Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kramp:

 hee meid !

 

heel veel succes dalijk en een goede reis!
ga je in het buitenland naar een kliniek?

 

kusjes 

Hey! Dank je! Net geland (we rijden nog) - moet je nagaan hoe ik vast hang aan dit forum :lol:. Ja in Spanje kost het 7000 euro en heb je niet zo’n fora zoals hier waar je ervaringen en foto’s kan terugvinden. Ik vind het dan toch een sprong in het ondiepe. En hier heb ik zo’n geide ervaringen gelezen dat ik me 100% Voel bij de chirurg. En de prijs ook... wat een verschil met Spanje!

Ik las dat je nog wat twijfelt of je gelukkig bent. Hoop dat je snel die bevestiging hebt en helemaal kan genieten van je nieuwe vriendinnen!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Kramp:

ja klopt de eerste foto is net na de operatie en de andere 3 dagen.

ik wil ronde volle borsten die NIET hangen hahaha

en alles kan natuurlijk nog veranderen 

super lief van je mop ben jij helemaal tevreden?

Prachtig, maar jij moet blij zijn daar gaat het om! Ik zou echt niet weten of ik tevreden ben nog. Het is se derde dag na de operatie. Ik hoop niet dat ze veel kleiner worden maar geduld geduld ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boobmom:

@Jesssi Ik heb je album ook bekeken...en wat zijn ze nu al mooi. Als ik jouw situatie zo zie...is die redelijk gelijk aan de mijne....en zou t zo maar eens kunnen dat ze bij mij ook voor borstspier gaan plaatsen. Had verwacht dat ze dat in zo'n situatie (slank zijn) vaak juist niet doen. Ik weet dat ik het aan PC over moet laten wat beste keuze is, maar zowel dual plane als voor de spier hebben beiden voor en nadelen..... ik moet nog tot 22 okt wachten op consult....wat duurt wachten lang als je eenmaal iets heel graag wil. en dan nog de vraag wanneer ik geopereerd kan worden.....

Ja ik was ook verbaasd en blij dat het zo kon. En dr van der Weij is er erg goed in! Ja wachten duurt lang.. Suc6 komt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kim2018:

Nou we vertrekken nu pas! Dus grote kans dat ik te laat ben op de afspraak. Heb gebeld en ze hebben het genoteerd, dus ik denk dat het nog goed komt! Wat een stress! Vanavond vliegen we alweer terug om 21u45, want morgenvroeg is mijn zoontje weer bij me. Hopelijk is er dan ook weer niet te veel vertraging, maar het belangrijkste is dat ik de dokter kan zien! Liefs

En ga je het redden? Zet hem

op! En als je bijgekomen bent hoor ik graag je ervaring:) (en of je in mijn album kan) xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kim2018:

Hey! Dank je! Net geland (we rijden nog) - moet je nagaan hoe ik vast hang aan dit forum :lol:. Ja in Spanje kost het 7000 euro en heb je niet zo’n fora zoals hier waar je ervaringen en foto’s kan terugvinden. Ik vind het dan toch een sprong in het ondiepe. En hier heb ik zo’n geide ervaringen gelezen dat ik me 100% Voel bij de chirurg. En de prijs ook... wat een verschil met Spanje!

Ik las dat je nog wat twijfelt of je gelukkig bent. Hoop dat je snel die bevestiging hebt en helemaal kan genieten van je nieuwe vriendinnen!! Xxx

Meid wat dapper van je!

ik snap je besluit helemaal hoor hoe is het gegaan?

ja ik ben erg onzeker of ze mooi zijn inderdaad 

heb jij de tijd nog gehaald?

wat wil je of heb je gekregen ?

 

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Kramp:

ja klopt de eerste foto is net na de operatie en de andere 3 dagen.

ik wil ronde volle borsten die NIET hangen hahaha

en alles kan natuurlijk nog veranderen 

super lief van je mop ben jij helemaal tevreden?

