Ga naar inhoud

Vithoufiore : 20 september 2019 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek Amsterdam


Aanbevolen berichten

49 minuten geleden, Marlies84 zei:

Hoi Vithoufiore,

 

Ik heb volgende week ook een intake afspraak staan bij dokter Zaal. Drie keer geprobeerd zonder succes, vandaag gewoon weer gebeld voor een intake, en nu kon het opeens wel. Door afzegging, denk ik dan. Daarna meteen door naar Bergman. Benieuwd wat ze allebei gaan zeggen. 

Ik zal eerlijk tegen je zijn. Het verhaal met de sterke borstspieren, lastigere operatie met de daaropvolgende blauwe plekken en pijn die jij ervoer maakt wel dat ik dokter Zaal wel wat spannend vind dus ik ga daar toch wat bevooroordeelder in dan de arts van Bergman. 

We shall see!

 


Hi, wat leuk dat je ook naar dokter Zaal gaat! Waarom vind je het spannend? Ik vind het juíst heel fijn dat ze dat gewoon eerlijk kwam vertellen. Er is niks mis gegaan ofzo he? :) Ze was denk ik net zo verbaasd als ik omdat ik natuurlijk niks had gezegd over veel sporten of extreme sporten ofzo, dus ze had denk ik gewoon niet verwacht dat het wat lastig ging worden. 
Ik ben blij dat ik op haar oordeel vertrouwd heb, ze had me 350cc afgeraden (ik had nog na m’n consult gemaild of dat überhaupt nog een optie zou zijn) en achteraf dus terecht. Ik denk dat ik bij andere PC’s wel die 350cc had gekregen (als ik die echt had gewild) maar ik vertrouwde juist op haar omdat ze echt (mijn inziens) van het natuurlijke is en eerder kleiner plaatst dan groter om het heel zwart wit en kort door de bocht te zeggen.
Pijn heb ik juist nauwelijks gehad, alleen de eerste 1,5 dag met mijn linker arm op tillen, dat was even heel naar. Maar altijd heerlijk kunnen slapen zonder pijn bijv. Het enige wat ik heel erg had was benauwdheid, door de zwelling. Maar dat was vermoedelijk niet anders geweest bij een andere PC, de ingreep blijft immers hetzelfde en dit was gewoon mijn lichaamsreactie op die ingreep. Het blauwe ziet er wellicht heftig uit maar pijn daaraan had ik niet. Alleen dus die kortademigheid icm behoorlijke zwelling en erge vermoeidheid, waarschijnlijk ook weer gewoon mijn lichaamsreactie op narcose en dergelijke. 

Terugkijkend had ik absoluut geen andere arts gewild. Het was Straten of Zaal voor mij en was met beide prima geweest denk ik, ben bij Straten niet meer geweest, maar heb absoluut geen spijt van Zaal! Ook de nazorg bij Velthuis vond ik super.

Kortom: ik hoop niet dat mijn verhaal ervoor heeft gezorgd dat dr Zaal 1-0 achterstaan, wat mij betreft mag ze 1-0 voor staan! :) 

Ik ben benieuwd hoe je het bij Zaal en Bergmans ga vinden, doe wat goed voelt voor jezelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, vithoufiore zei:


Herken me helemaal in wat je zegt, dus geen zorgen! Ik mag er van mezelf nu ook nog steeds niks van vinden (ze voelen nog steeds vreemd omdat het niet meebeweegt enzo). En dat harde en bolle herken ik ook helemaal, komt goed! Heb je veel pijn? Ik zag je berichtje, zal je toevoegen aan mn album!

 

De pijn is sinds dag 4 prima te doen en neem alleen in de nacht nog paracetamol. Is het bij jou al minder bol en hard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, manonn zei:

 

De pijn is sinds dag 4 prima te doen en neem alleen in de nacht nog paracetamol. Is het bij jou al minder bol en hard?


Zeker! Na ergens rond dag 12-14 PO kon ik merken dat ze al iets zachter werden. Ze bewegen nog totaal niet mee en zijn nog steeds hard hoor, maar ik merk al wel verschil! Maar de eerste 10 dagen ofzo kon ik nog geen verschil bemerken en waren ze even bol en hard als net na de operatie. Dus duurt eventjes voor je verschil merkt denk ik :) 

Het voelt nu alsof ik in een te zacht opgepompte voetbal knijp, ipv in een heel hard opgeblazen voetbal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @vithoufiore ,

 

Heb even stukken uit je topic gelezen aangezien hier altijd zoveel gebeurt haha!

