Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Jesssi:

Nou niet ontspannen maar iets minder keihard dan ;) 

uhm naar mijn profiel, dan naar beneden scrollen naar activiteit en dan album. Good luck 

Ooh wauw! Wat een verschil! Ze zien er al goed uit voor net geopereerd te zijn! Komt helemaal goed meid :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
Zojuist zei MissAnissa:

Ooh wauw! Wat een verschil! Ze zien er al goed uit voor net geopereerd te zijn! Komt helemaal goed meid :43:

Lief dank je! Nu hoop ik dat er wel genoeg overblijf als de zwelling weg is ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Jesssi:

Lief dank je! Nu hoop ik dat er wel genoeg overblijf als de zwelling weg is ;) 

Komt goed! Ik hoor van veel dames ook de ‘drop &fluff’ want je had ook dual plane toch? Als de spier dan volledig gaat ontspannen tonen ze ook terug voller normaalgezien :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee @Jesssi,

 

Hoe voel je je ? Alweer een aantal dagen na je operatie. 

Hoe is het met het 'overgereden' gevoel? Kan je al wat meer bewegen enzo?

Dat kwam bij mij na zo'n 1,5 week.. Eerste week heb ik mijzelf echt rustig moeten houden. Geen pijn gehad, wel dat wanneer ik teveel deed, ik terug geroepen werd, raar gevoel is dat! 

 

Begrijp ik het goed dat je een prive album hebt? Zou ik mogen kijken bij je?

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei MissAnissa:

Komt goed! Ik hoor van veel dames ook de ‘drop &fluff’ want je had ook dual plane toch? Als de spier dan volledig gaat ontspannen tonen ze ook terug voller normaalgezien :lol:

Ik heb ze voor de spier dus ik hoop dat ze nog wat gaan fluffen en dichterbij elkaar komen.

Gwduld geduld he.. net gedoucht aaaah wat een verademing maar ook inspannend Pff Haha :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jesssi:

Toegevoegd :)

 

Hey Jesssi! Ik ben eens gaan kijken, maar kan een nieuwe foto’s zien, misschien omdat het een nieuw album is? Zou je mij aub ook willen toevoegen? Ben zo benieuwd! Ik zit met mijn vriend in de luchthaven. We hebben 3 uur vertraging!!!! Komen we hopelijk net op tijd toe in Amsterdam om naar Boerhaave te gaan. Als ik niet op tijd ben en vd Weij met niet meer kan zien vandaag, weet ik niet wanneer ik terug kan vliegen. Wat een zenuwen! Ik hoop echt dat het goed komt!

Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt en dat elk pijntje onzekerheden met zich meebrengt, zou ik ook hebben, maar het komt zeker goed! Heb al gelezen dat na de 5 de dag alles normaal begint te worden. En dan zal je je sowieso lekkerder en zekerder voelen! We denken alleszins allemaal met je mee! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Denca:

Heee @Jesssi,

 

Hoe voel je je ? Alweer een aantal dagen na je operatie. 

Hoe is het met het 'overgereden' gevoel? Kan je al wat meer bewegen enzo?

Dat kwam bij mij na zo'n 1,5 week.. Eerste week heb ik mijzelf echt rustig moeten houden. Geen pijn gehad, wel dat wanneer ik teveel deed, ik terug geroepen werd, raar gevoel is dat! 

 

Begrijp ik het goed dat je een prive album hebt? Zou ik mogen kijken bij je?

 

Liefs.x

Ja gaat iets beter inderdaad. Wel heel bewust van mijn lijf en alle pijntjes. En angst voor complicaties.

Maar eigenlijk gaat het gewoon keurig! 

Minder stijf ook. Net heerlijk gedoucht. Maar dus nu bijkomen daarvan ;)  Ik heb je toegevoegd, heb jij ook een album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kim2018:

Hey Jesssi! Ik ben eens gaan kijken, maar kan een nieuwe foto’s zien, misschien omdat het een nieuw album is? Zou je mij aub ook willen toevoegen? Ben zo benieuwd! Ik zit met mijn vriend in de luchthaven. We hebben 3 uur vertraging!!!! Komen we hopelijk net op tijd toe in Amsterdam om naar Boerhaave te gaan. Als ik niet op tijd ben en vd Weij met niet meer kan zien vandaag, weet ik niet wanneer ik terug kan vliegen. Wat een zenuwen! Ik hoop echt dat het goed komt!

Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt en dat elk pijntje onzekerheden met zich meebrengt, zou ik ook hebben, maar het komt zeker goed! Heb al gelezen dat na de 5 de dag alles normaal begint te worden. En dan zal je je sowieso lekkerder en zekerder voelen! We denken alleszins allemaal met je mee! Liefs

Wat ontzettend lief van je om mij te berichten terwijl je zelf in de zenuwen zit. Ik hoop dat het lukt! Suc 6 

Wat gek dat je niet in mijn album kan? Het is dezelfde nml. Ik zal kijken of je er wel bij staat.

