Ga naar inhoud

Vithoufiore : 20 september 2019 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hi!

 

ik zal me even voorstellen, ik ben 23 jaar en na jaren lang al te hebben geweten dit te willen doEn als het geld er was, begint het nu eindelijk 'echt' te worden. Sinds mijn vijftiende wil ik al een bv laten doen maar ik heb mezelf verplicht eerst te proberen te accepteren wat ik heb, maar nu ben ik 23, heb al 7,5 jaar een relatie en slaap nog steeds 9/10x met BH aan omdat ik zo walg van mijn eigen lichaam nu. Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat ik ze nooit echt ga accepteren en ik mezelf gelukkiger kan maken door er 'gewoon' iets aan te laten doen. Ik draag nu maximizers vd Hunkemöller in 70C maar ik denk dat het zonder vulling echt maar kleine A'tjes zijn... Laten opmeten heb ik nooit gedurfd.

Net mijn bachelor geneeskunde op zak dus nu een tussenjaar genomen om hard te werken en het geld bij elkaar te krijgen. Opdat ik later zelf maar een zelfverzekerde plastisch chirurg kan worden (althans dat is m'n ideale toekomstbeeld, haha), mét mooie boobs.

Ik ben nogal een controlefreak dus het kiezen van de maat wordt nog wat denk ik.. Gelukkig helpt dit forum en de foto's heel erg bij het vormen van een beeld van wat ik wil. Dus mochten mensen hun album willen delen: heel graag! :)

Mijn eerste consult is 30 aug in Velthuiskliniek Amsterdam bij Laura Zaal. Ik neem jullie graag mee in het proces, hoe meer mensen om op terug te vallen hoe fijner denk ik maar! :)

 

Liefs, VF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of er mensen meelezen, maar ik heb een vraagje! Ik zit erover te denken nog een tweede en evt derde consult bij andere pc’s te nemen just to be sure en niet met oogkleppen op maar af te gaan op wat 1 pc zegt.. Dr. Zaal was ik heel snel zeker van, dat ik daar in ieder geval op consult wilde. Maar nu loop ik een beetje vast. Ik lees hier veel over dr. Straten, van der Wei en Nio, mis ik pc’s die in het rijtje thuis zouden horen? De prijs maakt me niet uit, goedkoop is duurkoop zeggen ze he. Nio zet veelal grotere implantaten begrijp ik, maar zijn resultaten vind ik tot nu toe wel echt mooi.. doet ie toch wel ook wat kleinere natuurlijke borstvergrotingen? 

Wat ik zelf belangrijk vind is dat de implantaten qua breedte goed gaan passen. Ik wil niet te smal, wat voor zo’n gleuf gaat zorgen, maar ook niet te breed dat je een enorme sideboob krijgt. Dus dat is iets waar ik zelf dan bij pc’s uitkiezen naar kijk. Onderstaand is een foto van mij droomboobies. Ik kan natuurlijk niet zeggen “hok doe mij deze boobs”, maar ieders beeld van in verhouding en natuurlijk is anders. Dit is voor mij in verhouding en natuurlijk! :) Hopelijk is zoiets mogelijk bij mij..

Zouden jullie me kunnen helpen in het aanraden van pc’s?

 

PS, ik zal er ook een voor-foto bij zetten, hoe moeilijk ik dit ook vind.. letterlijk alleen mijn vriend heeft mijn borsten ooit gezien. Zwemmen met vriendinnen etc doe ik al niet.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je deze stap gaat zetten!! Als ik het zo lees is het en weloverwogen keuze en ga je jezelf hopelijk heel fijn voelen als je eenmaal nieuwe borsten hebt!

Qua lichaamsbouw lijk je best op mij, al ben ik nu wel wat aangekomen na een aantal maanden stilzitten (ik durfde vlak voor mijn operatie ook niet te trainen omdat ik bang was mijn borstspier strakker te maken en dit misschien meer pijn zou geven).  Het maximale dat in mijn lichaam paste was 350 cc. De pc meet dan op hoe breed het oppervlakte is waar de prothese komt, bij mij was dat 12 cm en mijn protheses zijn geloof ik net iets meer dan 11 (11.3 of 11.5, ik weet het niet meer precies). Ik denk dat de meeste goede pc's hier wel rekening mee houden! 

