Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Kelly_E:

@Odys haha heb ik ook hoor, diegene met een foto kan ik meestal iets beter onthouden want ben visueel ingesteld maar zelfs dan ben ik soms nog mis :P

 

Bedankt voor je feedback, denk dat het misschien ook meer in mijn hoofd zit om te groot te gaan hoor. 

We zijn trouwens Jesssi haar topic goed aan het spammen :4: sorry Jesssi! ;) 

@Jesssi ik denk dat jou topic inmiddels het meest aantal berichten heeft hahaha HOT SPAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
29 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi ja joh! Bizar he.. over een paar maandjes loop je stralend over het strand ;)  lekker idee!

bij mij gaat het goed al blijft die maat in mijn hoofd spelen. Vorige week gepast en op advies van arts bij de 380 gebleven maar weet het gewoon niet :)

nog 17 dagen en dan is het mijn beurt. 

 

Hoe gaat de ontwikkeling van je boobs verder? Zijn ze nog gevoelig? En vroeg me af hoe je tepels voelen? Hehe.. anders of Toch hetzelfde?

Het blijft lastig die cc’s he.. Twijfel

je om groter of kleiner te gaan dan 380?

Ja aftellen nu, en je kan nog wijzigen als je echt zou willen he.

Ontwikkeling gaat heel netjes, zwelling neemt af, lijken iets te zakken al en de vorm is ook al weer iets beter dan eergisteren.

En het gevoel is per borst verschillend. Links gevoelig en overal gevoel en rechts tepel en er omheen en eronder totaal gevoelloos. Heel apart. Maar is normaal, trekt (hopelijk) weer bij :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi ik denk dat jou topic inmiddels het meest aantal berichten heeft hahaha HOT SPAM

 

8 minuten geleden zei Kelly_E:

@Odys haha heb ik ook hoor, diegene met een foto kan ik meestal iets beter onthouden want ben visueel ingesteld maar zelfs dan ben ik soms nog mis :P

 

Bedankt voor je feedback, denk dat het misschien ook meer in mijn hoofd zit om te groot te gaan hoor. 

We zijn trouwens Jesssi haar topic goed aan het spammen :4: sorry Jesssi! ;) 

Geeft niks, heb ik nu alle tijd voor.

En ik vind het leuk om jullie ook te

volgen:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zo makkelijk om hier even een foto te spammen ;) 

Ik zie nu al weer verschil na twee dagen na de andere foto. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jesssi:

Net zo makkelijk om hier even een foto te spammen ;) 

Ik zie nu al weer verschil na twee dagen na de andere foto. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Jesssi echt al een behoorlijk verschil inderdaad! Ze lijken zelfs groter! :) Krijgt ook al meer natuurlijke vorm. Ik vind ze er heel rustig uitzien! Looking good girl :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kramp:

 

 

Tuurlijk meid heb je toegevoegd!

ben ik weer nieuwsgierig wat jij vind haha

Bam! Wow dat benne mooie tetten:1bouncingboobs: ben normaal geen fan van heel rond maar jij maakt wel een uitzondering hierop, staat je prachtig.

Ik hoop morgen die van mij te.kunnen bewonderen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi echt al een behoorlijk verschil inderdaad! Ze lijken zelfs groter! :) Krijgt ook al meer natuurlijke vorm. Ik vind ze er heel rustig uitzien! Looking good girl :33:

Ik zie de typische van der Weij borsten verschijnen :D  wat een verschil al zeg, komt helemaal goed! Zal je wel heel blij mee zijn meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Odys:

@Jesssi echt al een behoorlijk verschil inderdaad! Ze lijken zelfs groter! :) Krijgt ook al meer natuurlijke vorm. Ik vind ze er heel rustig uitzien! Looking good girl :33:

Dank je :1bouncingboobs: ik vind het ook al

prachtig na 4 dagen ook echt! Blij ei :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kelly_E:

Ik zie de typische van der Weij borsten verschijnen :D  wat een verschil al zeg, komt helemaal goed! Zal je wel heel blij mee zijn meid! 

Ja heel blij, vooral omdat het pas  4 dagen geleden is! 

Jij ook bijna, ik hoop dat je net zo blij bent als ik. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Jesssi:

Ja heel blij, vooral omdat het pas  4 dagen geleden is! 

Jij ook bijna, ik hoop dat je net zo blij bent als ik. 

