Ga naar inhoud

Peanut82 : 8 oktober 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Heyyy

 

Ik ben Sandra 36 jaar en ik ben hier op het forum gekomen om me een beetje te oriënteren voor een borstvergroting.

Ik ben 30 kilo afgevallen, so my boobs have left the building ;) Maar ik vond ze toen ze groter waren eigenlijk ook al niet mooi. Dus ik heb eindelijk de stap genomen om er wat aan te laten doen.

 

Ik ben bij dokter Koopman van de Bergmann kliniek geweest voor consult, dit was voor mij geen goede ervaring. De dokter kwam op mij heel erg ongeïnteresseerd over en gehaast, dit misschien omdat ik de laatste afspraak van de dag was, maar toch... Hij gaf me ook niet echt goed advies over welke maat e.d. hij zei alleen dat hij alleen ronde implantaten wou plaatsen, dual plane en dat ik een lift nodig had. Hier schrok ik wel een beetje van, ik dacht nl zelf niet echt een lift nodig te hebben, mis echt wel volume in mijn borsten maar de tepels wijzen niet naar beneden.

 

Na deze afspraak heb ik me er wat meer verdiept en ben uitgekomen bij dokter Laura Zaal en daar ben ik afgelopen vrijdag geweest voor consult. Wat een verademing, echt een heel erg prettig consult, met een totaal ander advies als dokter Koopman. Dat wil niet zeggen dat dokter Koopman een slecht advies gaf, maar wat dokter Zaal als advies gaf, paste meer bij mijn wensen.

Zij adviseerde mij om anatomische implantaten voor de spier te laten plaatsen, dit omdat ik nog genoeg eigen weefsel heb. En dit zonder een lift.

Bij dual plane komen de borsten voor mij ook te laag. Al met al een heel prettig consult, ook de consulente was superfijn. 

 

Ik ga het woensdag op mijn werk bespreken, nou vraag ik me af hoe jullie dat hebben gedaan qua werk, hebben jullie je ziekgemeld of vakantie opgenomen? Ik ga sowieso wel transparant zijn tegenover mijn werkgever, ik heb nl geen kantoorbaan, dus ik zal toch aangepast werk moeten doen als ik weer kan werken. Hebben jullie dagen gekregen van jullie werkgever?

 

En ik zie in meerdere posts allemaal verschillende termen over implantaten voorbij komen, high,medium en gel. Ik weet alleen dat ze mentor anatomisch 395cc wil plaatsen, moet ik er nog meer details van vragen? Ik heb een beetje het gevoel dat ik er te weinig van af weet, als ik hier al die technische details lees :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeaahhhh ik heb de knoop doorgehakt en en operatie datum gepland!:43:

Super spannend!

Ik ga in iedergeval voor anatomisch en voor de spier.

We zijn afgelopen 13 juli op 395cc uitgekomen, maar ik lees zoveel verhalen dat mensen spijt hebben dat ze niet 1 maatje groter zijn gegaan, dus ik ga voor 8 oktober nog een pas sessie doen.

Ik kreeg net een pakketje binnen van Zalando, met wat topjes en toen dacht ik opeens... Ohhhh daar passen straks mijn nieuwe tetten niet meer in :D

Zijn er hier meer meiden die anatomisch en voor de spier hebben laten zetten? Ik zou graag jullie ervaringen willen horen en als je het wilt delen, zou ik ook héél erg graag het resultaat willen zien. En ervaringen met dr Zaal vind ik ook leuk om te horen.

 

Ik weet dat het zo oktober is, maar het voelt nu al als heel erg lang wachten ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook anatomische prothesen voor de spier (450 cc) en ook geplaatst door Dr Laura Zaal. Ik wist vantevoren wat ik wilde, dus alle afspraken gingen efficient en soepel. Operatie is ook prima verlopen, ik vond het een fijn idee dat ze zoveel borstvergrotingen doet en er dus veel ervaring mee heeft. Je kunt mijn foto's bekijken in mijn album. Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2018 om 14:42 zei civet:

Ik heb ook anatomische prothesen voor de spier (450 cc) en ook geplaatst door Dr Laura Zaal. Ik wist vantevoren wat ik wilde, dus alle afspraken gingen efficient en soepel. Operatie is ook prima verlopen, ik vond het een fijn idee dat ze zoveel borstvergrotingen doet en er dus veel ervaring mee heeft. Je kunt mijn foto's bekijken in mijn album. Succes alvast!

Hey Civet,

 

Bedankt voor het delen van je album, wat zijn ze mooi!

Mag ik vragen hoe zwaar jij bent en hoe lang? Ben jij tevreden met de grootte? Hoe ging jouw herstel?

