Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Jesssi:

Heel fijn dat de ergste dagen achter de rug zijn ja.

Ik heb totaal 2,5 week vrij, hoop dat het voldoende is.

Want mijn conditie is echt -10..

Maar ik heb nog even :) 

 

Oh ja joh ik was er ook dag en nacht mee bezig Pff. Zoveel

fotos bekeken maar echt vergelijken heeft niet eens zin Haha.

Vertouw de arts is de enige tip die ik heb en je gevoel daarbij.

Hun hebben ervaring en jaren geoefend ;) 

Voelt bakker goed voor je of proef ik enige twijfel?

Ja stukje voor stukje is het echter, leuk! 

 

En de anesthesist stelt niks voor, je moet van de voren een formulier invullen met ja/nee vragen en die nemen ze dan kort voor de operatie door. Je hoeft dus niet apart een afspraak te maken. 

Als ik je verder nog kan helpen hoor ik het! 

Liefs xx

Gelukkig heb ik gewoon een bureau-baan haha! Maar die conditie da's wel ff lastig ja!

 

Ik heb alle vertrouwen in Bakker, maar je leest hier zo weinig over hem. Dat vind ik jammer.

Oh beter dat je daar niet nog een x extra voor naar toe hoeft. Ik ga de komende maand vast nog meer vragen creëren, dan weet ik je te vinden haha! Thnx meis!

Trusten! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie klopt inderdaad, je leest hier weinig over hem maar ik vind de foto’s op zijn site echt heel mooi. Heb zelfs getwijfeld om over te stappen naar hem maar verwacht dat het niet veel verschilt. Vond zijn website heel toegankelijk en vriendelijk op een of andere manier.

 

Ben benieuwd naar je proces :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Kramp:

 Jesssi zoooo super mooi al!!

 

@allemaal ik heb net eennieuwe afbeelding geplaatst

 

liefs kisses

Thanks meis! Ja wat een verschil in twee dagen, me so happy :) 

En jij mag ook blij en trots zijn met je mooie volle voorgevel meis! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Yvie:

Gelukkig heb ik gewoon een bureau-baan haha! Maar die conditie da's wel ff lastig ja!

 

Ik heb alle vertrouwen in Bakker, maar je leest hier zo weinig over hem. Dat vind ik jammer.

Oh beter dat je daar niet nog een x extra voor naar toe hoeft. Ik ga de komende maand vast nog meer vragen creëren, dan weet ik je te vinden haha! Thnx meis!

Trusten! X

Ja begrijp ik, maar als hij niet goed was had je dat absoluut wel gelezen hier moet je maar denken :) 

 

En je bent welkom met je vragen hoor! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Odys:

@Yvie klopt inderdaad, je leest hier weinig over hem maar ik vind de foto’s op zijn site echt heel mooi. Heb zelfs getwijfeld om over te stappen naar hem maar verwacht dat het niet veel verschilt. Vond zijn website heel toegankelijk en vriendelijk op een of andere manier.

 

Ben benieuwd naar je proces :) 

Ja he, vond ik ook en het is echt wel een hele vriendelijke man. Wordt jij door vd Weij geholpen en wanneer?

Als Bakker geen mooie borsten zou maken hadden we dat hier vast ook teruggelezen haha, dus vertrouw er volledig op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Yvie:

Haha dus even paar dagen op je tanden bijten, maar het is dus wel dragelijk gelukkig :) Fijn dat je die dagen iig achter de rug hebt nu! Hoe lang heb je vrij genomen?

Ik heb nu officieel vrij gekregen van mn werk, dus dat is geregeld en ik begin het langzaamaan aan wat mensen te vertellen, dus dan begint het ook allemaal weer wat "echter" te voelen.

 

Ik ben er enorm mee bezig! Sta er mee op en ga er mee naar bed, letterlijk!

Ik wacht alleen nog op een officiële bevestiging per mail van mijn operatiedatum, maar die heb ik nog niet... heb vorige week toen ik er was nog wel gevraagd of ik er wel in stond, maar ik sta er wel in haha! Moest jij voor je operatiedatum nog een keer terug voor de anesthesist, of doen ze dat op de dag zelf?

 

De meeste hier op het forum zijn door vd Weij geholpen en ik ga naar Bakker, maar daar lees je veel minder over... maar hij zal ook wel goed zijn. Hij heeft een eigen site en daar staan ook mooie foto's bij, dus komt vast goed!

 

Xxx

Hee meis,

 

Ik had een consult bij van der weij & bakker, ik heb uiteindelijk voor Bakker gekozen! Ik wist gelijk na het consult bij Bakker dat ik door hem geopereerd wou worden.. Ik persoonlijk vond Van der Weij wat kortaf tegen me & voelde me een beetje als n nummertje. En bij Bakker was het echt een spontaan leuk gesprek ook bij zijn consulente. Ik heb mijn operatie datum 19 december, wanneer is die van jou ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Flowersh:

Hee meis,

 

Ik had een consult bij van der weij & bakker, ik heb uiteindelijk voor Bakker gekozen! Ik wist gelijk na het consult bij Bakker dat ik door hem geopereerd wou worden.. Ik persoonlijk vond Van der Weij wat kortaf tegen me & voelde me een beetje als n nummertje. En bij Bakker was het echt een spontaan leuk gesprek ook bij zijn consulente. Ik heb mijn operatie datum 19 december, wanneer is die van jou ? 

