Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Kramp:

 

Tuurlijk meid ga je gelijk toevoegen ben benieuwd wat je ervan vind?

ik heb 560 hoeveel twijfel jij over?

@kramp wat heb jij dan aan projectie? Ik zie namelijk net dat het verschil tussen 340cc wat Jesssi heeft en 380cc wat ik krijg maar 1mm scheelt in projectie. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei Kim2018:

@Kramp @Jesssi @Odys: dank jullie voor de steun en de aanmoedigingen :35:! We waren er uiteindelijk met 3 minuten vertraging, dus dat veel heel goed mee! Nog 10 minuten wachten en dokter vd Weij kwam ons halen. Heel goed gesprek met goede info! Het advies was iets minder groot dan mijn eerste consult bij een andere kliniek: bij vd Weij was het 265 terwijl in de andere kliniek 300 het advies was. Maar ik heb vd Weij gekozen om zijn operaties met natuurlijk uitzicht en ik vertrouw op zijn expertise. Eerst had hij nog een kleinere maat laten passen en toen vroeg ik (met het oog op dat velen op het forum gezegd hebben) of het niet nog een klein beetje groter kon. Hij mat nog even en zei: 265 dan. Lijkt klein als ik sommige cc hier lees (ook tov jou Jesssi), maar nogmaals: ik vertrouw op zijn expertise. Voor de rest was mijn pinchtest 3,5; dus voor de spier en zal het tall height moderate profiel worden! De datum staat vastgepind om 27 december! Kan ik nog ff kerst vieren met de familie en schoonfamilie en daarna rusten zonder stress de bv en lekker uitrusten. 

Nu zitten we nog steeds in Amsterdam in de luchthaven: nog eens 2,5 uren vertraging om terug te vliegen, dus pas vliegen om 24u15 maar het was het zeker waard! We hebben na de consult nog even door Amsterdam gelopen, dus dat was echt super! Wat quality time met mijn vriend. :wub: Nogmaals dank meiden! Liefs en we horen van elkaar! @Jesssi: hoop dat morgen de dag van ommekeer mag zijn en dat je je weer helemaal goed voelt! @Kramp mag ik aub ook meekijken in je album? Fijne avond iedereen en slaap lekker!

@Kim 1980 je bent er lekker druk mee geweest, maar gelukkig heb je een positieve ervaring. Die maat bepalen blijft gewoon een lastig dingetje. Ik ben ook bang dat het te klein wordt (vroeger had ik een E waar nu een C van over is..) en waarschijnlijk zou het nu iets kleiner worden dan vroeger. Maar van der Weij gaf aan dat je anders mogelijk naden zou voelen oid. Dat willen we natuurlijk ook niet. 

 

Leuk dat jullie de tijd nog even goed benut hebben in de stad :)

 

Ik hoop dat je een fijne dag hebt met je kleintje en voor je het weet is het 27 december.  Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Odys:

@kramp wat heb jij dan aan projectie? Ik zie namelijk net dat het verschil tussen 340cc wat Jesssi heeft en 380cc wat ik krijg maar 1mm scheelt in projectie. :)

 

Als het om de projectie gaat waarom neem je dan geen uhp dat heb ik nml ook gedaan daardoor lijken ze nu meer dan 560cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jesssi:

Dank je! Toegevoegd :) 

Ik denk dat ik de ergste dagen heb gehad inderdaad. Maar het liefst ben je meteen weer helemaal fit in een keer en dat is natuurlijk duidelijk  niet zo ;)

Ben jij er al uit? Liefs 

@Jesssi wat vliegt de tijd toch.. als je bedenkt hoe lang je hier maar toe leefde en je nu gewoon al een paar dagen je boobies hebt :) elke dag zal het wel beter worden maar inderdaad.. denk dat we altijd geneigd zijn om het allemaal sneller te willen. Je moet niet vergeten dat je wel onder narcose bent geweest, je lijf moet daar gewoon van herstellen. Neem je tijd mop xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Kramp:

 

Tuurlijk meid ga je gelijk toevoegen ben benieuwd wat je ervan vind?

ik heb 560 hoeveel twijfel jij over?

