Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

52 minuten geleden zei $ANDRA:

Hier Magnesium 2x daags en 3x daags 2 tabletjes Arnica Montana.. Heb mn rugsteun klaarliggen onder het bed,.al een stapel tijdschriften aangeschaft..Helemaal klaar voor dus. Ik ga volgende week maandag onder het mes. Wordt in Vlaardingen geopereerd door Dr van Onselen en krijg anatomische protheses van Polytech (microthane) 385cc Dual plane geplaatst. Heb na de operatie nog 2 weekjes vakantie dus een goed herstel is hier ook zeer welkom..Haha..

Wat voor pijnmedicatie had jij ? En kreeg je dit voorgeschreven of moest je dit zelf in huis halen?

Oh spannend voor je hoor. Gaat vast helemaal goed komen. De kliniek waar ik geopereerd ben heeft me een hele zak met medicatie meegegeven en een lijst met wat ik op welk uur moet innemen. Dit heb ik met behulp van mijn zus (verpleegkundige) een beetje aangepast naar mijn behoefte. Waarschijnlijk heb ik hierdoor geen pijn gehad maar op de eerste dagen nam ik 4 x 1000 gram paracetamol en 2 keer een meloxicam. Als ik dam ‘s nachts wakker was geworden en last had van mijn rug nam ik nog een tramadol. Ik geloof dat ik op dag 4 alleen nog paracetamol nam en nu dus niks meer. Ik merkte dat toen ik minder pijnstilling nam de zwelling en het windvocht gelijk minder werden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei MeMarley:

Haha oke...ik heb toch maar een eerste consult gepland bij Faceland. Blijft een beetje in mijn hoofd rondspoken en dan moet je er iets mee doen toch? Ga volgende week dinsdag op eerste consult in Eindhoven. Alleen, maar dat kan wel bij zo’n eerste consult denk ik zo! Als ik voor een tweede consult ga neem ik mijn man wel mee. Pas je ook verschillende protheses bij het eerste consult?

Ja je krijgt een aantal proteses te passen.  Bij 2e consult moet je 50 euro extra bij betalen wil jr weer passen... Dus missc handig als je je man bij 1e consult al meeneemt als je graag wilt dat hij het mogelijke resultaat moet zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al eens gepast bij een andere kliniek. Wel een idee wat ik wil qua grootte. Is het tweede consult gratis als je niet meer hoeft te passen? Sorry voor al mijn vragen hoor. Ik merk dat ik er de hele tijd aan denk en het ook steeds liever wil. Ik ben over twee weken bij vier verschillende klinieken geweest en hoop dan toch voor mezelf te kunnen bepalen waar ik het beste gevoel bij heb. 1 kliniek valt nu op voorhand al af want die vond ik helemaal niet prettig. Bij dr. Verdonk voelde ik me wel op mijn gemak en nu dan nog Faceland en bauland. Al is dit ongeveer anderhalve kliniek he...;). 

Ik ben jaloers op jullie dames! De meeste van jullie hebben het al achter de rug! 

@Chel1977 jij bent dus ook bij dr. Jansen geweest? Welke implantaten heb je? En heb je foto’s van het eindresultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei MeMarley:

Ik heb al eens gepast bij een andere kliniek. Wel een idee wat ik wil qua grootte. Is het tweede consult gratis als je niet meer hoeft te passen? Sorry voor al mijn vragen hoor. Ik merk dat ik er de hele tijd aan denk en het ook steeds liever wil. Ik ben over twee weken bij vier verschillende klinieken geweest en hoop dan toch voor mezelf te kunnen bepalen waar ik het beste gevoel bij heb. 1 kliniek valt nu op voorhand al af want die vond ik helemaal niet prettig. Bij dr. Verdonk voelde ik me wel op mijn gemak en nu dan nog Faceland en bauland. Al is dit ongeveer anderhalve kliniek he...;). 

Ik ben jaloers op jullie dames! De meeste van jullie hebben het al achter de rug! 

