Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei MeMarley:

WoW!! Wat een supermooie resultaat heb je al 5 dagen PO! 

 

Gaat het elke dag nou een stuk beter? Als ik dat resultaat zo zie kan ik niet wachten tot ik aan de beurt ben! 

Hihi dankjewel :)

 

stond er zelf ook versteld van. Je ziet alleen wel dat ze echt nog moeten zakken en dat de spieren moeten gaan ontspannen, want ik kan er nu een glas tussen zetten haha. Maar ik heb er het vertrouwen in dat allemaal goed komt. Het kan nu alleen maar mooier worden.

 

en het gaat echt elke dag beter! Vandaag mezelf gewassen en hele lichaam (inclusief de boobies) ingesmeerd met bodylotion. Leuke kleren aangedaan, haar gedaan, make upje op en zelf veterschoenen aangedaan. I feel improved. Heer-lijk :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei fitgirlkim:

Hihi dankjewel :)

 

stond er zelf ook versteld van. Je ziet alleen wel dat ze echt nog moeten zakken en dat de spieren moeten gaan ontspannen, want ik kan er nu een glas tussen zetten haha. Maar ik heb er het vertrouwen in dat allemaal goed komt. Het kan nu alleen maar mooier worden.

 

en het gaat echt elke dag beter! Vandaag mezelf gewassen en hele lichaam (inclusief de boobies) ingesmeerd met bodylotion. Leuke kleren aangedaan, haar gedaan, make upje op en zelf veterschoenen aangedaan. I feel improved. Heer-lijk :wub:

Jeetje, alles gaat echt zo super goed. Fijn meis. En wat je zegt het kan alleen maar mooier worden, ik heb daar ook alle vertrouwen in hoor. Welke sport BH heb jij van de Hunkemöller? Ik moet er nog 1 bij kopen voor als die andere in de was zit.

Nou geniet lekker van je zondag en natuurlijk dat je er al nu weer zo knap bij zit, had jij je dat kunnen voorstellen een week geleden?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Yvonne1977:

Jeetje, alles gaat echt zo super goed. Fijn meis. En wat je zegt het kan alleen maar mooier worden, ik heb daar ook alle vertrouwen in hoor. Welke sport BH heb jij van de Hunkemöller? Ik moet er nog 1 bij kopen voor als die andere in de was zit.

Nou geniet lekker van je zondag en natuurlijk dat je er al nu weer zo knap bij zit, had jij je dat kunnen voorstellen een week geleden?

 

Xxx

Ja superfijn, ik ga er vanuit dat het bij jou ook helemaal goed gaat komen. Het lijkt me voor jou ook wel geruststellend om mijn herstel mee te maken haha.

 

dit is de bh van de hunkemoller: 

https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-hkmx-the-pro-sport-bh-level-3-zwart-113503.html

 

echt een aanrader! Kost 30 euro en na de operatie kun je hem mooi gebruiken met sporten. Ik heb hem in een 70E gekocht, de maat waarop best boobie mij had ingeschat. Past goed. Dat ritsje voor is ook superhandig! Ik vind hem denk ik nog net iets fijner dan de carefix, omdat je bij deze geen stijve tepels ziet haha.

 

nee had ik echt niet verwacht! Vooral 1 dag po niet, mijn borsten worden zelfs al een stukje zachter. Kan ze indrukken :)

 

liefs kim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Yvonne1977:

Jeetje, alles gaat echt zo super goed. Fijn meis. En wat je zegt het kan alleen maar mooier worden, ik heb daar ook alle vertrouwen in hoor. Welke sport BH heb jij van de Hunkemöller? Ik moet er nog 1 bij kopen voor als die andere in de was zit.

Nou geniet lekker van je zondag en natuurlijk dat je er al nu weer zo knap bij zit, had jij je dat kunnen voorstellen een week geleden?

 

Xxx

Ja superfijn, ik ga er vanuit dat het bij jou ook helemaal goed gaat komen. Het lijkt me voor jou ook wel geruststellend om mijn herstel mee te maken haha.

