Ga naar inhoud

Peanut82 : 8 oktober 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Peanut82:

@sophieberry dat zal dan trouwens sowieso lastig zijn met je paard, want je kan natuurlijk ook niet longeren ofzo :mellow:

 

Ik heb ook helaas geen eigen paard, dus dat scheelt. Maar inderdaad dat zou wel balen zijn!

Gisteren wel geholpen met paarden binnenzetten op stal van mijn verzorgpaard. Dat was geen probleem. Heb gewoon tegen het baasje gezegd dat ik 6 weken haar paard niet kan verzorgen, begreep ze helemaal!

 

Vanmorgen weer op controle geweest en het ziet er super mooi uit! De knoopjes van de hechtingen zijn eruit en de wonden zijn bijna helemaal dicht. Mag over een paar dagen al gaan smeren en de littekens masseren, niet de borsten zelf.

 

Ik merk dat alles lichamelijk super gaat maar ik toch mentaal nog wat moet verwerken ofzo? Vooral van blijdschap kan ik af en toe toch een potje janken, niks voor mij haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei sophieberry:

 

Ik heb ook helaas geen eigen paard, dus dat scheelt. Maar inderdaad dat zou wel balen zijn!

Gisteren wel geholpen met paarden binnenzetten op stal van mijn verzorgpaard. Dat was geen probleem. Heb gewoon tegen het baasje gezegd dat ik 6 weken haar paard niet kan verzorgen, begreep ze helemaal!

 

Vanmorgen weer op controle geweest en het ziet er super mooi uit! De knoopjes van de hechtingen zijn eruit en de wonden zijn bijna helemaal dicht. Mag over een paar dagen al gaan smeren en de littekens masseren, niet de borsten zelf.

 

Ik merk dat alles lichamelijk super gaat maar ik toch mentaal nog wat moet verwerken ofzo? Vooral van blijdschap kan ik af en toe toch een potje janken, niks voor mij haha

 

Ah gelukkig dat scheelt wel, ik denk als het je eigen paard is, dat je dan toch al snel geneigd bent om teveel te doen. 

Wat goed dat je controle goed was, toch denk ik fijn om een bevestiging tussendoor te krijgen. 

Haha ja ik denk dat ik ook super emo ervan wordt! Fijn toch dat je zo blij bent met je borsten. Het is toch best wel een behoorlijke stap en toch ook maar afwachten hoe het uitpakt. Ik vind het namelijk heel moeilijk om me voor te stellen hoe het uiteindelijke resultaat wordt. 

Goed om te horen dat jij er in iedergeval gelijk al blij mee bent!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei sophieberry:

 

Ik heb ook helaas geen eigen paard, dus dat scheelt. Maar inderdaad dat zou wel balen zijn!

Gisteren wel geholpen met paarden binnenzetten op stal van mijn verzorgpaard. Dat was geen probleem. Heb gewoon tegen het baasje gezegd dat ik 6 weken haar paard niet kan verzorgen, begreep ze helemaal!

 

Vanmorgen weer op controle geweest en het ziet er super mooi uit! De knoopjes van de hechtingen zijn eruit en de wonden zijn bijna helemaal dicht. Mag over een paar dagen al gaan smeren en de littekens masseren, niet de borsten zelf.

 

Ik merk dat alles lichamelijk super gaat maar ik toch mentaal nog wat moet verwerken ofzo? Vooral van blijdschap kan ik af en toe toch een potje janken, niks voor mij haha

Fijn dat het zo goed gaat! 

En dat mentale, ja heel begrijpelijk.

Ik zat al te janken na het consult in de auto ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Odys Ik tag je even in mijn eigen post. Ik heb gekozen voor de 445, omdat de 3d met 395 net wat klein oogde. 395 is het minimale wat de arts moet zetten en 445 is de max wat ze wil zetten. Ik heb gewoon boterhamzakje met ongekookte rijst afgemeten tot 445cc en in een sportbh gedaan die iets te groot is

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Peanut82:

@Kelly_E Heyy ik tag je even in mijn eigen post. Nee volgens mij zet zij meestal dual plane, maar ik heb nog genoeg eigen weefsel en dual plane zou bij mij niet mooi zijn 

@Peanut82 bedankt voor het taggen ;) 

Heeft ze ook uitgelegd waarom dual plane bij jou niet mooi zou zijn? 

