Ga naar inhoud

Vithoufiore : 20 september 2019 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek Amsterdam


Aanbevolen berichten

Op 25-9-2019 om 12:33, vithoufiore zei:

 

Hahaha denk dat ik die zin maar ga inzetten ja, al voel ik me vandaag al iets beter! 

Handmaids tale ben ik nu aan begonnen, thanks voor de tip!!

 

 

Even een general update; vandaag voor het eerst geen oxy genomen voor het slapen want had nooit echt veel ongemak snachts. Nouuu heb ik geweten haha, kon echt NIET in slaap komen, gewoon klaar wakker. Maargoed ik ben een slechte slaper dus verbaasde me al dat ik zo goed sliep, thanks to the oxy blijkt nu haha. 

 

Ik heb zojuist voor het eerst zelf gedoucht!! Zo blij als een klein kind nu haha, elke kleine mijlpaal is zo fijn. Ook foto’s gemaakt weer, ik begin gematigd positief te worden. Ze beginnen voor mijn gevoel ietsjes te veranderen. Heel langzaam maargoed dat wisten we. Hoop dat

de sideboob wel echt nog gaat slinken (heb 11cm prothesen en een borstbreedte van 12cm dus je zou denken dat ik niet zo’n sideboob zou moeten hebben.. dus hoop dat het zwelling is en de spier die nog niet genoeg ruimte kan bieden?). En sowieso zijn ze nog echt mega gezwollen, en bont en blauw haha. Heb de foto’s  in mijn album gezet voor de geïnteresseerden!

 

Heb het idee dat het een tikkeltje langzamer gaat bij mij dan gemiddeld, maar dat geeft niet, we komen er wel. 

Hoop alleen dat die kortademigheid binnenkort wegtrekt, is irritant

@vithoufiore Dat kortademig lijkt me heel vervelend, ik hoop dat dat snel weg is!

Oxi? Mag ik vragen wat je slikt?? Ik ben maandag aan de beurt en ik denk met goeie nachtrust het herstel veel sneller is. Zou ik ook je album mogen zien? 

 

Ik ondertussen even verder lezen op jouw topic. Heel fijn dat je alles wil delen! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lienie94 @Forensica @Evelien86 Heb jullie toegang gegeven en de foto’s van donderdag toegevoegd. Vandaag weer douchen, zal dan foto’s toevoegen als er een boeiend verschil is, hoop het wel want vond ze op dag 5 PO echt een stuk beter dan dag 6 PO, zoals je in album kunt zien. Hopelijk gaan ze snel weer richting “normaal”. Al heb ik het idee dat de zwelling zich gewoon verplaatst naar de zijkant, maar zou fijn zijn als het gewoon weg ging i.p.v. massaal verplaatsen haha ??

 

56 minuten geleden, Evelien86 zei:

@vithoufiore Dat kortademig lijkt me heel vervelend, ik hoop dat dat snel weg is!

Oxi? Mag ik vragen wat je slikt?? Ik ben maandag aan de beurt en ik denk met goeie nachtrust het herstel veel sneller is. Zou ik ook je album mogen zien? 

 

Ik ondertussen even verder lezen op jouw topic. Heel fijn dat je alles wil delen! ?

 

Oxy = oxycontin = een opiaat, dus een “sterke” pijnstiller even simpel uitgelegd. In de pijn medicatie heb je zeg maar een bepaalde ladder, waarin paracetamol onderaan staat, daarna medicijnen als ibuprofen/naproxen enzo, daarna zwakke opiaten als oxy, daarna opiaten als morfine. Dan heb je een beeld. Oxy is verslavend, dus de arts in mij wil wel even zeggen: gebruik echt alleen wanneer nodig (als je het voorgeschreven krijgt). 

