Ga naar inhoud

Peanut82 : 8 oktober 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Kramp:

@Peanut82meid bij mij heeft het 2 dagen even wat meer pijn gedaan en plots waren ze gewoon gedaald en helemaal zacht! Hoop dat het bij jou ook zo is het is even wennen maar het verschil is echt beter ik heb trouwens de ava nu voor de nacht. Dat was voor liggend wel voldoende zeiden ze en dan gebruik ik ze iig nog

Dat dalen kan dus snel gaan! Ik ben zo benieuwd hoe het eindresultaat eruit gaat zien. Geduld heb ik nooit, mijn slechtste eigenschap haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Peanut82:

@Yvie Ja gewoon niet nagedacht, ik heb altijd een positieve manier van benaderen en ga er altijd van uit dat ik alles kan. Maar nu houdt mijn lichaam me tegen. 

Ja alles was in orde alleen nog veel zwelling, maar ik denk dat dat nu is opgelost door meer compressie. 

 

Wat fijn dat je contact hebt met de Velthuis, ik hoop dat zij je groen licht gaan geven voor de operatie. Ik heb tot nu toe een hele positieve ervaring met de kliniek! 

Hou je me op de hoogte?

Succes! Xx

Het is groen! 19 november wordt ik geholpen door Dr. Zaal! Blij dat jij tot nu toe positief over ze bent. Ik ben al heel gelukkig dat zij mij wel willen helpen!

Jippie!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2018 om 16:37 zei sophieberry:

 

Ik heb ook helaas geen eigen paard, dus dat scheelt. Maar inderdaad dat zou wel balen zijn!

Gisteren wel geholpen met paarden binnenzetten op stal van mijn verzorgpaard. Dat was geen probleem. Heb gewoon tegen het baasje gezegd dat ik 6 weken haar paard niet kan verzorgen, begreep ze helemaal!

 

Vanmorgen weer op controle geweest en het ziet er super mooi uit! De knoopjes van de hechtingen zijn eruit en de wonden zijn bijna helemaal dicht. Mag over een paar dagen al gaan smeren en de littekens masseren, niet de borsten zelf.

 

Ik merk dat alles lichamelijk super gaat maar ik toch mentaal nog wat moet verwerken ofzo? Vooral van blijdschap kan ik af en toe toch een potje janken, niks voor mij haha

@sophieberry Hey hoe is het nu met je?

Ik heb net mijn tweede controle gehad en de pleisters en knoopjes zijn verwijderd. Ik was supermoe, dus ik ben de helft alweer vergeten. Maar na hoeveel tijd mocht jij beginnen met masseren? Zonder de creme, alleen het masseren zelf.  Ik heb ook al gebeld hoor, maar ik dacht misschien zit het bij jou nog vers in je geheugen en ik ben sowieso benieuwd hoe het met je is!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Peanut82:

@sophieberry Hey hoe is het nu met je?

Ik heb net mijn tweede controle gehad en de pleisters en knoopjes zijn verwijderd. Ik was supermoe, dus ik ben de helft alweer vergeten. Maar na hoeveel tijd mocht jij beginnen met masseren? Zonder de creme, alleen het masseren zelf.  Ik heb ook al gebeld hoor, maar ik dacht misschien zit het bij jou nog vers in je geheugen en ik ben sowieso benieuwd hoe het met je is!

Xx

Hee!

het gaat er goed! Af en toe nog wat twijfels over litteken en raar gevoel in mijn borsten. Is meer onwennig/ stuwing/ aanspanning van de spier denk ik.

ik ben pas na 6 weken gaan smeren en litteken masseren omdat ik twijfels had over mijn littekens, wilde ik er niet teveel aanzitten.

Heb toen mijn littekens laten checken door mijn collega (dierenarts) en zij zei ziet er super uit ga maar lekker smeren! Dat was precies na 6 weken.

lief dat je aan me vraagt hoe het is! Het gaat goed, alleen af en toe nog wat mentale mood swings Haha!

 

Hoe is het met jou? Ben je tevreden? Heb je foto’s die ik mag zien?

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sophieberry Fijn om te horen dat het goed gaat! Heb je al paardgereden? Ben jij helemaal tevreden? Heb je het gevoel dat ze al helemaal gezakt zijn?   Ja smeren mag ik ook nog niet, maar weet even niet meer wat ze me allemaal heeft verteld over de massage, ik bel morgen de kliniek er wel over. Fijn dat je collega het even kon checken! Toch fijn om even die bevestiging te krijgen. Die mentale moodswings herken ik wel hoor! 

Ik ben vandaag voor de 2 weken controle geweest en de pleisters en knoopjes zijn verwijderd. Het zag er goed uit, ik heb alleen veel last van oedeem? Bloeduitstortingen en vovhtophoping waardoor het zakken langer duurt. En ik ben echt onwijs moe, de hele tijd! Als ik even heb gelopen, dan ben ik daar de rest van de dag moe van. Haha super vervelend want ik ben van nature echt een bezig bijtje. 

Ik heb mijn foto’s eraf gehaald, omdat ik toch best wel behoorlijk herkenbaar ben met die tattoos. Maar ik ga deze week even proberen om alleen de boobs erop te zetten en foto’s van de littekens. 

Al met al is het best wel een heel avontuur tot nu toe, zowel geestelijk als lichamelijk! Terwijl de operatie zelf appeltje eitje was ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peanut82 bedankt voor t toevoegen! :rolleyes:

Ooohhh, heb net natuurlijk meteen gekeken en het is nu nog te kort geleden na je operatie, maar je borsten zullen er over een tijdje super prachtig uitzien :123:; dat zie je nu al; waarschijnlijk a la huidige borsten van @DoubleD; die zijn net als die van jou ook voor de spier...

