Ga naar inhoud

Vithoufiore : 20 september 2019 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek Amsterdam


Aanbevolen berichten

Op 15-10-2019 om 23:44, vithoufiore zei:

Voor de geinteresseerden: vandaag moest ik voor m'n beste vriend z'n vriendin in de Hunkemoller zijn. Agz ik bijna 4 weken PO ben en vanaf dan een BH zou mogen dragen (is niet m'n plan), me toch even laten opmeten en gepast. Onder het mom nu ik er toch ben he haha. Nou, was even schrikken. Bij de Hunkemoller (nu is hun sizing wel 'groter' ikv marketing, hoorde ik in de wandelgangen) zou ik uitkomen op 65F... 65 in omtrek verkopen ze maar heel zelden en alleen online, dus dat vond ik echt een tegenvaller. 70E zat echt te wijd helaas. Als iemand tips heeft waar ik mooie BH's in 65F koop: help me out!!

 

Voor de gein een fototje gemaakt in een van de BH's, geen idee meer welke maat, hij paste in ieder geval niet. Je ziet dat ze nog niet echt mooi 'in' de BH vallen en nu een beetje geforceerd worden. De BH voelt nu meer als een omhulsel/verpakking dan echt als een buste'houder'. Maar het lijkt al enigszins ergens op. Vier weken verder en het ziet er alweer heel anders uit denk ik . Voor nu houd ik ze nog lekker veilig in m'n charmante sportBH's.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hoihoi,

 

ik heb precies hetzelfde als jij. Ik ben vandaag bh’s wezen passen. Ik ben morgen 5 weken po. Maar bij mij zitten/vallen ze ook niet zo goed en voor mijn gevoel Mooi in een bh. Ik wilde zelf even kijken hoe ze in een bh zitten. Maar ik denk dat ik ook nog even moet wachten. Het voelde ook nog niet zo fijn. 
De juiste maat bh vinden was echt lastig. Ik ben er maar mee op gehouden na 8 bh’s. 
 

ben benieuwd hoe andere meiden dit hebben gedaan. 
 

die onderste foto is heel mooi. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden! 

Het duurt echt eventjes voordat je borsten soepel genoeg zijn om in een BH te vallen en een “spleet” te laten zien. Ikzelf ben nu 3 maanden PO en ik kan mijn borsten wel bijna helemaal tegen elkaar aandrukken, en in een BH gaan ze inderdaad ook meer naar elkaar toe staan :) 

Even geduld nog! Op dit moment zijn de protheses nog jullie interne BH hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lies-L zei:

Hee meiden! 

Het duurt echt eventjes voordat je borsten soepel genoeg zijn om in een BH te vallen en een “spleet” te laten zien. Ikzelf ben nu 3 maanden PO en ik kan mijn borsten wel bijna helemaal tegen elkaar aandrukken, en in een BH gaan ze inderdaad ook meer naar elkaar toe staan  

Even geduld nog! Op dit moment zijn de protheses nog jullie interne BH hahaha 


Ah dit vind ik echt fijn om te horen. Want dit was eigenlijk m’n enige zorg, dat ze te ver uit elkaar zouden komen te staan. Heb nog even gedacht aan Wouter vd Pot omdat ik vind dat hij hierin heel goed is, maar dr Zaal had me overtuigd dat natuurlijke borsten ook niet tegen elkaar staan van zichzelf, dus toen dacht ik tsja dat moet je inderdaad met een BH voor elkaar krijgen. Maar die hoop raakte ik even kwijt haha.

 

Heb jij nog recente foto’s van hoe ze er nu uit zien? Is er nog veel veranderd?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, vithoufiore zei:


Ah dit vind ik echt fijn om te horen. Want dit was eigenlijk m’n enige zorg, dat ze te ver uit elkaar zouden komen te staan. Heb nog even gedacht aan Wouter vd Pot omdat ik vind dat hij hierin heel goed is, maar dr Zaal had me overtuigd dat natuurlijke borsten ook niet tegen elkaar staan van zichzelf, dus toen dacht ik tsja dat moet je inderdaad met een BH voor elkaar krijgen. Maar die hoop raakte ik even kwijt haha.

