Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei fitgirlkim:

Je moet naar mijn profiel gaan, dan bijlagen en dan albums. Kun je het nu vinden :D ?

Thanks! Gevonden hoor. Ziet er al super uit 1 dag PO!! 

Heb jij de operatie via faceland of echt via bauland gedaan? Misschien maandag toch even naar dr. Jansen vragen. Ik wil wel echt dual plane. Heb jij ook toch? Dr. Verdonck adviseerde dat ook omdat ik graag sport. Voor de spier is sowieso geen optie omdat je dan de rand gaat zien bij mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei MeMarley:

Thanks! Gevonden hoor. Ziet er al super uit 1 dag PO!! 

Heb jij de operatie via faceland of echt via bauland gedaan? Misschien maandag toch even naar dr. Jansen vragen. Ik wil wel echt dual plane. Heb jij ook toch? Dr. Verdonck adviseerde dat ook omdat ik graag sport. Voor de spier is sowieso geen optie omdat je dan de rand gaat zien bij mij. 

Nee jansen gaat via faceland. Scheelt je ook nog een paar honderd euro t.o.v. Bauland haha. Ik zou eerst geopereerd worden door Fresow, maar vanwege een fout nu dus door jansen. Achteraf heel blij mee want fresow had het over plaatsing achter de spier en jansen had het specifiek over dual plane. Ik wilde ook graag dual plane en zo natuurlijk mogelijk. Ik doe fysiek zwaar werk en sport graag, bij dual plane heb je net wat minder vervorming bij de borst dan volledig achter de borstspier. En daarbij vond ik jansen een leukere vent dan fresow.. maarja dat is natuurlijk helemaal persoonlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei fitgirlkim:

Hm wel fijn dat het geen pijn doet! Kan jij alweer lekker slapen?

Ja, ik slaap sinds bijna 2 weken op mn zij en sinds deze week gaat dat ook goed. Ik ben alleen elke dag vroeg wakker maar ja maandag moet ik toch weer gaan werken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Joanne1987:

Ja, ik slaap sinds bijna 2 weken op mn zij en sinds deze week gaat dat ook goed. Ik ben alleen elke dag vroeg wakker maar ja maandag moet ik toch weer gaan werken 

Heel fijn om te horen dit. Ik houd echt van slapen en val binnen enkele seconden in slaap. Kan echt van 10 tot 8 slapen, altijd op mijn zij. Nu slaap ik maar 6 uur per nacht en mis het comfortabele :(

maar dat komt dus helemaal goed

 

hoeveel cc heb jij laten plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Joanne1987:

Ik heb 650cc gekregen, maar wel voor de spier dus dat scheelt 

Ik zie er niet tegenop nav de ingreep, maar had graag nog even echt vakantie gewild :4:

Oh hm ja voor de spier schijnt ook wel anders te genezen dan dual plane. Maar ik wacht geduldig af.

 

haha vakantie wil ik straks ook wel met mijn twee nieuwe vriendinnen :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei fitgirlkim:

@Chel1977 waren ze bij jou 1 week po al een stuk mooier en meer gewend? :125:

Mm vriend zegt dat ze er veel beter en mooier uit zien dat week 1. Ik zie t verschil ook wel aan de bovenkant. Zijn niet meer zo hoog. Ik was gisteren naar de bios met mn vriend en het was best fris door de regen en wind... En ik had het koud...ondanks ik een jas aanhad en ik begon te beven.  Maar doordat ik ging geven spande ik alle spieren in mm borsten aan en ik kreeg me toch een partij steken!!!! Het deed echt pijn!! Ik moest er gewoon van huilen zoveel pijn had ik. Ik moest echt ontspannen want het trok niet weg... Denk dat het goed is dat ik die bv in de zomer heb gedaan ipv de winter... Ik zou niet naar buiten kunnen gaan.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirlkim  Hi hi,   ik had ook geen drains. Maar ik had ook echt nauwelijks zwelling trouwens, alleen tussen de borsten in het midden, maar niet in de borsten zelf. Bij mij is het dus zo dat week 1 PO het er veel kleiner uit zag dan nu week 3 PO. Bij mensen die veel zwelling in de borsten hebben zal het eerst natuurlijk wat slinken. Hopelijk heb je nu wat minder last van druk, of is dat nog steeds heel erg aanwezig?  Trouwens wat echt niet zo fijn is, is fietsen over hobbelige wegen. Ik heb dat binnen een paar dagen na de operatie alweer gedaan omdat ik te ongeduldig ben om overal lopend heen te gaan. Nou, het is niet heel want je voelt die littekens trekken, ondanks dat alles nog zo strak is dat het niet echt mee bouncet ofzo. Als je veel last hebt van druk nog zou ik dat dus even vermijden. :P