Ik zit nu zelf ook op dag 10 po en er lijkt nog niet heel veel verandering te komen

in het harde, bolle. Behalve rechts lijkt een beeeeetje te gaan zakken, of iig zwelling af te nemen.

Ben nu wel benieuwd naar je foto's. Mag ik meekijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, vithoufiore zei:


Hi, wat leuk dat je ook naar dokter Zaal gaat! Waarom vind je het spannend? Ik vind het juíst heel fijn dat ze dat gewoon eerlijk kwam vertellen. Er is niks mis gegaan ofzo he?  Ze was denk ik net zo verbaasd als ik omdat ik natuurlijk niks had gezegd over veel sporten of extreme sporten ofzo, dus ze had denk ik gewoon niet verwacht dat het wat lastig ging worden. 
Ik ben blij dat ik op haar oordeel vertrouwd heb, ze had me 350cc afgeraden (ik had nog na m’n consult gemaild of dat überhaupt nog een optie zou zijn) en achteraf dus terecht. Ik denk dat ik bij andere PC’s wel die 350cc had gekregen (als ik die echt had gewild) maar ik vertrouwde juist op haar omdat ze echt (mijn inziens) van het natuurlijke is en eerder kleiner plaatst dan groter om het heel zwart wit en kort door de bocht te zeggen.
Pijn heb ik juist nauwelijks gehad, alleen de eerste 1,5 dag met mijn linker arm op tillen, dat was even heel naar. Maar altijd heerlijk kunnen slapen zonder pijn bijv. Het enige wat ik heel erg had was benauwdheid, door de zwelling. Maar dat was vermoedelijk niet anders geweest bij een andere PC, de ingreep blijft immers hetzelfde en dit was gewoon mijn lichaamsreactie op die ingreep. Het blauwe ziet er wellicht heftig uit maar pijn daaraan had ik niet. Alleen dus die kortademigheid icm behoorlijke zwelling en erge vermoeidheid, waarschijnlijk ook weer gewoon mijn lichaamsreactie op narcose en dergelijke. 

Terugkijkend had ik absoluut geen andere arts gewild. Het was Straten of Zaal voor mij en was met beide prima geweest denk ik, ben bij Straten niet meer geweest, maar heb absoluut geen spijt van Zaal! Ook de nazorg bij Velthuis vond ik super.

Kortom: ik hoop niet dat mijn verhaal ervoor heeft gezorgd dat dr Zaal 1-0 achterstaan, wat mij betreft mag ze 1-0 voor staan!  

Ik ben benieuwd hoe je het bij Zaal en Bergmans ga vinden, doe wat goed voelt voor jezelf!

Hi,

 

Fijn om te lezen! Stelt me wat gerust. Ze staat nu weer op 0-0 ?.

 

Wat betreft een update over mijn intakes, heb ik geen idee waar ik dat topic moet plaatsen, dus doe wel verslag in mijn voorsteltopic (‘Aangenaam!’).

 

Vandaag mijn semi-huidkleurige hemdje gekocht voor het passen. Ik heb er echt superveel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, vithoufiore zei:


Zeker! Na ergens rond dag 12-14 PO kon ik merken dat ze al iets zachter werden. Ze bewegen nog totaal niet mee en zijn nog steeds hard hoor, maar ik merk al wel verschil! Maar de eerste 10 dagen ofzo kon ik nog geen verschil bemerken en waren ze even bol en hard als net na de operatie. Dus duurt eventjes voor je verschil merkt denk ik  

Het voelt nu alsof ik in een te zacht opgepompte voetbal knijp, ipv in een heel hard opgeblazen voetbal ?

Ooh ik kan niet wachten tot het als een zachte voetbal voelt haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Bemeltje zei:

Hee @vithoufiore ,

 

Heb even stukken uit je topic gelezen aangezien hier altijd zoveel gebeurt haha!

Ik zit nu zelf ook op dag 10 po en er lijkt nog niet heel veel verandering te komen

in het harde, bolle. Behalve rechts lijkt een beeeeetje te gaan zakken, of iig zwelling af te nemen.

Ben nu wel benieuwd naar je foto's. Mag ik meekijken in je album? 


Had ik ook hoor! Echt pas vanaf dag 12/13 ofzo begon in een klein beetje verschil te merken, maar ze zijn bij mij ook nog hard en bol. Dat duurt echt wel even :( Ik heb je toegevoegd aan m’n album!

 

13 uur geleden, Marlies84 zei:

Hi,

 

Fijn om te lezen! Stelt me wat gerust. Ze staat nu weer op 0-0 ?.