 

Heb jij nog recente foto’s van hoe ze er nu uit zien? Is er nog veel veranderd?

Dat is ook mijn zorg haha. Dus fijn dat iemand zegt dat dat vanzelf wel komt haha!

 

Hoe gaat het eigenlijk met je blauwe plekken? Zijn die nu zo goed als weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Imker zei:

Dat is ook mijn zorg haha. Dus fijn dat iemand zegt dat dat vanzelf wel komt haha!

 

Hoe gaat het eigenlijk met je blauwe plekken? Zijn die nu zo goed als weg?

 

Haha soms moet je het even horen he, heb ik ook. 

Blauwe plekken zijn nu zo goed als weg (eindelijk.. ben nu 5 weken PO haha), je ziet alleen nog een vage groen/gele gloed (vooral op mijn borstbeen zelf). Ik heb net foto's in mijn album gezet, van vanochtend! 

 

Ik zet de hechtingen even hierin, anders is mijn album zo vol.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het verschil tussen links en rechts echt minimaal moet ik zeggen! Zie het wel, natuurlijk. 

En wauw!! wat een verschil met dat blauw! Zie je nu echt bijna niets meer van zeg, netjes hoor. 

Denk dat als je weer een paar weken verder bent, je nog meer tevreden gaat zijn! Mag in ieder geval zeker

 

Litteken geneest ook goed toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Imker zei:

Ik vind het verschil tussen links en rechts echt minimaal moet ik zeggen! Zie het wel, natuurlijk. 

En wauw!! wat een verschil met dat blauw! Zie je nu echt bijna niets meer van zeg, netjes hoor. 

Denk dat als je weer een paar weken verder bent, je nog meer tevreden gaat zijn! Mag in ieder geval zeker

 

Litteken geneest ook goed toch?


Ja in grootte is het verschil echt minimaal nu en in kleding/bh niet meer te zien (althans ik zie het niet). Alleen dus die tepelhoogte zie je heel goed, vooral omdat ze bij het minste en geringste qua wrijving stijf worden, en dan zit links toch een stukkie hoger dan rechts ? ziet er niet uit haha. Maargoed komt wel.

 

Ja litteken gaat prima! Ik smeer nog niks, tegen advies in, maar ik heb altijd geleerd: niks smeren tot het pot en pot dicht is. En weet je, iedereen doet helemaal panisch altijd, maar normaal smeren de meeste mensen ook niks op een litteken. Dus ik laat eerst het lichaam zelf z’n werk doen en als echt alle korstjes weg zijn ga ik smeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel een slim idee om pas te gaan smeren als de korstjes weg zijn. Zou inderdaad nooit een korstje week laten worden... dus denk ook eerder dat ik jouw standpunt inneem haha.

 

Ja... toch maar van die tepelplakkers aanschaffen, valt dat in ieder geval niet zo op? Nee, hopelijk zakt je linkerborst snel genoeg dat als je tepels weer zin hebben, ze op gelijke hoogte zijn haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Haha soms moet je het even horen he, heb ik ook. 

Blauwe plekken zijn nu zo goed als weg (eindelijk.. ben nu 5 weken PO haha), je ziet alleen nog een vage groen/gele gloed (vooral op mijn borstbeen zelf). Ik heb net foto's in mijn album gezet, van vanochtend! 

 

Ik zet de hechtingen even hierin, anders is mijn album zo vol.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Hi,

 

Wat fijn dat de blauwe plekken zo goed als weg zijn. Weer een mijlpaaltje.. En ze zijn idd bijna even groot hoewel ik me kan voorstellen dat je ‘t best spannend vind hoe het er over een half jaar uitziet. Mijn borsten zijn ook redelijk verschillend in formaat maar daar heeft dokter Zaal niets over gezegd.

Jouw littekens zitten niet helemaal in de plooi. Gaat dat nog komen? Of hoort dit zo?