En anders hoor ik het, stuur ik ze privé .

Ik duim voor je!! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Kim2018:

Hey Jesssi! Ik ben eens gaan kijken, maar kan een nieuwe foto’s zien, misschien omdat het een nieuw album is? Zou je mij aub ook willen toevoegen? Ben zo benieuwd! Ik zit met mijn vriend in de luchthaven. We hebben 3 uur vertraging!!!! Komen we hopelijk net op tijd toe in Amsterdam om naar Boerhaave te gaan. Als ik niet op tijd ben en vd Weij met niet meer kan zien vandaag, weet ik niet wanneer ik terug kan vliegen. Wat een zenuwen! Ik hoop echt dat het goed komt!

Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt en dat elk pijntje onzekerheden met zich meebrengt, zou ik ook hebben, maar het komt zeker goed! Heb al gelezen dat na de 5 de dag alles normaal begint te worden. En dan zal je je sowieso lekkerder en zekerder voelen! We denken alleszins allemaal met je mee! Liefs

Heb je opnieuw toegevoegd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Heb je opnieuw toegevoegd 

Dank je Jesssi! Nu lukte het! Ze zien er al erg mooi uit! Je zou echt niet denken dat je nog maar net geopereerd bent! Ongelooflijk. Hoop dat je je snel weer helemaal lekker voelt en ik hou je ook zeker op de hoogte van mijn “ontwikkelingen”. De vlucht gaat nu om 12u50, dus als alles goed gaat en geen verdere vertraging komen we op tijd om daar om 17u te zijn! Jij ook bedankt om te duimen! :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kim2018:

Dank je Jesssi! Nu lukte het! Ze zien er al erg mooi uit! Je zou echt niet denken dat je nog maar net geopereerd bent! Ongelooflijk. Hoop dat je je snel weer helemaal lekker voelt en ik hou je ook zeker op de hoogte van mijn “ontwikkelingen”. De vlucht gaat nu om 12u50, dus als alles goed gaat en geen verdere vertraging komen we op tijd om daar om 17u te zijn! Jij ook bedankt om te duimen! :33:

Dank je! Ja ze zien er al rustig uit he?

Misschien scheelt het ook dat hij zelf ook wel regelmatig uitloopt. Maar wel rot dat je zo moet stressen.. ik duim zeker voor je! Goede vlucht en ik hoor het! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jesssi:

Ik weet niet of het gelukt is maar volgens mij heb ik nieuwe foto’s in mijn album.. :) 

Hoi, mag ik met jou mee kijken in je album. Zag dat je net bent geopereerd. Hoe is je ervaring tot nu toe? Ik word over twee weken geopereerd 22 okt. Dus probeer nog zoveel mogelijk extra info op te doen. Ben al half aan het stuiteren, zoveel zin heb ik er in haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Bianca89:

Hoi, mag ik met jou mee kijken in je album. Zag dat je net bent geopereerd. Hoe is je ervaring tot nu toe? Ik word over twee weken geopereerd 22 okt. Dus probeer nog zoveel mogelijk extra info op te doen. Ben al half aan het stuiteren, zoveel zin heb ik er in haha

Hoi ja ik zal je zo toevoegen. 

Het is pittig maar te doen. De pijn is eigenlijk best te doen. Het beperkt zijn in bewegen en nul conditie vind ik vervelender. Ik heb ze wel voor de spier zeg ik erbij. Dat scheelt wel in pijn schijnt.

Spannend en leuk voor je, hoeveel cc en hoe en waarworden ze geplaatst? En vraag maar raak

als ik iets kan betekenen! Liefs 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Jesssi:

Ik weet niet of het gelukt is maar volgens mij heb ik nieuwe foto’s in mijn album.. :) 

 

 

Hee meid! 

 

ik dacht dat ik bij jou kon kijken maar kan nu niet meer in je album zou ik ook mee mogen kijken?

ik ben nu 6 po en wat je in de chat zei die steekjes enzo heb ik ook hoor! waarschijnlijk genezing ofzo 

tenminste dat hoop ik hahaha

wanneer moet je terug meis?

 

liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Kramp:

 

 

Hee meid! 

 

ik dacht dat ik bij jou kon kijken maar kan nu niet meer in je album zou ik ook mee mogen kijken?

ik ben nu 6 po en wat je in de chat zei die steekjes enzo heb ik ook hoor! waarschijnlijk genezing ofzo 

tenminste dat hoop ik hahaha

wanneer moet je terug meis?

