Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Jesssi, wat goed om te lezen dat alles goed is gegaan.

Dat overgereden door een vrachtwagen gevoel zullen veel meiden herkennen. lees het zoveel.

 

Op je foto te zien, ziet het er echt al wel mooi uit ! Super gaaf he, om ineens wakker te worden mét borsten !! 

 

Een heel goed herstel toegewenst & blijf ons op de hoogte houden hoe het met je gaat!

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Denca:

@Jesssi, wat goed om te lezen dat alles goed is gegaan.

Dat overgereden door een vrachtwagen gevoel zullen veel meiden herkennen. lees het zoveel.

 

Op je foto te zien, ziet het er echt al wel mooi uit ! Super gaaf he, om ineens wakker te worden mét borsten !! 

 

Een heel goed herstel toegewenst & blijf ons op de hoogte houden hoe het met je gaat!

 

Liefs.x

Dank je wel! Ga ik doen :) 

Hoe gaat het met jou? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vonnepon:

@Odys nee dat is idd niet fijn. Weet nog dat ik in de 4e week op m’n werk een sprintje moest trekken en moest ze gewoon vasthouden, niet te doen. Inmiddels sport ik weer volop en bij hardlopen draag ik 2 sport bh’s over elkaar :45: Alles om m’n nieuwe boobs te koesteren.

@Vonnepon haha serieus?? 2 bh’s.. hele nieuwe ervaring. Ik ga het beleven. Over 8 weken zal ik dat ongeveer wel ervaren.. heb je verder last van je borsten als je sport of loop je ‘alleen’ hard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jesssi:

Haha bedankt! Je laatste zin snap ik alleen niet? :152:

Woehaha.. ik bedoelde: ik heb nietS om te fotograferen de komende 9 dagen. (Verdonck boobs zitten 14 dagen ingepakt in verband) ik mag dus ook niet douchen of in bad. :67: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Simplyflat:

Woehaha.. ik bedoelde: ik heb nietS om te fotograferen de komende 9 dagen. (Verdonck boobs zitten 14 dagen ingepakt in verband) ik mag dus ook niet douchen of in bad. :67: xx

Aha ja daar doe je niks aan. Geduld geduld en natte washandjes dan maar ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Odys:

@Vonnepon haha serieus?? 2 bh’s.. hele nieuwe ervaring. Ik ga het beleven. Over 8 weken zal ik dat ongeveer wel ervaren.. heb je verder last van je borsten als je sport of loop je ‘alleen’ hard?

@Odys ja echt hahaha maar alleen bij t hardlopen hoor. De eerste keer dat ik weer ging lopen met dus 1 bh was echt geen pretje, dan pas merk je dat er “iets” zit, dus ja een hele nieuwe ervaring hahaha 

 

Met de krachttraining, spinning en yoga volstaat 1 bh prima. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Odys:

@Simplyflat oh wauw 14 dagen niet douche. Lang leven de natte washandjes denk.. wel nog spannender hoe het er na 14 dagen uitzien. Geeft misschien wel minder onzekerheden..

Ja 14 dagen is wel erg lang. Gelukkig heb ik een heul lief vriendje die mij wast in bad:wub:

Het is bijna een cadeautje om uit te pakken. Hopelijk valt het niet tegen, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Vonnepon:

@Odys ja echt hahaha maar alleen bij t hardlopen hoor. De eerste keer dat ik weer ging lopen met dus 1 bh was echt geen pretje, dan pas merk je dat er “iets” zit, dus ja een hele nieuwe ervaring hahaha 

 

Met de krachttraining, spinning en yoga volstaat 1 bh prima. 

Mag ik je vragen hoe je yoga ervaart nu met je nieuwe boobies? Ik doe zelf intensief ashtanga yoga. Lijkt me bijna eng om na zes weken daar dan weer mee te beginnen. Spinning doe ik ook.... maar dat lijkt me niet zon impact te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi wat fijn dat je het achter de rug hebt en dat je een goede eerste 24 uur hebt gehad!! 

De arts had een mooie tekening gemaakt bij je haha! Maar ze zien er al goed uit in sportbeha zeg! Hopelijk krijg ik volgende maand ook zulke mooie boobies van de Boerhaave Kliniek :)

Was vandaag heel erg druk op mn werk en wilde zo graag je verslag lezen, maar had er gewoon geen tijd voor tot net! Leuk om te lezen! 

Rustig aan en geniet van je uitzicht haha!

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Simplyflat:

Ja 14 dagen is wel erg lang. Gelukkig heb ik een heul lief vriendje die mij wast in bad:wub:

Het is bijna een cadeautje om uit te pakken. Hopelijk valt het niet tegen, hihi

Ahhh dat is wel heel lief inderdaad. Spannend hoor! Ben heel benieuwd. Zal je even volgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Vonnepon:

@Odys ja echt hahaha maar alleen bij t hardlopen hoor. De eerste keer dat ik weer ging lopen met dus 1 bh was echt geen pretje, dan pas merk je dat er “iets” zit, dus ja een hele nieuwe ervaring hahaha 

 

Met de krachttraining, spinning en yoga volstaat 1 bh prima. 

@Vonnepon hahaha oeff gelukkig :)) ik ga het gewoon allemaal beleven. Moet zeggen dat mijn huidige tieten ook alle kanten op schieten (lees: slappe dingen hahaha) dus ben benieuwd hoe het is als het weer stevig is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Odys:

Ahhh dat is wel heel lief inderdaad. Spannend hoor! Ben heel benieuwd. Zal je even volgen :)

Ja tuurlijk leuk, zal je toevoegen aan mijn album dan heb je ook de foto's erbij. Heb je al een topic gestart. Ben benieuwd naar je verhaal

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boobmom:

Mag ik je vragen hoe je yoga ervaart nu met je nieuwe boobies? Ik doe zelf intensief ashtanga yoga. Lijkt me bijna eng om na zes weken daar dan weer mee te beginnen. Spinning doe ik ook.... maar dat lijkt me niet zon impact te hebben. 

@Boobmom ik ben pas na 3 mnd weer met yoga begonnen. Het is echt te zwaar om na 6 weken gelijk intensief met yoga te starten. Ben eerst voorzichtig op de crosstrainer begonnen zonder armen te gebruiken en klein beetje krachttraining en heb t zo langzaam opgebouwd. Zit nu na 4 mnd po bijna op m’n oude niveau met sporten. Spanning is idd geen enkel probleem, deed ik na 6 weken weer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Simplyflat:

Ja tuurlijk leuk, zal je toevoegen aan mijn album dan heb je ook de foto's erbij. Heb je al een topic gestart. Ben benieuwd naar je verhaal

Liefs

Ik heb een tijd geleden een voorsteltopic aangemaakt maar zal binnenkort alsmaar nieuw topic aanmaken voor operatieverslag e.d. In het kort: Ik word 23 okt bij boerhaave door van der weij geopereerd en krijg 380cc voor de spier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.