Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Yvie:

@Jesssi wat fijn dat je het achter de rug hebt en dat je een goede eerste 24 uur hebt gehad!! 

De arts had een mooie tekening gemaakt bij je haha! Maar ze zien er al goed uit in sportbeha zeg! Hopelijk krijg ik volgende maand ook zulke mooie boobies van de Boerhaave Kliniek :)

Was vandaag heel erg druk op mn werk en wilde zo graag je verslag lezen, maar had er gewoon geen tijd voor tot net! Leuk om te lezen! 

Rustig aan en geniet van je uitzicht haha!

X

 

Hoi hoi, dank voor je berichtje. Jaaaa voor jou schiet het ook op. Hoe gaat het met de zenuwen?

Je bent in goede handen daar! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Boobmom:

@Jesssi Ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen....dag 2 is bijna voorbij....hoor van iedereen dat dat de ergste is. Maar we moeten er iets voor over hebben....

 

ik duim voor je.... liefs boobmom

Vanmiddag een dipje Pff maar nu gaat het weer. Op naar een nieuwe dag. Dank je liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vonnepon:

@Boobmom ik ben pas na 3 mnd weer met yoga begonnen. Het is echt te zwaar om na 6 weken gelijk intensief met yoga te starten. Ben eerst voorzichtig op de crosstrainer begonnen zonder armen te gebruiken en klein beetje krachttraining en heb t zo langzaam opgebouwd. Zit nu na 4 mnd po bijna op m’n oude niveau met sporten. Spanning is idd geen enkel probleem, deed ik na 6 weken weer. 

Oh Thanx voor dat advies alvast. Dan ga ik t ook echt even 3 maanden stilleggen. En idd alleen m’n benen trainen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Odys:

Ik heb een tijd geleden een voorsteltopic aangemaakt maar zal binnenkort alsmaar nieuw topic aanmaken voor operatieverslag e.d. In het kort: Ik word 23 okt bij boerhaave door van der weij geopereerd en krijg 380cc voor de spier :)

Hoi odys,

 

ik mag 5 nov bij van der weij en krijg ook 380 cc voor de spier. Spannend he?!

krijg je rond of anatomisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Odys:

Ik heb een tijd geleden een voorsteltopic aangemaakt maar zal binnenkort alsmaar nieuw topic aanmaken voor operatieverslag e.d. In het kort: Ik word 23 okt bij boerhaave door van der weij geopereerd en krijg 380cc voor de spier :)

Ik had even gezocht maar ik kon geen topic vinden. Spannend vooruitzicht... Ben benieuwd naar je verhaal 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jesssi:

Hoi hoi, dank voor je berichtje. Jaaaa voor jou schiet het ook op. Hoe gaat het met de zenuwen?

Je bent in goede handen daar! Liefs

Nog niet echt zenuwen, maar die gaan wel komen hoor haha! Het voelt meer als onwerkelijk dat ik dit echt ga doen en aangezien ik het nog niet veel mensen heb verteld, lijkt het ook alsof het niet echt gaat gebeuren ofzo. Er zijn pas 3 mensen die weten dat ik het ga doen, ga het vanavond aan een vriendin vertellen. Denk er wel veel aan. Eigenlijk sta ik er mee op en ga er mee naar bed haha!

En nog wel twijfels over de maat... wordt 295 niet te groot bij mij.. al zeggen de arts en mijn vriend dat dit prima kan en heel mooi wordt. Het verschil tussen 255 en 295 is in de praktijk ook niet zo groot, maar voor mij klinkt het enorm!

 

Hoe gaat het met jou? Hoe heb je je 2e nacht doorstaan, beetje kunnen slapen? En heb je veel pijn, of is het wel te doen. Is je zoontje inmiddels weer thuis? 

Wel fijn dat je tot nu toe een positieve ervaring hebt bij Boerhaave. Ik heb dan straks wel een andere arts, maar dat komt vast ook goed!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Yvie:

Nog niet echt zenuwen, maar die gaan wel komen hoor haha! Het voelt meer als onwerkelijk dat ik dit echt ga doen en aangezien ik het nog niet veel mensen heb verteld, lijkt het ook alsof het niet echt gaat gebeuren ofzo. Er zijn pas 3 mensen die weten dat ik het ga doen, ga het vanavond aan een vriendin vertellen. Denk er wel veel aan. Eigenlijk sta ik er mee op en ga er mee naar bed haha!

En nog wel twijfels over de maat... wordt 295 niet te groot bij mij.. al zeggen de arts en mijn vriend dat dit prima kan en heel mooi wordt. Het verschil tussen 255 en 295 is in de praktijk ook niet zo groot, maar voor mij klinkt het enorm!

 

Hoe gaat het met jou? Hoe heb je je 2e nacht doorstaan, beetje kunnen slapen? En heb je veel pijn, of is het wel te doen. Is je zoontje inmiddels weer thuis? 

Wel fijn dat je tot nu toe een positieve ervaring hebt bij Boerhaave. Ik heb dan straks wel een andere arts, maar dat komt vast ook goed!

Liefs

Hoi @Jesssi......de nacht weer overleefd? Hopelijk gaat het steeds wat beter en heb je vanmiddag geen dipje. Ik denk aan je :38:

 

Hoi @Yvie..... wanneer wordt jij geopereerd. Ik las al vrij vlug?