 

Wat betreft een update over mijn intakes, heb ik geen idee waar ik dat topic moet plaatsen, dus doe wel verslag in mijn voorsteltopic (‘Aangenaam!’).

 

Vandaag mijn semi-huidkleurige hemdje gekocht voor het passen. Ik heb er echt superveel zin in!

 

Gelukkig, die 0-0 verdient ze! Veel plezier bij je consulten! 
 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, vithoufiore zei:


Had ik ook hoor! Echt pas vanaf dag 12/13 ofzo begon in een klein beetje verschil te merken, maar ze zijn bij mij ook nog hard en bol. Dat duurt echt wel even  Ik heb je toegevoegd aan m’n album!

 

 

Gelukkig, die 0-0 verdient ze! Veel plezier bij je consulten! 
 

 

Ja, we wachten gewoon geduldig af he! 

Heb even in je album gekeken. Ik vind ze super mooi!! Ook echt een mooie 'reis' gemaakt. Die zwelling was wel heftig ja! Is die nu helemaal weg? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Bemeltje zei:

Ja, we wachten gewoon geduldig af he! 

Heb even in je album gekeken. Ik vind ze super mooi!! Ook echt een mooie 'reis' gemaakt. Die zwelling was wel heftig ja! Is die nu helemaal weg? 


Thanks, wat lief! Ik vind het lastig om te zeggen of het weg is, er zal vast nog een deel zwelling zitten want dat duurt maanden. Maar het is niet meer zo erg op het zicht te zien gelukkig! Het verschil zit hem nu eerder in vorm. Dat de ene wat meer gezakt is en de ander is nog wat breder en hoger, dus denk dat die spier nog wat meer op spanning staat zeg maar. Ik zal vanmiddag of morgen even een foto maken. Morgen ben ik alweer 3 weken PO, jeetje! 
 

Hoe is ie bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, vithoufiore zei:


Thanks, wat lief! Ik vind het lastig om te zeggen of het weg is, er zal vast nog een deel zwelling zitten want dat duurt maanden. Maar het is niet meer zo erg op het zicht te zien gelukkig! Het verschil zit hem nu eerder in vorm. Dat de ene wat meer gezakt is en de ander is nog wat breder en hoger, dus denk dat die spier nog wat meer op spanning staat zeg maar. Ik zal vanmiddag of morgen even een foto maken. Morgen ben ik alweer 3 weken PO, jeetje! 
 

Hoe is ie bij jou?

Ja uiteindelijk gaat de tijd toch wel snel he, ondanks dat niemand geduld heeft! Zal vast bijtrekken met de tijd. Belooft veel goeds hoe ze er nu al uit zien. Hier gaat het goed. Met de Tramadol gestopt, wel nog paracetamol. Ben langzaam wel klaar met rusten en thuis hangen maar als ik teveel doe krijg ik de straf erna. Dus steeds beetje kijken waar de grens ligt tussen rusten en dingen doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nieuwe foto's toegevoegd voor de geïnteresseerden! Over 5 dagen zou ik officieel al overdag een BH mogen gaan dragen, toch heb ik het gevoel dat ze daar nog niet klaar voor zijn ofzo. Klinkt misschien zweverig of raar ofzo, maar heb het idee dat ze nog volop aan het herstellen zijn.. Dus denk dat ik er nog even mee wacht!

 

Wel ben ik begonnen met weer naar de gym gaan, geen paniek, alleen braaf op de loopband wandelen. Gister een uur erop gestaan, wel 3.5 hele kilometers gewandeld. ? Maar goed, een week geleden had ik nog best veel last van benauwdheid dus dit is echt een flinke vooruitgang. Aankomende week wil ik elke dag op de loopband en wellicht wat rustige been/(onder)buikoefeningen oppakken.

 

Werken ging goed afgelopen week, heb wel maar 23h gewerkt ipv 32/36h. Begon elke dag iets later, normaal zit ik 6:45 in de bus, en begin ik rond 8h. Nu ben ik steeds rond 11 en laatste dagen 10h begonnen. Dat ben ik komende week ook nog van plan, want ben qua energie absoluut nog niet 100%, maar gaat echt een STUK beter! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel benieuwd naar jouw resultaat. Zou ik met je mee mogen kijken? 

 

Wat fijn trouwens dat je in de gelegenheid bent om later te beginnen en dat je werkgever hier zo mee om gaat. Heb zelf het idee dat ze er bij mij op het werk echt niet zo mee om zullen gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ABS zei:

Ik ben heel benieuwd naar jouw resultaat. Zou ik met je mee mogen kijken? 

