Ga naar inhoud

Vithoufiore : 20 september 2019 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek Amsterdam


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, nkm zei:

 

Yes, you did it??? Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht..ik had de eerste nacht geen wekker gezet voor pijnstillers, werd toen vaak wakker door pijn/stijfheid. Dus goed je medicijnen in nemen, helpt enorm?.

Liefs

 

 

Lief dat je reageert! Tot nu toe slaap ik steeds maar kort, maar heb totaal geen pijn en lig best lekker (met hoofdsteden en voedingskussen) dus dat is het probleem niet. Maar ik ben gewend maar 5-6h per nacht max te slapen en heb afgelopen nacht al langer geslapen (hoefde pas om 9h op te staan voor de operatie haha, hemels), en natuurlijk nog een lekker dutje gedaan tijdens de OK, dus ben gewoon totaal niet moe eigenlijk. Ondanks dat ik wel oxycontin heb genomen en ik vaak van opiaten echt mega versuft raak, maar nu dus niet (helaas voor nu haha).

 

Anyways je berichtje is al helpfull geweest want

op een of andere manier niet bedacht dat ik snachts ook mn paracetamol moet slikken ofc om mn spiegel beetje oké te houden. Normaal ben ik hier heel OCD en strikt in maar ben nog niet helemaal scherp blijkbaar. Heb nu met een vriend die ook geneeskunde doet en nog wakker is samen even gerekend wat ik wanneer moet hebben volgens mn schema (die zegt alleen hoevaak per dag, hoeveel, maar dus niet op welke tijdstippen). Zodat ik daar niet echt meer over hoef na te denken, dus dat is fijn. 

 

Thanks dus voor je berichtje! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @vithoufiore! Wat goed en leuk om te lezen dat je inmiddels geopereerd bent en het zo goed is gegaan allemaal. Hopelijk verloopt de rest van je herstel ook goed!!!

75D klinkt als een hele mooie maat!! Er gaat nog heel veel veranderen, misschien moet je uiteindelijk wel een E aan ??!  

 

Ik wil je meegeven het vooral over je heen te laten komen en je niet te teveel aan te trekken van kleine pijntjes of steken. Ook al voelt het de ene dag anders dan de andere dag. Ik had zelf gewild dat iemand mij dat op het hart had gedrukt want ik heb meerdere keren huilend en paniekerig op de bank gezeten omdat ik bang was dat het helemaal mis zou gaan. Maar dit is niet gebeurd ??? 

 

Laat je lekker verzorgen de komende tijd en houd ons op de hoogte! ♥️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lies-L zei:

Hee @vithoufiore! Wat goed en leuk om te lezen dat je inmiddels geopereerd bent en het zo goed is gegaan allemaal. Hopelijk verloopt de rest van je herstel ook goed!!!

75D klinkt als een hele mooie maat!! Er gaat nog heel veel veranderen, misschien moet je uiteindelijk wel een E aan ??!  

 

Ik wil je meegeven het vooral over je heen te laten komen en je niet te teveel aan te trekken van kleine pijntjes of steken. Ook al voelt het de ene dag anders dan de andere dag. Ik had zelf gewild dat iemand mij dat op het hart had gedrukt want ik heb meerdere keren huilend en paniekerig op de bank gezeten omdat ik bang was dat het helemaal mis zou gaan. Maar dit is niet gebeurd ??? 

 

Laat je lekker verzorgen de komende tijd en houd ons op de hoogte! ♥️

 

Ja het is snel gegaan he! Weet nog goed dat ik contact zocht met jou en dat is voor mn gevoel nog geen maand geleden bijna haha. Nu zit ik er al, trotse bezitter van twee boobies! ❤️

 

Goed en lief dat je dat zegt, van die “verschillende” pijntjes. Het scheelt dat ik al veel op het forum heb gelezen, dus toen ik gister een mini rondje lopen was voelde ik opeens een paar steken in mijn borst. Toen dacht ik al: niks aan de hand, branden, steken, strakheid het hoort er allemaal bij. Maar het is goed om dat nog eens in mijn oren te knopen inderdaad, thanks!!

 

Ik laat me zeker goed verzorgen en keep u posted!