Twijfel immers zelf enorm tussen dual plane of voor de spier omdat ik heel erg mager ben aan de bovenkant van mijn borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly_E Ik heb zelf een slappe 75d/dd. Als je het achter de spier zou doen, dan sluit je eigen massa misschien niet zo goed aan. Ik ben vooral leeg aan de bovenkant, krijg dan ook een anatomisch tall height geplaatst. En als ik dual plane zou doen, dan zou dat beter zijn met een borstlift. Dat wil ik niet. Ik vind het eigenlijk sowieso een fijner idee voor de spier. Het herstel is sneller, je krijgt een wat natuurlijkere 'hang' en ik sport best veel, dan is het voor de spier beter. Ik denk eigenlijk dat jouw PC hierin leading zou moeten zijn, denk toch dat hij/zij er het beste advies over kan geven en dat je samen tot een besluit komt. 

Ik had bij mijn PC gelijk een goed gevoel en vertrouw ook volledig op haar oordeel dat voor de spier het mooiste is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
3 minuten geleden zei Peanut82:

Ik heb ook de before foto geupload en had er net zoveel moeite als @Jesssi, eigenlijk gek want ik ben weer vrijgezel na 14 jaar en heb een leuke scharrel georganiseerd. En ik ben eigenlijk helemaal niet onzeker of onwijs ontevreden met mijn borsten. Maar als ik ze nu zie vind ik ze wel weer super lelijk

Erg he.. gelukkig straks verleden tijd.

Heb je ze in je album gezet? Of durf je niet?

Koste mij ook veel moeite.

Have fun met je scharrel :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi Ja ik heb 1 foto in mijn album gezet, waar jij aan toegevoegd bent. Maar het is zo gek, ik vind ze lelijker op de foto als mijn spiegelbeeld laat maar zeggen. Hahaha door mijn scharrel voel ik me weer speciaal, na een hele lange tijd We gaan maandag ritueel afscheid nemen van mijn oude borstjes. De maandag erna heb ik ook nieuwe :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Peanut82:

@Jesssi Ja ik heb 1 foto in mijn album gezet, waar jij aan toegevoegd bent. Maar het is zo gek, ik vind ze lelijker op de foto als mijn spiegelbeeld laat maar zeggen. Hahaha door mijn scharrel voel ik me weer speciaal, na een hele lange tijd We gaan maandag ritueel afscheid nemen van mijn oude borstjes. De maandag erna heb ik ook nieuwe :43:

Heb ik ook, komt denk ik omdat we dan meer van bovenaf kijken? 

Any way, straks geen lege borsten meer. Gewoon mooie pronte opgeflufte titties. 

En inderdaad afscheid nemen van de titties, Bh s en verhullende shirts.

Veeeel ruimte voor een nieuwe garderobe met mooie lingerie!! 

 

Geen weg meer terug dat gevoel ken ik Haha.

Maar komt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heyyyy meiden,

 

Gisteren was het eindelijk zover! 

Ik moest me om 12.45 melden bij de Velthuis kliniek in Amsterdam en zou dan om 13.45 geopereerd worden. 

Mijn beste vriendin is met me meegegaan. We waren een uur te vroeg, maar hahha er was een mega grote ikea aan de overkant. Dus we hebben nog rustig een rondje Ikea gedaan. 

Toen was het zover, echt een superfijn team! Van de zusters tot aan de anesthesist, heel erg gezellig en ontspannen allemaal! Ik ging de OK lachend in en kwam er lachend uit. Ik had mijn eigen eten meegenomen omdat ik veganistisch eet, dat stond klaar bij mijn bed en een lekker bakkie thee. Ik ben helemaal niet misselijk geweest, dus mocht ik vrij rap weg. 

