Ga naar inhoud

Vithoufiore : 20 september 2019 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek Amsterdam


Aanbevolen berichten

25 minuten geleden, sabapoha zei:

Heerlijk naar de kapper. Goed idee van jou! Heeft het je een beetje geholpen? Ja gaat nog zoveel veranderen de komende tijd en het kan alleen maar mooier worden vanaf nu He wat naar van je linkerborst. Kan me voorstellen dat je, je daar zorgen om maakt. Heb je ook een borstband gekregen? Ik had in de ok. ook een behoorlijke zwelling op mijn linkerborst daarom die stomme borstband gekregen. Het helpt wel onwijs nu 0,0 zwelling. Blijf maar goed overleggen met je PC. Ga duimen voor je dat je snel weer op de been bent ?

 

Lieve reactie, doet me echt goed. Kapper hielp zeker! Voel me nog steeds niet echt bepaald

schoon maar mn haar ruikt iig al wel weer heerlijk!! :) 

Heb een beetje een offday.. Word gefrustreerd van alle mensen die met alle goede bedoelingen vragen: “en?? Ben je er blij mee” of “en, zijn ze mooi??”, ik probeer er juist nog niks van te vinden (want ik vind ze heel lelijk nu, maarja het is ook niet wat het uiteindelijk wordt nu natuurlijk) maar dan zijn die vragen wel lastig. Je wil het liefst heel enthousiast al kunnen zeggen “ja ze zijn geweldig, was beste keuze in mn leven!!”.. maar dat komt vast nog, GEDULD haha. 

 

Nee geen borstband, volgensmij heb ik het daar in mn consult wel over gehad maar vond ze achterhaald. Weet ik niet zeker meer hoor. Vraag me ook af wat het zou doen, omdat als je het met zo’n band omlaag drukt, de zwelling misschien alleen maar naar opzij gaat? En daar zit het nu al vooral. Daarnaast is die borstband vgm ook preventief, dus om zwelling te voorkomen, en ik heb al zwelling.. :( Denk toch kwestie van de natuur zijn beloop laten gaan en wachten.

 

Maar heel erg bedankt voor je lieve berichtje, had het even nodig. Even een stomme dag!

Er is feest in het dorp dus mijn ouders zijn op stap ook, dus dan voel je je extra invalide zo in je eentje en hier in de buurt 0 vrienden, maarja nog eventjes! Gelukkig bellen ze regelmatig en krijg ik lieve appjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, vithoufiore zei:

 

Lieve reactie, doet me echt goed. Kapper hielp zeker! Voel me nog steeds niet echt bepaald

schoon maar mn haar ruikt iig al wel weer heerlijk!!  

Heb een beetje een offday.. Word gefrustreerd van alle mensen die met alle goede bedoelingen vragen: “en?? Ben je er blij mee” of “en, zijn ze mooi??”, ik probeer er juist nog niks van te vinden (want ik vind ze heel lelijk nu, maarja het is ook niet wat het uiteindelijk wordt nu natuurlijk) maar dan zijn die vragen wel lastig. Je wil het liefst heel enthousiast al kunnen zeggen “ja ze zijn geweldig, was beste keuze in mn leven!!”.. maar dat komt vast nog, GEDULD haha. 

 

Nee geen borstband, volgensmij heb ik het daar in mn consult wel over gehad maar vond ze achterhaald. Weet ik niet zeker meer hoor. Vraag me ook af wat het zou doen, omdat als je het met zo’n band omlaag drukt, de zwelling misschien alleen maar naar opzij gaat? En daar zit het nu al vooral. Daarnaast is die borstband vgm ook preventief, dus om zwelling te voorkomen, en ik heb al zwelling..  Denk toch kwestie van de natuur zijn beloop laten gaan en wachten.

 

Maar heel erg bedankt voor je lieve berichtje, had het even nodig. Even een stomme dag!

Er is feest in het dorp dus mijn ouders zijn op stap ook, dus dan voel je je extra invalide zo in je eentje en hier in de buurt 0 vrienden, maarja nog eventjes! Gelukkig bellen ze regelmatig en krijg ik lieve appjes. 