Maar van dag 1 tm 4 slikte ik: paracetamol, naproxen (icm pantoprazol, maagbeschermer: naprox is slecht voor je maag!) en oxy (alleen voor de nacht 1 tm 3). Iedere arts/kliniek pakt dit echter een beetje anders aan. Maar mocht je vragen hebben hierover pb me even of anders best boobie, die weet er ook veel over! :) Vertrouw vooral op wat ja arts je vertelt!

 

Succes alvast maandag, ben je er klaar voor, zin in? Waar en door wie word je geopereerd? Wat krijg je?

 

En ik deel het graag hoor! Heb er zelf ook heel veel aan gehad andermans verhalen te lezen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, vithoufiore zei:

@Lienie94 @Forensica @Evelien86 Heb jullie toegang gegeven en de foto’s van donderdag toegevoegd. Vandaag weer douchen, zal dan foto’s toevoegen als er een boeiend verschil is, hoop het wel want vond ze op dag 5 PO echt een stuk beter dan dag 6 PO, zoals je in album kunt zien. Hopelijk gaan ze snel weer richting “normaal”. Al heb ik het idee dat de zwelling zich gewoon verplaatst naar de zijkant, maar zou fijn zijn als het gewoon weg ging i.p.v. massaal verplaatsen haha ??

 

 

Oxy = oxycontin = een opiaat, dus een “sterke” pijnstiller even simpel uitgelegd. In de pijn medicatie heb je zeg maar een bepaalde ladder, waarin paracetamol onderaan staat, daarna medicijnen als ibuprofen/naproxen enzo, daarna zwakke opiaten als oxy, daarna opiaten als morfine. Dan heb je een beeld. Oxy is verslavend, dus de arts in mij wil wel even zeggen: gebruik echt alleen wanneer nodig (als je het voorgeschreven krijgt). 

Maar van dag 1 tm 4 slikte ik: paracetamol, naproxen (icm pantoprazol, maagbeschermer: naprox is slecht voor je maag!) en oxy (alleen voor de nacht 1 tm 3). Iedere arts/kliniek pakt dit echter een beetje anders aan. Maar mocht je vragen hebben hierover pb me even of anders best boobie, die weet er ook veel over!  Vertrouw vooral op wat ja arts je vertelt!

 

Succes alvast maandag, ben je er klaar voor, zin in? Waar en door wie word je geopereerd? Wat krijg je?

 

En ik deel het graag hoor! Heb er zelf ook heel veel aan gehad andermans verhalen te lezen.  

Ik heb er heel veel zin in! Al ben ik wel beetje nerveus ? Ben zo bang dat het mis gaat, dat de protheses in m'n nek belanden of dat ik complicaties krijg en verder van huis ben.

 

Ik word door dr. Ortiz geholpen in Belgian Beauty Clinic.

Ik krijg de Motiva Ergonomix, maar twijfel nog tussen Full (355 of 375) of Demi (360 of 380) ?

Dat bepalen we maandag nog. Ik krijg er bij mijn linkerborst ook lipofilling bij omdat mijn borstbeen a-symmetrisch is. 

 

Voel jij je ondertussen al wat beter? Lekker thuis bij je vriend enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links is wel echt blauw inderdaad! Toch vind ik ze er wel al mooi uitzien, dus hopelijk trekt de zwelling snel weg. 

 

Fijn dat de controle wel goed is gegaan. Hoe voel je je vandaag? Ik heb ook altijd alle medische toestanden in het weekend, dus ik duim voor jou dat het dit keer niet is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Evelien86 zei:

Ik heb er heel veel zin in! Al ben ik wel beetje nerveus ? Ben zo bang dat het mis gaat, dat de protheses in m'n nek belanden of dat ik complicaties krijg en verder van huis ben.

 

Ik word door dr. Ortiz geholpen in Belgian Beauty Clinic.

Ik krijg de Motiva Ergonomix, maar twijfel nog tussen Full (355 of 375) of Demi (360 of 380) ?

Dat bepalen we maandag nog. Ik krijg er bij mijn linkerborst ook lipofilling bij omdat mijn borstbeen a-symmetrisch is. 