Zou eigenlijk vandaag mogen douchen maar ik denk dat ik dat lekker uitstel tot morgen, voel me nog niet ready ofzo haha. Of vanavond wellicht, we’ll see, alles op zijn tijd!  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch even advies nodig. Rechts gaat alles prima, of ja, ik kan die arm (met moeite) optillen en mn broek mee omlaag doen enzo. Maar links is zo’n drama, die arm kan ik eigenlijk niet bewegen en als ik het wel doe dan heb ik zo veel pijn aan de linker buitenkant van mn (linker) borst... word gek van die linkerkant.

 

Toch gewoon normaal en geduld hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid dan geen zorgen maken. Is echt normaal. Ik ben nu 2 weken en 5 dagen po dus heb het allemaal.ook gevoeld. Na ongeveer week veranderd het elke dag. Dus even volhouden komt echt goed. Ik vind douchen nu Zelfs nog eng afgelopen woensdag zijn hechtingen eruit gegaan en merk dat ik nu weer stijver ga bewegen omdat ik bang ben dat de wonden open gaan haha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Forensica zei:

Oh meid dan geen zorgen maken. Is echt normaal. Ik ben nu 2 weken en 5 dagen po dus heb het allemaal.ook gevoeld. Na ongeveer week veranderd het elke dag. Dus even volhouden komt echt goed. Ik vind douchen nu Zelfs nog eng afgelopen woensdag zijn hechtingen eruit gegaan en merk dat ik nu weer stijver ga bewegen omdat ik bang ben dat de wonden open gaan haha

 

Oh zonder die hechtingen snap ik helemaal, is weer een stap he, eentje waar je dan weer stress over kunt hebben ?.

 

Thanks voor je bemoedigende woorden. Ik

kijk uit naar het moment dat het niet meer alleen lichaamsvreemde pijnlijke obstakels zijn maar dat ik ze ook echt een beetje als van mezelf ga vinden en er echt van kan gaan genieten! Niet dat ik het nu allemaal k*t vind hoor, maar is toch anders haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Zou ik toegang tot je album mogen, ben erg nieuwsgierig hoe het er voor staat

 

Done! Ben benieuwd wat anderen ervan vinden, mag er eigenlijk van mezelf nog geen oordeel over hebben, pas over een paar weken haha. 

 

42 minuten geleden, Forensica zei:

Ik vind het ook nog steeds twee vreemde wezentjes. Net twee aliens van een ander planeet die op je borstkas zijn geland en op de raarste tijden keihard worden. Net als je tepels. Warm, koud maakt niet uit plop daar zijn ze...

 

 

Haha wat fijn dat ik niet alleen hierin ben ? het voelt zo niet eigen, maar daar wennen we aan! Geloof ik echt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen zorgen! Het is tot nu toe allemaal herkenbaar! Ik durfde pas na 3 dagen? echt te douchen en zelfs aanraken vond ik heel eng??.

 

Straks de hechtpleisters eraf is weer een dingetje, maar de goede gaasjes van de apotheek zijn heel fijn.

 

Ik wil natuurlijk ook heel graag mee kijken in jouw album☺️.

 

En trouwens fijn dat je nog iets had aan wat ik zei over die medicijnen; die spiegel is de eerste dagen zo belangrijk.

 

Lekker rustig aan doen, elke dag gaat het beter!

xx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, nkm zei:

Geen zorgen! Het is tot nu toe allemaal herkenbaar! Ik durfde pas na 3 dagen? echt te douchen en zelfs aanraken vond ik heel eng??.

 

Straks de hechtpleisters eraf is weer een dingetje, maar de goede gaasjes van de apotheek zijn heel fijn.

 

Ik wil natuurlijk ook heel graag mee kijken in jouw album☺️.

 

En trouwens fijn dat je nog iets had aan wat ik zei over die medicijnen; die spiegel is de eerste dagen zo belangrijk.

 

Lekker rustig aan doen, elke dag gaat het beter!

xx

 

 

Haha, dat aanraken herken ik ook zo erg, moet van mezelf af en toe even geforceerd mijn hand op mijn borst leggen, als een soort mentale acceptatie van 'kijk! ze zitten er!! helemaal van jou!!' haha ?

Die hechtpleisters, gaan die bij de tweede controle eraf (na twee weken?). 