Hmm die dagen horen erbij en ja dan wil je het liefste gewoon lekker thuis zijn bij iedereen die je lief is. Nog even volhouden en je bent er. Haha ja al die vragen en hoe zijn ze geworden.. Laat me met rust ;) nu nog fucking lelijk en als het zomer is zie je me wel shinen ;) Of zouden ze dat niet kunnen waarderen?

 

Ga duimen voor je dat deze offday snel over is. 

 

Heb je de handmaids tale op videoland al gekeken? Zo niet lekker aan gaan beginnen. Je zal me dankbaar zijn naderhand ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, sabapoha zei:

Hmm die dagen horen erbij en ja dan wil je het liefste gewoon lekker thuis zijn bij iedereen die je lief is. Nog even volhouden en je bent er. Haha ja al die vragen en hoe zijn ze geworden.. Laat me met rust nu nog fucking lelijk en als het zomer is zie je me wel shinen Of zouden ze dat niet kunnen waarderen?

 

Ga duimen voor je dat deze offday snel over is. 

 

Heb je de handmaids tale op videoland al gekeken? Zo niet lekker aan gaan beginnen. Je zal me dankbaar zijn naderhand

 

Hahaha denk dat ik die zin maar ga inzetten ja, al voel ik me vandaag al iets beter! 

Handmaids tale ben ik nu aan begonnen, thanks voor de tip!!

 

 

Even een general update; vandaag voor het eerst geen oxy genomen voor het slapen want had nooit echt veel ongemak snachts. Nouuu heb ik geweten haha, kon echt NIET in slaap komen, gewoon klaar wakker. Maargoed ik ben een slechte slaper dus verbaasde me al dat ik zo goed sliep, thanks to the oxy blijkt nu haha. 

 

Ik heb zojuist voor het eerst zelf gedoucht!! Zo blij als een klein kind nu haha, elke kleine mijlpaal is zo fijn. Ook foto’s gemaakt weer, ik begin gematigd positief te worden. Ze beginnen voor mijn gevoel ietsjes te veranderen. Heel langzaam maargoed dat wisten we. Hoop dat

de sideboob wel echt nog gaat slinken (heb 11cm prothesen en een borstbreedte van 12cm dus je zou denken dat ik niet zo’n sideboob zou moeten hebben.. dus hoop dat het zwelling is en de spier die nog niet genoeg ruimte kan bieden?). En sowieso zijn ze nog echt mega gezwollen, en bont en blauw haha. Heb de foto’s  in mijn album gezet voor de geïnteresseerden!

 

Heb het idee dat het een tikkeltje langzamer gaat bij mij dan gemiddeld, maar dat geeft niet, we komen er wel. 

Hoop alleen dat die kortademigheid binnenkort wegtrekt, is irritant :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Kim1979 zei:

Hey, ze zien er mooi uit hoor?

Ze zeggen dat het een aantal weken kan duren, voordat ze hun eigen vorm gaan aannemen.. Dus geduld?‍♀️

Wat super fijn dat je alleen hebt kunnen douchen, dat is toch weer een super stap???

Ik moet alles nog ondergaan?vrijdag, bijna!! ?

 

Ja dat is ook zo, moet gewoon geduld hebben... 

Oeh vrijdag, wat spannend! Ben je er klaar voor? Zenuwachtig of zin in? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, vithoufiore zei:

 

Hahaha denk dat ik die zin maar ga inzetten ja, al voel ik me vandaag al iets beter! 

Handmaids tale ben ik nu aan begonnen, thanks voor de tip!!

 

 

Even een general update; vandaag voor het eerst geen oxy genomen voor het slapen want had nooit echt veel ongemak snachts. Nouuu heb ik geweten haha, kon echt NIET in slaap komen, gewoon klaar wakker. Maargoed ik ben een slechte slaper dus verbaasde me al dat ik zo goed sliep, thanks to the oxy blijkt nu haha. 