 

dit is de bh van de hunkemoller: 

https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-hkmx-the-pro-sport-bh-level-3-zwart-113503.html

 

echt een aanrader! Kost 30 euro en na de operatie kun je hem mooi gebruiken met sporten. Ik heb hem in een 70E gekocht, de maat waarop best boobie mij had ingeschat. Past goed. Dat ritsje voor is ook superhandig! Ik vind hem denk ik nog net iets fijner dan de carefix, omdat je bij deze geen stijve tepels ziet haha.

 

nee had ik echt niet verwacht! Vooral 1 dag po niet, mijn borsten worden zelfs al een stukje zachter. Kan ze indrukken :)

 

liefs kim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MeMarley:

Ooo maar dat is echt heel fijn! Dan voel je je meteen op en top vrouwelijk!! Geniet er lekker van! 

Ik ben ook wel benieuwd welke sport bh je hebt van de Hunkemöller!

Ik voel me heerlijk vandaag. Echt weer mezelf. Was net een vriendin en die zei ook dat ik al mijn praatjes alweer terug had haha.

 

vanmorgen in de supermarkt had ik het idee dat iedereen naar mijn borsten keek. Volgens mijn vader was dat niet zo :P

 

hier is de link: https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-hkmx-the-pro-sport-bh-level-3-zwart-113503.html

 

je moet even een schatting van je bh maat aan best boobie vragen, dan kun je de goede cup bestellen. Hij is echt fijn met dat ritsje voor. Ik vind hem zelfs beter zitten dan de carefix. En die vond ik al heel prettig en lekker zacht. Deze is iets ‘mooier’ en dat verdienen de meiden ook wel haha. Deze is me trouwens aangeraden door pc Lydia bol. Jouw pc @Yvonne1977 hihi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Joanne1987:

Dat is zo fijn he als je dat weer kan! 

Voel je je meteen echt een heel stuk beter weer 

Ja ik voelde me meteen weer mezelf. Vanavond slaap ik weer op mijn eigen bed. Ik hoop dat dat goed gaat.. mezelf maar inbakeren met kussens denk ik haha. Nog tips? Een voedingskussen vind ik vreselijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ja ik voelde me meteen weer mezelf. Vanavond slaap ik weer op mijn eigen bed. Ik hoop dat dat goed gaat.. mezelf maar inbakeren met kussens denk ik haha. Nog tips? Een voedingskussen vind ik vreselijk

Aan mij heb je niks denk Ik, ik sliep toen heel eigenwijs al op mn zij 

 

Die sportbeha heb ik ook nog 2, 80D geloof ik mogen weg als iemand ze wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei fitgirlkim:

Dankjewel! Ik ben er zelf ook dolgelukkig mee. 

 

Een nralette is een soft bh zonder beugels. Zit heerlijk maar biedt niet heel veel steun. En op de foto lijkt hij te passen maar hij is wel echt te klein hihi.

 

cupmaat heb ik nog niet gemeten, maar de glazen bil van @best_boobie schatte mij op een 65F/70E. Ik draag een sportbh van de hunkemöller in 70E en die zit perfect!

 

en ik had me ook voorbereid op het ergste, want dan kan het alleen maar meevallen. Maar heel eerlijk is het mij alles meegevallen :43:

t is een glazen bOl ;):45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei fitgirlkim:

Ja superfijn, ik ga er vanuit dat het bij jou ook helemaal goed gaat komen. Het lijkt me voor jou ook wel geruststellend om mijn herstel mee te maken haha.

 

dit is de bh van de hunkemoller: 

https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-hkmx-the-pro-sport-bh-level-3-zwart-113503.html

 

echt een aanrader! Kost 30 euro en na de operatie kun je hem mooi gebruiken met sporten. Ik heb hem in een 70E gekocht, de maat waarop best boobie mij had ingeschat. Past goed. Dat ritsje voor is ook superhandig! Ik vind hem denk ik nog net iets fijner dan de carefix, omdat je bij deze geen stijve tepels ziet haha.