 

Voel jij je ondertussen al wat beter? Lekker thuis bij je vriend enzo.

 

Helemaal begrijpelijk, gezonde zenuwen! Maar komt helemaal goed joh, nog heel even en je bent ook aan 'de andere kant' van het traject. Nog twee nachtjes slapen right? :)

Van welke regio gaan ze het vet weghalen voor de lipofilling? Goede oplossing om de asymmetrie zo op te lossen, gaat er vast mooi uit zien!

 

Ik voel me nog niet echt beter ofzo, vandaag weer benauwder dan gister tijdens het wandelen naar mijn idee. Ben wel ook ongesteld geworden dus misschien helpt dat allemaal ook niet echt mee. Het schiet in ieder geval nog niet echt op haha.

 

4 minuten geleden, Imker zei:

Links is wel echt blauw inderdaad! Toch vind ik ze er wel al mooi uitzien, dus hopelijk trekt de zwelling snel weg. 

 

Fijn dat de controle wel goed is gegaan. Hoe voel je je vandaag? Ik heb ook altijd alle medische toestanden in het weekend, dus ik duim voor jou dat het dit keer niet is!

 

Ja vind je? Ik vind ze echt vreselijk eigenlijk, ik wil liever niet douchen want dan moet ik er naar kijken.. Niet dat ik spijt heb ofzo, ik heb echt vertrouwen in dat ooit die zwellingen wegtrekken en het een beetje normaler eruit gaat zien. Maar voor nu, nahhh. Wel fijn om te horen dat andere mensen er wellicht wel al wat potentie in zien in wat he might be someday haha :)

 

Tot nu toe vandaag nog geen echte gekkigheden bemerkt gelukkig. Behalve dat ik voor mijn gevoel een zijspan heb onder mijn oksels aan zwelling, maarja.. af en toe schiet gebedjes doen naar de goden of ze die zwelling pls willen wegnemen haha, ik word echt bont en blauw zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Helemaal begrijpelijk, gezonde zenuwen! Maar komt helemaal goed joh, nog heel even en je bent ook aan 'de andere kant' van het traject. Nog twee nachtjes slapen right?

Van welke regio gaan ze het vet weghalen voor de lipofilling? Goede oplossing om de asymmetrie zo op te lossen, gaat er vast mooi uit zien!

 

Morgen is de dag ?

Vet halen ze weg bij mijn taille/love handles, als daar niet genoeg vet zit gaan ze verder op mijn buik. Dus wel een winwin situatie, althans zo kijk ik er naar ? 

Ik ben heel benieuwd, ik zal ern ook foto's plaatsen enzo. Ik vind het zelf ook heel fijn om jou en die andere meiden te volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, vithoufiore zei:

Ik zet er trouwens nu weer even foto's  van vandaag bij. Heel benieuwd wat jullie vinden, met name ten opzichte van de 6 dagen PO (=gister) foto's waarbij dus plots die zwelling vergrootte. Vind het zelf moeilijk in te schatten of het hetzelfde/minder/erger is geworden.

Het lijkt wel al minder blauw? Ik vind dat ze echt mooi zijn hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Evelien86 zei:

Morgen is de dag ?

Vet halen ze weg bij mijn taille/love handles, als daar niet genoeg vet zit gaan ze verder op mijn buik. Dus wel een winwin situatie, althans zo kijk ik er naar ? 

Ik ben heel benieuwd, ik zal ern ook foto's plaatsen enzo. Ik vind het zelf ook heel fijn om jou en die andere meiden te volgen.

 

Ah hoe spannend!! Ben benieuwd hoe je alles gaat vinden. Zou ik ook bij jouw album mee mogen kijken als het zo ver is? :) En wat fijn, die liposuctie meteen ook haha. 

En vind je ze minder blauw ja? Het is nu vooral onder mijn oksel bij de BH band heel blauw.