 

Goed punt wat betreft dat smeren. Anders maak je de boel alleen maar weker. Volgende week laatste keer terugkomen, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Marlies84 zei:


Hi,

 

Wat fijn dat de blauwe plekken zo goed als weg zijn. Weer een mijlpaaltje.. En ze zijn idd bijna even groot hoewel ik me kan voorstellen dat je ‘t best spannend vind hoe het er over een half jaar uitziet. Mijn borsten zijn ook redelijk verschillend in formaat maar daar heeft dokter Zaal niets over gezegd.

Jouw littekens zitten niet helemaal in de plooi. Gaat dat nog komen? Of hoort dit zo?

 

Goed punt wat betreft dat smeren. Anders maak je de boel alleen maar weker. Volgende week laatste keer terugkomen, toch?

 

Zijn jouw borsten verschillend op voorhand of na de operatie? Voor de operatie waren ze bij mij niet heel ongelijk, daarna heb ik dr. Zaal niet gezien dus zij heeft er nooit iets over gezegd :) Ze zitten inderdaad nog niet in de plooi, maar ze zitten ook totaal nog niet goed in de pocket, dus ze gaan nog wel meer in de plooi komen dan nu. Je weet natuurlijk nooit of het helemaal precies erin gaat vallen, maar het gaat zeker beter worden dan dit!

 

Nee ik hoef pas na een halfjaar terug te komen, dat is ook de enige controle die ik bij dr Zaal heb. Heb voor de rest alleen op 1 week PO en 2 weken PO bij de verpleegkundige een controle gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh halfjaar pas? Klinkt ook logischer. 
Mijn borsten zijn nu ongelijk. Was mij nooit zo opgevallen (ik keek nooit in de spiegel..) maar beide artsen wel. Geen cupmaat hoor maar is duidelijk wel erger geworden na kind nummer 2. Benieuwd of dat straks na 16 december enorm gaat opvallen. 
En thanks voor je plooien-antwoord. Is voor mij allemaal nieuw! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 12-12-2019 om 11:18, ABS zei:

@vithoufiore hoe gaat het nu met je? Ben benieuwd of je veel verschil merkt in vergelijking tot eind oktober ?

 

Lief dat je het vraagt! Het gaat goed, tijdje niet op het forum geweest ook. Weet niet waarom, wellicht dat het ook een stukje was dat ik het even moest accepteren dat dit nu normaal was en ik wilde niet steeds door het forum herinnerd worden dat het ooit anders was ofzo.

 

Maar het gaat echt helemaal prima, ben er heel blij mee! Ze hadden iets dichter bij elkaar gemogen maar dat is wellicht ook gewoon anatomische aanleg. Ze zijn wel stukje groter uitgepakt dan verwacht, ik kom op 65F/70E uit, maar inmiddels ben ik daar wel aan gewend wel. Moet zeggen dat ze er niet perse uit zien als een E cup gelukkig. Gewoon wel prima aanwezige borsten, maar niet dat je denkt jezus.

 

Sinds oktober is het wel beter, ik kan eigenlijk alles weer. Dit was echt de beste keuze die ik had kunnen maken! :) 

 

Als jullie willen kan ik nog wel ergens vandaag of morgen ofzo een foto maken van hoe het nu is. 

Het is echt ZO leuk om BH's te shoppen nu haha, waar ik dat eerst verschikkelijk vond is het nu geweldig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha top om te horen! Kommaardoor met de nu-foto’s!

Ik snap je afstand van het forum wel. Stukje acceptatie. Ik verheug me ook erg op het bh shoppen straks! Maar eerst nog even geopereerd worden door onze vriendin?.

Fijne kerst gewenst met je nieuwe vriendinnen en daarbij passende garderobe ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Lief dat je het vraagt! Het gaat goed, tijdje niet op het forum geweest ook. Weet niet waarom, wellicht dat het ook een stukje was dat ik het even moest accepteren dat dit nu normaal was en ik wilde niet steeds door het forum herinnerd worden dat het ooit anders was ofzo.

 

Maar het gaat echt helemaal prima, ben er heel blij mee! Ze hadden iets dichter bij elkaar gemogen maar dat is wellicht ook gewoon anatomische aanleg. Ze zijn wel stukje groter uitgepakt dan verwacht, ik kom op 65F/70E uit, maar inmiddels ben ik daar wel aan gewend wel. Moet zeggen dat ze er niet perse uit zien als een E cup gelukkig. Gewoon wel prima aanwezige borsten, maar niet dat je denkt jezus.