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album trouwens! @nkm

 

Mijn linkerarm/borst doet wat minder pijn nu en heb zowaar net zelf mijn broek omlaag en omhoog kunnen doen, man kon wel janken van geluk haha. Ook zit in nu in een plastic tuinstoel, geloof het of niet, zit 100x beter dan onze fauteuil. Ik ben momenteel bij mijn ouders maar mijn vriend was afgelopen dagen hier en is nu terug naar ons eigen appartement in Maastricht (2h hier vandaan), omdat hij morgen gewoon weer zijn verplichtingen heeft natuurlijk. Dat vond ik wel even heel moeilijk, toen waren de eerste tranen er. Je bent zo afhankelijk en ik heb niet zo'n persoonlijke band met mijn ouders, dus zou me nooit door hen laten douchen of naar wc gaan of iets. Dus dit was mentaal even onwijs lastig. Dat ik net voor het eerst alleen naar de wc kan (niet te vroeg juichen hoor, wie weet lukt het vnv/morgen weer totaal niet) was dus wel even een perfecte timing haha. 

Heb met mezelf afgesproken dat als ik zelfstandig uit bed en uit een stoel kan komen, zelf naar de wc kan en eten en drinken kan pakken, dat ik dan ook naar Maastricht mag. Ben echt aan het aftellen tot ik daarheen kan, daar zitten al mijn vrienden ook enzo... Maargoed, ben nu eenmaal nog te afhankelijk van iedereen om het thuisfront bij mijn ouders (die gepensioneerd zijn dus 'altijd' thuis) te verlaten.

SORRY heel verhaal maar moest het even van me afschrijven haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeraaaa, je hebt ze! Goed om te lezen dat het tot nu toe meevalt. Het gevoel van de pijn aan de zijkant (onder mn oksel was het bij mij) herken ik. Zal vast snel minder worden! Ik ben alweer 2.5e maand po en eigenlijk al die dingen alweer vergeten :D Zo moet jij het ook maar zien,  nu even bikkelen en over een paar weken kan je je deze ongemakken al niet meer herinneren! 

Zelfde arts en ongeveer dezelfde grootte voor ons. Ik wens jou ook hetzelfde herstel! En succes deze dagen bij je ouders,  hopelijk snel dan naar Maastricht terug. 

Ben wel benieuwd, zou ik je album mogen zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, AnoukK zei:

Hoeraaaa, je hebt ze! Goed om te lezen dat het tot nu toe meevalt. Het gevoel van de pijn aan de zijkant (onder mn oksel was het bij mij) herken ik. Zal vast snel minder worden! Ik ben alweer 2.5e maand po en eigenlijk al die dingen alweer vergeten Zo moet jij het ook maar zien,  nu even bikkelen en over een paar weken kan je je deze ongemakken al niet meer herinneren! 

Zelfde arts en ongeveer dezelfde grootte voor ons. Ik wens jou ook hetzelfde herstel! En succes deze dagen bij je ouders,  hopelijk snel dan naar Maastricht terug. 

Ben wel benieuwd, zou ik je album mogen zien? 

 

Aaah wat leuk dat je reageert! Vaak jouw foto’s bekeken en topic gelezen, inderdaad vanwege de vele gelijkenissen. Ben benieuwd hoe je bij ons het verschil gaat zien in vorm, want jij hebt anatomisch toch? Ik rond HP, dus zou je wel wat verschil in moeten verwachten denk ik? Wel leuk experiment aangezien we ongeveeeer een zelfde postuur en voorsituatie hadden (jij hebt iets minder vet dan ik vgm haha).

Jouw herstel ging best soepel toch? Dan hoop ik daar ook maar op. Het gaat nu echt lekker deze avond! Hopelijk morgen net zo, en niet een terugval..

Ik voeg je toe aan mijn album, waren ze bij jou ook behoorlijk ongelijk de eerste paar dagen of niet echt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Haha, dat aanraken herken ik ook zo erg, moet van mezelf af en toe even geforceerd mijn hand op mijn borst leggen, als een soort mentale acceptatie van 'kijk! ze zitten er!! helemaal van jou!!' haha ?