 

33 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Is toch lastig te zien op foto’s hoor. Wat vindt je vriend! Ziet hij al verschil?

 

Ja lastig he! Mijn vriend heeft ze gister pas voor het eerst gezien sinds zondag (toen was ik dag 2 PO), daartussen was ik bij mn ouders. Dus moet het van mezelf en de foto’s hebben. Al lijkt het wel iets verbeterd te zijn op de foto’s van de 28e tov de 26e, als ik zo in het album kijk, maar kan ook door het licht zijn. 

 

Zo weer douchen, dan hopen dat ik weer iets verbetering zie. Vannacht knelde alles weer meer dan normaal dus ben er bang voor haha ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb net ook weer even in jouw album gekeken. Ik zie niet echt een toename van zwelling. Maar jij bent wel flink blauw! Misschien zat het weefsel wat ‘strakker’ waardoor ze harder hebben moeten trekken etc.

Heb jij een borstband? Bij van Straten moet deze bij na de eerste week tot 6 weken om. Ik vond het een vreselijk ding, maar duwde wel alles op de goede plek.

Je mag bijna terug voor controle toch?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, vithoufiore zei:

 

Ah hoe spannend!! Ben benieuwd hoe je alles gaat vinden. Zou ik ook bij jouw album mee mogen kijken als het zo ver is?  En wat fijn, die liposuctie meteen ook haha. 

En vind je ze minder blauw ja? Het is nu vooral onder mijn oksel bij de BH band heel blauw.

 

 

Ja lastig he! Mijn vriend heeft ze gister pas voor het eerst gezien sinds zondag (toen was ik dag 2 PO), daartussen was ik bij mn ouders. Dus moet het van mezelf en de foto’s hebben. Al lijkt het wel iets verbeterd te zijn op de foto’s van de 28e tov de 26e, als ik zo in het album kijk, maar kan ook door het licht zijn. 

 

Zo weer douchen, dan hopen dat ik weer iets verbetering zie. Vannacht knelde alles weer meer dan normaal dus ben er bang voor haha ? 

 

Heyhey! Ik denk dat het wel goed komt hoor.. bij mij is snachts de zwelling juist erger dan overdag, dus kan echt wel logisch zijn! Komt de overmatige zwelling en het strakke gevoel misschien niet ook door de bh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, 

 

Wat vervelend dat je er zoveel last van hebt. Mijn linker borst blijft ook steeds flink opzwellen. Soms schrik ik daar best van. Wat bij mij helpt, is dat ik dan een strakke sport bh aan doe. Mijn postoperatieve bh is toch wat losser. Door die strakke bh hebben ze misschien meer steun en rust. Ik merk als ik die bh aan heb gehad. Mijn borsten echt minder gezwollen zijn. 
 

zou ik ook in jou album mogen kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, nkm zei:

Hoi,

Ik heb net ook weer even in jouw album gekeken. Ik zie niet echt een toename van zwelling. Maar jij bent wel flink blauw! Misschien zat het weefsel wat ‘strakker’ waardoor ze harder hebben moeten trekken etc.

Heb jij een borstband? Bij van Straten moet deze bij na de eerste week tot 6 weken om. Ik vond het een vreselijk ding, maar duwde wel alles op de goede plek.

Je mag bijna terug voor controle toch?

X

 

Hi! Ja ik ben heel blauw.. Mijn spier was blijkbaar erg gespierd en daardoor was het heel lastig om de prothese er uberhaupt in te krijgen. Dus ze hebben sowieso echt flink moeten sjorren denk ik, maar daarnaast heb ik het idee dat het blauwe ook komt door de zwelling icm de druk van de BH erop. Want veel van het blauwe is echt pas na 5 dagen PO gekomen, toen de zwelling ook erger werd. 

Ik heb geen borstband, ik heb dat dacht ik wel gevraagd maar vgm vond ze dat een beetje achterhaald ofzo. Iedereen heeft zo zijn eigen visie, ik doe maar braaf wat ze zegt haha.

