Ga naar inhoud

Peanut82 : 8 oktober 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Robijntje02:

Heeeeel mooi Jesssi!!!! Bedankt!! 

Heb ook overwogen om naar Van der Weij te gaan, maar vind ik net te ver weg voor mij..

Thanks oh jammer ja.  Hopelijk vind jij ook een chirurg bij jou in de buurt die mooie natuurlijk op wachten maakt maar dat zal vast wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Robijntje02:

Heeeeel mooi Jesssi!!!! Bedankt!! 

Heb ook overwogen om naar Van der Weij te gaan, maar vind ik net te ver weg voor mij..

*Mooie natuurlijke borsten maakt

(autocorrect deed raaaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jesssi:

 Ik heb hele grote bloemkolen bloemkolen bloemkolen! 

Haha nee hoor het zijn geen bloemkolen, ze zijn prachtig vol en pront echt!

Maar die cupmaten Omg dat bedenk je niet van te voren gewoon. Super fijn! Xx

Hahahaha :01: Ik vind de mijne er naakt juist kleiner uitzien als in kleding, maar echt he die maten :lol: Heb wel al zo'n bralette besteld, maar dan toch maar in L

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Peanut82:

Hahahaha :01: Ik vind de mijne er naakt juist kleiner uitzien als in kleding, maar echt he die maten :lol: Heb wel al zo'n bralette besteld, maar dan toch maar in L

 

Ik heb net een bestelling van H&M binnen gekregen. Twee soft bij haas en een bralettele maat M.

Nou die gaan dus gewoon retour, Er paste iets meer dan een halve tiet in

Joepie!! Anders was alles altijd te groot, hele nieuwe ervaring.Anders was alles altijd te groot, hele nieuwe ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Ik heb net een bestelling van H&M binnen gekregen. Twee soft bij haas en een bralettele maat M.

Nou die gaan dus gewoon retour, Er paste iets meer dan een halve tiet in

Joepie!! Anders was alles altijd te groot, hele nieuwe ervaring.Anders was alles altijd te groot, hele nieuwe ervaring.

Haha! Ik vond het vroeger altij verschrikkelijk als dingen te klein waren, betekende toch echt dat ik weer was aangekomen! En nu is het feest een maatje groter!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Hallo allemaal,

 

Ik ben al eventjes niet actief geweest op het forum, mijn borsten zijn inmiddels bijna 3 maanden oud.

Ik heb een kleine complicatie gehad. Ik was 3 januari voor het eerst weer wezen zwemmen, gewoon heel rustig baantjes zwemmen. En toen werd ik de volgende dag wakker met pijn en toen schrok ik me rot, mijn rechterborst zag er misvormd uit. Maar heel gek want in het bovenaanzicht waren ze wel gelijk maar het vooraanzicht was compleet anders.

Ik dacht gelijk aan een gedraaide prothese, maar heb toch een paar dagen gewacht met contact opnemen met de pc, want je moet geduld hebben met de boobs toch ?

Ik ben wel weer gelijk mijn sportbh dag en nacht gaan dragen.

Na een week toch maar een afspraak gemaakt bij mijn PC en ik kon de 15e gelukkig ertussen geplaatst worden.

Ik bleek toch nog wel wat vocht in mijn borsten te hebben en waarschijnlijk in combinatie met het net wat teveel doen, het zwemmen, was er wat zwelling gepaard met pijn in gekomen. 

Advies was om 4 weken weer dag en nacht de sportbh te dragen en ze verwachte dat het daarna helemaal weg zou blijven. Ik moet zeggen dat nu naar 6 dagen het er al beter als voorheen uitziet, ze zijn nu nog gelijker als daarvoor. Ik denk dat er al die tijd nog wel wat vocht in zat, maar ik dacht dat ik gewoon ongelijke borsten had ? 

Mijn PC zei wel dat ik heel erg weinig kapselvorming had en dat ze super zacht waren al en daar ben ik heel erg blij mee, ik was namelijk best wel bang voor overmatig kapselvorming.

Dit was ook gelijk mijn 3 maanden controle, maar als ik me nog zorgen maak of als het niet over gaat, kan ik weer een afspraak maken. Ik ben echt wel tevreden over de nazorg van Laura Zaal en de Velthuiskliniek.

 

Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeey! Wat eng! Snap dat je daar van schrikt zeg.

Gelukkig niet gedraaid.

Goed je dat je je po Bh aan hebt gehad. Maar volgende keer slanke iets hebt wel meteen bellen meis. Nu heb je onwijs lopen stressen natuurlijk.

Hopen dat je snel weer alles kan doen.

En dat alles goed zit.

Dikke knuf xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi sorry ik krijg geen meldingen van nieuwe reacties, gek!

Ja het gaat goed, ze zijn wel aardig rustig ? denk toch dat het achteraf beter was geweest om langer door te lopen met de sportbh vanaf het begin. Want ik heb nog steeds, dag als ik een drukke dag heb gehad, dat er aan het einde van de dag wel wat spanning op zit. Heb jij dat ook? Hoe is het sowieso verder met jou en hoe gaat het met jouw borsten?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Peanut82 zei:

@Jesssi sorry ik krijg geen meldingen van nieuwe reacties, gek!