Wat vervelend dat van der Weij jou dat gevoel gaf. Mijn ervaringen is totaal anders.

Maar gelukkig heb je evengoed een fijne arts gevonden. 

Het gevoel is heel belangrijk.

suc6 met aftellen! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jesssi:

Wat vervelend dat van der Weij jou dat gevoel gaf. Mijn ervaringen is totaal anders.

Maar gelukkig heb je evengoed een fijne arts gevonden. 

Het gevoel is heel belangrijk.

suc6 met aftellen! Liefs 

Ja echt iedereen heeft een andere ervaring! Gefeliciteerd nog met jou nieuwe boobies, gaat je herstel goed ?

 

Ik was het wel ver plan om het alsnog bij hem te laten uitvoeren omdat zijn resultaten zo mooi zijn! Maar toen besloot ik toch even te kijken wat Bakker zou zeggen & zo doende!:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Flowersh:

Ja echt iedereen heeft een andere ervaring! Gefeliciteerd nog met jou nieuwe boobies, gaat je herstel goed ?

 

Ik was het wel ver plan om het alsnog bij hem te laten uitvoeren omdat zijn resultaten zo mooi zijn! Maar toen besloot ik toch even te kijken wat Bakker zou zeggen & zo doende!:) 

Gelijk heb je hoor, ik had ook

al bijna besloten om bij een chirurg te gaan.

Toen toch nog even naar boerhaave en was ik ook om.

Heel persoonlijk is het. Er moet een klik zijn ook he.

 

Ja gaat goed, eerste dagen waren pittig dat zeker.

Maar ik kleed mijzelf aan en uit, kan zelf douchen, slik geen paracetamol meer (heb geen eens zwaardere geslikt) en heb net een uur gewandeld buiten. Dus wel prima :) 

Ze zakken ook al en zijn minder opgezet. Hierboven staat ergens een foto, en anders kan ik je aan mijn album toevoegen als je wilt. 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Flowersh:

Ja echt iedereen heeft een andere ervaring! Gefeliciteerd nog met jou nieuwe boobies, gaat je herstel goed ?

 

Ik was het wel ver plan om het alsnog bij hem te laten uitvoeren omdat zijn resultaten zo mooi zijn! Maar toen besloot ik toch even te kijken wat Bakker zou zeggen & zo doende!:) 

@Flowersh ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd of je het zelfde advies kreeg van beide artsen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Yvie:

Ja he, vond ik ook en het is echt wel een hele vriendelijke man. Wordt jij door vd Weij geholpen en wanneer?

Als Bakker geen mooie borsten zou maken hadden we dat hier vast ook teruggelezen haha, dus vertrouw er volledig op!

@Yvie dat denk ik inderdaad ook! En zoals Jesssi eerder ook al schreef, het gaat om een persoonlijke klik. 

Ik word indd door van der Weij geholpen op 23 okt.. nog even en merk nu toch wel dat Mn gedachten alleen maar gaan over tieten haha, welke maat, te groot, nee toch te klein, te nep, te natuurlijk, is het echt nodig, vandaag zien ze er goed uit, gister was om te huilen en ga zo maar door :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Jesssi:

Gelijk heb je hoor, ik had ook

al bijna besloten om bij een chirurg te gaan.

Toen toch nog even naar boerhaave en was ik ook om.

Heel persoonlijk is het. Er moet een klik zijn ook he.

 

Ja gaat goed, eerste dagen waren pittig dat zeker.

Maar ik kleed mijzelf aan en uit, kan zelf douchen, slik geen paracetamol meer (heb geen eens zwaardere geslikt) en heb net een uur gewandeld buiten. Dus wel prima :) 

Ze zakken ook al en zijn minder opgezet. Hierboven staat ergens een foto, en anders kan ik je aan mijn album toevoegen als je wilt. 

Liefs 

Goed om te horen!! Ja ik wil graag je album zien! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Odys:

@Flowersh ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd of je het zelfde advies kreeg van beide artsen? 

Nou ik wou sowieso rond en dan het meeste cc wat er in kan. Dus bij beide was het 425cc mentor 2 hp. (Ik ben 1.68 & 59kg) bij van der weij kon het na de pinchtest gewoon op de spier, bakker deed geen pinchtest en wilt dual plane. Ik wil echt heel graag op de spier dus ga dat volgende week vragen bij me 2e consult! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-10-2018 om 10:38 zei Kramp:

 

 

Jeetje meid wat doorzettingsvermogen heb jij!

ben je ondertussen goed aangekomen?

en 27 december lijkt lang maar voor je het weet is het zover!

wat jesssi ook zegt ik zou inderdaad dan ook voor dat net iets meer gaan de meeste hebben anders spijt dat ze het niet hebben gedaan.

nu weer lekker je zoontje in je armen lekker hoor!

succes met de voorbereidingen meis en ik ga je gelijk toevoegen 

 

liefs kus!