Ik ben afgelopen donderdag geweest voor controle en toen zijn de pleisters eraf gegaan, en ik moet inderdaad komende donderdag weer! Hoe verloopt jouw herstel so far? Jij bent al een stuk verder nu he?

 

1 uur terug, tiffsklein zei:

 

Heyhey! Ik denk dat het wel goed komt hoor.. bij mij is snachts de zwelling juist erger dan overdag, dus kan echt wel logisch zijn! Komt de overmatige zwelling en het strakke gevoel misschien niet ook door de bh?

 

Hmm, nee denk het niet want onder de douche vind ik het nog oncomfortabeler, dan heb ik ze het liefst weer snel in het harnas haha. Het is dus niet echt een bevrijding ofzo als ie uit gaat. De 'pijn'/ongemak komt echt van binnenuit, de druk op de huid enzo.

 

55 minuten geleden, Xritt zei:

Hoihoi, 

 

Wat vervelend dat je er zoveel last van hebt. Mijn linker borst blijft ook steeds flink opzwellen. Soms schrik ik daar best van. Wat bij mij helpt, is dat ik dan een strakke sport bh aan doe. Mijn postoperatieve bh is toch wat losser. Door die strakke bh hebben ze misschien meer steun en rust. Ik merk als ik die bh aan heb gehad. Mijn borsten echt minder gezwollen zijn. 
 

zou ik ook in jou album mogen kijken. 

 

Oeh dat is misschien een goede, mijn post OP bh's zijn ook niet mega strak, althans niet overal. Bij mijn borst is er best wat ruimte, alleen aan de zijkant (waar nu dus ook de meeste zwelling is) zit ie nu strak. Hoe wist jij welke maat jij moest hebben? Ik zie mezelf echt nog niet naar de hunkemoller of wat dan ook lopen namelijk, en fietsen ga ik ook niet aan beginnen.. Dus zou dan moeten bestellen. Ik heb nu een 75D aan maar dus qua cup enigszins ruim, al weet ik niet of een C juist te klein zou zijn, misschien wel. En normaal heb ik altijd 70 aan omvang dus weet niet goed of ik dan voor 75D, 75C, 70D, 70E (holy crap) moet gaan.. Welke sport BH heb jij?

Ik voeg je toe aan mijn album! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, vithoufiore zei:

 

Hi! Ja ik ben heel blauw.. Mijn spier was blijkbaar erg gespierd en daardoor was het heel lastig om de prothese er uberhaupt in te krijgen. Dus ze hebben sowieso echt flink moeten sjorren denk ik, maar daarnaast heb ik het idee dat het blauwe ook komt door de zwelling icm de druk van de BH erop. Want veel van het blauwe is echt pas na 5 dagen PO gekomen, toen de zwelling ook erger werd. 

Ik heb geen borstband, ik heb dat dacht ik wel gevraagd maar vgm vond ze dat een beetje achterhaald ofzo. Iedereen heeft zo zijn eigen visie, ik doe maar braaf wat ze zegt haha.

Ik ben afgelopen donderdag geweest voor controle en toen zijn de pleisters eraf gegaan, en ik moet inderdaad komende donderdag weer! Hoe verloopt jouw herstel so far? Jij bent al een stuk verder nu he?

 

 

Hmm, nee denk het niet want onder de douche vind ik het nog oncomfortabeler, dan heb ik ze het liefst weer snel in het harnas haha. Het is dus niet echt een bevrijding ofzo als ie uit gaat. De 'pijn'/ongemak komt echt van binnenuit, de druk op de huid enzo.