Die hechtpleisters, gaan die bij de tweede controle eraf (na twee weken?). 

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album trouwens! @nkm

 

Mijn linkerarm/borst doet wat minder pijn nu en heb zowaar net zelf mijn broek omlaag en omhoog kunnen doen, man kon wel janken van geluk haha. Ook zit in nu in een plastic tuinstoel, geloof het of niet, zit 100x beter dan onze fauteuil. Ik ben momenteel bij mijn ouders maar mijn vriend was afgelopen dagen hier en is nu terug naar ons eigen appartement in Maastricht (2h hier vandaan), omdat hij morgen gewoon weer zijn verplichtingen heeft natuurlijk. Dat vond ik wel even heel moeilijk, toen waren de eerste tranen er. Je bent zo afhankelijk en ik heb niet zo'n persoonlijke band met mijn ouders, dus zou me nooit door hen laten douchen of naar wc gaan of iets. Dus dit was mentaal even onwijs lastig. Dat ik net voor het eerst alleen naar de wc kan (niet te vroeg juichen hoor, wie weet lukt het vnv/morgen weer totaal niet) was dus wel even een perfecte timing haha. 

Heb met mezelf afgesproken dat als ik zelfstandig uit bed en uit een stoel kan komen, zelf naar de wc kan en eten en drinken kan pakken, dat ik dan ook naar Maastricht mag. Ben echt aan het aftellen tot ik daarheen kan, daar zitten al mijn vrienden ook enzo... Maargoed, ben nu eenmaal nog te afhankelijk van iedereen om het thuisfront bij mijn ouders (die gepensioneerd zijn dus 'altijd' thuis) te verlaten.

SORRY heel verhaal maar moest het even van me afschrijven haha.

Ahh Arme ji! Ben je inmiddels al in Maastricht? Kan me voorstellen dat herstellen in je eigen huis het meest fijne is. Hopelijk voel je je al goed genoeg om daar te zijn. Mag ik meekijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas, het is bijna 2h rijden voor mijn ouders (alleen heen), dus moet hen ook uitkomen. We hebben nu besloten dat ik donderdag naar Maas gebracht wordt, agz ik donderdagochtend om 11h afspraak heb in Eindhoven (in overleg met Velthuis Amsterdam gekozen voor de tussentijdse controles in ehv, de eindcontrole wel weer in Amsterdam). Dan brengen ze me daarheen en daarna eindelijk lekker naar huis. Nog drie dagen aftellen haha. 

 

Vandaag gaat echt beter! Ben net een stukje het dorp ingelopen, de action in want was enige wat open was haha (levensgevaarlijk als je je zo lamlendig voelt haha, neiging om allerlei onzin te komen). Merk dat ik daar nu wel echt helemaal kapot van ben, ondanks dat mijn ouders in het centrum wonen en de Action praktisch het einde van onze straat is. Maar goed is prima, is goed voor de bloedsomloop!

Ik voeg je toe aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat het nu alweer beter gaat! Ook fijn om te horen dat je dadelijk gewoon weer lekker in je eigen huisje zit. Lijkt mij toch fijner om in je eigen omgeving te zitten.

 

Goed ook dat je er al op uit bent gegaan en ik begrijp goed dat je alle onzin van de action mee naar huis wilde nemen, haha. Goede discipline heb je dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Imker zei:

Wat fijn om te lezen dat het nu alweer beter gaat! Ook fijn om te horen dat je dadelijk gewoon weer lekker in je eigen huisje zit. Lijkt mij toch fijner om in je eigen omgeving te zitten.

 

Goed ook dat je er al op uit bent gegaan en ik begrijp goed dat je alle onzin van de action mee naar huis wilde nemen, haha. Goede discipline heb je dan!

 

Thanks, lief berichtje!