Sorry voor alle vragen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vragen staat vrij hoor! Ik ben 1.70 en was ook door afvallen (van 72 naar 62 kilo, nu weer 65/66 kilo) mijn borsten kijtgeraakt. Ik had eigenlijk niet eens door dat ze zo laag hingen totdat Dr Moojen-Zaal over een borstlift begon en vertelde dat dual-plane plaatsing bij mij ook niet mogelijk was door de lage positie. Ze heeft de Mentor 332 Cohesive III Tall Height Moderate Plus Profile 445cc prothesen geplaatst, de Tall Height om de lege bovenkant vd borst goed op te vullen. Ik had meestal nog cup D/E voor de vergroting (door 'brede' borsten een grotere cup nodig), nu draag ik 75F. Het voordeel van voor de spier is wel dat herstel minder pijnlijk is en sneller verloopt. Ik heb wel pijn gehad in het begin, maar dat viel enorm mee en ik kon al snel stoppen met de pijnstillers. Het lastigste vond ik dat je er steeds aan moet denken rustig aan te doen, je armen niet hoog op te tillen etc. Het enige vervelende vind ik dat het gevoel in mijn tepels toch wel verminderd is na de vergroting. Dat kan nog goed komen tot een jaar na de operatie, maar daarover had ik vantevoren niet veel gehoord/gelezen. Ik ben heel tevreden met de grootte (wilde "lekker groot" maar niet te groot) en zou het zo weer doen. Als je nog meer vragen hebt hoor/lees ik het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Jaaah ik ben eruit, ik ben voor een tweede pas sessie geweest en ga toch voor een grotere maat. 

Het wordt de mentor 332, 445 CC

Ik heb vandaag de hele ochtend met zakjes rijst in een sportbh gelopen, zelfs bikini’s en badpak geprobeerd en ik was er zo aan gewend :D

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Peanut82:

Jaaah ik ben eruit, ik ben voor een tweede pas sessie geweest en ga toch voor een grotere maat. 

Het wordt de mentor 332, 445 CC

Ik heb vandaag de hele ochtend met zakjes rijst in een sportbh gelopen, zelfs bikini’s en badpak geprobeerd en ik was er zo aan gewend :D

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Het klinkt als veel maar het staat

prachtig! Ben benieuwd! Aftellen is begonnen voor ons:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Jesssi:

Het klinkt als veel maar het staat

prachtig! Ben benieuwd! Aftellen is begonnen voor ons:-)

Ja klinkt zeker als veel, was ook erg aan het twijfelen omdat ik ook weer niet wil dat het onnatuurlijk of te zwaar wordt. Maar ik ga de komende dagen thuis met die rijstzakjes rondlopen. Was er na vanochtend al aan gewend. Haha misschien moet ik die anders maar fulltime gaan dragen, scheelt wat in de kosten :4:

En de arts zei ook direct, bij twijfel de grootste kiezen. Het scheelt ook maar 50cc. 

Ik zag net dat jij over 2 weken nog eens gaat passen. Ik ben heel erg benieuwd welke keuze je gaat maken! En de tijd vliegt inderdaad, ik ga sowieso aan je denken 2 oktober!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Peanut82:

Ja klinkt zeker als veel, was ook erg aan het twijfelen omdat ik ook weer niet wil dat het onnatuurlijk of te zwaar wordt. Maar ik ga de komende dagen thuis met die rijstzakjes rondlopen. Was er na vanochtend al aan gewend. Haha misschien moet ik die anders maar fulltime gaan dragen, scheelt wat in de kosten :4:

En de arts zei ook direct, bij twijfel de grootste kiezen. Het scheelt ook maar 50cc. 

Ik zag net dat jij over 2 weken nog eens gaat passen. Ik ben heel erg benieuwd welke keuze je gaat maken! En de tijd vliegt inderdaad, ik ga sowieso aan je denken 2 oktober!

Ja die rijstzakjes, is dat gekookt of ongekookt? Ga ik ook eens doen Haha.

Je hoort wat het wordt. En lief dat je aan mij denkt. 

Ik zal ook aan jou denken. Hou me op de hoogte! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2018 om 13:57 zei Peanut82:

Yeaahhhh ik heb de knoop doorgehakt en en operatie datum gepland!:43:

Super spannend!

Ik ga in iedergeval voor anatomisch en voor de spier.

We zijn afgelopen 13 juli op 395cc uitgekomen, maar ik lees zoveel verhalen dat mensen spijt hebben dat ze niet 1 maatje groter zijn gegaan, dus ik ga voor 8 oktober nog een pas sessie doen.