Xx

@Jesssi snap ik!! Lekker blij zijn en genieten :) het is een mooie dag vandaag. Misschien kan je lekker buiten wandelen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Kelly_E:

Ik zie de typische van der Weij borsten verschijnen :D  wat een verschil al zeg, komt helemaal goed! Zal je wel heel blij mee zijn meid! 

Jaaa inderdaad. De van der Weij borsten haha.. grappig hoe je toch die kenmerken ziet he! 

 

@Kelly_E wanneer moet jij? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Kelly_E:

Ik zie de typische van der Weij borsten verschijnen :D  wat een verschil al zeg, komt helemaal goed! Zal je wel heel blij mee zijn meid! 

Jaaa inderdaad. De van der Weij borsten haha.. grappig hoe je toch die kenmerken ziet he! 

 

@Kelly_E wanneer moet jij? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Odys:

Jaaa inderdaad. De van der Weij borsten haha.. grappig hoe je toch die kenmerken ziet he! 

 

@Kelly_E wanneer moet jij? Xx

@Odys mijn operatie staat gepland voor 28 november. Vind de borsten van Van der Weij echt allemaal prachtig. Ben ook bij hem op consultatie geweest maar heb besloten om dual plane te gaan bij andere chirurg toch uit angst dat je de prothese te hard zal voelen of zien omdat ik echt niets van borst meer over heb vanboven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jesssi:

Net zo makkelijk om hier even een foto te spammen ;) 

Ik zie nu al weer verschil na twee dagen na de andere foto. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Jesssi.....wat zijn ze toch mooi geworden hè? Mag je echt blij mee zijn.....:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Alice 0509:

@Jesssi.....wat zijn ze toch mooi geworden hè? Mag je echt blij mee zijn.....:33:

Zeker weten! Zo veel verandering in een paar dagen ook al. Had ik niet verwacht. En ze gaan nog mooier worden :) 

Hoe is het met jou? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Zeker weten! Zo veel verandering in een paar dagen ook al. Had ik niet verwacht. En ze gaan nog mooier worden :) 

Hoe is het met jou? Liefs 

Cool hè dat ze nog mooier gaan worden? Ze zijn het nu al. Lijkt me zo genieten. Ik zou meteen alle mogelijke kledingstukken passen waar ik eindelijk decolleté in heb.....haha

 

Met mij gaat het goed. Al langzaam voorbereidingen aan het treffen. Vanalles regelen, kapper, harsmevrouw, klusjes in huis....en vooral fantaseren over borsten en hoe ze er bij mij gaan uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Alice 0509:

Cool hè dat ze nog mooier gaan worden? Ze zijn het nu al. Lijkt me zo genieten. Ik zou meteen alle mogelijke kledingstukken passen waar ik eindelijk decolleté in heb.....haha

 

Met mij gaat het goed. Al langzaam voorbereidingen aan het treffen. Vanalles regelen, kapper, harsmevrouw, klusjes in huis....en vooral fantaseren over borsten en hoe ze er bij mij gaan uitzien.

Ja super cool :) Het genieten begint nu echt inderdaad. Eerste dagen niet, zo onnatuurlijk hard en pijnlijk. 

Nu gaan ze meer bij mij horen.

 

Kan ook niet wachten om nieuwe bh’s en truitjes te kopen.

Hoop dat ik straks ook een mooi decolleté heb als ze “uitgezakt” zijn.

 

Lekker aan het voorbereiden hoor ik, leuk hoor.

Ik weet nog precies hoe dat voelde, zo onwerkelijk.

Voor je het weet ben je ook aan het genieten! 

Liefs  

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Jesssi:

Ja super cool :) Het genieten begint nu echt inderdaad. Eerste dagen niet, zo onnatuurlijk hard en pijnlijk. 

Nu gaan ze meer bij mij horen.

 

Kan ook niet wachten om nieuwe bh’s en truitjes te kopen.

Hoop dat ik straks ook een mooi decolleté heb als ze “uitgezakt” zijn.

 

Lekker aan het voorbereiden hoor ik, leuk hoor.

Ik weet nog precies hoe dat voelde, zo onwerkelijk.

Voor je het weet ben je ook aan het genieten! 

Liefs  

Mijn man begint er volgens mij langzaam gek van te worden...haha...

Elke dag borsten hier, borsten daar.....haha

 

Ik vraag me ook inderdaad af, hoe lang het duurt voordat ze helemaal eigen voelen.... vooral als ik ga sporten.

Nu heb ik nergens last van. Kan ik hardlopen, tennissen zonder problemen....