Ik heb het ook nog niet veel mensen verteld. Drie vriendinnen en mijn zus. De rest volgt nog, of niet ...... Ben ik nog niet uit eigenlijk. 

Ik word 28 november geopereerd, dus ik heb nog even om na te denken haha.....

Ik zal je online volgen :68:.....succes en veel plezier alvast......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei jewel88:

Hoe is deze nacht gegaan @Jesssi?

Hoi, ja wat zal ik zeggen. Ik

slaap opzich goed maar kort steeds.

Wel kan ik lekker liggen gelukkig. Twee kussens rechtop in mijn rug en een voedingskussen ondee mijn knieën tegen mijn billen aan zeg maar. Dat ligt lekker stevig zodat ik niet onderuit zak. 

Het is steeds een paar uur en dan toch weer wakker om te plassen of om pillen in te nemen. 

Voel mij vandaag erg gaar en moe (gek he zegt mijn man, als je eergisteren geholpen bent :)) en stijf en enorm opgezwollen. Zoals verwacht zeg maar allemaal ;) 

Ik hoop dag morgen een stukje beter gaat. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Alice 0509:

Hoi @Jesssi......de nacht weer overleefd? Hopelijk gaat het steeds wat beter en heb je vanmiddag geen dipje. Ik denk aan je :38:

 

Hoi @Yvie..... wanneer wordt jij geopereerd. Ik las al vrij vlug?

Ik heb het ook nog niet veel mensen verteld. Drie vriendinnen en mijn zus. De rest volgt nog, of niet ...... Ben ik nog niet uit eigenlijk. 

Ik word 28 november geopereerd, dus ik heb nog even om na te denken haha.....

Ik zal je online volgen :68:.....succes en veel plezier alvast......

 

@Alice 0509  7 november... Klinkt ver weg nu het net oktober is, maar eigenlijk is dat het zo! 

Wil het ook niet iedereen gaan vertellen geloof ik, maar heb ook het idee dat je er in sommige gevallen niet helemaal onderuit komt... 

Ik zal jou ook volgen,  spannend allemaal he! Jij ook succes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yvie:

Nog niet echt zenuwen, maar die gaan wel komen hoor haha! Het voelt meer als onwerkelijk dat ik dit echt ga doen en aangezien ik het nog niet veel mensen heb verteld, lijkt het ook alsof het niet echt gaat gebeuren ofzo. Er zijn pas 3 mensen die weten dat ik het ga doen, ga het vanavond aan een vriendin vertellen. Denk er wel veel aan. Eigenlijk sta ik er mee op en ga er mee naar bed haha!

En nog wel twijfels over de maat... wordt 295 niet te groot bij mij.. al zeggen de arts en mijn vriend dat dit prima kan en heel mooi wordt. Het verschil tussen 255 en 295 is in de praktijk ook niet zo groot, maar voor mij klinkt het enorm!

 

Hoe gaat het met jou? Hoe heb je je 2e nacht doorstaan, beetje kunnen slapen? En heb je veel pijn, of is het wel te doen. Is je zoontje inmiddels weer thuis? 

Wel fijn dat je tot nu toe een positieve ervaring hebt bij Boerhaave. Ik heb dan straks wel een andere arts, maar dat komt vast ook goed!

Liefs

Hai over de nacht, zie hierboven ;) 

Ben te lui om dubbel te typen haha.

Maar dat onwerkelijke gevoel ken ik wel ja. En zelfs nu na de operatie heb ik het nog Haha.

Heb ik dit nou echt gedaan?

En die cc Pff dat is een dingetje ja. Ik twijfelde over 300/340 en heb gekozen voor de 340. (Na twee keer passen)

Ik heb nog niet eerder gelezen dat iemand spijt had dat het te groot was.

Anders ga je nog eens passen mag altijd.

Komt helemaal goed meis. En als je vragen hebt ben ik er hoor. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Alice 0509:

Hoi @Jesssi......de nacht weer overleefd? Hopelijk gaat het steeds wat beter en heb je vanmiddag geen dipje. Ik denk aan je :38:

 

Hoi @Yvie..... wanneer wordt jij geopereerd. Ik las al vrij vlug?

Ik heb het ook nog niet veel mensen verteld. Drie vriendinnen en mijn zus. De rest volgt nog, of niet ...... Ben ik nog niet uit eigenlijk. 

Ik word 28 november geopereerd, dus ik heb nog even om na te denken haha.....

Ik zal je online volgen :68:.....succes en veel plezier alvast......

 

Lief Thanks fijn dat er aan mij gedacht wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Peanut82:

@Jesssi De maat staat je ook super, ben echt benieuwd hoe lang het duurt met zakken enzo voor de spier. Ik zie nu ook duidelijk dat jij echt wel wat fijner gebouwd bent als ik, bevestigd bij mij de keus voor de 445cc. Ik denk dat het in verhouding dan ook zo klopt, net als bij jou!

Tot later! Xx

Aah dank je!  Op de foto’s lijkt mijn taille erg slank, komt door de borsten Haha.

Ik heb omvang 75 cm. Jij bent toch ook mooi slank? 

Schiet nu op voor je :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.