Als ik zo jouw voorbeeldfoto zie denk ik dat je misschien wel ronde protheses mooi gaat vinden! Omdat je voorbeeldfoto ook wat projectie boven heeft. Dan is het misschien een idee om ook een pc te zoeken die ronde protheses plaatst? Zodat je in ieder geval advies rond en anatomisch naast elkaar kan leggen? Er zijn geloof ik meer pc's die liever anatomisch plaatsen.. 

 

Spannend dat het traject voor jou langzaam gaat beginnen!! 

Ik wil nog aanraden om, hoe moeilijk ook, ook een naaktfoto van je eigen boobs zoals ze nu zijn te maken! Ik heb dat toen (ook met walging) gedaan en ik heb deze er laatst weer eens bij gepakt. Ik kon me bijna niet voorstellen dat ik er al die tijd zo bijgelopen heb. Je nieuwe borsten worden zo snel "normaal" en dan is het moeilijk om je voor te stellen hoe het ooit was. Daarom vond ik het wel fijn dat ik de foto's nog had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geweest!! Heel fijn gesprek gehad. Ik vond alleen eigenlijk de maat tegenvallen maar ik heb het idee dat het forum teveel in mijn hoofd ik geslopen omdat ik van iedereen lees; je went er zo snel aan, had ik maar groter genomen. Met dat in mijn achterhoofd ging ik het consult in. Laura adviseerde me inderdaad zoals je al zei Layna ronde prothesen, en wel Mentor Cohesive 2 high profile 325cc. Ik vond ze tijdens het passen alleen niet zo groot.. echter had ik mn vriend en beste vriendin mee en die zeiden dat het wel echt groter was dan mn maximizer, dus misschien zit het tussen mijn oren. Want dat was wat ik wilde, net iets groter dan het er nu uit ziet met maximizer. Meer dan 325cc ging er niet in volgens Laura, mn borstkas was 12cm dacht ik, maar ik zie net die tabel van mentor en dan zou met 12cm 350cc ook nog hebben gekund. Maar 350cc is niet ter sprake gekomen, 325cc was echt wat kon en nog natuurlijk was zei ze. Guess dat ik daarop moet vertrouwen dan? Ik heb ook kleiner gepast (in de 200 ergens, weet niet hoeveel

precies) maar die vond ik meteen echt te klein. Ik heb mn vriend een filmpje laten maken maar ik draai net niet genoeg naar opzij door dus nu lijken ze nog kleiner geloof ik. Had iets verder door moeten draaien voor de volledige projectie zeg maar. 

Even laten bezinken allemaal.. ik zou begin nov al geopereerd kunnen worden. Heftig maar wel leuk allemaal, enerverende dag!

 

PS: mn broek staat open op de foto en ik ben dus niet ver genoeg doorgedraaid naar opzij dus eigenlijk niet een hele representatieve foto haha

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nieuwe update, ik belde om de operatiedatum te plannen en ik kan 20 september al terecht! Doodzenuwachtig en moet nu snel alles gaan regelen maar ik kan echt niet wachten tot het gebeurd is. Het zijn echt de kleine, voor andere mensen onbelangrijke dingen waar ik naar uitkijk. Bijvoorbeeld het wakker worden sochtends in een oversized shirt van mn vriend mét borsten. Of bralettes kunnen (durven) dragen!! Ik sliep zelfs vaak met BH omdat ik het zó vreselijk vind om naar te kijken, dat dat ooit niet meer hoeft lijkt allemaal zo niet realistisch nog. Maar: ZIN IN en heeel spannend!!! Helpen jullie me de zenuwen door please? Haha

 

@best_boobie

Zou jij de titel willen veranderen en topic willen verplaatsen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, vithoufiore zei:

Zo nieuwe update, ik belde om de operatiedatum te plannen en ik kan 20 september al terecht! Doodzenuwachtig en moet nu snel alles gaan regelen maar ik kan echt niet wachten tot het gebeurd is. Het zijn echt de kleine, voor andere mensen onbelangrijke dingen waar ik naar uitkijk. Bijvoorbeeld het wakker worden sochtends in een oversized shirt van mn vriend mét borsten. Of bralettes kunnen (durven) dragen!! Ik sliep zelfs vaak met BH omdat ik het zó vreselijk vind om naar te kijken, dat dat ooit niet meer hoeft lijkt allemaal zo niet realistisch nog. Maar: ZIN IN en heeel spannend!!! Helpen jullie me de zenuwen door please? Haha