 

@Chel1977 Ahh wat naar dat je zoveel last had van die steken! Klinkt heel pijnlijk en vervelend. Ik herken me wel een beetje in je verhaal dat het koude weer/wind invloed heeft. Ik kreeg kippenvel toen het waaide en ik voelde dat ook extreem in mijn borsten, veel erger dan normaal haha! Denk dat het normaal is hoor en straks minder wordt als het herstel wat verder is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Kleintje25:

@fitgirlkim  Hi hi,   ik had ook geen drains. Maar ik had ook echt nauwelijks zwelling trouwens, alleen tussen de borsten in het midden, maar niet in de borsten zelf. Bij mij is het dus zo dat week 1 PO het er veel kleiner uit zag dan nu week 3 PO. Bij mensen die veel zwelling in de borsten hebben zal het eerst natuurlijk wat slinken. Hopelijk heb je nu wat minder last van druk, of is dat nog steeds heel erg aanwezig?  Trouwens wat echt niet zo fijn is, is fietsen over hobbelige wegen. Ik heb dat binnen een paar dagen na de operatie alweer gedaan omdat ik te ongeduldig ben om overal lopend heen te gaan. Nou, het is niet heel want je voelt die littekens trekken, ondanks dat alles nog zo strak is dat het niet echt mee bouncet ofzo. Als je veel last hebt van druk nog zou ik dat dus even vermijden. :P

 

@Chel1977 Ahh wat naar dat je zoveel last had van die steken! Klinkt heel pijnlijk en vervelend. Ik herken me wel een beetje in je verhaal dat het koude weer/wind invloed heeft. Ik kreeg kippenvel toen het waaide en ik voelde dat ook extreem in mijn borsten, veel erger dan normaal haha! Denk dat het normaal is hoor en straks minder wordt als het herstel wat verder is. 

Ja het was echt heel naar!!vooral omdat ik het niet verwacht had en al bijna 2 weken pijnloos ben. Ik heb zo af en toe wel last van steken als ik weer teveel doe... maar dat van die kou had ik niet verwacht.  Ik schrok er echt van. Mm vriend maakte zich helemaal zorgen... arme stakker... Vooral omdat ik zo huilde. Ik hoop dat het niet meer zo gaat zijn als het echt winterweer is. 

 

Jij bent 3 weken po nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chel1977  Ahh ja ik snap je helemaal. Dan schrik je toch even als er ineens zoiets gebeurt. Heb ik ook hoor, als ik bijv. ineens steken krijg nadat ik teveel heb bewogen. Of, zoals eergister, dat ik ineens een klein openingetje zag in het litteken terwijl ik al ruim een week aan het smeren was omdat ik dacht dat het dicht was. Ach, hoort er allemaal bij die spanningsmomentjes. En ahh je vriend leeft wel met je mee zo te horen dus! Dat is in ieder geval fijn. Hopelijk heb je nu minder pijn!  En ja ik ben 3 weken PO (en 1 dag). Ook geen pijn meer (eigenlijk nooit echt pijn gehad), maar wel inderdaad soms ineens wat steken. Maar lang niet zo erg als bij jou hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update po dag 5:

 

lieve meiden, het gaat zo goed sinds vandaag! Het is echt zo dat de eerste 4 dagen het zwaarst zijn. Vandaag naar de winkels geweest en een vriendinnetje op bezoek gehad. Ik doe het nu op 4 paracetamol op een dag, maar zeker niet omdat ik pijn heb. De druk wordt ook steeds minder, thank god! Wel af en toe een steek. En ik begin jeuk te krijgen.. littekens gaan genezen :43:Volgensmij zijn het mooie dunne lijntjes geworden, want de pleisters zijn nog schoon en zien er niet gek uit. De dames beginnen ook steeds meer eigen en minder zwaar te voelen.

 

net even een bralette maat 36 uit de kast getrokken en aangedaan. Gaat me nooit meer passen. Ik heb gejankt net. Wat ben ik nu al trots, ze zijn nu al 5 dagen po zo mooi :wub:. Foto staat in mijn album, maar zal hem hieronder ook even plaatsen.

 

vanavond nog even in het elektrische bed van mijn ouders slapen en morgen hopelijk weer lekker in mijn eigen bed. 