Vannacht maar een uurtje wakker geweest en vandaag gaat het eigenlijk ook allemaal wel. 

Vanochtend gelijk naar de boobs gekeken en hahaha gelukkig had ik me er geestelijk op voorbereid, maar ze zijn echt nog spuuglelijk :3: 

Ik heb een fotocollage toegevoegd aan mijn album, en zal de komende dagen iedere dag/paar dagen wat toevoegen, neem aan dat ze per dag mooier worden :43:

Ik vond het douchen net wel spannend, maar ik voel me wel gelijk weer wat frisser, na gisteren zonder deo enzo! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Peanut82:

Heyyyy meiden,

 

Gisteren was het eindelijk zover! 

Ik moest me om 12.45 melden bij de Velthuis kliniek in Amsterdam en zou dan om 13.45 geopereerd worden. 

Mijn beste vriendin is met me meegegaan. We waren een uur te vroeg, maar hahha er was een mega grote ikea aan de overkant. Dus we hebben nog rustig een rondje Ikea gedaan. 

Toen was het zover, echt een superfijn team! Van de zusters tot aan de anesthesist, heel erg gezellig en ontspannen allemaal! Ik ging de OK lachend in en kwam er lachend uit. Ik had mijn eigen eten meegenomen omdat ik veganistisch eet, dat stond klaar bij mijn bed en een lekker bakkie thee. Ik ben helemaal niet misselijk geweest, dus mocht ik vrij rap weg. 

Vannacht maar een uurtje wakker geweest en vandaag gaat het eigenlijk ook allemaal wel. 

Vanochtend gelijk naar de boobs gekeken en hahaha gelukkig had ik me er geestelijk op voorbereid, maar ze zijn echt nog spuuglelijk :3: 

Ik heb een fotocollage toegevoegd aan mijn album, en zal de komende dagen iedere dag/paar dagen wat toevoegen, neem aan dat ze per dag mooier worden :43:

Ik vond het douchen net wel spannend, maar ik voel me wel gelijk weer wat frisser, na gisteren zonder deo enzo! 

@Peanut82 Waauuw gefeliciteerd meis dat je het hebt gedaan! Wat voor Protheses, cc's en methode heb je gekozen? Ik kan je foto's alleen niet vinden... De komende weken hopen op een goed herstel, zijn ze nog heel erg opgezet? Het is sowieso voor jezelf fijn om bij te houden per dag of week wat het resultaat is hihi zo kan je proces zien.

 

Nogmaals gefeliciteerd en genieten ervan :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Peanut82:

Heyyyy meiden,

 

Gisteren was het eindelijk zover! 

Ik moest me om 12.45 melden bij de Velthuis kliniek in Amsterdam en zou dan om 13.45 geopereerd worden. 

Mijn beste vriendin is met me meegegaan. We waren een uur te vroeg, maar hahha er was een mega grote ikea aan de overkant. Dus we hebben nog rustig een rondje Ikea gedaan. 

Toen was het zover, echt een superfijn team! Van de zusters tot aan de anesthesist, heel erg gezellig en ontspannen allemaal! Ik ging de OK lachend in en kwam er lachend uit. Ik had mijn eigen eten meegenomen omdat ik veganistisch eet, dat stond klaar bij mijn bed en een lekker bakkie thee. Ik ben helemaal niet misselijk geweest, dus mocht ik vrij rap weg. 

Vannacht maar een uurtje wakker geweest en vandaag gaat het eigenlijk ook allemaal wel. 

Vanochtend gelijk naar de boobs gekeken en hahaha gelukkig had ik me er geestelijk op voorbereid, maar ze zijn echt nog spuuglelijk :3: 

Ik heb een fotocollage toegevoegd aan mijn album, en zal de komende dagen iedere dag/paar dagen wat toevoegen, neem aan dat ze per dag mooier worden :43:

Ik vond het douchen net wel spannend, maar ik voel me wel gelijk weer wat frisser, na gisteren zonder deo enzo! 

Wat goed om te horen dat alles goed gegaan is! Mag ik in je album kijken? Ben benieuwd naar het resultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.