Ik werd eind vd middag gebeld door Velthuis, om te checken hoe het gaat. Ik vertelde van die nogal heftige pijn links de eerste 1,5e dag en de heftigere zwelling links tov rechts. Uiteindelijk heb ik de foto’s van gisterochtend voor het douchen (die ik ook in mijn album heb staan), doorgemaild. Dr Zaal heeft ernaar gekeken en vond het een prima uitzien, ik moet wel meteen bellen als het erger wordt of weer meer pijn gaat doen. Nu heb ik wel het idee dat het sinds die foto gisterochtend nog iets erger is geworden, maar deze dag stabiel is gebleven en de pijn in verminderd. Dus ik ga me er maar niet te druk om maken. Vind het lastig in te schatten of zo’n zwelling nou meer of minder is, aangezien het überhaupt al wennen is dat je boobs hebt en er überhaupt iets zit haha. Ik gebruik de pijn dus maar als voornaamste graadmeter, en dat valt nu mee dus zal wel goed zijn. Hoop dat vanaf morgen de zwelling als ietsjes zal gaan afnemen zodat het iets comfortabeler wordt, maar ik zal wel te ongeduldig zijn daarin haha. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Thanks, lief berichtje!

Ik werd eind vd middag gebeld door Velthuis, om te checken hoe het gaat. Ik vertelde van die nogal heftige pijn links de eerste 1,5e dag en de heftigere zwelling links tov rechts. Uiteindelijk heb ik de foto’s van gisterochtend voor het douchen (die ik ook in mijn album heb staan), doorgemaild. Dr Zaal heeft ernaar gekeken en vond het een prima uitzien, ik moet wel meteen bellen als het erger wordt of weer meer pijn gaat doen. Nu heb ik wel het idee dat het sinds die foto gisterochtend nog iets erger is geworden, maar deze dag stabiel is gebleven en de pijn in verminderd. Dus ik ga me er maar niet te druk om maken. Vind het lastig in te schatten of zo’n zwelling nou meer of minder is, aangezien het überhaupt al wennen is dat je boobs hebt en er überhaupt iets zit haha. Ik gebruik de pijn dus maar als voornaamste graadmeter, en dat valt nu mee dus zal wel goed zijn. Hoop dat vanaf morgen de zwelling als ietsjes zal gaan afnemen zodat het iets comfortabeler wordt, maar ik zal wel te ongeduldig zijn daarin haha. 

 

Ik denk dat inderdaad de hoeveelheid pijn de beste graadmeter is. En eerlijk gezegd denk ik ook dat het idee dat de zwelling meer is, misschien ook wel tussen je oren zit. Tenminste dat heb ik altijd als er 'iets' is, dan ga je altijd denken dat het toch erger is, terwijl dat niet is haha. 

 

Heb je eventueel al een beetje gekoeld met kompressen? Een vriendin van mij kwam met de tip dat je ook maandverband nat kon maken, in een plastic zakje kon stoppen en kon invriezen. Dat was dan minder koud dan van die echte koelelementen en misschien helpt dat ook met de zwelling?

 

En inderdaad geduld hebben. Daar ben ik zelf bang voor hoor, dat ik de eerste tijd echt in paniek raak omdat die zwellingen er zitten en ik dan weer ga twijfelen. Geduld is een schone zaak hé, moet ik alleen nu al maar alvast gaan inprenten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een paar berichtjes gemist na een drukke werkdag.

Net in je album gekeken, ziet er prachtig uit! Mooie vorm?. Ik zie ook de zwelling links. Lastig om te beoordelen omdat ik er zelf bijna geen last had, maar genoeg ervaringsdeskundigen hier?.

 

Hoop dat je snel terug mag naar je vertrouwde plekje. Het is echt vreselijk om

zo afhankelijk te zijn. Al voelde ik me soms echt een prinses, maar had en heb de luxe van een lieve dochter van bijna 9 en een man die veel thuis is.

 

Iedere dag gaat het beter! Ontspannen (rustig) bewegen en lekker veel film kijken, lezen en slapen?.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2019 om 13:27, vithoufiore zei:

Nee helaas, het is bijna 2h rijden voor mijn ouders (alleen heen), dus moet hen ook uitkomen. We hebben nu besloten dat ik donderdag naar Maas gebracht wordt, agz ik donderdagochtend om 11h afspraak heb in Eindhoven (in overleg met Velthuis Amsterdam gekozen voor de tussentijdse controles in ehv, de eindcontrole wel weer in Amsterdam). Dan brengen ze me daarheen en daarna eindelijk lekker naar huis. Nog drie dagen aftellen haha. 