@Kramp sorry voor de late reactie! En dank je voor de steun! We zijn goed toegekomen, maar wel pas om 4u in bed. Dus gisteren was wat slomer dan anders (gelukkig was mijn zoontje ook wat moe, dus wilde hij niet al té veel actie :12:. De arts had eerst een kleinere maat voorgesteld (ik denk 230), en toen heb ik gevraagd of het wat groter kon, heeft hij nog eens gemeten en gezegd; 265 dan. Was er wat onzeker over omdat ik bij mijn eerste passessie bij een andere kliniek voor 300 had gekozen, maar dat was zonder meten, dus ik ga me gewoon neerleggen bij 265 en vertrouwen op de arts. Kan niet wachten tot 27 december!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kim2018 ahhh zo lief van je!

dat is wel een erg lange dag zeg wooooh

ik ben nog erg onzeker hoop echt dat ze nog groter worden en ga het toch even bij de kliniek melden dat ik ze vrij klein vind. En bang voor hang!

heb je het gepast? Dan krijg je meestal wel een mooi beeld en je kan altijd nog groter hè meid 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Flowersh:

Hee meis,

 

Ik had een consult bij van der weij & bakker, ik heb uiteindelijk voor Bakker gekozen! Ik wist gelijk na het consult bij Bakker dat ik door hem geopereerd wou worden.. Ik persoonlijk vond Van der Weij wat kortaf tegen me & voelde me een beetje als n nummertje. En bij Bakker was het echt een spontaan leuk gesprek ook bij zijn consulente. Ik heb mijn operatie datum 19 december, wanneer is die van jou ? 

@Flowersh wat leuk dat je ook door Bakker wordt geholpen! Het is idd een vriendelijke man. De consulentes zijn ook heel aardig idd, heb er nu 2 van gezien. Hoeveel cc ga jij krijgen? 7 november is mijn datum. Ik ga je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Odys:

@Yvie dat denk ik inderdaad ook! En zoals Jesssi eerder ook al schreef, het gaat om een persoonlijke klik. 

Ik word indd door van der Weij geholpen op 23 okt.. nog even en merk nu toch wel dat Mn gedachten alleen maar gaan over tieten haha, welke maat, te groot, nee toch te klein, te nep, te natuurlijk, is het echt nodig, vandaag zien ze er goed uit, gister was om te huilen en ga zo maar door :)

@Odys oh spannend, jouw datum schiet al op! Oh houd op hoor, ik zit ook alleen maar te denken of ik wel voor het juiste aantal cc ga, wordt het niet te groot, had ik toch een andere maat moeten kiezen, wil ik dit wel, ja ik wil dit wel, heb ik het er voor over, pff 6 weken rugslapen. Maar we zijn nu zo ver, dat we nu ook door moeten zetten, al blijf ik het doodeng vinden, ook de behandeling zelf. Ben nog nooit onder volledige narcose geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yvie:

@Flowersh wat leuk dat je ook door Bakker wordt geholpen! Het is idd een vriendelijke man. De consulentes zijn ook heel aardig idd, heb er nu 2 van gezien. Hoeveel cc ga jij krijgen? 7 november is mijn datum. Ik ga je volgen!

Ik ga je ook even terug volgen! Ik krijg 425cc mentor 2 wou meer maar past helaas niet.. hoeveel krijg jij? Ik heb er zoveel zin in

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/6/2018 at 12:44 PM, Jesssi said:

Net zo makkelijk om hier even een foto te spammen ;) 

Ik zie nu al weer verschil na twee dagen na de andere foto. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wauw meid, looking good! @Jesssi Is dat normaal, dat het net na de operatie wat verder uit elkaar staat en dan met de 4 dagen PO foto dichter bij elkaar staat? Iets met mijn angst voor dat m'n borsten zo ver uit elkaar komen te staan en ik ze alsnog erg naar elkaar moet pushen voor een mooie boobspleet haha! Hoe gaat het inmiddels met je herstel?

 

Ik merk dat bij mij nu de twijfels toeslaan, met nog iets meer dan een week op de teller.... Terwijl ik wel echt voel dat ik dit moet doen, en dat ik weet dat ik sowieso ongelukkig blijf als ik het niet doe. Gisteren betaald en de toestemmingsformulieren getekend, misschien dat dat het zo definitief en spannend maakt haha! Maar ook heel veel zin, ze zijn er nog niet eens maar ik kan nu al niet wachten om BH's te kopen, mooie kledingstukken aan te doen en een beetje te pronken met m'n zelfbetaalde aanwinsten xD

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.