Ga naar inhoud

Peanut82 : 8 oktober 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Jaaah als ze gaan zakken worden ze vanzelf mooier! Gelukkig had ik me daar al wel op ingesteld. Was natuurlijk supertof geweest, als ze er gelijk fabulous hadden uitgezien, maar dat is niet realistisch :6: maar des te leuker om de progressie foto’s te maken en delen met jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Peanut82:

Jaaah als ze gaan zakken worden ze vanzelf mooier! Gelukkig had ik me daar al wel op ingesteld. Was natuurlijk supertof geweest, als ze er gelijk fabulous hadden uitgezien, maar dat is niet realistisch :6: maar des te leuker om de progressie foto’s te maken en delen met jullie!

Ze zijn echt al mooi! Maar snap wat je bedoelt, de mijne moeten ook nog wat zakken maar het grappige is dat je ze om de paar dagen ziet veranderen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Blondie.:

@Stephh90; oeps, sorry, houd het soms niet helemaal meer bij! Maar wat fijn om te horen dat het goed gaat :) Ben je al happy met je borsten, vertel vertel?

 

Ben de 17e oktober aan de beurt, dus nog 7 daagjes aftellen.....

Gaat al snel! Voordat je het weet heb je ze! 

 

Ben blij ja, alleen ze moeten nog wat zakken vooral rechts. Maar ik zie ze echt elke dag veranderen dus ben benieuwd wanneer ik het eindresultaat heb! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was het tijd voor mijn eerste controle in Amsterdam bij de Velthuis kliniek, 8 dagen po.

Ik weet niet waarom, maar ik had er geen moment over nagedacht of ik wel in staat zou zijn om in mijn eentje 12minuten te lopen naar het station, 50 minuten trein, metro en daarna nog eens 10 minuten lopen.

Daar heb ik dus enorm spijt van gehad, kreeg echt al harde borsten toen ik op het station was. De controle was goed, maar nog wel veel zwelling en ik had een te kleine bh van de kliniek gekregen, dus ik moest een andere passen. Ik heb de afgelopen week de ava gedragen. Ik heb nu een andere bh van de kliniek, maar deze geeft veel meer compressie dan de ava, de verpleegkundige zei dat dat ook moest omdat dat de zwelling tegengaat, deze voelt echt als een harnas vergeleken bij de ava. Vraag me dan ook af, of de ava de afgelopen week niet veelste los was. Ik had namelijk wel na een stuk lopen dat mijn borsten gingen zwellen. En dat ik me niet prettig voelde. Maar ik heb maat m d-e-f en denk dat ik bh maat 75F/G. En ik weet dat er hier genoeg meiden zijn die deze maat dragen met kleinere boobs als ik

@Kramp of @DoubleD had een van jullie het er gisteren niet over dat de kliniek tegen een van jullie had gezegd dat de ava te weinig steun gaf?

 

Anyway toen moest ik nog helemaal terug, kon bijna wel janken toen ik thuis was. Het was echt teveel en te snel om deze reis in mijn eentje te maken. Maar ik heb mezelf getroost met koekjes, een dutje en ik heb net een nieuwe bank besteld :lol:

Sorry niet het positiefste verhaal, maar het was niet echt een goede dag en ben echt even terug geroepen door mijn lijf.

Maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met de compressie bh's en hoeveel compressie je nou eigenlijk moet krijgen ervan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we hadden t er over in de chat en weet ni meer wie t zei maar iemand zei dat als je heel smal bent t mogelijk niet genoeg compressie geeft 

 

hoop dat je beter voelt vandaag.. mogelijk voelde t allemaal zo zwaar omdat je bh gwn niet genoeg compressie gaf! Hoop dat je veel verschil merkt nu Meis dikke knuffel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Peanut82:

Vandaag was het tijd voor mijn eerste controle in Amsterdam bij de Velthuis kliniek, 8 dagen po.

Ik weet niet waarom, maar ik had er geen moment over nagedacht of ik wel in staat zou zijn om in mijn eentje 12minuten te lopen naar het station, 50 minuten trein, metro en daarna nog eens 10 minuten lopen.