 

Wat fijn trouwens dat je in de gelegenheid bent om later te beginnen en dat je werkgever hier zo mee om gaat. Heb zelf het idee dat ze er bij mij op het werk echt niet zo mee om zullen gaan...


Tuurlijk! Ik voeg je toe, en zal zo even in jouw topic reageren, zag dat je op me gereageerd had. :) 

 

Ja ik heb echt héél erg geluk gehad met hoe coulant ze op mijn werk ermee omgegaan zijn. Heb echt een baas, dat is er een uit duizenden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen week met een nieuwe baan begonnen, dus heb het even op het forum niet meer allemaal meegekregen.

 

Maar wat gaat je herstel de goede kant op, zeg! Ook het blauwe trekt heel mooi weg. Ik vind het er echt goed uitzien, hopelijk ben jij ook alweer een stuk tevredener.

Fijn dat je ook alweer rustig op de loopband staat en alweer bijna volledig aan het werk bent. Het was even afzien, hé!

 

Ik denk ook dat ikzelf langer met een sportbh ga rondlopen, dan dat ik direct weer aan de gewone BH's ga. Heb ik toch een veiliger gevoel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Imker zei:

Ik ben afgelopen week met een nieuwe baan begonnen, dus heb het even op het forum niet meer allemaal meegekregen.

 

Maar wat gaat je herstel de goede kant op, zeg! Ook het blauwe trekt heel mooi weg. Ik vind het er echt goed uitzien, hopelijk ben jij ook alweer een stuk tevredener.

Fijn dat je ook alweer rustig op de loopband staat en alweer bijna volledig aan het werk bent. Het was even afzien, hé!

 

Ik denk ook dat ikzelf langer met een sportbh ga rondlopen, dan dat ik direct weer aan de gewone BH's ga. Heb ik toch een veiliger gevoel bij.


Dankje! Ja ik begin wel iets meer tevreden te worden, maar meer omdat ik zie dat ze veranderen en dus ooit wel worden zoals ik wil denk ik :)

 

Oh wat spannend zeg gelijk een nieuwe baan. Bevalt het? Ook alles goed gegaan? Kon je alles doen wat je wilde?

 

Ja die BH’s.. ik ga er denk ik, mezelf kennende, wel vast een kopen haha. Stel ik ga uiteten en wil een keer iets anders aan dan een hoog shirt of trui om die stomme BH te verbergen, dat ik hem dan even 2/3 uurtjes aandoe. Maar

voorlopig inderdaad nog lekker mn sport BH, heerlijk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de geinteresseerden: vandaag moest ik voor m'n beste vriend z'n vriendin in de Hunkemoller zijn. Agz ik bijna 4 weken PO ben en vanaf dan een BH zou mogen dragen (is niet m'n plan), me toch even laten opmeten en gepast. Onder het mom nu ik er toch ben he haha. Nou, was even schrikken. Bij de Hunkemoller (nu is hun sizing wel 'groter' ikv marketing, hoorde ik in de wandelgangen) zou ik uitkomen op 65F... 65 in omtrek verkopen ze maar heel zelden en alleen online, dus dat vond ik echt een tegenvaller. 70E zat echt te wijd helaas. Als iemand tips heeft waar ik mooie BH's in 65F koop: help me out!!

 

Voor de gein een fototje gemaakt in een van de BH's, geen idee meer welke maat, hij paste in ieder geval niet. Je ziet dat ze nog niet echt mooi 'in' de BH vallen en nu een beetje geforceerd worden. De BH voelt nu meer als een omhulsel/verpakking dan echt als een buste'houder'. Maar het lijkt al enigszins ergens op. Vier weken verder en het ziet er alweer heel anders uit denk ik :). Voor nu houd ik ze nog lekker veilig in m'n charmante sportBH's.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje als ik de foto zo zie lijken het echt mega meloenen. In kleding met sport BH oogt het (gelukkig) heel anders en juist heel erg in proportie, totaal niet groot of opvallend.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, vithoufiore zei:

Jeetje als ik de foto zo zie lijken het echt mega meloenen. In kleding met sport BH oogt het (gelukkig) heel anders en juist heel erg in proportie, totaal niet groot of opvallend.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


heeel mooi!! Staat je goed! Welke sportbh draag je hier?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, tiffsklein zei:


heeel mooi!! Staat je goed! Welke sportbh draag je hier?