 

Vandaag gaat echt beter! Ben net een stukje het dorp ingelopen, de action in want was enige wat open was haha (levensgevaarlijk als je je zo lamlendig voelt haha, neiging om allerlei onzin te komen). Merk dat ik daar nu wel echt helemaal kapot van ben, ondanks dat mijn ouders in het centrum wonen en de Action praktisch het einde van onze straat is. Maar goed is prima, is goed voor de bloedsomloop!

Ik voeg je toe aan mijn album!

Ah wat jammer voor je... Fijn dat je de controles daar kan doen dat scheelt een hoop reizen en gewoon weer lekker naar je eigen huisje. Hoe fijn is dat. Haha ja dat lopen dat herken ik heel goed..  Ik wilde er ook echt tussenuit. Was aan het einde van de straat kapot ? 

Hier gelukkig ook de pijn een stuk minder en weer een beetje mens aan het worden ? Heb je al gekeken?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Imker zei:

Ik denk dat inderdaad de hoeveelheid pijn de beste graadmeter is. En eerlijk gezegd denk ik ook dat het idee dat de zwelling meer is, misschien ook wel tussen je oren zit. Tenminste dat heb ik altijd als er 'iets' is, dan ga je altijd denken dat het toch erger is, terwijl dat niet is haha. 

 

Heb je eventueel al een beetje gekoeld met kompressen? Een vriendin van mij kwam met de tip dat je ook maandverband nat kon maken, in een plastic zakje kon stoppen en kon invriezen. Dat was dan minder koud dan van die echte koelelementen en misschien helpt dat ook met de zwelling?

 

En inderdaad geduld hebben. Daar ben ik zelf bang voor hoor, dat ik de eerste tijd echt in paniek raak omdat die zwellingen er zitten en ik dan weer ga twijfelen. Geduld is een schone zaak hé, moet ik alleen nu al maar alvast gaan inprenten

 

Ja dit is ook zeker zo hoor, bij elk pijntje denk ik nu: kut, dit is mijn linkerborst... haha. Koelen werd mij afgeraden, een koude natte doek erop mocht wel, dus dat ga ik maar doen. Echt koelen met 'ijs' is niet goed voor de bloedsomloop en is meer ter preventie van een zwelling, en bij mij zit ie er al.. Geduld hebben maar weer inderdaad.. 

 

18 uur geleden, nkm zei:

Heb een paar berichtjes gemist na een drukke werkdag.

Net in je album gekeken, ziet er prachtig uit! Mooie vorm?. Ik zie ook de zwelling links. Lastig om te beoordelen omdat ik er zelf bijna geen last had, maar genoeg ervaringsdeskundigen hier?.

 

Hoop dat je snel terug mag naar je vertrouwde plekje. Het is echt vreselijk om

zo afhankelijk te zijn. Al voelde ik me soms echt een prinses, maar had en heb de luxe van een lieve dochter van bijna 9 en een man die veel thuis is.

 

Iedere dag gaat het beter! Ontspannen (rustig) bewegen en lekker veel film kijken, lezen en slapen?.

liefs

 

Thanks! Ik word ook goed verwend hoor, maar toch mis ik mn vriend en vriendinnen wel :( Vandaag heb ik het idee dat het nog niet echt beter gaat dan gister, maaaarja komt ie weer: geduld.. haha. Als mensen nog goede tips hebben voor netflix/videoland: let me know!

 

38 minuten geleden, sabapoha zei:

Ah wat jammer voor je... Fijn dat je de controles daar kan doen dat scheelt een hoop reizen en gewoon weer lekker naar je eigen huisje. Hoe fijn is dat. Haha ja dat lopen dat herken ik heel goed..  Ik wilde er ook echt tussenuit. Was aan het einde van de straat kapot ? 

Hier gelukkig ook de pijn een stuk minder en weer een beetje mens aan het worden ? Heb je al gekeken?? 

 

Vandaag naar de kapper in de straat gelopen om mijn haar te wassen haha, ik kan nog niet zelf douchen en heb dus niet zo'n band met mijn ouders dat ik dat een van hen wil laten doen. Dus dan maar zo goed en kwaad als het kan met een washand en m'n haar bij de kapper laten doen, moest toch geknipt worden dus prima. 