@Kramp wauw jouw borsten staan inderdaad heel mooi naar voor en mooie overgang ook vanboven. Hoeveel cm is jouw projectie? Ik lees net dat je uhp hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kramp:

 

Als het om de projectie gaat waarom neem je dan geen uhp dat heb ik nml ook gedaan daardoor lijken ze nu meer dan 560cc

@Kramp heb me er eigenlijk nu pas eens goed in verdiept. Maar aan de andere kant... mijn borsten zijn door 9maanden borstvoeding vooral aan de bovenkant opgevreten :p

ik heb van onder nog wel wat vulling.. dus kan me voorstellen dat er niet heel veel projectie in hoeft.. (heb er eigenlijk ook geen verstand van hahaha) ik kan het natuurlijk nog eens overleggen. Ik wil daarnaast ook dat het er natuurlijk blijft uitzien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Odys:

@kramp wat heb jij dan aan projectie? Ik zie namelijk net dat het verschil tussen 340cc wat Jesssi heeft en 380cc wat ik krijg maar 1mm scheelt in projectie. :)

 

4 minuten geleden zei Odys:

@Kramp heb me er eigenlijk nu pas eens goed in verdiept. Maar aan de andere kant... mijn borsten zijn door 9maanden borstvoeding vooral aan de bovenkant opgevreten :p

ik heb van onder nog wel wat vulling.. dus kan me voorstellen dat er niet heel veel projectie in hoeft.. (heb er eigenlijk ook geen verstand van hahaha) ik kan het natuurlijk nog eens overleggen. Ik wil daarnaast ook dat het er natuurlijk blijft uitzien. 

 

Geen uhp doen dan! Dat wordt minder natuurlijk namelijk meid!

ik wilde juist veel bolling haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Kelly_E:

@Kramp wauw jouw borsten staan inderdaad heel mooi naar voor en mooie overgang ook vanboven. Hoeveel cm is jouw projectie? Ik lees net dat je uhp hebt?

Moest het even opzoeken haha

6.4 en breedte 13 cm hoeveel wil jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi wat vliegt de tijd toch.. als je bedenkt hoe lang je hier maar toe leefde en je nu gewoon al een paar dagen je boobies hebt :) elke dag zal het wel beter worden maar inderdaad.. denk dat we altijd geneigd zijn om het allemaal sneller te willen. Je moet niet vergeten dat je wel onder narcose bent geweest, je lijf moet daar gewoon van herstellen. Neem je tijd mop xx

Je hebt helemaal gelijk hoor! Niks doen en rusten en hulp vragen is niet mijn ding.. maar ik doe mijn best :) 

Tijd gaat echt mega snel idd. Dinsdag operatie en nu al weer zaterdag.. hoe gaat het nu met jou? Liefs xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Kramp:

Moest het even opzoeken haha

6.4 en breedte 13 cm hoeveel wil jij?

Mijn breedte is 12cm en met high profile zou ik 5cm projectie hebben en met moderate plus zo'n 3,7cm. 

 

Vind jouw borsten echt passen bij je lichaam maar bij mij zou het uit proportie zijn daarom zoek ik wat referenties om te kunnen vergelijken waar ik me zou kunnen aan verwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Kelly_E:

Mijn breedte is 12cm en met high profile zou ik 5cm projectie hebben en met moderate plus zo'n 3,7cm. 

 

Vind jouw borsten echt passen bij je lichaam maar bij mij zou het uit proportie zijn daarom zoek ik wat referenties om te kunnen vergelijken waar ik me zou kunnen aan verwachten. 