 

Sinds oktober is het wel beter, ik kan eigenlijk alles weer. Dit was echt de beste keuze die ik had kunnen maken!  

 

Als jullie willen kan ik nog wel ergens vandaag of morgen ofzo een foto maken van hoe het nu is. 

Het is echt ZO leuk om BH's te shoppen nu haha, waar ik dat eerst verschikkelijk vond is het nu geweldig

@vithoufioreWat fijn om dit te lezen! Jij hebt ook wel echt enorm geduld moeten hebben in jouw proces. Al die blauwe plekken ?. Heel fijn dat je er nu zo blij mee bent. En kan me voorstellen dat wat afstand misschien ook wel even prettig is. Gek he, hoe snel je ook kan wennen aan een ander lijf! Ben nu zelf 4,5 weken po en kan me nu al niet anders meer voorstellen. 

 

Ben toevallig afgelopen donderdag met vier weken po ook gelijk bhs gaan shoppen. Kwam op een 75E uit. Mijn mond viel er van open. En ik vind ze nog wel aan de kleine kant ?. Maar goed was bij de Hunkemoller en die vallen volgens mij ook gewoon erg klein uit. Commercieel wel goed bedacht. 

 

Ben benieuwd naar de update foto's! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, ABS zei:

@vithoufioreWat fijn om dit te lezen! Jij hebt ook wel echt enorm geduld moeten hebben in jouw proces. Al die blauwe plekken ?. Heel fijn dat je er nu zo blij mee bent. En kan me voorstellen dat wat afstand misschien ook wel even prettig is. Gek he, hoe snel je ook kan wennen aan een ander lijf! Ben nu zelf 4,5 weken po en kan me nu al niet anders meer voorstellen. 

 

Ben toevallig afgelopen donderdag met vier weken po ook gelijk bhs gaan shoppen. Kwam op een 75E uit. Mijn mond viel er van open. En ik vind ze nog wel aan de kleine kant ?. Maar goed was bij de Hunkemoller en die vallen volgens mij ook gewoon erg klein uit. Commercieel wel goed bedacht. 

 

Ben benieuwd naar de update foto's! 


Ja same hoor! Ik ging na 6,5 week PO naar de Hunkemöller en toen paste ik niks. 70E was te klein en groter hadden ze bijna niet en als ze ze hadden was de omvang weer te groot. Nu zijn ze toch iets veranderd en pas ik 70E wel gewoon en zelfs heel soms 70D als ze groot uitvallen. Maar bij asos zit ik weer op een 65G.. (echt dat IK dat ooit zou typen haha) dus het is niet te pijlen. 
Ik ben nu bij m’n schoonouders maar zal morgen of overmorgen als ik thuis ben even wat foto’s maken! :)  Hoe gaat ie bij jou inmiddels?
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, ABS zei:

@vithoufiore zijn jouw littekens trouwens nog in de plooi gaan vallen? Die van mij zitten op dezelfde plek als die op jouw foto's. Kan me bijna niet voorstellen dat ze ooit in de plooi gaan vallen... 

 

Nope, nog wel echt een stukje erboven. Maar vind het eigenlijk wel prima ofzo, nu heb je ook niet als je bikini net iets omhoog kruipt dat je het meteen zou zien ofzo. M’n littekens zijn wel best groot (breed horizontaal), maar eigenlijk boeien die littekens me nu echt geen reet merk ik haha. Je moet dit niet doen met de illusie dat niemand het gaat zien. Je borsten blijven echt wel wat steviger dan een normale borst dus daar merk je het al aan, en dat litteken zie je hoe dan ook wel i guess, in de plooi of niet. Daarnaast vind ik het resultaat zo opwegen tegen de littekens.