 

Ik heb zojuist voor het eerst zelf gedoucht!! Zo blij als een klein kind nu haha, elke kleine mijlpaal is zo fijn. Ook foto’s gemaakt weer, ik begin gematigd positief te worden. Ze beginnen voor mijn gevoel ietsjes te veranderen. Heel langzaam maargoed dat wisten we. Hoop dat

de sideboob wel echt nog gaat slinken (heb 11cm prothesen en een borstbreedte van 12cm dus je zou denken dat ik niet zo’n sideboob zou moeten hebben.. dus hoop dat het zwelling is en de spier die nog niet genoeg ruimte kan bieden?). En sowieso zijn ze nog echt mega gezwollen, en bont en blauw haha. Heb de foto’s  in mijn album gezet voor de geïnteresseerden!

 

Heb het idee dat het een tikkeltje langzamer gaat bij mij dan gemiddeld, maar dat geeft niet, we komen er wel. 

Hoop alleen dat die kortademigheid binnenkort wegtrekt, is irritant

Ah goed om te horen! Fijn dat je weer een beetje beter in je vel zit.. Die oxy is wel echt mega verslavend he.. Let daar een beetje op. En yes mijlpaal met douchen. Hoe fijn is dat. Die zwelling zal veel vocht zijn denk ik? Daar hebben we de komende tijd nog wel even last van.. Moet wel zeggen dat ik merk dat het aan het afnemen is. Ben blij voor je dat het weer iets beter gaat. Ga zo gelijk even je album checken! Hopelijk lukt het mij ook een album aan te maken deze week. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, sabapoha zei:

Ah goed om te horen! Fijn dat je weer een beetje beter in je vel zit.. Die oxy is wel echt mega verslavend he.. Let daar een beetje op. En yes mijlpaal met douchen. Hoe fijn is dat. Die zwelling zal veel vocht zijn denk ik? Daar hebben we de komende tijd nog wel even last van.. Moet wel zeggen dat ik merk dat het aan het afnemen is. Ben blij voor je dat het weer iets beter gaat. Ga zo gelijk even je album checken! Hopelijk lukt het mij ook een album aan te maken deze week. 

 

Ja weet er alles van! Mocht eigenlijk gisteravond nog wel een oxy (de laatste), maar expres niet gedaan omdat ik het niet meer nodig vond en inderdaad zo min mogelijk wil gebruiken. Overdag ook nooit genomen (op dag 1 PO na). Gevaarlijk spul is het..

 

Zwelling is denk ik allemaal vocht ja. Jij bent ook de 20e geopereerd toch? Bij mij neemt het nog niet/nauwelijks af maar hopelijk merk ik morgen ietsjes verschil! Vgm kan het tot een week wel aanhouden en dan moet het wel echt gaan minderen. 

 

Krijg je geen album aangemaakt als in je weet niet hoe het werkt? If so, stuur me anders een PB’tje dan leg ik het uit! Het staat ook ergens door bestboobie beschreven. Volgensmij onder borstvergrotingen algemeen!

 

Hoe voel jij je? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, vithoufiore zei:

 

Ja dat is ook zo, moet gewoon geduld hebben... 

Oeh vrijdag, wat spannend! Ben je er klaar voor? Zenuwachtig of zin in?  

Ik was heel zenuwachtig, maar krijg er steeds zoveel meer zin in?het ziet er echt mooi uit bij je?en de hechtpleisters moet je die zelf vervangen of blijft dat zitten tot de controle? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Kim1979 zei:

Ik was heel zenuwachtig, maar krijg er steeds zoveel meer zin in?het ziet er echt mooi uit bij je?en de hechtpleisters moet je die zelf vervangen of blijft dat zitten tot de controle? 

 

Heel goed! Het is oprecht een leuke ervaring om mee te maken! Ik vond dag 1 en 2 PO veel minder fijn dan de OK dag haha. Ook daarna voelde ik me echt helemaal prima. Lekker rustig blijven, je krijgt echt niks mee en wordt heerlijk uitgerust wakker. Ik zei toen ik wakker werd: doe me dit elke nacht maar, zo lekker werd ik wakker haha. Hopelijk stelt dat je gerust?