 

Verstandig hoor heb ik ook gedaan voor jezelf ook het meest geruststellend heel veel succes mop

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Jesssi:

Je hebt helemaal gelijk hoor! Niks doen en rusten en hulp vragen is niet mijn ding.. maar ik doe mijn best :) 

Tijd gaat echt mega snel idd. Dinsdag operatie en nu al weer zaterdag.. hoe gaat het nu met jou? Liefs xxXx

@Jesssi ja joh! Bizar he.. over een paar maandjes loop je stralend over het strand ;)  lekker idee!

bij mij gaat het goed al blijft die maat in mijn hoofd spelen. Vorige week gepast en op advies van arts bij de 380 gebleven maar weet het gewoon niet :)

nog 17 dagen en dan is het mijn beurt. 

 

Hoe gaat de ontwikkeling van je boobs verder? Zijn ze nog gevoelig? En vroeg me af hoe je tepels voelen? Hehe.. anders of Toch hetzelfde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi ja joh! Bizar he.. over een paar maandjes loop je stralend over het strand ;)  lekker idee!

bij mij gaat het goed al blijft die maat in mijn hoofd spelen. Vorige week gepast en op advies van arts bij de 380 gebleven maar weet het gewoon niet :)

nog 17 dagen en dan is het mijn beurt. 

 

Hoe gaat de ontwikkeling van je boobs verder? Zijn ze nog gevoelig? En vroeg me af hoe je tepels voelen? Hehe.. anders of Toch hetzelfde?

@Odys heel herkenbaar die twijfel over die aantal cc's. Twijfel je tussen een groot verschil? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Odys:

@Kramp @Kelly_E wat zijn jullie afmetingen dan? :) ik ben een kleintje ;) 1.60 en 57kg.. vroeger waren Mn borsten ook wel enigszins uit verhouding met Mn lijf trouwens.. 

@Odys bedoel je dat je hele grote natuurlijke borsten had ofzo? Kan mijn lichaam niet met die van jou vergelijken :P ben namelijk 1.83m en ongeveer 63kg. ;) 

mijn gekozen prothese wordt diameter 12cm de perfecte diameter van mijn natuurlijke borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Kelly_E:

@Odys bedoel je dat je hele grote natuurlijke borsten had ofzo? Kan mijn lichaam niet met die van jou vergelijken :P ben namelijk 1.83m en ongeveer 63kg. ;) 

mijn gekozen prothese wordt diameter 12cm de perfecte diameter van mijn natuurlijke borsten. 

@Kelly_E ja ik had vroeger behoorlijke borsten. Weet nog wel dat er toen vaker gevraagd werd of ik een vergroting had gedaan maar stond daar nooit zo bij stil. Dat was gewoon wat ik had en in verhouding met de rest van Mn fam had ik alsnog kleine borsten (lees: de rest heeft echt meloenen tot cup G haha). Maar na maanden borstvoeding is alles letterlijk opgegeten en word ik gewoon verdrietig als ik er naar kijk. 

Mijn prothese past inderdaad nu ook precies (13cm) dus denk dat dat ook gewoon goed moet zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kelly_E:

Ook wat bang voor wou in schrijven. 

@Kelly_E ja.. maar als ik je foto’s zo zie pas het formaat heel goed bij je lijf. 

 

@ iedereen.. ik haal de hele tijd alle maten, operatiedata, artsen door elkaar! Sorry als ik alles 300x dubbel vraag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Odys:

@Kelly_E ja.. maar als ik je foto’s zo zie pas het formaat heel goed bij je lijf. 

 

@ iedereen.. ik haal de hele tijd alle maten, operatiedata, artsen door elkaar! Sorry als ik alles 300x dubbel vraag :)

@Odys haha heb ik ook hoor, diegene met een foto kan ik meestal iets beter onthouden want ben visueel ingesteld maar zelfs dan ben ik soms nog mis :P

 

Bedankt voor je feedback, denk dat het misschien ook meer in mijn hoofd zit om te groot te gaan hoor. 

We zijn trouwens Jesssi haar topic goed aan het spammen :4: sorry Jesssi! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.