Vind dit er heeeeel mooi en natuurlijk uitzien...

Ben errug benieuwd op welke maat jij uit gaat komen...

Maarrrrrrrr..... :125: ....... nu begin ik weer te twijfelen of ik ook niet voor opvullen moet gaan ipv lift en kleine implantaten  :5: :45:; door de mooie boobs van DoubleD en ook door jouw verhaal in mijn topic..

Vind 80D toch ook een hele mooie maat, ipv 80C....( heb nu 80B met vel van 80c)

Kan niet wachten op de foto's van hoe jouw borsten er over een maandje uit zullen zien, @Peanut82!!!!!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Robijntje02:

@Peanut82 bedankt voor t toevoegen! :rolleyes:

Ooohhh, heb net natuurlijk meteen gekeken en het is nu nog te kort geleden na je operatie, maar je borsten zullen er over een tijdje super prachtig uitzien :123:; dat zie je nu al; waarschijnlijk a la huidige borsten van @DoubleD; die zijn net als die van jou ook voor de spier...

Vind dit er heeeeel mooi en natuurlijk uitzien...

Ben errug benieuwd op welke maat jij uit gaat komen...

Maarrrrrrrr..... :125: ....... nu begin ik weer te twijfelen of ik ook niet voor opvullen moet gaan ipv lift en kleine implantaten  :5: :45:; door de mooie boobs van DoubleD en ook door jouw verhaal in mijn topic..

Vind 80D toch ook een hele mooie maat, ipv 80C....( heb nu 80B met vel van 80c)

Kan niet wachten op de foto's van hoe jouw borsten er over een maandje uit zullen zien, @Peanut82!!!!!

 

 

 

Dank je wel voor t lieve complimentje die steek ik in Mn zak! 

We zetten elkaar wel aan t denken hè! Maar goed beter nu dan erna... zo maken we een weloverwogen keuze die past bij ons lichaam en verwachtingen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooo :33: voel me vereerd hihi

leuk om te lezen!

 

nou dat is positief dat je precies weet nu wat je wel n niet wilt! Hier ligt jouw voorkeur en dan afhankelijk v je afmetingen kunnen jullie gerichter zoeken naar de juiste prothese voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Lief dankjewel! Ik ben ook zo benieuwd hoe ze er over een maandje uitzien! Wat jij zei is wel waar natuurijk, het is zo slecht te voorspellen hoe ze er uiteindelijk uit gaan zien. Dat vond ik ook moeilijk! Maar het ziet er positief uit gelukkig hahaha!

Ik ben door Laura geopereerd in Amsterdam, maar ze opereerd inderdaad ook in hilversum

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 ik had bij een pc het advies gekregen voor ronde protheses achter de spier met lift en bij Laura anatomisch voor de spier zonder lift. Door argumentatie was ik eigenlijk bij het eerste consult al om. Als ze bij mij achter de spier waren geplaatst dan zouden ze nog lager komen, mijn inzet is al vrij laag, plus de littekens van de lift en ik heb nog genoeg eigen weefsel. Ze zei dat je misschien uiteindelijk dan mijn eigen weefsel apart zou kunnen zien van het implantaat

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de sportbh die ik draag van de kliniek in een andere maat geprobeerd, omdat van deze de omvang als de zwelling weg is te groot gaat zijn, en dat was een 75f, die was te klein qua cup. Had ook een bh van passionatia in 75f geprobeerd, was ook te klein. Dus ik denk dat het een 75G wordt, maar ik ga echt proberen te wachten tot 6-8 weken Hoor van zoveel meiden dat het nog zo veranderd

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Robijntje02:

Jaaa heb nu toch wel een sterke voorkeur voor anatomisch voor de spier hoor!! Echt mooi bij iedereen die dit heeft!!:35:

Welke cupmaat had je voor je bv als ik vragen mag? 

Hou hoi, ik spiek even mee.

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Ook anatomisch ,340 cc voor de spier.

Heb je nog een voorbeeld om te bekijken. Suc6 x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat las ik al in je verslag en dat ze ook bij andere meiden (ben even de namen kwijt) had gezegd dat dual plane niet mooi zou worden!

Ik heb zelf ook een lage borstinzet...

Ik neig nu ook naar voor de spier ondanks adviezen van 3 pc"s die dual plane adviseren.

Daarom heb ik ook een consult staan bij De Meyere in Gent omdat hij bijna altijd voor de spier zet en geen voorstander is van dual plane ivm vele nadelen die hij op zn site benoemt...

Vooral bij lege of slappe borsten lijkt voor de spier mij beter..

Zou Laura Zaal ook in Eindhoven opereren? Amsterdam en Hilversum zijn te ver weg voor mij.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Peanut82:

Ik heb de sportbh die ik draag van de kliniek in een andere maat geprobeerd, omdat van deze de omvang als de zwelling weg is te groot gaat zijn, en dat was een 75f, die was te klein qua cup. Had ook een bh van passionatia in 75f geprobeerd, was ook te klein. Dus ik denk dat het een 75G wordt, maar ik ga echt proberen te wachten tot 6-8 weken Hoor van zoveel meiden dat het nog zo veranderd

 Ik heb hele grote bloemkolen bloemkolen bloemkolen! 

Haha nee hoor het zijn geen bloemkolen, ze zijn prachtig vol en pront echt!

Maar die cupmaten Omg dat bedenk je niet van te voren gewoon. Super fijn! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.