 

Ik heb al wel gekeken, ze zien er minder mooi uit dan zondag (die foto's in mn album) helaas.. staan verder uit elkaar en nog strakker heb ik het idee. Volgens de assistente (vandaag nog even met Velthuis gebeld) zou het vanaf morgen ong wel langzaamaan minder moeten gaan worden.. Alleen in de gaten houden of ik niet ziek word/mijn borst rood word of heel warm of extra gaat zwellen.

 

Zul je net zien, net voorzichtig gaan verliggen en ja hoor: opeens een 'nieuwe' brandende pijn in mijn linkerborst. Maargoed ik probeer me maar niet te druk te maken. Trekt misschien zo wel weer weg. Ik weet dat ik allerlei gekke pijntjes kon verwachten, brandende pijn, stekende pijn, strakke pijn etc. Alleen zo irritant dat ik dat steeds voornamelijk links heb, daardoor ben ik dan weer gelijk 'alert' ofzo. Merk echt dat als rechts een keer steekt of iets, ik zoiets heb van oh prima, boeiend, het is rechts maar.. haha ?

Linkerboob is dus een beetje mijn zorgenkindje, duimen jullie mee dat er morgen echt wat vooruitgang in komt? :( Dan dag 5 PO.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, vithoufiore zei:

 

Ja dit is ook zeker zo hoor, bij elk pijntje denk ik nu: kut, dit is mijn linkerborst... haha. Koelen werd mij afgeraden, een koude natte doek erop mocht wel, dus dat ga ik maar doen. Echt koelen met 'ijs' is niet goed voor de bloedsomloop en is meer ter preventie van een zwelling, en bij mij zit ie er al.. Geduld hebben maar weer inderdaad.. 

 

 

Thanks! Ik word ook goed verwend hoor, maar toch mis ik mn vriend en vriendinnen wel Vandaag heb ik het idee dat het nog niet echt beter gaat dan gister, maaaarja komt ie weer: geduld.. haha. Als mensen nog goede tips hebben voor netflix/videoland: let me know!

 

 

Vandaag naar de kapper in de straat gelopen om mijn haar te wassen haha, ik kan nog niet zelf douchen en heb dus niet zo'n band met mijn ouders dat ik dat een van hen wil laten doen. Dus dan maar zo goed en kwaad als het kan met een washand en m'n haar bij de kapper laten doen, moest toch geknipt worden dus prima. 

 

Ik heb al wel gekeken, ze zien er minder mooi uit dan zondag (die foto's in mn album) helaas.. staan verder uit elkaar en nog strakker heb ik het idee. Volgens de assistente (vandaag nog even met Velthuis gebeld) zou het vanaf morgen ong wel langzaamaan minder moeten gaan worden.. Alleen in de gaten houden of ik niet ziek word/mijn borst rood word of heel warm of extra gaat zwellen.

 

Zul je net zien, net voorzichtig gaan verliggen en ja hoor: opeens een 'nieuwe' brandende pijn in mijn linkerborst. Maargoed ik probeer me maar niet te druk te maken. Trekt misschien zo wel weer weg. Ik weet dat ik allerlei gekke pijntjes kon verwachten, brandende pijn, stekende pijn, strakke pijn etc. Alleen zo irritant dat ik dat steeds voornamelijk links heb, daardoor ben ik dan weer gelijk 'alert' ofzo. Merk echt dat als rechts een keer steekt of iets, ik zoiets heb van oh prima, boeiend, het is rechts maar.. haha ?

Linkerboob is dus een beetje mijn zorgenkindje, duimen jullie mee dat er morgen echt wat vooruitgang in komt?  Dan dag 5 PO.. 

Heerlijk naar de kapper. Goed idee van jou! Heeft het je een beetje geholpen? Ja gaat nog zoveel veranderen de komende tijd en het kan alleen maar mooier worden vanaf nu ;) He wat naar van je linkerborst. Kan me voorstellen dat je, je daar zorgen om maakt. Heb je ook een borstband gekregen? Ik had in de ok. ook een behoorlijke zwelling op mijn linkerborst daarom die stomme borstband gekregen. Het helpt wel onwijs nu 0,0 zwelling. Blijf maar goed overleggen met je PC. Ga duimen voor je dat je snel weer op de been bent ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.