 

Hechtpleisters halen zij eraf! Ik geloof bij de tweede controle, dus na ong twee weken! Morgen heb ik mijn eerste controle.

 

Het komt helemaal goed meis, no worries! ☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik trouwens toegang mogen krijgen tot je album? Gaat volgens mij de goede kant op! Die zwelling trekt vanzelf weg, en dan ben je er vast en zeker mega blij mee! 

 

handmaid’s tale is idd een hele goede serie! Unbelievable en Elité op netflix zijn ook goed. Elité is beetje gossip girl-achtig, dus vooral vermakelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Imker zei:

Zou ik trouwens toegang mogen krijgen tot je album? Gaat volgens mij de goede kant op! Die zwelling trekt vanzelf weg, en dan ben je er vast en zeker mega blij mee! 

 

handmaid’s tale is idd een hele goede serie! Unbelievable en Elité op netflix zijn ook goed. Elité is beetje gossip girl-achtig, dus vooral vermakelijk.

 Ohja!! Elite!! Die zocht ik haha. Ik had laatst bedacht dat ik die wilde kijken maar naam weer vergeten, thanks. 

Ik geef je toegang tot mn album! 

 

 

4 uur geleden, Nog even wachten zei:

Fijn dat het langzaam aan wat beter gaat en dat je zelf heb kunnen douchen. Ik ga gauw een kijkje nemen in je album. 
Lekker aftellen naar morgen de controle en lekker naar je vriend en vriendinnen toe. 

 

Jaaa morgen eindelijk! :) Ga hotel mama stiekem wel missen haha. Was vergeten hoe het was om thuis te wonen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, vithoufiore zei:

 Ohja!! Elite!! Die zocht ik haha. Ik had laatst bedacht dat ik die wilde kijken maar naam weer vergeten, thanks. 

Ik geef je toegang tot mn album! 

 

Haha ja! Kijkt lekker weg! Clique op videoland is trouwens ook in die trant.

 

ziet er al mooi uit hoor, maar zie idd de zwelling! Trekt vast vanzelf weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Ja weet er alles van! Mocht eigenlijk gisteravond nog wel een oxy (de laatste), maar expres niet gedaan omdat ik het niet meer nodig vond en inderdaad zo min mogelijk wil gebruiken. Overdag ook nooit genomen (op dag 1 PO na). Gevaarlijk spul is het..

 

Zwelling is denk ik allemaal vocht ja. Jij bent ook de 20e geopereerd toch? Bij mij neemt het nog niet/nauwelijks af maar hopelijk merk ik morgen ietsjes verschil! Vgm kan het tot een week wel aanhouden en dan moet het wel echt gaan minderen. 

 

Krijg je geen album aangemaakt als in je weet niet hoe het werkt? If so, stuur me anders een PB’tje dan leg ik het uit! Het staat ook ergens door bestboobie beschreven. Volgensmij onder borstvergrotingen algemeen!

 

Hoe voel jij je?

Ah gelukkig ben je er mee bekend met die nare  oxy. Ik moest het van de kliniek echt alleen op paracetamol doen.. Heel gek toch? Inmiddels slik ik er 2 per dag denk ik. Ja ik ook de 20e inderdaad het gaat echt de goedd kant op.

Als ik merk dat ik iets teveel heb gedaan dan worden ze hard en moet ik even gas terug nemen. Ik heb het vermoeden dat er echt behoorlijk verschil zit in het herstelproces aangezien ze bij mij toch niet dual plane geplaatst zijn..  

 

Nee album moet mij vast lukken. Mijn telefoon is ermee opgehouden en hang tussen een paar telefoons in. Foto's dus ook ;) Hopelijk kan er het weekend iets mee doen ? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, sabapoha zei:

Ah gelukkig ben je er mee bekend met die nare  oxy. Ik moest het van de kliniek echt alleen op paracetamol doen.. Heel gek toch? Inmiddels slik ik er 2 per dag denk ik. Ja ik ook de 20e inderdaad het gaat echt de goedd kant op.