 

 

Oeh dat is misschien een goede, mijn post OP bh's zijn ook niet mega strak, althans niet overal. Bij mijn borst is er best wat ruimte, alleen aan de zijkant (waar nu dus ook de meeste zwelling is) zit ie nu strak. Hoe wist jij welke maat jij moest hebben? Ik zie mezelf echt nog niet naar de hunkemoller of wat dan ook lopen namelijk, en fietsen ga ik ook niet aan beginnen.. Dus zou dan moeten bestellen. Ik heb nu een 75D aan maar dus qua cup enigszins ruim, al weet ik niet of een C juist te klein zou zijn, misschien wel. En normaal heb ik altijd 70 aan omvang dus weet niet goed of ik dan voor 75D, 75C, 70D, 70E (holy crap) moet gaan.. Welke sport BH heb jij?

Ik voeg je toe aan mijn album!

Haha ja dat was bij mij ook wel een dingetje. Ik heb via de Wehkamp en Hunkemöller verschillende maten besteld. Ik heb normaal 75/80 ligt er een beetje aan. Nu had ik 80 en heb ik maat D E en F? besteld. Voor mijn gevoel zitten sport bh’s altijd wat strakker dan andere bh’s. De 80 F zat redelijk goed. Ik heb er maar 1 gehouden, van de 9 die ik heb besteld hihi. Ik koop straks wel weer goede en nieuwe als alles een beetje goed geheeld is. 

wat jij hebt heb ik ook. Vooral ruimte aan de zijkant. Daar ontstaat bij mij ook de meeste zwelling en pijn. De sport bh zat nou niet mega fijn ofzo. Het hielp alleen heel erg tegen de pijn en zwelling. 
 

ik ga even in je album spieken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Ah hoe spannend!! Ben benieuwd hoe je alles gaat vinden. Zou ik ook bij jouw album mee mogen kijken als het zo ver is?  En wat fijn, die liposuctie meteen ook haha. 

En vind je ze minder blauw ja? Het is nu vooral onder mijn oksel bij de BH band heel blauw.

 

Voorsituatie foto staat nu openbaar geloof ik, moet vanaf morgen ff uitvogelen hoe ik een prive album maak, dan voeg ik je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vithoufioreik heb een album aangemaakt en jou ook toegang gegeven. 

Ze lijken op de foto echt mega groot. Als ik zelf in de spiegel kijk. Valt dat weer heel erg mee. Er gaat iets mis in mijn hoofd denk ik hihi.

 

jij bent wel echt flink blauw. Ik snap dat je hier ook best last van hebt. Je ziet het gelukkig wel weg trekken. Welke sport doe je, omdat je zo N gespierde borstkas hebt? Misschien dat de zwelling aan het zakken is en dat daar de huid minder dik is ofzo?

Op de foto vind ik mijn borsten erg groot. Ik vind jou borsten heel erg mooi. Jij hebt sowieso een mooi slank lichaam (even een jaloers momentje?) ze gaan je heel goed staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Evelien86 zei:

Voorsituatie foto staat nu openbaar geloof ik, moet vanaf morgen ff uitvogelen hoe ik een prive album maak, dan voeg ik je toe!

 

Zag het ja! Ben heel benieuwd hoe het straks wordt, volgensmij voor een arts een 'fijne' voorsituatie, wordt vast heel mooi!

 

13 minuten geleden, Xritt zei:

@vithoufioreik heb een album aangemaakt en jou ook toegang gegeven. 

Ze lijken op de foto echt mega groot. Als ik zelf in de spiegel kijk. Valt dat weer heel erg mee. Er gaat iets mis in mijn hoofd denk ik hihi.

 

jij bent wel echt flink blauw. Ik snap dat je hier ook best last van hebt. Je ziet het gelukkig wel weg trekken. Welke sport doe je, omdat je zo N gespierde borstkas hebt? Misschien dat de zwelling aan het zakken is en dat daar de huid minder dik is ofzo?

Op de foto vind ik mijn borsten erg groot. Ik vind jou borsten heel erg mooi. Jij hebt sowieso een mooi slank lichaam (even een jaloers momentje?) ze gaan je heel goed staan!