Ik kreeg net een pakketje binnen van Zalando, met wat topjes en toen dacht ik opeens... Ohhhh daar passen straks mijn nieuwe tetten niet meer in :D

Zijn er hier meer meiden die anatomisch en voor de spier hebben laten zetten? Ik zou graag jullie ervaringen willen horen en als je het wilt delen, zou ik ook héél erg graag het resultaat willen zien. En ervaringen met dr Zaal vind ik ook leuk om te horen.

 

Ik weet dat het zo oktober is, maar het voelt nu al als heel erg lang wachten ^_^

Spannend! Ik ga dinsdag naar Laura Zaal op consult. Ben heel benieuwd! Ben vorige week bij Boerhaave geweest en dat was positief. Dus ben benieuwd hoe ik Dr. Zaal ga vinden en met wat voor advies zij komt. Ik verwacht dat het bij mij wel dual plane gaat worden. 

 

Die  zakjes rijst moet ik ook ff een x van proberen,  "probleem" is dat ik alleen maar voorgevormde bh's heb haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Yvie:

Spannend! Ik ga dinsdag naar Laura Zaal op consult. Ben heel benieuwd! Ben vorige week bij Boerhaave geweest en dat was positief. Dus ben benieuwd hoe ik Dr. Zaal ga vinden en met wat voor advies zij komt. Ik verwacht dat het bij mij wel dual plane gaat worden. 

 

Die  zakjes rijst moet ik ook ff een x van proberen,  "probleem" is dat ik alleen maar voorgevormde bh's heb haha!

Ben erg benieuwd hoe jij Laura ervaart en of jij ook zulke verschillende adviezen krijgt.

Ging je ook nog naar van der Weij?

Oh ja ik heb iok alleen “dikke” bh’s Haha niet eens aan gedacht :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Jesssi:

Ben erg benieuwd hoe jij Laura ervaart en of jij ook zulke verschillende adviezen krijgt.

Ging je ook nog naar van der Weij?

Oh ja ik heb iok alleen “dikke” bh’s Haha niet eens aan gedacht :-)

Nee ik was bij Dr Bakker geweest in het Boerhaave.  Eerst dinsdag afwachten bij Velthuis en dan kijken waar ik een beter  gevoel bij heb. Sowieso donderdag eerst langs de huisarts...

 

Haha dan misschien rijst in een zakje onder hele strakke shirtjes ofzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Yvie:

Nee ik was bij Dr Bakker geweest in het Boerhaave.  Eerst dinsdag afwachten bij Velthuis en dan kijken waar ik een beter  gevoel bij heb. Sowieso donderdag eerst langs de huisarts...

 

Haha dan misschien rijst in een zakje onder hele strakke shirtjes ofzo!

Ja ben benieuwd. Laat je het weten?

suc6.

Ja zoiets proberen idd Haha 


 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Jesssi:

Ja die rijstzakjes, is dat gekookt of ongekookt? Ga ik ook eens doen Haha.

Je hoort wat het wordt. En lief dat je aan mij denkt. 

Ik zal ook aan jou denken. Hou me op de hoogte! Liefs 

Haha ongekookt! Maar de twijfel is alweer toegeslagen hoor :D Ben toch bang dat het net wat onnatuurlijk wat met die 50 Cc extra. Bij mijn 3D animatie zag het er heel mooi en natuurlijk uit met 395

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Yvie:

Spannend! Ik ga dinsdag naar Laura Zaal op consult. Ben heel benieuwd! Ben vorige week bij Boerhaave geweest en dat was positief. Dus ben benieuwd hoe ik Dr. Zaal ga vinden en met wat voor advies zij komt. Ik verwacht dat het bij mij wel dual plane gaat worden. 

 

Die  zakjes rijst moet ik ook ff een x van proberen,  "probleem" is dat ik alleen maar voorgevormde bh's heb haha!

Leuk! Ik ben benieuwd hoe je consult gaat. De meningen zijn verdeeld over haar. Maar bij mij voelde het gelijk goed. Succes dinsdag en laat even weten hoe het gegaan is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Peanut82:

Haha ongekookt! Maar de twijfel is alweer toegeslagen hoor :D Ben toch bang dat het net wat onnatuurlijk wat met die 50 Cc extra. Bij mijn 3D animatie zag het er heel mooi en natuurlijk uit met 395

Hetzelfde dilemma hier.. ben benieuwd of ik er uit kom met mijn passessie volgende week.

En ik hoop jij ook! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-9-2018 om 22:22 zei Jesssi:

Ben erg benieuwd hoe jij Laura ervaart en of jij ook zulke verschillende adviezen krijgt.

Ging je ook nog naar van der Weij?