 

@best_boobie

Zou jij de titel willen veranderen en topic willen verplaatsen? :)

yes! Titel al gefixt en ik ga je nog even verplaatsen :)

Heel veel plezier met aftellen!!!!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Forensica Thanks, lief van je! Ik heb alles nu geregeld sinds net, dus het aftellen kan nu echt beginnen :)

Vraagje: ik slaap de avond vtv bij een vriendin in Amsterdam, omdat ik anders de ochtend zelf 3h moet reizen. Echter kan ik ervoor kiezen om alleen naar de kliniek te gaan, of een andere vriendin die graag mee wil, mee te laten gaan. Ik vind het alleen zo stom om haar helemaal naar de kliniek te laten komen omdat je volgensmij al heel snel 'gescheiden' wordt... hoe was jullie ervaring?

En hetzelfde met ophalen, mijn vriend heeft 's ochtends nog een afspraak die echt niet verzet kan worden, daarna springt ie meteen in de auto richting Amsterdam, maar hoe snel mag er echt weer iemand bij je ongeveer? :)

 

Zoveel zin in!! Nog maar 11 dagen whaaaaa :):)

Nu maar weer even naar de sportschool, dat ga ik toch wel echt het meest missen.. niet kunnen sporten. Ga me zo dik voelen denk ik :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me laten afzetten. Vonden de zusters overigens heel vreemd dat ik alleen aan kwam. Ik vond het overigens wel prettig om alleen te zijn. Was de bedoeling dat zuster mijn moeder zou bellen zodra ik opgehaald kon worden maar toe B ze dat wilde doen kwam ze toevallig net binnenlopen. Ze was gaan shoppen in de stad terwiil ok geopereerd was en vond erg lang duren voordat ze gebeld werd dus was al komen kijken. Ik moest me om 11.45 melden. Werd rond 13.00 gevraagd om de pijnstillers te slikken en naar toilet te gaan en toen werd ik opgehaald. Dan komt de anesthesist en chirurg nog af tekenen en moet je nog 5x Dezelfde vragen beantwoorden en dan ga je naar operatie kamer. Daar heb ik nog tijdje grapjes gemaakt en met chirurg en co assistent gekletst want de anesthesist was opeens verdwenen. Toen ik werd wakker gemaakt, heb ik nog gedronken etc en toen gevraagd hoe laat was. 15.30. En om 16.30 kwam ik weer op de zaal. 18.30 naar huis. Heb niks meer geslapen en was eigenlijk meteen fit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Forensica ah wow jij hebt er best even gelegen dus als ik het goed begrijp? 11:45 melden en uiteindelijk 18:30 naar huis.. Ik sta nu op de planning voor 11h OK dus gok 9:45 melden ofzo? Geen idee. Mijn vriend kan rond 11h vertrekken en het is exact 2h rijden dus zou er 13h moeten zijn, met uitloop lets say 13:30. Als ik daadwerkelijk geopereerd word om 11h dan is dat echt te vroeg nog zelfs dus, gelukkig haha. 

 

Ik hoop ook maar op grappig OK personeel en lieve zusters, gonna need it haha. Heb zojuist voor foto's gemaakt (zonder bralette), puur omdat het moest van mezelf maar bah word er echt misselijk van gewoon. Maar denk dat het wel goed is voor het 'proces' ofzo, om altijd te blijven onthouden waar je vandaan komt.

 

Iemand nog tips voor opbouwen van sporten na operatie? Ben ongetwijfeld niet de enige sporter hier, ik sport veel maar ik weet er niet mega veel over, dus geen idee wat verstandig is. Na hoe lang weer beginnen, en beter beginnen met voorzichtige cardio, of juist kracht (maar dan niet borst/arm etc natuurlijk)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sport heel veel (kracht). sterker nog ben in prep. Ik wacht even af tot mijn hechtingen eruit mogen 19 sept en dan vraag ik de chirurg wanneer ik al met benen mag beginnen. Borst zegt men echt pas vanaf 6 weken. Maar bij mij op sportschool begonnen meiden al met 4 weken. Ik zou dat zelf echter niet durven hoe graag ik ook zou willen. Vanaf 2e Dag loop ik 10000 stappen weer maar heb nog niet op cardio apparatuur gestaan.. ik mis krachttraining ontzettend maar lichaam zou t nu ook nog niet aan kunnen merk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, na een persoonlijk bericht in je inbox nu ook je topic gelezen. Verkeerde volgorde haha.