 

Ik heb ze gezien, en wauw wat zijn ze mooi, oprecht!! En ze zien er al zo mooi 'rustig' uit! Alleen inderdaad links ook nog stukje meer gezwollen, zitten we in hetzelfde bootje wat dat betreft. Ik snap wat je bedoelt, ik vind ze bij mij op sommige foto's ook echt meloenen lijken, maar volgensmij hangt dat ook een beetje af van de lichtinval enzo. Ik vind ze heel mooi bij je lichaam passen, en van wat ik van je lichaam kan zien ben jij ook mooi slank toch?! Heb jij nog veel last van die zwelling links?

En qua sport: ja dat is dus het gekke, ik stond wel 4/5x per week in de gym maar echt geen heftige krachttraining. Het enige waarvan het zou kunnen zijn is dat ik vanaf mijn 6e altijd heel fanatiek en veel paardgereden heb, alleen is dit de laatste tijd wel echt op een veel lager pitje geweest ivm studie.. Maar dat is het enige wat ik kan bedenken, ik reed wel grotere en lastigere paarden waar ik vaak letterlijk mijn handen aan vol had dus daarvan zou mijn borstspier best wat 'gespierder' van kunnen zijn geworden dan gemiddeld. Maar de arts en ik waren er beiden beetje verbaasd over volgensmij haha. Ik ben ook totaal niet gespierd gebouw of iets verder, maarja het zal wel. Ze zitten erin! haha.

Ik begin ze nu een klein beetje meer te waarderen, ik hoop wel dat ze minder gaan uitsteken naar opzij (dat dat zwelling is die weggaat?) want ze zijn vooral in kleding echt heel 'breed'. En iets dichter naar elkaar zou perfect zijn, wie weet gebeurt dat nog als ze wat gaan zakken. Ben heel benieuwd! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij lijkt het blauwe nu wel weer weg te trekken toch? Of is dit alleen maar licht inval, hihi.

En ja, ik vind ze echt al mooi! Denk ook dat je naar jezelf natuurlijk veel kritischer bent dan naar anderen.

 

Daar ben ik wel bang voor eerlijk gezegd... dat ik ze bij mij toch niet mooi ga vinden. 

Heel eerlijk gezegd gok ik wel dat het paardrijden heeft geholpen bij die goed gespierde borstspier. Dat raak je denk ik ook niet zomaar kwijt. Denk oprecht dat als de zwelling meer wegtrekt en het blauwe ook weg is, dat jezelf ook een stuk tevredener zal zijn!

 

Lijken ze in kleding niet ook 'breed'  omdat je het niet gewend bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Imker zei:

Volgens mij lijkt het blauwe nu wel weer weg te trekken toch? Of is dit alleen maar licht inval, hihi.

En ja, ik vind ze echt al mooi! Denk ook dat je naar jezelf natuurlijk veel kritischer bent dan naar anderen.

 

Daar ben ik wel bang voor eerlijk gezegd... dat ik ze bij mij toch niet mooi ga vinden. 

Heel eerlijk gezegd gok ik wel dat het paardrijden heeft geholpen bij die goed gespierde borstspier. Dat raak je denk ik ook niet zomaar kwijt. Denk oprecht dat als de zwelling meer wegtrekt en het blauwe ook weg is, dat jezelf ook een stuk tevredener zal zijn!

 

Lijken ze in kleding niet ook 'breed'  omdat je het niet gewend bent?

 

Het blauwe echt op mijn borst lijkt minder te worden inderdaad, aan de zijkant is het haast zwart haha. Het ziet er echt mega pijnlijk uit alsof ik zwaar mishandeld ben maar zoveel pijn doet het gelukkig niet haha. 