Misschien straks niet meer:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Alice 0509:

Mijn man begint er volgens mij langzaam gek van te worden...haha...

Elke dag borsten hier, borsten daar.....haha

 

Ik vraag me ook inderdaad af, hoe lang het duurt voordat ze helemaal eigen voelen.... vooral als ik ga sporten.

Nu heb ik nergens last van. Kan ik hardlopen, tennissen zonder problemen....

Misschien straks niet meer:huh:

Komt helemaal goed, dan doe

je lekker je po Bh aan. 

Maar zal wennen zijn ,dat wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Yvie:

Wauw @Jesssi wat zien ze er prachtig uit zeg! Fijn dat je er al van kan genieten! Valt het je tot dusver mee allemaal..? Over een maandje is het bij mij zo ver!:43:(+ 1 dag haha!)

Aah Thanks wijfie! Nou meevallen is een groot woord ;) 

De eerste paar dagen was echt niet fijn. De pijn was draaglijk maar de spierpijn/ stijfheid en druk op je lijf door het enorme zwellen vond ik pittig. Maar daar ben ik nu wel doorheen, dus ja een paar dagen afzien is het zeker waard! 

 

Ja bij jou schiet het nu ook op meis, ben je er al “mee bezig?” 

Komt echt goed, je bent in goede handen! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dus even paar dagen op je tanden bijten, maar het is dus wel dragelijk gelukkig :) Fijn dat je die dagen iig achter de rug hebt nu! Hoe lang heb je vrij genomen?

Ik heb nu officieel vrij gekregen van mn werk, dus dat is geregeld en ik begin het langzaamaan aan wat mensen te vertellen, dus dan begint het ook allemaal weer wat "echter" te voelen.

 

Ik ben er enorm mee bezig! Sta er mee op en ga er mee naar bed, letterlijk!

Ik wacht alleen nog op een officiële bevestiging per mail van mijn operatiedatum, maar die heb ik nog niet... heb vorige week toen ik er was nog wel gevraagd of ik er wel in stond, maar ik sta er wel in haha! Moest jij voor je operatiedatum nog een keer terug voor de anesthesist, of doen ze dat op de dag zelf?

 

De meeste hier op het forum zijn door vd Weij geholpen en ik ga naar Bakker, maar daar lees je veel minder over... maar hij zal ook wel goed zijn. Hij heeft een eigen site en daar staan ook mooie foto's bij, dus komt vast goed!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Yvie:

Haha dus even paar dagen op je tanden bijten, maar het is dus wel dragelijk gelukkig :) Fijn dat je die dagen iig achter de rug hebt nu! Hoe lang heb je vrij genomen?

Ik heb nu officieel vrij gekregen van mn werk, dus dat is geregeld en ik begin het langzaamaan aan wat mensen te vertellen, dus dan begint het ook allemaal weer wat "echter" te voelen.

 

Ik ben er enorm mee bezig! Sta er mee op en ga er mee naar bed, letterlijk!

Ik wacht alleen nog op een officiële bevestiging per mail van mijn operatiedatum, maar die heb ik nog niet... heb vorige week toen ik er was nog wel gevraagd of ik er wel in stond, maar ik sta er wel in haha! Moest jij voor je operatiedatum nog een keer terug voor de anesthesist, of doen ze dat op de dag zelf?

 

De meeste hier op het forum zijn door vd Weij geholpen en ik ga naar Bakker, maar daar lees je veel minder over... maar hij zal ook wel goed zijn. Hij heeft een eigen site en daar staan ook mooie foto's bij, dus komt vast goed!

 

Xxx

Heel fijn dat de ergste dagen achter de rug zijn ja.

Ik heb totaal 2,5 week vrij, hoop dat het voldoende is.

Want mijn conditie is echt -10..

Maar ik heb nog even :) 

 

Oh ja joh ik was er ook dag en nacht mee bezig Pff. Zoveel

fotos bekeken maar echt vergelijken heeft niet eens zin Haha.

Vertouw de arts is de enige tip die ik heb en je gevoel daarbij.

Hun hebben ervaring en jaren geoefend ;) 

Voelt bakker goed voor je of proef ik enige twijfel?

Ja stukje voor stukje is het echter, leuk! 

 

En de anesthesist stelt niks voor, je moet van de voren een formulier invullen met ja/nee vragen en die nemen ze dan kort voor de operatie door. Je hoeft dus niet apart een afspraak te maken. 

Als ik je verder nog kan helpen hoor ik het! 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.