Je mag na 2 weken weer beginnen met lichte buikspier- en beenspieroefeningen. Ook krijg je oefeningen mee voor je borstspieren (met een elastiek). 

Ik werd trouwens 14.45 geopereerd (was de laatste die dag) en mocht om 17.00 uur naar huis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je de stap gaat zetten?

 

Bij mij ging alles heel snel.

10:15 was de operatie tijd, en 9:15 melden.  

9:45 werd ik gehaald om om te kleden en de pc mn borsten aftekenen en de anesthesist met nog wat vragen.

Toen naar de ok. 

om 10:20 keek ik geloof ik voor t laatst op de klok en ergens rond 11:40 werd ik weer wakker, pc nog ff gauw napraten en gedag zeggen en 12:30 zat ik in de auto terug naar huis. Uurtje rijden.  

Niet misselijk of ellendig geweest.

Direct klaar wakker, lekker kletsen met verpleegsters en 2 andere dames in de uitslaap, wat eten en drinken en plassen en weg wezen?

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-9-2019 om 00:22, Forensica zei:

Ik sport heel veel (kracht). sterker nog ben in prep. Ik wacht even af tot mijn hechtingen eruit mogen 19 sept en dan vraag ik de chirurg wanneer ik al met benen mag beginnen. Borst zegt men echt pas vanaf 6 weken. Maar bij mij op sportschool begonnen meiden al met 4 weken. Ik zou dat zelf echter niet durven hoe graag ik ook zou willen. Vanaf 2e Dag loop ik 10000 stappen weer maar heb nog niet op cardio apparatuur gestaan.. ik mis krachttraining ontzettend maar lichaam zou t nu ook nog niet aan kunnen merk ik

 

Thanks voor je antwoord!! En in prep zelfs! Dat is voor wat precies (zie het wel eens voorbij komen maar snap het nooit helemaal)? Na vier weken zou ik doodeng vinden inderdaad.. Ik zou prima ook borst nog langer willen uitstellen dan die zes weken, maar ik vraag me vooral af: wanneer mag je weer op de loopband bijv? Echt rennen? Of sit-ups doen? Dat soort dingen. Zittende beenoefeningen lijkt me dat je dat na twee/drie weken al wel enigszins kunt gaan oppakken omdat daarbij (als je niet te gek gaat doen) je bovenlichaam redelijk ontspannen kan blijven. Maar ik ren ook heel graag (sinds kort haha, kon eerst heel lang niet door blessure).. vraag me af wanneer dat kan. 

 

Op 10-9-2019 om 13:58, AnoukK zei:

Hoihoi, na een persoonlijk bericht in je inbox nu ook je topic gelezen. Verkeerde volgorde haha.

Je mag na 2 weken weer beginnen met lichte buikspier- en beenspieroefeningen. Ook krijg je oefeningen mee voor je borstspieren (met een elastiek). 

Ik werd trouwens 14.45 geopereerd (was de laatste die dag) en mocht om 17.00 uur naar huis. 

 

Aha oke na twee weken dus buik en been.. ik moet zeggen dat ik buik dan nog wel spannend vind, voor mijn gevoel zit dat nog zo dicht bij je borst en gebruik je dan misschien stiekem je borst toch ook een beetje ofzo haha, maar misschien is dat panisch gedacht. 

 

Op 10-9-2019 om 14:10, MW1986 zei:

Goed dat je de stap gaat zetten?

 

Bij mij ging alles heel snel.

10:15 was de operatie tijd, en 9:15 melden.  

9:45 werd ik gehaald om om te kleden en de pc mn borsten aftekenen en de anesthesist met nog wat vragen.

Toen naar de ok. 

om 10:20 keek ik geloof ik voor t laatst op de klok en ergens rond 11:40 werd ik weer wakker, pc nog ff gauw napraten en gedag zeggen en 12:30 zat ik in de auto terug naar huis. Uurtje rijden.  

Niet misselijk of ellendig geweest.

Direct klaar wakker, lekker kletsen met verpleegsters en 2 andere dames in de uitslaap, wat eten en drinken en plassen en weg wezen?

