Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Jesssi:

Aah dank je!  Op de foto’s lijkt mijn taille erg slank, komt door de borsten Haha.

Ik heb omvang 75 cm. Jij bent toch ook mooi slank? 

Schiet nu op voor je :) 

@Jesssi Huh haha ik heb ook omvang 75, je ziet er echt veel slanker als mij uit op de foto. Maar ik ben alsnog oké met 445 hahaha! Ga er niet weer over twijfelen haha! 

Ja vandaag mijn laatste werkdag! Morgen ga ik voor het laatst vliegeren in Scheveningen met zo’n grote vlieger, dat kan na de bv ook even niet meer. Zondag wat laatste klusjes en dan ben ik er klaar voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
57 minuten geleden zei Peanut82:

@Jesssi Huh haha ik heb ook omvang 75, je ziet er echt veel slanker als mij uit op de foto. Maar ik ben alsnog oké met 445 hahaha! Ga er niet weer over twijfelen haha! 

Ja vandaag mijn laatste werkdag! Morgen ga ik voor het laatst vliegeren in Scheveningen met zo’n grote vlieger, dat kan na de bv ook even niet meer. Zondag wat laatste klusjes en dan ben ik er klaar voor!

Nee niet meer twijfelen hoor! Veel plezier met vliegeren en hou me op de hoogte he :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

mag ik ook eens een kijkje nemen? Hoe gaat het vandaag met je? Goeie nacht gehad? 

 

Bij mij gaat het echt wel vele beter dan de eerste paar dagen. Ook wel lekker geslapen vannacht. Vooral last van rugpijn maar voor de rest is het allemaal best prima!

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi je foto’s stellen me heel erg gerust :)wat zijn ze al mooi. En nog beter; het wordt alleen maar mooier :)))) yes yes! Hoe voel je je verder?

Oh wat fijn, dat ze je gerust stellen.

Twijfelde je dan? 

Verder voel ik mij afwisselend. Vooral erg moe en wazig. Pijn is goed te doen.. De spierpijn is duidelijk minder maar nu voel

ik de “wonden” wat branden.

Dat vind ik eng merk ik. Het hoort erbij maar angst voor een infectie blijft.

Ik hou me rustig en hoop dat morgen weer wat beter gaat. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

mag ik ook eens een kijkje nemen? Hoe gaat het vandaag met je? Goeie nacht gehad? 

 

Bij mij gaat het echt wel vele beter dan de eerste paar dagen. Ook wel lekker geslapen vannacht. Vooral last van rugpijn maar voor de rest is het allemaal best prima!

 

 

xxx

Ja natuurkijk ik zal je zo toevoegen.

Heb jij ook een album?

Fijn dat het beter gaat met jou.

 

Met mij op en neer. Nachten zijn kort maar ik lig wel comfortabel gelykkig.

Ik merk meer dat ik mij soms angstig en onzeker voel bij de pijntjes die ik nu voel. Het brand vooral bij een borst bij de wond iets. Het zal er wel bij horen maar ben als de dood voor een infectie..

Komt vast allemaal goed ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Ja natuurkijk ik zal je zo toevoegen.

Heb jij ook een album?

Fijn dat het beter gaat met jou.

 

Met mij op en neer. Nachten zijn kort maar ik lig wel comfortabel gelykkig.

Ik merk meer dat ik mij soms angstig en onzeker voel bij de pijntjes die ik nu voel. Het brand vooral bij een borst bij de wond iets. Het zal er wel bij horen maar ben als de dood voor een infectie..

Komt vast allemaal goed ;) 

Ja begrijp ik! Ik heb het soms ook wel.. positief blijven en geduldig zijn is de boodschap voor ons nu!

 

Nee, heb nog geen album ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt :4: als ik er helemaal uit ben voeg ik je toe! 

 

Heb je ze al kunnen zien? Of heb je ook een verband? Mijn verband begint los te komen dus ik kon al eens een piepen maar het zijn echt hele hoge kegels :20: haha. Geduld hebben ook zeker! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei MissAnissa:

Ja begrijp ik! Ik heb het soms ook wel.. positief blijven en geduldig zijn is de boodschap voor ons nu!

 

Nee, heb nog geen album ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt :4: als ik er helemaal uit ben voeg ik je toe! 

 

Heb je ze al kunnen zien? Of heb je ook een verband? Mijn verband begint los te komen dus ik kon al eens een piepen maar het zijn echt hele hoge kegels :20: haha. Geduld hebben ook zeker! 

 

Xxx

Dan wacht ik af en kijk ik mee als het lukt ;) 

Kijk maar in mijn album ik spiek elke dag even.

Geen verband gelukkig.

Boven lijken ze al aardig te ontspannen maar die kegelvorm ken ik ja Haha 

Fijn die herkenning te vinden, ik wil niet als een angsthaas overkomen maar merk dat het spannender is dan ik dacht.

Deze periode doet mij meer dan de operatie zelf. Gek he., liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jesssi:

Dan wacht ik af en kijk ik mee als het lukt ;) 

Kijk maar in mijn album ik spiek elke dag even.

Geen verband gelukkig.

Boven lijken ze al aardig te ontspannen maar die kegelvorm ken ik ja Haha 

Fijn die herkenning te vinden, ik wil niet als een angsthaas overkomen maar merk dat het spannender is dan ik dacht.

Deze periode doet mij meer dan de operatie zelf. Gek he., liefs 

Bij mij zijn het echt harde knoesten hoor haha niets ontspannen :lol: hoe kan ik je album nu terugvinden? Ben hier allemaal niet zo handig in.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei MissAnissa:

Bij mij zijn het echt harde knoesten hoor haha niets ontspannen :lol: hoe kan ik je album nu terugvinden? Ben hier allemaal niet zo handig in.. :blush:

Nou niet ontspannen maar iets minder keihard dan ;) 

uhm naar mijn profiel, dan naar beneden scrollen naar activiteit en dan album. Good luck 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.