 

Op naar nog veel meer goede dagen met mijn nieuwe best friends

 

liefs kim

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n bralette besteld op aliexpress voor 2 euro puur voor een mooie foto :4:

 

Ik weet nu wel waarom het 'hangen' wat langer duurt en ze vrij vlak zijn aan de onderkant en ik heel even bang was voor bottoming out. Mn borstplooi is wat verplaatst ivm grootte prothese. Was me nog niet eens opgevallen... maar verklaard ook de incisie net op mn borst, dat was voorheen mn borstplooi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Joanne1987:

Ik heb zo'n bralette besteld op aliexpress voor 2 euro puur voor een mooie foto :4:

 

Ik weet nu wel waarom het 'hangen' wat langer duurt en ze vrij vlak zijn aan de onderkant en ik heel even bang was voor bottoming out. Mn borstplooi is wat verplaatst ivm grootte prothese. Was me nog niet eens opgevallen... maar verklaard ook de incisie net op mn borst, dat was voorheen mn borstplooi 

Hahaha alles voor de foto!!

 

oh echt?? Maar wist je dat niet? Hadden ze je dat niet verteld :o

 

hoe ben je erachter gekomen? Heb je contact gehad met de kliniek of gewoon je operatieverslag doorgelezen?

 

wel een geruststelling zeg.. hoef je je geen zorgen meer te maken. Ze gaan nog zo mooi worden strak, eerst moeten we nog meer geduld hebben helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn zusje noemde het, mn tattoo staat dichter op mn borst dus toen inderdaad achteraan gegaan en werd bevestigd 

Heb er gewoon niet zo bij stil gestaan, maar alles valt wel op zn plek.

Al was er geen reden voor zorgen of zo hoor, maar spookt vaak veel door mn hoofd. Ben echt onwijs blij met ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirlkim:

Update po dag 5:

 

lieve meiden, het gaat zo goed sinds vandaag! Het is echt zo dat de eerste 4 dagen het zwaarst zijn. Vandaag naar de winkels geweest en een vriendinnetje op bezoek gehad. Ik doe het nu op 4 paracetamol op een dag, maar zeker niet omdat ik pijn heb. De druk wordt ook steeds minder, thank god! Wel af en toe een steek. En ik begin jeuk te krijgen.. littekens gaan genezen :43:Volgensmij zijn het mooie dunne lijntjes geworden, want de pleisters zijn nog schoon en zien er niet gek uit. De dames beginnen ook steeds meer eigen en minder zwaar te voelen.

 

net even een bralette maat 36 uit de kast getrokken en aangedaan. Gaat me nooit meer passen. Ik heb gejankt net. Wat ben ik nu al trots, ze zijn nu al 5 dagen po zo mooi :wub:. Foto staat in mijn album, maar zal hem hieronder ook even plaatsen.

 

vanavond nog even in het elektrische bed van mijn ouders slapen en morgen hopelijk weer lekker in mijn eigen bed. 

 

Op naar nog veel meer goede dagen met mijn nieuwe best friends

 

liefs kim

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw @fitgirlkim, het is bijna net als die vorige foto, maar nu ben jij het. Geweldig dat het resultaat zo overeenkomt...

Nog nooit van een bralette gehoord, waarom gaat het je nooit meer passen? Deze staat je toch prachtig?

Goed om te lezen dat alles zo goed gaat, en ook zo snel. Ik hoop dat het bij mij ook zo goed zal gaan maar ik bereid me maar voor op het ergste kan het alleen maar meevallen. Weet je al wat voor cup maat je nu hebt of is dat nu nog niet op te meten?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Yvonne1977:

Wauw @fitgirlkim, het is bijna net als die vorige foto, maar nu ben jij het. Geweldig dat het resultaat zo overeenkomt...

Nog nooit van een bralette gehoord, waarom gaat het je nooit meer passen? Deze staat je toch prachtig?

Goed om te lezen dat alles zo goed gaat, en ook zo snel. Ik hoop dat het bij mij ook zo goed zal gaan maar ik bereid me maar voor op het ergste kan het alleen maar meevallen. Weet je al wat voor cup maat je nu hebt of is dat nu nog niet op te meten?

 

Xxx

Dankjewel! Ik ben er zelf ook dolgelukkig mee. 

 

Een nralette is een soft bh zonder beugels. Zit heerlijk maar biedt niet heel veel steun. En op de foto lijkt hij te passen maar hij is wel echt te klein hihi.

 

cupmaat heb ik nog niet gemeten, maar de glazen bil van @best_boobie schatte mij op een 65F/70E. Ik draag een sportbh van de hunkemöller in 70E en die zit perfect!