 

?

 

Thanks, ik ben er ook echt blij mee! En wauw wat is het snel gegaan bij jou, klinkt als een hele voorspoedige dag, heb je de rest van het herstel ook zo ervaren?

 

 

Thanks voor jullie antwoorden! Het begint nu wel echt op te schieten, nu over precies een week heb ik al boobs (dan eerder gezwollen pijnlijke harde ballen maarja he, het idee is er!! haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had m nog van de zwangerschap, een hele zachte vd Hema. Een iets stevigere had ik achteraf nog wel fijner gevonden, maar vond het niet nodig om er nog één aan te schaffen?.

Je kunt m om je heen via je nek richting je armen leggen. Zo blijf je goed op je rug liggen en heb je minder rek op de borstspier.

groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, nkm zei:

Hoi,

Ik had m nog van de zwangerschap, een hele zachte vd Hema. Een iets stevigere had ik achteraf nog wel fijner gevonden, maar vond het niet nodig om er nog één aan te schaffen?.

Je kunt m om je heen via je nek richting je armen leggen. Zo blijf je goed op je rug liggen en heb je minder rek op de borstspier.

groetjes

 

 

Thanks! Kan ik het zien als zo’n soort van reiskussen voor je nek maar dan veel groter? Leg je je armen er dan ook bovenop? Ik ga eens op de HEMA site kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Thanks! Kan ik het zien als zo’n soort van reiskussen voor je nek maar dan veel groter? Leg je je armen er dan ook bovenop? Ik ga eens op de HEMA site kijken!

 

Ja idd en doordat je er in ligt met je armen erop heb je weinig tot geen rek op de borstspieren. Ik slaap er nu nog steeds mee, maar dan wel op mijn zij.

 

Ik heb nog een keer jouw topic doorgelezen. Leuk dat een (aankomend) arts en misschien wel straks chirurg deze stap ook zet.

Heb je ook nog ergens anders consulten gepland of ga je ervoor 20 sept?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, nkm zei:

 

Ja idd en doordat je er in ligt met je armen erop heb je weinig tot geen rek op de borstspieren. Ik slaap er nu nog steeds mee, maar dan wel op mijn zij.

 

Ik heb nog een keer jouw topic doorgelezen. Leuk dat een (aankomend) arts en misschien wel straks chirurg deze stap ook zet.

Heb je ook nog ergens anders consulten gepland of ga je ervoor 20 sept?

groetjes

 

Ah ja ik begrijp het, ik ga er zo een bestellen! :) 

Haha, ik had het er toevallig net over, nu weet ik in ieder geval waar ik over praat als ik patiënten gerust stel voor een operatie i.p.v. dat ik geen idee heb hoe het daadwerkelijk is/voelt om geopereerd te worden. Merk dat ik er altijd heel makkelijk over dacht, van oh oké alleen een operatie en het is gefixt. Maar ik stond er niet zo bij stil dat dat voor mensen echt heel eng kan zijn. Mooie les! 

 

Ik had echt gezworen dat ik naar meerdere PC’s zou gaan. Maar ik merkte bij Zaal dat ik al snel geneigd was naar groter groter, terwijl ik voordat ik het borstenforum etc kende juist altijd heel bang was dat het te groot ging zijn en wilde echt zo natuurlijk mogelijk. Mijn tweede optie zou dr. Straten zijn geweest, maar ik vertrouwde mezelf niet meer haha. Als ik daar heen was geweest en hij had gezegd dat groter zou kunnen (dr. Zaal was van mening van niet vgm, mn borstkas is te smal voor groter, dus dan verlies je het natuurlijke en gaan de protheses “uitsteken” etc), dan zou ik echt een veel te groot intern dilemma hebben gehad en waarschijnlijk voor Straten gegaan en dan maybe achteraf spijt hebben. Ik vertrouw dr. Zaal, ze maakt ze in ieder geval nooit te groot (naar mijn smaak), dus tegen al mijn principes in, meteen voor haar gekozen. Dus nog 6 dagen!! Net bij mijn ouders langs geweest, gek dat dit de laatste keer was zonder boobies haha. 

