens in NL (geen idee waar eigenlijk haha) omtrent mijn vaders zeldzame ziekte, dus dat wordt ook weer een intensief dagje op pad. Heel benieuwd hoe ik dat allemaal ga trekken maar ik kijk er positief tegenaan! Heb ook besloten dat ik maandag weer even 3-4h wil gaan proberen te werken. 

Wat betreft de zwelling: die neemt dus nog niet echt gestaag af, maar dat alles nu opeens wat beter gaat vind ik wel veelbelovend, dus hopelijk volgt dat snel. Ik ben nu ook arnica aan het smeren op aanraden van de vpk, omdat alles zo zwart is nu. 

 

Sorry, hele lap tekst maar dus even een vrolijk en positief bericht! Hoop dat ik over een tijdje kan zeggen dat ik ze ook echt mooi vind :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja, en ik heb bij de kliniek een derde witte BH bijgekocht, ik moet aankomende week op een bestuursfoto met een wit blousje.. Zag dat niet echt gebeuren met die zwarte sport BH eronder haha. In de winkels en online kon ik nergens een geschikte in mijn maat vinden, dus nu een van de kliniek. We hebben even gepast en de 70E zat het beste, jesus christ. 70E!! Pfoe. Wist even niet of ik daar nou blij mee was haha. Maar ach, het is maar een getal/letter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, sabapoha zei:

@vithoufiore Wat goed om te lezen dat het stapje voor stapje beter gaat. Blijf duimen voor jou dat links zich snel gaat herstellen en "normaal" mee doet

 

 

Thanks, hoop ik ook!

Ik zal nu even nieuwe foto's in het album zetten. Heb m'n vriend weer opgetrommeld na het douchen voor de foto's haha. Ik heb ze even goed bekeken ennn... ik zie vooruitgang!!! Hopelijk jullie ook.

 

Hieronder even drie foto's in BH. Ik vind het zo opvallend hoe groot en mega ze lijken (in mijn optiek dan he) van voren, maar van opzij valt het dan weer helemaal mee, gek he? Ik begin er wel (zeker van opzij) en in BH, blijer mee te worden nu! Vind ze van opzij al best mooi in proportie. 

 

 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er al veel beter uit hoor in BH! Wat een verschil al toch? 

 

Fijn ook dat bewegen en dingen doen weer steeds beter gaan. Dat klinkt inderdaad veelbelovend dan, gelukkig maar :)

 

En hopelijk trekt dat blauwe (of ja zwarte...) gauw weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat ziet er echt prachtig uit!! Ik zie nu minder links/rechts verschil, maar in een BH is het natuurlijk niet helemaal goed te zien.

 

Ik draag nu bh’s van 75D of E, heb nu de E aan maar merk dat ik steeds meer ruimte over heb.

Lijkt alsof ze krimpen, terwijl ik nauwelijks last had van vocht.

Over 2 weken heb ik de 3 maanden controle, ben benieuwd?.

 

Fijn om te horen dat het beter gaat. Iedere dag kun je iets meer en gaat het (soms ongemerkt) makkelijker.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2019 om 15:31, Nog even wachten zei:

Heel mooi en past prima zo bij je mooie taille.

Heel fijn om te lezen dat het herstel nu toch wel goed doorzet, stapje voor stapje, maar wel fijn dat je al weer veel meer kunt doen. Fijn dat je weer wat gaat werken maandag.

 

Thanks! Ja echt heel blij mee. Vandaag die dag vd patientenvereniging van mn vader. Was toch nog wel wat veel, denk vooral aan prikkels en drukte e.d. want kreeg enorme koppijn. Bij terugkomst even drie uur gelegen en voel me nu weer prima. Goed dat m'n lichaam in ieder geval grenzen aangeeft. 

 

Op 4-10-2019 om 16:44, sabapoha zei:

Ook even in je album gekeken wat een verschil al. Ziet er echt prachtig uit. Zwelling lijkt echt een stuk minder te zijn he? Ach meid jeetje wat ben je blauw.. hopelijk heb je daar niet al te veel last van. 

 

Dankjewel! Ja zwelling komt echt verbetering in nu. Smeer nu dus ook sinds donderdag die arnica zalf, hopelijk helpt dat ook iets. Al moet ik zeggen dat ik er nauwelijks last van heb hoor! Kijk, erop drukken is niet prettig maar het is echt niks vergeleken met die druk en benauwdheid die ik had. Dus ik mag nu echt niet klagen! :)

 

Op 4-10-2019 om 20:17, Imker zei:

Ziet er al veel beter uit hoor in BH! Wat een verschil al toch? 

 

Fijn ook dat bewegen en dingen doen weer steeds beter gaan. Dat klinkt inderdaad veelbelovend dan, gelukkig maar

 

En hopelijk trekt dat blauwe (of ja zwarte...) gauw weg!

 

Jullie zijn allemaal zo lief! Thanks :) Ja ziet er beter uit he? Vond ik zelf ook, blij dat jullie het ook zien! Heb in mijn album ook foto's zonder BH van gister. Ben benieuwd hoe ze nu gaan ontwikkelen, voor mijn gevoel stonden ze lang echt een beetje stil, en komt er nu 'beweging'/progessie in. 

 

54 minuten geleden, nkm zei:

Zo dat ziet er echt prachtig uit!! Ik zie nu minder links/rechts verschil, maar in een BH is het natuurlijk niet helemaal goed te zien.