 

liefs x 

Heb je toegevoegd! Volgende week donderdag op

controle. Jij? En hoe gaat het? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Jesssi:

Heb je toegevoegd! Volgende week donderdag op

controle. Jij? En hoe gaat het? X

 wat zijn ze mooi geworden!!! en wat ziet jou hechting er mooi uit zeg!!

heb je vandaag een beter dag dan gisteren? 

ik moet volgende week vrijdag terug ook wel weer spannend

hoelang heb je vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Kramp:

 wat zijn ze mooi geworden!!! en wat ziet jou hechting er mooi uit zeg!!

heb je vandaag een beter dag dan gisteren? 

ik moet volgende week vrijdag terug ook wel weer spannend

hoelang heb je vrij?

Thanks, gaat iets beter gelukkig. 

Ik ben 2,5 week vrij. 

Ja inderdaad ook weer even spannend de controle. Hopelijk gaat het voorspoedig.

Mag ik ook in jou album kijken als je hebt? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jesssi:

Thanks, gaat iets beter gelukkig. 

Ik ben 2,5 week vrij. 

Ja inderdaad ook weer even spannend de controle. Hopelijk gaat het voorspoedig.

Mag ik ook in jou album kijken als je hebt? Liefs 

fijn bij mij was dat ook de slechtste dag hoor!

lekker hoor even vrij van genieten maar

ja tuurlijk is ga je gelijk even toevoegen ik twijfel wel heel erg of ik tevreden ben 

 

liefs kiss

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Kramp:

fijn bij mij was dat ook de slechtste dag hoor!

lekker hoor even vrij van genieten maar

ja tuurlijk is ga je gelijk even toevoegen ik twijfel wel heel erg of ik tevreden ben 

 

liefs kiss

Ok waar twijfel je over? Ga zo kijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kramp:

of ik ze groot genoeg vind en of ze niet gaan hangen

Ik zie twee foto’s klopt dat. Volgens mij kort na de operatie maar ik vind ze mooi vol en rond hoor. Ik weet niet wat je wens is. Ik hoop dat je wel tevreden bent, anders zou ik het sneu vinden voor je. Koppie op en geduld geduld..;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jesssi:

Ik zie twee foto’s klopt dat. Volgens mij kort na de operatie maar ik vind ze mooi vol en rond hoor. Ik weet niet wat je wens is. Ik hoop dat je wel tevreden bent, anders zou ik het sneu vinden voor je. Koppie op en geduld geduld..;) 

 

ja klopt de eerste foto is net na de operatie en de andere 3 dagen.

ik wil ronde volle borsten die NIET hangen hahaha

en alles kan natuurlijk nog veranderen 

super lief van je mop ben jij helemaal tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi Ik heb je album ook bekeken...en wat zijn ze nu al mooi. Als ik jouw situatie zo zie...is die redelijk gelijk aan de mijne....en zou t zo maar eens kunnen dat ze bij mij ook voor borstspier gaan plaatsen. Had verwacht dat ze dat in zo'n situatie (slank zijn) vaak juist niet doen. Ik weet dat ik het aan PC over moet laten wat beste keuze is, maar zowel dual plane als voor de spier hebben beiden voor en nadelen..... ik moet nog tot 22 okt wachten op consult....wat duurt wachten lang als je eenmaal iets heel graag wil. en dan nog de vraag wanneer ik geopereerd kan worden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jesssi:

Wat ontzettend lief van je om mij te berichten terwijl je zelf in de zenuwen zit. Ik hoop dat het lukt! Suc 6 

Wat gek dat je niet in mijn album kan? Het is dezelfde nml. Ik zal kijken of je er wel bij staat.

En anders hoor ik het, stuur ik ze privé .

Ik duim voor je!! :71:

Nou we vertrekken nu pas! Dus grote kans dat ik te laat ben op de afspraak. Heb gebeld en ze hebben het genoteerd, dus ik denk dat het nog goed komt! Wat een stress! Vanavond vliegen we alweer terug om 21u45, want morgenvroeg is mijn zoontje weer bij me. Hopelijk is er dan ook weer niet te veel vertraging, maar het belangrijkste is dat ik de dokter kan zien! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Kim2018:

Nou we vertrekken nu pas! Dus grote kans dat ik te laat ben op de afspraak. Heb gebeld en ze hebben het genoteerd, dus ik denk dat het nog goed komt! Wat een stress! Vanavond vliegen we alweer terug om 21u45, want morgenvroeg is mijn zoontje weer bij me. Hopelijk is er dan ook weer niet te veel vertraging, maar het belangrijkste is dat ik de dokter kan zien! Liefs

 hee meid !

 

heel veel succes dalijk en een goede reis!
ga je in het buitenland naar een kliniek?

 

kusjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.