Oh ja ik heb iok alleen “dikke” bh’s Haha niet eens aan gedacht :-)

Nee ik was bij Dr Bakker geweest in het Boerhaave.  Eerst dinsdag afwachten bij Velthuis en dan kijken waar ik een beter  gevoel bij heb. Sowieso donderdag eerst langs de huisarts...

 

Haha dan misschien rijst in een zakje onder hele strakke shirtjes ofzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Berichtje hier boven was een foutje..

Zojuist bij Laura Zaal geweest, vond het een hele aardige rustige vrouw die heel eerlijk advies geeft. 

Zij kwam uit op 245 of 295 (Boerhaave 255(kan dat?)of 295) dus gelukkig zelfde advies. Maar man wat moeilijk om te kiezen. Zowel welke maat als welke kliniek haha!

 

Ga dus alles maar even op een rijtje zetten.. Het was wel een drama om er te komen maar dat zal aan mij rijkunsten gelegen hebben haha!

 

Peanut ben jij er inmiddels helemaal uit? 

En Jessi jij gaat dit weekend weer passen toch? Ik heb nu ook dat mooie roze shirtje aangehad hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Yvie:

Berichtje hier boven was een foutje..

Zojuist bij Laura Zaal geweest, vond het een hele aardige rustige vrouw die heel eerlijk advies geeft. 

Zij kwam uit op 245 of 295 (Boerhaave 255(kan dat?)of 295) dus gelukkig zelfde advies. Maar man wat moeilijk om te kiezen. Zowel welke maat als welke kliniek haha!

 

Ga dus alles maar even op een rijtje zetten.. Het was wel een drama om er te komen maar dat zal aan mij rijkunsten gelegen hebben haha!

 

Peanut ben jij er inmiddels helemaal uit? 

En Jessi jij gaat dit weekend weer passen toch? Ik heb nu ook dat mooie roze shirtje aangehad hihi!

Ok fijn, ook beide op dezelfde wijze?

Spannend.

jaja nu nog meer om over te twijfelen. 

Had je voorkeur qua gevoel?

Ja klopt ik ga zondag nog een keer terug om nog eens te passen;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Yvie:

Berichtje hier boven was een foutje..

Zojuist bij Laura Zaal geweest, vond het een hele aardige rustige vrouw die heel eerlijk advies geeft. 

Zij kwam uit op 245 of 295 (Boerhaave 255(kan dat?)of 295) dus gelukkig zelfde advies. Maar man wat moeilijk om te kiezen. Zowel welke maat als welke kliniek haha!

 

Ga dus alles maar even op een rijtje zetten.. Het was wel een drama om er te komen maar dat zal aan mij rijkunsten gelegen hebben haha!

 

Peanut ben jij er inmiddels helemaal uit? 

En Jessi jij gaat dit weekend weer passen toch? Ik heb nu ook dat mooie roze shirtje aangehad hihi!

 

Hoi hoi !

ik kwam toevallig je bericht tegen! Ik ben 1,5 week geleden geopereerd door Laura Zaal!

ik heb de operatie dag als super positief en gezellig ervaren! Als je vragen hebt dan beantwoord ik ze graag!

als ik naar mijn borsten kijk voelt het alsof ze er altijd al hebbe gezeten en ze zijn echt al helemaal ‘van mij’.

Laura was op de dag van de operatie ook zo lief. Ze zag mijn spanning en gaf mee een lieve knuffel, zelfs op de OK tafel kwam ze met mij kletsen om me bezig te houden. 

 

Succes met je keuze en als ik je kan helpen hoor ik het graag!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei sophieberry:

 

Hoi hoi !

ik kwam toevallig je bericht tegen! Ik ben 1,5 week geleden geopereerd door Laura Zaal!

ik heb de operatie dag als super positief en gezellig ervaren! Als je vragen hebt dan beantwoord ik ze graag!

als ik naar mijn borsten kijk voelt het alsof ze er altijd al hebbe gezeten en ze zijn echt al helemaal ‘van mij’.

Laura was op de dag van de operatie ook zo lief. Ze zag mijn spanning en gaf mee een lieve knuffel, zelfs op de OK tafel kwam ze met mij kletsen om me bezig te houden. 

 

Succes met je keuze en als ik je kan helpen hoor ik het graag!

 

xoxo

Hoi!

Lief dat je reageert! Vond haar ook heel lief en relaxed.  Ze nam echt de tijd voor me, ik was de laatste afspraak gister.

Heb jij ook een dual plane plaatsing en welke cup had je en heb je nu en heb je foto's die ik zou mogen zien?

Heb je veel pijn gehad? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.