 

Ik draag nu bh’s van 75D of E, heb nu de E aan maar merk dat ik steeds meer ruimte over heb.

Lijkt alsof ze krimpen, terwijl ik nauwelijks last had van vocht.

Over 2 weken heb ik de 3 maanden controle, ben benieuwd?.

 

Fijn om te horen dat het beter gaat. Iedere dag kun je iets meer en gaat het (soms ongemerkt) makkelijker.

Liefs

 

Ja verschil is minder he?! In mijn album heb ik foto's zonder BH. Heb hem al regelmatig teruggekeken en alhoewel het ook gunstig licht is, lijken ze qua grootte echt al veel symmetrischer voor mijn gevoel. ZO blij mee haha, ik dacht echt help ik kan alleen nog maar wijde truien aan want je ziet in alle shirts die ongelijkheid zo erg. 

Even denken, hoe ver PO was jij nu ook alweer? Bijna drie maanden toch als ik het goed heb onthouden? Gek joh, dat ze nu nog zoveel krimpen. Hopelijk had je niet een arsenaal aan BH's al gekocht dan? Welke maat sport BH droeg jij na de operatie? Vergelijkbaar met de 75D/E wat je nu draagt of werden ze groter of juist kleiner in het begin vh herstel? Ben ook benieuwd naar de controle, laat even weten hoe het ging! Is dat de laatste controle voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto's zonder BH zie ik het verschil nog steeds niet, maar vind ik ze wel erg mooi!

Begint het blauwe nu ook een beetje weg te trekken, of hoop ik dit alleen maar voor je? :P

 

Enne... als ze zo lang stil hebben gestaan, kunnen ze misschien nu ook in een rap tempo veranderen hé! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-10-2019 om 11:28, Imker zei:

Op de foto's zonder BH zie ik het verschil nog steeds niet, maar vind ik ze wel erg mooi!

Begint het blauwe nu ook een beetje weg te trekken, of hoop ik dit alleen maar voor je?

 

Enne... als ze zo lang stil hebben gestaan, kunnen ze misschien nu ook in een rap tempo veranderen hé! 


Het verschil is nu in BH nauwelijks zichtbaar, links is nog iets “breder”. Maar gaat de goede kant op! Ook het blauwe wordt inderdaad minder :) 

 

Gister gaan werken, ging prima en deed me onwijs goed om weer even iets te doen te hebben. Werd mentaal echt niet beter van nog langer thuis zitten. Expres uit de studentenspits gebleven aangezien het ziekenhuis waar ik zit, vlak na een HBO school zit, dus alle HBO’ers moeten in dezelfde bus als ik, met als gevolg dat je hutjemutje staand in die bus zit. Geen goed idee voor mij dus, dus ik begin later en ga eerder of juist veel later weg. Gister alle bussen en treinen kunnen zitten, op de laatste bus na die net voor mijn halte ook nog eens vol in de remmen moest. Ik vloog naar voren en dreigde te gaan vallen, dus moest mezelf halverwege de val opvangen. Erg geschrokken want was natuurlijk veel te zwaar ivm wat ik mag “tillen”. Maarja, maar even afwachten, tot nu toe op gister iet wat pijn na, geen gekke dingen bemerkt. Nu weer in de trein naar werk, kijken hoe lang ik het vandaag volhoud! Gelukkig heb ik lieve collega’s die gewoon de stekker uit m’n PC trekken als ze vinden dat het tijd voor mij is om te gaan haha ?. Zal over een paar dagen weer een foto maken en uploaden in het album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf afgelopen vrijdag geopereerd maar doet me toch wel goed om te lezen dat jullie er ook niet naar durven te kijken in het begin.. pfoe ze zijn zo stijf, hard en bol aan de bovenkant.. Maar van mezelf pas zeggen wat ik er van vind na een paar weekjes en hopelijk zijn ze dan stukjes zachter en minder bol aan de bovenkant.

 

Er is 500 cc dual plane geplaatst bij mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, manonn zei:

Ik ben zelf afgelopen vrijdag geopereerd maar doet me toch wel goed om te lezen dat jullie er ook niet naar durven te kijken in het begin.. pfoe ze zijn zo stijf, hard en bol aan de bovenkant.. Maar van mezelf pas zeggen wat ik er van vind na een paar weekjes en hopelijk zijn ze dan stukjes zachter en minder bol aan de bovenkant.

 

Er is 500 cc dual plane geplaatst bij mij. 


Herken me helemaal in wat je zegt, dus geen zorgen! Ik mag er van mezelf nu ook nog steeds niks van vinden (ze voelen nog steeds vreemd omdat het niet meebeweegt enzo). En dat harde en bolle herken ik ook helemaal, komt goed! Heb je veel pijn? Ik zag je berichtje, zal je toevoegen aan mn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vithoufiore,

 

Ik heb volgende week ook een intake afspraak staan bij dokter Zaal. Drie keer geprobeerd zonder succes, vandaag gewoon weer gebeld voor een intake, en nu kon het opeens wel. Door afzegging, denk ik dan. Daarna meteen door naar Bergman. Benieuwd wat ze allebei gaan zeggen. 

Ik zal eerlijk tegen je zijn. Het verhaal met de sterke borstspieren, lastigere operatie met de daaropvolgende blauwe plekken en pijn die jij ervoer maakt wel dat ik dokter Zaal wel wat spannend vind dus ik ga daar toch wat bevooroordeelder in dan de arts van Bergman. 

We shall see!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.