 

en ik had me ook voorbereid op het ergste, want dan kan het alleen maar meevallen. Maar heel eerlijk is het mij alles meegevallen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Chel1977:

Mm vriend zegt dat ze er veel beter en mooier uit zien dat week 1. Ik zie t verschil ook wel aan de bovenkant. Zijn niet meer zo hoog. Ik was gisteren naar de bios met mn vriend en het was best fris door de regen en wind... En ik had het koud...ondanks ik een jas aanhad en ik begon te beven.  Maar doordat ik ging geven spande ik alle spieren in mm borsten aan en ik kreeg me toch een partij steken!!!! Het deed echt pijn!! Ik moest er gewoon van huilen zoveel pijn had ik. Ik moest echt ontspannen want het trok niet weg... Denk dat het goed is dat ik die bv in de zomer heb gedaan ipv de winter... Ik zou niet naar buiten kunnen gaan.... 

Oh wow wat schrikken!! Wat naar voor je zeg. En het ging bij jou ook juist zo goed. Dat van spieren aanspannen herken ikwel hoor. Ik word namelijk ook standaard wakker met steken. En wat je zegt; gelukkig zijn we in de zomer geopereerd. Bij elke windvlaag voel ik iets gebeuren in mijn bh haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Kleintje25:

@fitgirlkim  Hi hi,   ik had ook geen drains. Maar ik had ook echt nauwelijks zwelling trouwens, alleen tussen de borsten in het midden, maar niet in de borsten zelf. Bij mij is het dus zo dat week 1 PO het er veel kleiner uit zag dan nu week 3 PO. Bij mensen die veel zwelling in de borsten hebben zal het eerst natuurlijk wat slinken. Hopelijk heb je nu wat minder last van druk, of is dat nog steeds heel erg aanwezig?  Trouwens wat echt niet zo fijn is, is fietsen over hobbelige wegen. Ik heb dat binnen een paar dagen na de operatie alweer gedaan omdat ik te ongeduldig ben om overal lopend heen te gaan. Nou, het is niet heel want je voelt die littekens trekken, ondanks dat alles nog zo strak is dat het niet echt mee bouncet ofzo. Als je veel last hebt van druk nog zou ik dat dus even vermijden. :P

 

@Chel1977 Ahh wat naar dat je zoveel last had van die steken! Klinkt heel pijnlijk en vervelend. Ik herken me wel een beetje in je verhaal dat het koude weer/wind invloed heeft. Ik kreeg kippenvel toen het waaide en ik voelde dat ook extreem in mijn borsten, veel erger dan normaal haha! Denk dat het normaal is hoor en straks minder wordt als het herstel wat verder is. 

De druk wordt aanzienlijk minder! Het trekkerige gevoel ook gelukkig. In de ochtend heb ik meer last dan overdag, heel gek. Blijkt dus dat beweging echt wel belangrijk is tegen het stijf worden van je spieren. 

 

Haha heel eerlijk gezegd hoop ik niet dat ze groter worden. Het is heel erg wennen hoor. Maar natuurlijker en mooier mogrn ze zeker wel worden :125:

 

en ik moet er niet aan denken om te fietsen. Gelukkig zouden mijn ouders wel overal met me heen willen gaan als ik dat zou willen. Lijkt me inderdaad echt niet lekker voor je littekens.. mijne beginnen nu te werken merk ik. Af en toe een beetje jeuk, maar is dat niet wat vroeg? Morgen 1 week po

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei fitgirlkim:

Update po dag 5:

 

lieve meiden, het gaat zo goed sinds vandaag! Het is echt zo dat de eerste 4 dagen het zwaarst zijn. Vandaag naar de winkels geweest en een vriendinnetje op bezoek gehad. Ik doe het nu op 4 paracetamol op een dag, maar zeker niet omdat ik pijn heb. De druk wordt ook steeds minder, thank god! Wel af en toe een steek. En ik begin jeuk te krijgen.. littekens gaan genezen :43:Volgensmij zijn het mooie dunne lijntjes geworden, want de pleisters zijn nog schoon en zien er niet gek uit. De dames beginnen ook steeds meer eigen en minder zwaar te voelen.

 

net even een bralette maat 36 uit de kast getrokken en aangedaan. Gaat me nooit meer passen. Ik heb gejankt net. Wat ben ik nu al trots, ze zijn nu al 5 dagen po zo mooi :wub:. Foto staat in mijn album, maar zal hem hieronder ook even plaatsen.

 

vanavond nog even in het elektrische bed van mijn ouders slapen en morgen hopelijk weer lekker in mijn eigen bed. 

 

Op naar nog veel meer goede dagen met mijn nieuwe best friends

 

liefs kim

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

WoW!! Wat een supermooie resultaat heb je al 5 dagen PO! 

 

Gaat het elke dag nou een stuk beter? Als ik dat resultaat zo zie kan ik niet wachten tot ik aan de beurt ben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.