De Anita extreme control. Zit echt heel erg fijn, in tegenstelling tot wat ik lees op het forum heb ik nooit last gehad van deze BH! Heb hem ook in het wit. Ik heb er vaak een hempje van de zara onder (die met die wat bredere bandjes en dubbele voering rond de boobs), dan zie je er niks van!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het dat er bij die sportbh geen rits zit aan de voorkant of zie ik het gewoon niet, haha?

 

Ziet er in een shirtje echt goed uit hoor! Ik vind sowieso de metingen bij de hunkemoller soms een beetje gek haha. 

 

Hoe gaat het met het blauw? trekt dat al meer weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @vithoufiore! Ik ben ook aan de beurt op 16 december! Ook dokter Zaal. Superzakelijke dame vond ik, maar goede reputatie en vertrouw haar om de anatomische implantaten in te brengen. Wordt allemaal niet denderend groot, maar dat is ook mijn wens. Zal zo even operatietopic aanmaken. Dank voor het delen van jouw ervaring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Imker zei:

Klopt het dat er bij die sportbh geen rits zit aan de voorkant of zie ik het gewoon niet, haha?

 

Ziet er in een shirtje echt goed uit hoor! Ik vind sowieso de metingen bij de hunkemoller soms een beetje gek haha. 

 

Hoe gaat het met het blauw? trekt dat al meer weg?

 

Yes klopt zit geen rits, gek he? Heb er geen last van gehad tho, ik kon hem op dag 4 of 5 ofzo al wel zelf aan en uit krijgen. En daarvoor niet maar toen ging ik ook zeker nog niet alleen douchen haha. Ze hadden die met voorsluiting niet in mijn maat maar ik vond deze echt heel fijn. Heb er nu drie van en zitten echt heel goed.

 

Blauwe gaat beter! Aan de zijkanten is het al voor een groot deel weg, alleen onder op mijn linkerborst en op mijn borstbeen zit het er nog. Maar ben braaf met arnica zalf aan het smeren elke ochtend en avond :) Heel mn BH's slaan groen uit van die stomme zalf haha. Ik ben ook met bio oil gaan smeren overigens, niet op de littekens (want ze zitten nog niet pot dicht en ik weiger er iets op te smeren tot het echt helemaal dicht is) maar op de borst zelf zeg maar. Hopelijk helpt het tegen eventuele striemen of wat dan ook. Baadt het niet dat schaadt het niet lijkt me. Zal vh weekend nog een foto uploaden, dan kan mijn vriend ze maken, beter perspectief dan die laatste foto's haha.

 

3 uur geleden, Marlies84 zei:

Ha @vithoufiore! Ik ben ook aan de beurt op 16 december! Ook dokter Zaal. Superzakelijke dame vond ik, maar goede reputatie en vertrouw haar om de anatomische implantaten in te brengen. Wordt allemaal niet denderend groot, maar dat is ook mijn wens. Zal zo even operatietopic aanmaken. Dank voor het delen van jouw ervaring!

 

Oh wat ontzettend leuk!! Ja heel zakelijk, maar ik houd daar zo erg van haha. Ik kan zelf in het echt ook best zakelijk of direct overkomen dus ik vond dat een verademing haha. Hoeveel CC krijg je? En mag ik vragen wat je nu ong hebt aan cupmaat? Ben benieuwd naar jouw topic, je bent in ieder geval in zeeeer goede handen. En geen probleem, vind het alleen maar fijn als mensen iets aan mijn topic/album hebben :) Spannend joh, lekker aftellen tot 16 dec!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje aan de mensen die al wat verder zijn dan ik. In de weken/maanden dat de borsten wat soepeler werden, dat hele drop and fluff gebeuren, merkten jullie toen ook dat ze in BH’s etc wat meer naar elkaar gedrukt konden worden? Want ik ben voor nu echt super blij met ze, maar ik heb nog niet echt het decolleté/spleetje zoals eerst met push up. Nu weet ik dat borsten elkaar van nature niet horen te raken, maar zou het leuk vinden als dat uiteindelijk in BH wel gebeurt (nu blijven ze staan zoals op onderstaande foto, al heb ik daar geen BH aan). Benieuwd naar jullie ervaring!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die body staat je echt goed!!

 

oh misschien dat ik dan ook voor gewoon een sportbh met achtersluiting ga! Lijkt mij ook beter eigenlijk haha, maar we zullen zien

 

fijn dat een zalf helpt met het blauwe! Als dat weg is, ziet het er vast weer heel anders uit haha. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.