Als ik merk dat ik iets teveel heb gedaan dan worden ze hard en moet ik even gas terug nemen. Ik heb het vermoeden dat er echt behoorlijk verschil zit in het herstelproces aangezien ze bij mij toch niet dual plane geplaatst zijn..  

 

Nee album moet mij vast lukken. Mijn telefoon is ermee opgehouden en hang tussen een paar telefoons in. Foto's dus ook Hopelijk kan er het weekend iets mee doen ? 

 

 

 

Oh wow, nee ik had echt oxy, naprox en paracetamol (1000mg!!) haha. Heel schema kreeg ik mee van de kliniek. Nu doe ik het alleen nog af en toe op een 500mg paracetamol, zou in principe ook wel zonder kunnen maar verlicht het mega strakke gevoel wel iets.

 

En ohja wow ik vergeet steeds dat ze uiteindelijk niet dp geplaatst zijn bij jou, dat verklaart al wel veel ja! Maakte me al beetje zorgen dat mijn herstel wel echt langzamer gaat, en de mega zwellingen en blauwe plekken enzo. Maar als je bedenkt dat ze bij mij echt heel hard hun best hebben moeten doen om dit erin te krijgen vanwege een overwachts toch heel gespierde borstspier, en bij jou ze boven de spier zitten, dan is het wellicht wel te verklaren inderdaad. Dat ik met deze zwellingen rondloop haha.

Ik zie net je foto's, zien er echt super mooi uit man jeetje! Zo 'rustig' voor zo kort PO, jaloers haha!

Hoe sta je er nu tegenover dat ze voor de spier zitten? Helemaal oke mee? Wat was nou ook alweer de reden dat ze daarvoor gekozen hadden, paste het niet of ging het niet dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, vithoufiore zei:

 

Oh wow, nee ik had echt oxy, naprox en paracetamol (1000mg!!) haha. Heel schema kreeg ik mee van de kliniek. Nu doe ik het alleen nog af en toe op een 500mg paracetamol, zou in principe ook wel zonder kunnen maar verlicht het mega strakke gevoel wel iets.

 

En ohja wow ik vergeet steeds dat ze uiteindelijk niet dp geplaatst zijn bij jou, dat verklaart al wel veel ja! Maakte me al beetje zorgen dat mijn herstel wel echt langzamer gaat, en de mega zwellingen en blauwe plekken enzo. Maar als je bedenkt dat ze bij mij echt heel hard hun best hebben moeten doen om dit erin te krijgen vanwege een overwachts toch heel gespierde borstspier, en bij jou ze boven de spier zitten, dan is het wellicht wel te verklaren inderdaad. Dat ik met deze zwellingen rondloop haha.

Ik zie net je foto's, zien er echt super mooi uit man jeetje! Zo 'rustig' voor zo kort PO, jaloers haha!

Hoe sta je er nu tegenover dat ze voor de spier zitten? Helemaal oke mee? Wat was nou ook alweer de reden dat ze daarvoor gekozen hadden, paste het niet of ging het niet dual plane?

 

@sabapoha o help, op mijn telefoon verspringt alles steeds dus dacht dat dit berichtje van @tiffsklein kwam haha, dus klopt niet helemaal nu die tweede alinea

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, vithoufiore zei:

 

@sabapoha o help, op mijn telefoon verspringt alles steeds dus dacht dat dit berichtje van @tiffsklein kwam haha, dus klopt niet helemaal nu die tweede alinea

Haha no worry! Voor de spier bleek toch mogelijk i.v.m. voldoende "huid". Tijdens het consult was er qua meten iets niet helemaal oké gegaan. De PC gaf aan dat er genoeg ruimte was en het resultaat daardoor mooier zou worden. Daar vertrouw ik dan maar op ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lienie94 zei:

Hoihoi!

Ik ben Nu 10 dagen po, en kan me helemaal vinden in jou verhaal...