Bij alles wat ik doe denk ik: de volgende keer dat ik dit doe heb ik boobs!!! Echt gevaarlijk eigenlijk, je bent er zo mee bezig dat het alleen maar tegen kan vallen. Probeer mezelf nu maar aan te praten van “het verandert niet je leven meid, straks is alles gewoon nog hetzelfde alleen heb je boobs, niet te erg romantiseren en denken dat het leven straks perfect is” haha. Maar leef momenteel toch nog erg op de roze wolk. ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2019 om 11:16, vithoufiore zei:

 

Ah ja ik begrijp het, ik ga er zo een bestellen!  

Haha, ik had het er toevallig net over, nu weet ik in ieder geval waar ik over praat als ik patiënten gerust stel voor een operatie i.p.v. dat ik geen idee heb hoe het daadwerkelijk is/voelt om geopereerd te worden. Merk dat ik er altijd heel makkelijk over dacht, van oh oké alleen een operatie en het is gefixt. Maar ik stond er niet zo bij stil dat dat voor mensen echt heel eng kan zijn. Mooie les! 

 

Ik had echt gezworen dat ik naar meerdere PC’s zou gaan. Maar ik merkte bij Zaal dat ik al snel geneigd was naar groter groter, terwijl ik voordat ik het borstenforum etc kende juist altijd heel bang was dat het te groot ging zijn en wilde echt zo natuurlijk mogelijk. Mijn tweede optie zou dr. Straten zijn geweest, maar ik vertrouwde mezelf niet meer haha. Als ik daar heen was geweest en hij had gezegd dat groter zou kunnen (dr. Zaal was van mening van niet vgm, mn borstkas is te smal voor groter, dus dan verlies je het natuurlijke en gaan de protheses “uitsteken” etc), dan zou ik echt een veel te groot intern dilemma hebben gehad en waarschijnlijk voor Straten gegaan en dan maybe achteraf spijt hebben. Ik vertrouw dr. Zaal, ze maakt ze in ieder geval nooit te groot (naar mijn smaak), dus tegen al mijn principes in, meteen voor haar gekozen. Dus nog 6 dagen!! Net bij mijn ouders langs geweest, gek dat dit de laatste keer was zonder boobies haha. 

Bij alles wat ik doe denk ik: de volgende keer dat ik dit doe heb ik boobs!!! Echt gevaarlijk eigenlijk, je bent er zo mee bezig dat het alleen maar tegen kan vallen. Probeer mezelf nu maar aan te praten van “het verandert niet je leven meid, straks is alles gewoon nog hetzelfde alleen heb je boobs, niet te erg romantiseren en denken dat het leven straks perfect is” haha. Maar leef momenteel toch nog erg op de roze wolk. ?

 

Ik snap helemaal wat je bedoelt met het inleven. Ik ben zelf kinderfysio en sinds ik moeder ben geworden snap ik ouders veel beter?.

 

Ook snap ik jouw keuze om niet verder te kijken.Ik was zelf erg bang voor de narcose (als je t hele verhaal wilt weten moet je m’n topic maar doorspitten?), was helemaal niet bezig met het aantal cc.

Bij mij is er door verschillende chirurgen 300 tot 375 geadviseerd, uiteindelijk 340 gekregen. 

Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe foto in m’n album toegevoegd.

 

Voor mij is het de beste beslissing (voor mezelf) die ik ooit gemaakt heb. Ook besef ik wat het ongemerkt altijd met me gedaan heeft. Mijn hele kledingstijl was erop aangepast.

De beste tip die ik van dames hier op het forum heb gekregen is het gewoon over je heen laten komen. Dat moet jij (en zeker met al jouw kennis) ook doen!

Nog 5 dagen?...

Liefs

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! Het zit erop.

 

Tot nu toe is het me echt 100% meegevallen. Iets voor 11 was ik daar, 11h omgekleed in OK pakkie enzo, 11:45 OK op en nog iets voor 13:30 was ik klaar wakker, alive and kicking. Ze weren verbaasd over hoe snel ik eigenlijk klaar wakker was! Dr. Zaal kwam later nog even langs om te checken, ik heb lang ook met de 350cc in mn hoofd gezeten maar dat raadde ze af (te breed voor mijn borst), en ze kwam aan bed vertellen dat mijn borstspier heel gespierd was (of ik aan heftige krachtsport deed, nou nee haha, wel veel paardrijden dus misschien daardoor?), want door die spier was het allemaal behoorlijk krap en had er nog geen cc extra bij gekunnen. Dus super blij dat ik gewoon lekker mn 325cc’tjes heb gekozen! 