@Kramp mag ik ook eens meekijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jesssi:

Prachtig, maar jij moet blij zijn daar gaat het om! Ik zou echt niet weten of ik tevreden ben nog. Het is se derde dag na de operatie. Ik hoop niet dat ze veel kleiner worden maar geduld geduld ;) 

@Jesssi ik ben ook wel heel benieuwd hoor naar het verloop. Volgens mij gaan je borsten straks nog zakken en krijgen ze sws nog een andere vorm maar ik vind ze er nu echt al goed uit zien.. die maat blijft toch wel een dingetje he.. las net terug dat de pijn pittig maar te handelen is. Elke dag wordt het als het goed is beter :) ik ga nu nog even sporten ;) nu kan het nog zonder problemen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jesssi:

Hoi ja ik zal je zo toevoegen. 

Het is pittig maar te doen. De pijn is eigenlijk best te doen. Het beperkt zijn in bewegen en nul conditie vind ik vervelender. Ik heb ze wel voor de spier zeg ik erbij. Dat scheelt wel in pijn schijnt.

Spannend en leuk voor je, hoeveel cc en hoe en waarworden ze geplaatst? En vraag maar raak

als ik iets kan betekenen! Liefs 

 

 

Hoi,

 

hopelijk herstel je snel en kan je je weer snel vrij bewegen... dat zal ook wel iets zijn waar ik aan zal moeten wenen. Ik sport namelijk veel en als ik dat straks niet meer mag doen, ga ik best lastig vinden. Mijn borstprothesen worden dual plane geplaatst, gedeeltelijk achter de borstspier. De maat hangt nog een beetje af van wat de chirurg vind passen. Dat gaat die bekijken tijden de operatie. Dus het word 275 of 300 cc. Ik heb nu zelf een kleine b, maar mijn voorkeur gaat zelf wel uit naar de 300 cc. Toevallig vandaag daar het besluit over genomen zelf omdat ik twijfelde. Maar de arts moet wel bekijken of dat kan. Want hoeveel cc heb je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Odys:

@Jesssi ik ben ook wel heel benieuwd hoor naar het verloop. Volgens mij gaan je borsten straks nog zakken en krijgen ze sws nog een andere vorm maar ik vind ze er nu echt al goed uit zien.. die maat blijft toch wel een dingetje he.. las net terug dat de pijn pittig maar te handelen is. Elke dag wordt het als het goed is beter :) ik ga nu nog even sporten ;) nu kan het nog zonder problemen;)

Ja ik zal regelmatig foto’s maken en geduld geduld ;) 

Ja die maat is zeker een dingetje Haha.

sportse gelijk heb je

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Bianca89:

Hoi,

 

hopelijk herstel je snel en kan je je weer snel vrij bewegen... dat zal ook wel iets zijn waar ik aan zal moeten wenen. Ik sport namelijk veel en als ik dat straks niet meer mag doen, ga ik best lastig vinden. Mijn borstprothesen worden dual plane geplaatst, gedeeltelijk achter de borstspier. De maat hangt nog een beetje af van wat de chirurg vind passen. Dat gaat die bekijken tijden de operatie. Dus het word 275 of 300 cc. Ik heb nu zelf een kleine b, maar mijn voorkeur gaat zelf wel uit naar de 300 cc. Toevallig vandaag daar het besluit over genomen zelf omdat ik twijfelde. Maar de arts moet wel bekijken of dat kan. Want hoeveel cc heb je nu? 

Spannend lijkt mij dat, als

je niet van te voren weet hoeveel

erin gaat. 