 

Zou goed kunnen hoor, dat ik veel kritischer naar mezelf kijk. Is ook zo met geduld hebben, dat kun je tegen anderen 100x zeggen, maar zelf geduldig zijn ho maar. ? En ja inderdaad als die zwelling weg is zal ik er al een stuk positiever naar kijken denk ik. Dat blauwe boeit me niet zo, daar kan ik doorheen kijken, maar ik kan niet zien hoeveel van mijn borst nu zwelling is en hoeveel echt 'mijn' nieuwe boob.. dus dat maakt me ook een beetje onzeker ofzo. Heb vandaag voor het eerst een hempje (gewoon simpel spagetti topje) aan in huis en moet zeggen, eerst leken het weer meloenen, maar ik ben opzich wel oke met hoe de rechterboob nu is qua grootte. Ik vind het echt groter dan ik had gehoopt/verwacht, maar rechts kan ik nog aan wennen. Links is echt humongous dus als die nou even lief doet en eens wat meer afkijkt bij zn buur-boob dan zou dat fijn zijn haha. Maargoed, al met al, als ik nu al semi oke ben met rechts en ik neem aan dat rechts ook echt nog wel wat zwelling heeft, dan zal het goedkomen denk ik. 

 

Dat brede in kleding.. ik denk dat het toch meer die zwelling is, want dit is ook weer met name die linker kant waar ik dat bij heb... Maar wellicht ook een deel gewoon wennen inderdaad hoor!

 

Nog een klein maandje he, dan ben jij aan de beurt!! :) Ben benieuwd hoe jij het hele proces gaat vinden!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Het blauwe echt op mijn borst lijkt minder te worden inderdaad, aan de zijkant is het haast zwart haha. Het ziet er echt mega pijnlijk uit alsof ik zwaar mishandeld ben maar zoveel pijn doet het gelukkig niet haha. 

 

Zou goed kunnen hoor, dat ik veel kritischer naar mezelf kijk. Is ook zo met geduld hebben, dat kun je tegen anderen 100x zeggen, maar zelf geduldig zijn ho maar. ? En ja inderdaad als die zwelling weg is zal ik er al een stuk positiever naar kijken denk ik. Dat blauwe boeit me niet zo, daar kan ik doorheen kijken, maar ik kan niet zien hoeveel van mijn borst nu zwelling is en hoeveel echt 'mijn' nieuwe boob.. dus dat maakt me ook een beetje onzeker ofzo. Heb vandaag voor het eerst een hempje (gewoon simpel spagetti topje) aan in huis en moet zeggen, eerst leken het weer meloenen, maar ik ben opzich wel oke met hoe de rechterboob nu is qua grootte. Ik vind het echt groter dan ik had gehoopt/verwacht, maar rechts kan ik nog aan wennen. Links is echt humongous dus als die nou even lief doet en eens wat meer afkijkt bij zn buur-boob dan zou dat fijn zijn haha. Maargoed, al met al, als ik nu al semi oke ben met rechts en ik neem aan dat rechts ook echt nog wel wat zwelling heeft, dan zal het goedkomen denk ik. 

 

Dat brede in kleding.. ik denk dat het toch meer die zwelling is, want dit is ook weer met name die linker kant waar ik dat bij heb... Maar wellicht ook een deel gewoon wennen inderdaad hoor!

 

Nog een klein maandje he, dan ben jij aan de beurt!!  Ben benieuwd hoe jij het hele proces gaat vinden!

 

 

Geduld hebben is gewoon lastig als het om jezelf gaat haha. 

Gelukkig dat je wel al positief kijkt naar één van de borsten. Dat brengt toch ook al hoop dat je met het uiteindelijke resultaat tevreden gaat zijn!

Die zwelling trekt hopelijk snel weg, zodat je een beetje een idee gaat krijgen of het echt van die Meloenen (meloenen meloenen) zijn, haha.  Kan inderdaad ook de zwelling zijn die het breder maakt.

 

Ja, klein maandje nog inderdaad! Ben echt heel erg benieuwd inderdaad. Ook of het enorm afzien wordt of juist heel erg mee gaat vallen. Denk eigenlijk dat eerste haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.