Wat gegeten en gedronken en toen was ik good te go. Mn vriend had nogal veel file onderweg (met vriendinnetje heen gegaan, vriend haalde me op want had nog een belangrijke afspraak sochtends), dus heb nog even kunnen liggen maar in principe mocht ik 14:30 al naar huis. Zo snel! Uiteindelijk geloof ik 14:45 geworden, toen was ie er! :)

 

Ik ben echt zo niet zenuwachtig geweest wat ik wel had verwacht. Elke keer dacht ik “zenuwen komt nog wel, maybe als ik in bed leg, of op de OK lig”, maar ik was zo kalm en had er zin in! Dus dat was echt heel erg fijn voor mezelf vooral eigenlijk. 

 

Nu het typische strakke band gevoel, ademen was beetje lastig zeker icm met (veel) praten, maar voor de rest mag ik eeecht nog niet klagen! Heb nog niet goed durven kijken haha, dr. Zaal zei wel dat ze wat naar buiten staan nog doordat mn spier dus zo strak/gespierd (?) was. Vooral mijn linker borst denkt tabbé en verhuist momenteel nog enigszins naar mijn rug. Komt wel goed denk ik, geduld he! :) 

Schrok van de BH maat die ik van Velthuis heb, 75D!!! Wooowie haha. Wel leuk :) blij met de 75 ook, ik heb namelijk 70 maar dit knelt hopelijk minder als alles opzwelt. 

 

Ben heel benieuwd hoe het herstel gaat vorderen en hoe ze gaan worden. Alles beter dan wat ik had ❤️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, vithoufiore zei:

Zo! Het zit erop.

 

Tot nu toe is het me echt 100% meegevallen. Iets voor 11 was ik daar, 11h omgekleed in OK pakkie enzo, 11:45 OK op en nog iets voor 13:30 was ik klaar wakker, alive and kicking. Ze weren verbaasd over hoe snel ik eigenlijk klaar wakker was! Dr. Zaal kwam later nog even langs om te checken, ik heb lang ook met de 350cc in mn hoofd gezeten maar dat raadde ze af (te breed voor mijn borst), en ze kwam aan bed vertellen dat mijn borstspier heel gespierd was (of ik aan heftige krachtsport deed, nou nee haha, wel veel paardrijden dus misschien daardoor?), want door die spier was het allemaal behoorlijk krap en had er nog geen cc extra bij gekunnen. Dus super blij dat ik gewoon lekker mn 325cc’tjes heb gekozen! 

Wat gegeten en gedronken en toen was ik good te go. Mn vriend had nogal veel file onderweg (met vriendinnetje heen gegaan, vriend haalde me op want had nog een belangrijke afspraak sochtends), dus heb nog even kunnen liggen maar in principe mocht ik 14:30 al naar huis. Zo snel! Uiteindelijk geloof ik 14:45 geworden, toen was ie er!

 

Ik ben echt zo niet zenuwachtig geweest wat ik wel had verwacht. Elke keer dacht ik “zenuwen komt nog wel, maybe als ik in bed leg, of op de OK lig”, maar ik was zo kalm en had er zin in! Dus dat was echt heel erg fijn voor mezelf vooral eigenlijk. 

 

Nu het typische strakke band gevoel, ademen was beetje lastig zeker icm met (veel) praten, maar voor de rest mag ik eeecht nog niet klagen! Heb nog niet goed durven kijken haha, dr. Zaal zei wel dat ze wat naar buiten staan nog doordat mn spier dus zo strak/gespierd (?) was. Vooral mijn linker borst denkt tabbé en verhuist momenteel nog enigszins naar mijn rug. Komt wel goed denk ik, geduld he!  

Schrok van de BH maat die ik van Velthuis heb, 75D!!! Wooowie haha. Wel leuk  blij met de 75 ook, ik heb namelijk 70 maar dit knelt hopelijk minder als alles opzwelt. 

 

Ben heel benieuwd hoe het herstel gaat vorderen en hoe ze gaan worden. Alles beter dan wat ik had ❤️

 

Yes, you did it??? Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht..ik had de eerste nacht geen wekker gezet voor pijnstillers, werd toen vaak wakker door pijn/stijfheid. Dus goed je medicijnen in nemen, helpt enorm?.

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.