Ja het gaat goed, ze zijn wel aardig rustig ? denk toch dat het achteraf beter was geweest om langer door te lopen met de sportbh vanaf het begin. Want ik heb nog steeds, dag als ik een drukke dag heb gehad, dat er aan het einde van de dag wel wat spanning op zit. Heb jij dat ook? Hoe is het sowieso verder met jou en hoe gaat het met jouw borsten?

Xx

Hi! Ik heb tot twee weken terug regelmatig last gehad van rechts. Maar nu niet meer. Ook geen gespannen gevoel meer. Heerlijk!

Slaap ook weer met de meisjes los :) 

Er is nog wel steeds een stukje huid gevoeloos onderin bij beide borsten en 1 tepel doet pijn.

Maar gisteren controle gehad en alles is ok. Kan wel een jaar duren.. 

En bij een klein percentage is het blijvend. Dat hoop ik niet. Want ze voelen daardoor nog niet helemaal eigen.

Geen kapselvorming gelukkig en hij vond ze al heel soepel.

Van mij mogen ze wel nog soepeler worden ;) 

En ze veranderen blijkbaar nog steeds want mijn bhs zitten al wat krap.. bizar he. 

Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat schrikken zeg! Goed dat je even hebt laten kijken en dat je weer wat gerustgesteld bent. Hopelijk voelt het voor jezelf ook weer beter. 

 

Had jij al een controle afspraak staan voor na 3 maanden? Ik had er 1 op week 1, week 2 en daarna na een half jaar pas. 

Rustig aan!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2019 om 10:23, Jesssi zei:

Hi! Ik heb tot twee weken terug regelmatig last gehad van rechts. Maar nu niet meer. Ook geen gespannen gevoel meer. Heerlijk!

Slaap ook weer met de meisjes los :) 

Er is nog wel steeds een stukje huid gevoeloos onderin bij beide borsten en 1 tepel doet pijn.

Maar gisteren controle gehad en alles is ok. Kan wel een jaar duren.. 

En bij een klein percentage is het blijvend. Dat hoop ik niet. Want ze voelen daardoor nog niet helemaal eigen.

Geen kapselvorming gelukkig en hij vond ze al heel soepel.

Van mij mogen ze wel nog soepeler worden ;) 

En ze veranderen blijkbaar nog steeds want mijn bhs zitten al wat krap.. bizar he. 

Xx

Bij mij zijn ze gelukkig niet gevoelloos, dat was al vrij rap hersteld. Maar omdat ze zo ongeveer fulltime ingepakt zitten, moet ik echt wel 2 x naar mezelf kijken als ik ze bloot zie. Nog steeds huhhhh zijn die van mij ;-) En bij mij veranderen ze ook nog van maat. Ben er ook echt wel achter dat de manier zoals ze in de meeste zaken de maat opnemen gewoon niet klopt. 

Echt fijn dat je controle goed was! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2019 om 19:20, Yvie zei:

Jeetje wat schrikken zeg! Goed dat je even hebt laten kijken en dat je weer wat gerustgesteld bent. Hopelijk voelt het voor jezelf ook weer beter. 

 

Had jij al een controle afspraak staan voor na 3 maanden? Ik had er 1 op week 1, week 2 en daarna na een half jaar pas. 

Rustig aan!

 

Hey Yvie! Hoe is het met jou? 

Heb jij toevallig al een album, of heb je er geen gemaakt? Ben echt reuze benieuwd naar jouw borsten. Ben je er blij mee en hoe is je herstel gegaan? 

Ik had ook een controle op 1 en 2 weken en daarna een halfjaar controle, maar omdat ik nu al was geweest en ze ervan uit gaat dat het overgaat en njet meer terugkomt, heeft ze de afspraak in april laten vervallen. Mocht het nodig zijn kan ik een afspraak maken. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Peanut82 zei:

Hey Yvie! Hoe is het met jou? 

Heb jij toevallig al een album, of heb je er geen gemaakt? Ben echt reuze benieuwd naar jouw borsten. Ben je er blij mee en hoe is je herstel gegaan? 

Ik had ook een controle op 1 en 2 weken en daarna een halfjaar controle, maar omdat ik nu al was geweest en ze ervan uit gaat dat het overgaat en njet meer terugkomt, heeft ze de afspraak in april laten vervallen. Mocht het nodig zijn kan ik een afspraak maken. 

Xx

Met mij gaat het goed! Ik heb niet echt een album. Heb net wel een piccolage gemaakt hoe ze er uit zien in een topje en met 2 verschillende beha's. 