Daar heb ik dus enorm spijt van gehad, kreeg echt al harde borsten toen ik op het station was. De controle was goed, maar nog wel veel zwelling en ik had een te kleine bh van de kliniek gekregen, dus ik moest een andere passen. Ik heb de afgelopen week de ava gedragen. Ik heb nu een andere bh van de kliniek, maar deze geeft veel meer compressie dan de ava, de verpleegkundige zei dat dat ook moest omdat dat de zwelling tegengaat, deze voelt echt als een harnas vergeleken bij de ava. Vraag me dan ook af, of de ava de afgelopen week niet veelste los was. Ik had namelijk wel na een stuk lopen dat mijn borsten gingen zwellen. En dat ik me niet prettig voelde. Maar ik heb maat m d-e-f en denk dat ik bh maat 75F/G. En ik weet dat er hier genoeg meiden zijn die deze maat dragen met kleinere boobs als ik

@Kramp of @DoubleD had een van jullie het er gisteren niet over dat de kliniek tegen een van jullie had gezegd dat de ava te weinig steun gaf?

 

Anyway toen moest ik nog helemaal terug, kon bijna wel janken toen ik thuis was. Het was echt teveel en te snel om deze reis in mijn eentje te maken. Maar ik heb mezelf getroost met koekjes, een dutje en ik heb net een nieuwe bank besteld :lol:

Sorry niet het positiefste verhaal, maar het was niet echt een goede dag en ben echt even terug geroepen door mijn lijf.

Maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met de compressie bh's en hoeveel compressie je nou eigenlijk moet krijgen ervan. 

 

Dat was ik inderdaad! Als ik ging wandelen werden ze heel hard en pijnlijk maar ik snap nu waarom de ava was echt gewoon veel te slap

Omdat mijn omvang niet in verhouding was met mijn borsten veel te smal met te grote borsten gaf deze niet genoeg compressie

 

Hoop dat het vandaag beter met je gaat meid liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie Ja gewoon niet nagedacht, ik heb altijd een positieve manier van benaderen en ga er altijd van uit dat ik alles kan. Maar nu houdt mijn lichaam me tegen. 

Ja alles was in orde alleen nog veel zwelling, maar ik denk dat dat nu is opgelost door meer compressie. 

 

Wat fijn dat je contact hebt met de Velthuis, ik hoop dat zij je groen licht gaan geven voor de operatie. Ik heb tot nu toe een hele positieve ervaring met de kliniek! 

Hou je me op de hoogte?

Succes! Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kramp Ja ik dacht al dat een van jullie het was. Toch gek, want er zijn dames met kleinere borsten, die dezelfde maat hebben en die hebben er dus wel genoeg aan. 

Zo zie je maar dat het zo verschilt per persoon. 

Moet nu wel wennen aan meer compressie, al het vocht zit nu aan de zijkant van mijn borst, alles is blauwer geworden en gevoeliger. 

Maar ik heb wel het idee dat dit bij mij wel het probleem gaat oplossen. Heb namelijk precies wat jij ook had.  toch fijn om een soort bevestiging te krijgen! 

Ik ga ervan uit dat het vanaf nu beter wordt! 

Bedankt voor je reactie! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82meid bij mij heeft het 2 dagen even wat meer pijn gedaan en plots waren ze gewoon gedaald en helemaal zacht! Hoop dat het bij jou ook zo is het is even wennen maar het verschil is echt beter ik heb trouwens de ava nu voor de nacht. Dat was voor liggend wel voldoende zeiden ze en dan gebruik ik ze iig nog

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Peanut82:

@DoubleD Ik denk inderdaad dat dat het was en heel de onderneming was gewoon teveel! De bh die ik nu heb geeft veel meer compressie, waardoor ze wel gevoeliger zijn, maar het vocht wordt al iets minder en ze krijgen in iedergeval niet de kans om nog meer te zwellen. 

Bedankt voor je reactie! Xx

Fijn dat je al zo snel verschil merkt! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kramp Oh dat is goed om te horen! Ze voelen nu behoorlijk gespannen en ik ben helemaal blauw tot onder mijn oksels en al het vocht zit allemaal naast mijn borsten onder mijn oksels. Maar ik heb op de een of andere manier het idee dat dit bij mij nodig toch nodig is. Hoop dat het bij mij ook met een paar dagen over is dan. Ik bewaar de ava ook gewoon hoor, denk dat de bh ook fijn is om straks naar de yoga aan te doen! Bedankt voor je reactie, ik maak me anders toch een beetje zorgen, haha alles is zo nieuw en spannend met de boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.