Ik ga onderzoek doen (promoveren wellicht) op litteken herstel, wie weet beslis ik ook wel om nog laseren ofzo te proberen tegen de roodheid. Maar eerst maar eens goed in verdiept hebben haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals beloofd hier wat foto's in BH/kleding, zal in mijn album degene posten zonder. Ik vind ze op de foto overigens iets minder mooi over komen dan in het echt, maar voor het idee. Ik vind het (met name in kleding) echt geen E-cup, maar wel mooi in verhouding tot mijn lichaam (ik heb flinke bovenbenen en heupen).

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 12-1-2020 om 08:58, Es1234567 zei:

Oh dat ging iets te snel! Ben heel benieuwd hoe het nu gaat nu je een aantal maanden verder bent! Fijne dag!


Hi! Lief dat je het vraagt! Sorry voor mijn late antwoord, kijk niet meer dagelijks op het forum. Gaat heel goed! Nooit meer last van m’n borsten eigenlijk, heel soms een klein steekje hier en daar maar dat is het ook.

Littekens zijn nog wel rood, en vind mijn tepels nog wat “hoog”. Maar alsnog, perfectie is niet te koop en dat besef ik me ook, ik ben zoveel blijer met wat ik nu heb en zou het 100x over doen. In april heb in m’n laatste controle dus ben benieuwd wat dr Zaal zegt. :)

 

Zie nu de foto’s hierboven weer, heb het idee dat ze of iets zijn geslonken, of ik ben er nog meer aan gewend geraakt haha.

 

Ohja enige minpuntje: m’n tepels zijn echt snel héél stijf haha. Niet alleen met kou, ook met kleding wissel enzo. Ben al op zoek naar bikini’s met zo’n dunne vulling haha, hopelijk neemt dat nog wel iets af. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 22-9-2019 om 17:38, vithoufiore zei:

 

Oh zonder die hechtingen snap ik helemaal, is weer een stap he, eentje waar je dan weer stress over kunt hebben ?.

 

Thanks voor je bemoedigende woorden. Ik

kijk uit naar het moment dat het niet meer alleen lichaamsvreemde pijnlijke obstakels zijn maar dat ik ze ook echt een beetje als van mezelf ga vinden en er echt van kan gaan genieten! Niet dat ik het nu allemaal k*t vind hoor, maar is toch anders haha. 

Ik ben echt vol begrip je ouderenberichten aan het lezen als steun, want het klinkt allemaal zooooo herkenbaar! ❤️Ik ben net dus geopereerd (7 dagen) en het herstel valt me echt bar vies tegen, pfuuuu.... De helse pijnen heb ik nu gehad, nu het gevoel van 'iets dat niet van mij is dat in mn lichaam zit' accepteren... Voelt allemaal heel naar en benauwd, bahbah.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 6-2-2020 om 10:21, GarrieBarrie zei:

Ik ben echt vol begrip je ouderenberichten aan het lezen als steun, want het klinkt allemaal zooooo herkenbaar! ❤️Ik ben net dus geopereerd (7 dagen) en het herstel valt me echt bar vies tegen, pfuuuu.... De helse pijnen heb ik nu gehad, nu het gevoel van 'iets dat niet van mij is dat in mn lichaam zit' accepteren... Voelt allemaal heel naar en benauwd, bahbah.


Och ik snap je nog steeds zo goed! Inmiddels al wat dagen verder. Gaat het nu al wat beter @GarrieBarrie?

 

Heb nog een foto update overigens, was met iemand aan het privé berichten maar dacht drop hem hier ook even. Heb het idee dat als ik naar mijn profielfoto kijk (die was ook wel echt pas 3 weken PO ofzo) en naar nu, dat de prothesen echt zo’n stuk gezakt zijn! :)

BH is overigens ietsssjes krap, maar ze verkochten m’n maat niet en vond m te leuk om te laten liggen ?  Dus ze zitten redelijk strak erin om het maar even zo te zeggen. Ondanks dat vind ik het wel echt een natuurlijk resultaat, wat ik ook wilde! Dus ik kan jullie allen dr. Zaal echt heel erg aanraden. Krijg veel berichtjes van mensen die haar overwegen, vraag gerust alles wat je wil weten, ik weet nog goed hoe eng ik het vond om de knoop definitief door te hakken qua welke chirurg. Dus PB me gerust met al je vragen voor de toekomstige mede boobjobbers :)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.