Mijn adviezen varieerden van 300/340 voor de spier tot 340/395 dual plane. Er is nu 340 voor de spier ingegaan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

S

7 minuten geleden zei Peanut82:

@Kramp mag ik ook meekijken in je album? ik heb ook een album en wordt maandag geopereerd, als je het leuk vind voeg ik jou bij mij toe

 Ohh spannend !!!

ga je gelijk toevoegen meis.

zeker leuk om bij jou te kijken en ben erg benieuwd naar jou eerlijke mening. Twijfel erg nml

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kramp @Jesssi @Odys: dank jullie voor de steun en de aanmoedigingen :35:! We waren er uiteindelijk met 3 minuten vertraging, dus dat veel heel goed mee! Nog 10 minuten wachten en dokter vd Weij kwam ons halen. Heel goed gesprek met goede info! Het advies was iets minder groot dan mijn eerste consult bij een andere kliniek: bij vd Weij was het 265 terwijl in de andere kliniek 300 het advies was. Maar ik heb vd Weij gekozen om zijn operaties met natuurlijk uitzicht en ik vertrouw op zijn expertise. Eerst had hij nog een kleinere maat laten passen en toen vroeg ik (met het oog op dat velen op het forum gezegd hebben) of het niet nog een klein beetje groter kon. Hij mat nog even en zei: 265 dan. Lijkt klein als ik sommige cc hier lees (ook tov jou Jesssi), maar nogmaals: ik vertrouw op zijn expertise. Voor de rest was mijn pinchtest 3,5; dus voor de spier en zal het tall height moderate profiel worden! De datum staat vastgepind om 27 december! Kan ik nog ff kerst vieren met de familie en schoonfamilie en daarna rusten zonder stress de bv en lekker uitrusten. 

Nu zitten we nog steeds in Amsterdam in de luchthaven: nog eens 2,5 uren vertraging om terug te vliegen, dus pas vliegen om 24u15 maar het was het zeker waard! We hebben na de consult nog even door Amsterdam gelopen, dus dat was echt super! Wat quality time met mijn vriend. :wub: Nogmaals dank meiden! Liefs en we horen van elkaar! @Jesssi: hoop dat morgen de dag van ommekeer mag zijn en dat je je weer helemaal goed voelt! @Kramp mag ik aub ook meekijken in je album? Fijne avond iedereen en slaap lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei fairysoap:

@Jesssi wat fijn dat je de pijn goed kunt uithouden! De eerste drie dagen zitten erop, dat zijn de zwaarste zeggen ze toch?

Met de PO beha zien ze er heel mooi uit al! Zou ik ook in je privéalbum mogen kijken?

Dank je! Toegevoegd :) 

Ik denk dat ik de ergste dagen heb gehad inderdaad. Maar het liefst ben je meteen weer helemaal fit in een keer en dat is natuurlijk duidelijk  niet zo ;)

Ben jij er al uit? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Kim2018:

@Kramp @Jesssi @Odys: dank jullie voor de steun en de aanmoedigingen :35:! We waren er uiteindelijk met 3 minuten vertraging, dus dat veel heel goed mee! Nog 10 minuten wachten en dokter vd Weij kwam ons halen. Heel goed gesprek met goede info! Het advies was iets minder groot dan mijn eerste consult bij een andere kliniek: bij vd Weij was het 265 terwijl in de andere kliniek 300 het advies was. Maar ik heb vd Weij gekozen om zijn operaties met natuurlijk uitzicht en ik vertrouw op zijn expertise. Eerst had hij nog een kleinere maat laten passen en toen vroeg ik (met het oog op dat velen op het forum gezegd hebben) of het niet nog een klein beetje groter kon. Hij mat nog even en zei: 265 dan. Lijkt klein als ik sommige cc hier lees (ook tov jou Jesssi), maar nogmaals: ik vertrouw op zijn expertise. Voor de rest was mijn pinchtest 3,5; dus voor de spier en zal het tall height moderate profiel worden! De datum staat vastgepind om 27 december! Kan ik nog ff kerst vieren met de familie en schoonfamilie en daarna rusten zonder stress de bv en lekker uitrusten. 