Zelf ben ik ontzettend benieuwd hoe het gaat worden.. nu staat het voornamelijk nog heel strak en naar voren.. bovenop wat boller.

mag ik een kijkje nemen in jou album? ?

 

 

Fijn dat ik niet de enige ben haha, bij mij staan ze ook écht nog mega strak. Nog niet het idee dat het afneemt tbh. Ik voeg je toe aan mijn album! Heb jij ook een album?

 

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Hoe was de controle? En hoe fijn is het weer lekker thuis te zijn? 

 

Thanks for asking! :) Controle was prima, ik heb die dus in Eindhoven (geopereerd in Amsterdam), de rit erheen was enigszins oncomfortabel maar te doen. De vpk vond het er ook nog echt flink strak en gezwollen (en blauw, haha) uitzien, maar verder netjes. Hechtingen ook al echt “mooi” (voor zo ver die nu mooi kunnen zijn). Echter, de reden dat ik ook gister niet zo actief was: ik was de hele middag al mega kortademig, meer dan anders maar ik dacht oké het is ook best een “verhuizing” en lang in de auto enzo. Maar toen mijn ouders weg waren uit mn appartement (mn vriend moest nog naar zijn onderwijs), wilde ik even douchen en ik schrok toen ik mijn bh uit deed. Linkerboob was weer echt gaan zwellen, of de zwelling was massaal verplaats i dont know. Het zat nu onder mijn oksel zeg maar, thv de band van de bh echt heeeelemaal vol met vocht. Ook nieuwe blauwe plekken daar die er die ochtend met controle totaal nog niet waren (alleen midden op mn borst) van de enorme druk van de zwelling weer daar. 

Ik weer met de kliniek bellen, het zag er (vond ik zelf) echt niet uit als een nabloeding, dat ziet er echt nog wel dramatischer uit van what i’ve seen, plus het is zooo unlikely nog 6 dagen PO. Maargoed goed leek het me niet... de vrouw aan de tel vond het ook lastig maar zei ook ja, als ik nu een arts ga vragen dan zeggen ze: even afwachten en letten op de symptomen. Dacht ik zelf ookal maar ja, wilde toch even gebeld hebben. Goed in de gaten gehouden of ik iets van koorts/ziekig werd of mijn borst nog erger werd of wat dan ook. Tegen het advies in toch gaan koelen, eerder voelde dit niet goed maar ik werd helemaal gek van die enorme druk dus ik dacht jullie kunnen me wat, ik ga koelen haha. 

Nu deze dag heb ik mijn BH nog niet uitgedaan (ik wil niet meer ? lekker aan het ontkennen), maar het lijkt iets te zijn bijgetrokken, rechterboob is wel ook iets gaan zwellen op dezelfde plek (dus onder oksel), dat stelde me gerust. Misschien verplaatst de zwelling zich dan toch. Zo lang het rechts ook enigszins doet wat links doet maak ik me al iets minder zorgen.

 

Baal wel een beetje hoor, heb het idee dat het me so far nog niet echt mee zit. Het gaat niet perse fout ofzo, maar echt voorspoedig vind ik het ook niet. Maar misschien ben ik te veel eisend.

 

Ik zal foto’s erbij doen van hoe het eruit zag. Graag niet te paniekerig reageren voor ik zelf weer paniek ga krijgen haha. Het weekend komt eraan en ik krijg altijd mn medische dingen in het weekend dus pls not this time haha ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja en hoe het is om thuis te zijn: fijn!! Om bij mn vriend te zijn. Maar we hebben hier geen auto (student he ?). Dus ik dacht gister wel even van verdomme, ben net een paar uur thuis en ik moet me nu al druk gaan maken om wat als ik terug naar de kliniek moet, hoe kom ik daar?? Terwijl ik nu 6 dagen PO, controle gehad, wel zoiets had van nu is het wel safe genoeg om terug te gaan. Er zijn ook een boel mensen die invliegen voor een boobjob en drie dagen later lachend weer terugvliegen haha. Dus dat gestress om vervoer was wel even minder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.