 

nee had ik echt niet verwacht! Vooral 1 dag po niet, mijn borsten worden zelfs al een stukje zachter. Kan ze indrukken :)

 

liefs kim

 

Thanks voor de tip, ik stuur ff een berichtje naar best boobie

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Joanne1987:

Aan mij heb je niks denk Ik, ik sliep toen heel eigenwijs al op mn zij 

 

Die sportbeha heb ik ook nog 2, 80D geloof ik mogen weg als iemand ze wil

Ik heb omvang 75 ik weet niet of een 80 dan te wijd gaat zijn, en is de cupmaat ook weer anders denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei $ANDRA:

@fitgirlkim Ik houdt me echt vast aan jouw voorspoedige herstel hoor...Des te dichterbij het komt des te meer complicaties ik onder ogen krijg dus jouw topic geeft me hoop..hahaha..

Mag ik meespieken in je album ?

Hahaha ik ging ook uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen! Ik slikte een maand voor de operatie al zink, magnesium en extra vitamine c. Ik weet niet of het iets geholpen heeft natuurlijk, maar ik heb geen kneuzingen/blauwe plekken of pijn gehad. Doe sinds gister ook overdag geen dutjes meer en sinds vandaag pijnstillervrij :43:

 

ik heb je toegevoegd meis! Wanneer mag jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei fitgirlkim:

Hee meiden vandaag precies 1 week PO :43:

 

Het gaat nog steeds supergoed met me. Heb net weer even een foto gemaakt, staat in mijn album hoor! Ben al onwijs blij met het resultaat en dat pas 1 week na de operatie.

 

liefs kim 

Ziet er echt mooi uit zeg!

 

Ik b3n vandaag 3 weken po, op de helft van die stomme bh :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei fitgirlkim:

Dankjewel, lief van je :58:

 

oh wat heerlijk dat je op de helft zit! Zit je stiekem al een beetje online te kijken naah mooie bh’s? Hihi

 Heb wel wat gekeken maar geeeeeeen idee wat ik nodig ga hebben, heb voor mn verjaardag hunkemoller binnen gekregen dus kan wel lekker shoppen

Over 2 weken ga ik winkelen met mn zusje dan ga ik even passen denk ik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Joanne1987:

 Heb wel wat gekeken maar geeeeeeen idee wat ik nodig ga hebben, heb voor mn verjaardag hunkemoller binnen gekregen dus kan wel lekker shoppen

Over 2 weken ga ik winkelen met mn zusje dan ga ik even passen denk ik 

Oh wat spannend voor je zeg. Het lijkt me geweldig om voor het eerst bh’s te gaan shoppen. Mijn eerste hunkemoller bon heb ik ook gister gekregen, zo lief haha.

 

ik ben heel benieuwd waar jij op uitkomt. Als ik met bijna de helft van jou al op een 70E kom :rolleyes:

 

maar jouwe zijn ook echt prachtig en ogen niet eens zo absurd groot ofzo. Ben je al gewend? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei fitgirlkim:

Hahaha ik ging ook uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen! Ik slikte een maand voor de operatie al zink, magnesium en extra vitamine c. Ik weet niet of het iets geholpen heeft natuurlijk, maar ik heb geen kneuzingen/blauwe plekken of pijn gehad. Doe sinds gister ook overdag geen dutjes meer en sinds vandaag pijnstillervrij :43:

 

ik heb je toegevoegd meis! Wanneer mag jij?

Hier Magnesium 2x daags en 3x daags 2 tabletjes Arnica Montana.. Heb mn rugsteun klaarliggen onder het bed,.al een stapel tijdschriften aangeschaft..Helemaal klaar voor dus. Ik ga volgende week maandag onder het mes. Wordt in Vlaardingen geopereerd door Dr van Onselen en krijg anatomische protheses van Polytech (microthane) 385cc Dual plane geplaatst. Heb na de operatie nog 2 weekjes vakantie dus een goed herstel is hier ook zeer welkom..Haha..

Wat voor pijnmedicatie had jij ? En kreeg je dit voorgeschreven of moest je dit zelf in huis halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.