Nu zitten we nog steeds in Amsterdam in de luchthaven: nog eens 2,5 uren vertraging om terug te vliegen, dus pas vliegen om 24u15 maar het was het zeker waard! We hebben na de consult nog even door Amsterdam gelopen, dus dat was echt super! Wat quality time met mijn vriend. :wub: Nogmaals dank meiden! Liefs en we horen van elkaar! @Jesssi: hoop dat morgen de dag van ommekeer mag zijn en dat je je weer helemaal goed voelt! @Kramp mag ik aub ook meekijken in je album? Fijne avond iedereen en slaap lekker!

Jemig meid, je moet er wel wat voor over hebbeh zeg met die zenuwen en het reizen Pff. 

Fijn dat je een goed gesprek had met goede info.

En die maten he.. ik snap dat het klein klinkt maar jij bent waarschijnlijk bijvoorbeeld smaller dan ik. Waardoor de 265 hetzelfde toont als 340 bij mij.

De prothese is maar 1 cm smaller en 1 cm lager dan bij mij bijv. En 3 mm minder naar voren.

Dan valt het verschil wel weer mee.

Maar als je de keuze hebt, dan zou ik inderdaad wel voor de grootste gaan van degene die hij adviseerd.

Heb je foto’s genomen?

Ooooh dit jaar nog nieuwe boobies :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Kim2018:

@Kramp @Jesssi @Odys: dank jullie voor de steun en de aanmoedigingen :35:! We waren er uiteindelijk met 3 minuten vertraging, dus dat veel heel goed mee! Nog 10 minuten wachten en dokter vd Weij kwam ons halen. Heel goed gesprek met goede info! Het advies was iets minder groot dan mijn eerste consult bij een andere kliniek: bij vd Weij was het 265 terwijl in de andere kliniek 300 het advies was. Maar ik heb vd Weij gekozen om zijn operaties met natuurlijk uitzicht en ik vertrouw op zijn expertise. Eerst had hij nog een kleinere maat laten passen en toen vroeg ik (met het oog op dat velen op het forum gezegd hebben) of het niet nog een klein beetje groter kon. Hij mat nog even en zei: 265 dan. Lijkt klein als ik sommige cc hier lees (ook tov jou Jesssi), maar nogmaals: ik vertrouw op zijn expertise. Voor de rest was mijn pinchtest 3,5; dus voor de spier en zal het tall height moderate profiel worden! De datum staat vastgepind om 27 december! Kan ik nog ff kerst vieren met de familie en schoonfamilie en daarna rusten zonder stress de bv en lekker uitrusten. 

Nu zitten we nog steeds in Amsterdam in de luchthaven: nog eens 2,5 uren vertraging om terug te vliegen, dus pas vliegen om 24u15 maar het was het zeker waard! We hebben na de consult nog even door Amsterdam gelopen, dus dat was echt super! Wat quality time met mijn vriend. :wub: Nogmaals dank meiden! Liefs en we horen van elkaar! @Jesssi: hoop dat morgen de dag van ommekeer mag zijn en dat je je weer helemaal goed voelt! @Kramp mag ik aub ook meekijken in je album? Fijne avond iedereen en slaap lekker!

 

 

Jeetje meid wat doorzettingsvermogen heb jij!

ben je ondertussen goed aangekomen?

en 27 december lijkt lang maar voor je het weet is het zover!

wat jesssi ook zegt ik zou inderdaad dan ook voor dat net iets meer gaan de meeste hebben anders spijt dat ze het niet hebben gedaan.

nu weer lekker je zoontje in je armen lekker hoor!

succes met de voorbereidingen meis en ik ga je gelijk toevoegen 

 

liefs kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Kelly_E:

@Kramp mag ik ook effe meekijken? Ik krijg ook dual plane maar twijfel nog over de maat ivm de projectie. Hoeveel cc heb je gekregen kramp?

 

Tuurlijk meid ga je gelijk toevoegen ben benieuwd wat je ervan vind?

ik heb 560 hoeveel twijfel jij over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.