 

Ben er inmiddels heel blij mee, maar heb erg moeten wennen. De eerste 5 weken had ik erg last van de rand van de beha onder mn borsten. Die zenuwen daar deden zeer. Daardoor was ik me er ook constant van bewust dat ik een beha aan had en een bv had laten doen. Was niet fijn en voelde naar. Na 5 weken was dat weg gelukkig! En nu ben ik echt wel happy! Vandaag weer wat nieuwe kleding gekocht. Ik draag nu weer blousje, wat ik nooit deed!

 

Voelen jouw boobs weer oké nu? En ben je er verder blij mee? Ik draag nog steeds mn sportbeha's,  nu sinds eergister heb ik overdag een normale aangehad! 

 

Oh vandaar dat jij dus geen halfjaarlijkse controle meer krijgt. 

 

Heb je het programma " Het zit in de familie" al gezien? Is bij Velthuis Amsterdam, wel grappig om te zien dat je daar zelf ook geweest bent.  Ik denk dat er ook een bv in voorkomt , zie je in het voorstukje. Ben benieuwd of Laura die doet. Weet niet wanneer die aflevering komt.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Peanut82 zei:

Bij mij zijn ze gelukkig niet gevoelloos, dat was al vrij rap hersteld. Maar omdat ze zo ongeveer fulltime ingepakt zitten, moet ik echt wel 2 x naar mezelf kijken als ik ze bloot zie. Nog steeds huhhhh zijn die van mij ? En bij mij veranderen ze ook nog van maat. Ben er ook echt wel achter dat de manier zoals ze in de meeste zaken de maat opnemen gewoon niet klopt. 

Echt fijn dat je controle goed was! 

Ja wat een gedoe die bh’s zeg Pff. Met die kleine titties was ik altijd zo klaar?

Jij die fitting nog gedaan in Rotterdam? Waar zit je nu op? Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Peanut82 zei:

Nee nog niet, ik ga die fitting pas doen als mijn boobs helemaal rustig zijn en als ik mijn vakantie heb betaald ? Ik draag nu 70G maar denk dat een 65GG of en 65H beter zal zitten nu. En jij? 

Gelijk heb je! Ik draag nu 75e maar denk dat 75f beter zit. Dacht eerst dat het alleen het model was maar mijn bestelling van andere modellen(plunge) waren ook net te klein. Binnenkort maar weer eens passen in de winkel. Plunge zit wel veeeel beter trouwens. Niet dat geprikt van die beugels tussen de tetten :) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 12-9-2018 om 10:51, Peanut82 zei:

Ik heb trouwens net een album aangemaakt van de passessie en 3d foto's, ik zal hier later ook before and after foto's plaatsen. Mocht je willen kijken, laat het dan maar weten, dan voeg ik je toe

Mag ik meekijken?! Ik ga binnenkort ook voor een tweede consult!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hai,

 

Ik ben weer terug op het forum.

Ik heb in 2018 445cc anatomisch van mentor door Laura Zaal laten zetten. Vanaf het begin veel last gehad van mijn linkerborst. in 2019 ben ik ook terug geweest omdat ik dacht dat het implantaat gedraaid zat.

Laura zei dat het nog steeds vocht was.

Vorige maand ban ik op intake geweest bij Wouter van der Pot omdat ik niet tevreden ben met mijn huidige borsten en meer cleavage wil. Hij zei gelijk dat mijn linkerborst gedraaid was.

Vorige week op vakantie is mijn borst helemaal gedraaid, ben bij Laura geweest en het enige wat zij zei, is dat ze het niet storend vond en dat het geen kwaad kon.... Ik kon niet zoveel met deze opmerking, want uiteindelijk heeft de borst dus nooit goed gezeten en is het gewoon lelijk en ik ben degene die ernaar moet kijken.

Maar ze bleef erbij dat het dan opereren werd, puur uit estetisch oogpunt en dat ze me wel een korting kon geven op een nieuwe operatie.

Naar mijn idee is de pocket al vanaf het begin te groot geweest, maar ik wil toch niet meer door haar geopereerd worden, want ze gaat me sowieso niet het cleavage en de borsten geven wat die ik wil. En ik vind haar niet onaardig hoor, maar zoals mijn borst nu zit, zo zat hij in het begin ook, gedraaid dus. Ik hoop dat de borst uit zichzelf terug draait.

 

Maar wel enthousiast over Wouter, de eerste intake kwamen we uit op 700cc full rond, met een inwendige bh voor de spier (dat heb ik nu ook, voor de spier)

Maar ik twijfel nu toch of het niet beter is om toch een lift gelijk te doen ipv daar over 10 jaar weer voor onder het mes te moeten. Dus ik heb nu 16 september nog een consult met hem. Heb al een hele vragenlijst klaar haha!

 

Iemand ervaring met gedraaide implantaten? Juist wel of geen bh aan nu? Slaap nu zonder op advies van Laura, maar de implantaat is in het begin dus terug gedraaid door alleen maar met de sportbh aan te slapen.

 

En iemand ervaring met 700cc rond full? Voor de spier? En ervaring met de inwendige bh?? 

Ben heel erg benieuwd hoe het eruit ziet, al zal het natuurlijk verschillen per persoon!

 

Alvast bedankt! Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.