@Chel1977 jij bent dus ook bij dr. Jansen geweest? Welke implantaten heb je? En heb je foto’s van het eindresultaat?

Ja 2e consult bij Faceland is gratis als je niet nog een keer wilt passen.  

 

Ik heb 245 CC Motiva dual plane geplaatst . Ik ben morgen 3 weken PO en ga dan voor t eerst weer naar het werk.  Heb wel al gewerkt hoor 1e week... thuis. Achter mijn laptop. Gelukkig was het rustig en kon ik zo nu en dan liggen op de bank en een dutje doen. Heb 2 weken thuis gewerkt. En morgen dus voor t eerst naar het werk. Niemand zal er wat van zien want mijn familie viel het ook niet op. Dus ik ben blij. Hun reacties zijn ook priceless hahahahaha zo van: huh??? Had je zulke kleintjes dan hahahaha

 

Ze wisten nooit dat dat wat ze zagen alleen maar push up was... 

 

Ik ben helaas niet van de foto's plaatsten op t net. Ben daar beetje huiverig over ook al is mn gezicht niet te zien. Maar qua vorm zien ze er beetje uit als die van Kim.  Maar nu iets ronder en meer gezakt, omdat ik al wat verder ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei fitgirlkim:

Nu 1 week PO en mijn borsten jeuken!!!! Krijg wel steeds meer gevoel terug in mijn borsten. En ik ben zó blij met mijn resultaat 1 week po, foto in album :wub:

 

weet iemand iets tegen het glimmen van je borsten? Vind dat wel heel erg lelijk :39:

Wauw, @fitgirlkim wat een mooie foto al weer. Ik zie je borsten niet glimmen, maar ik zou ook niet weten wat je er tegen kan doen. Ze staan je prachtig!:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Yvonne1977:

Hey @MeMarley, misschien een idee om je eigen topic te openen met allerlei vragen. Dit is het topic van @fitgirlkim met haar verslagen, tenzij ze er geen moeite meemee heeft natuurlijk. Maar je kan dan in je eigen topic je eigen twijvels, vragen, ervaringen delen en stellen. Dat is volgens mij meer de bedoeling.

Dat is wel een goed idee. Dan blijft dit topic ook overzichtelijk. @best_boobie Kun jij misschien bovenstaande discussie verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei fitgirlkim:

Superlief, dankjewel :wub:

nog 5 weken voor jou. Begint het al meer te kriebelen?

Haha nee ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn.

Ik ben momenteel meer zenuwachtig voor de Strong Viking die ik nog moet doen.... maar dan zal t daarna snel gaan en ook de zenuwen... argghhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Yvonne1977:

Haha nee ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn.

Ik ben momenteel meer zenuwachtig voor de Strong Viking die ik nog moet doen.... maar dan zal t daarna snel gaan en ook de zenuwen... argghhh

Oh ja dat is ook spannend! Wel fijn dat je er in etappes naar toe kunt leven haha. Dan lijkt het minder lang. 17 km toch? En wanneer ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei fitgirlkim:

Oh ja dat is ook spannend! Wel fijn dat je er in etappes naar toe kunt leven haha. Dan lijkt het minder lang. 17 km toch? En wanneer ga je?

Nee 19 km, met 1 km als cadeau dus gewoon bijna een halve marathon... dat is 1 september. Dan nog 1 week logeren op de camping en dan zal ik tegen die tijd geen nagels meer op mijn vingers hebben...:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Yvonne1977:

Nee 19 km, met 1 km als cadeau dus gewoon bijna een halve marathon... dat is 1 september. Dan nog 1 week logeren op de camping en dan zal ik tegen die tijd geen nagels meer op mijn vingers hebben...:154:

Bikkel!!!!

 

Dat glimmen heb ik ook, wordt wel steeds minder

Spanning en vocht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yvonne1977:

Nee 19 km, met 1 km als cadeau dus gewoon bijna een halve marathon... dat is 1 september. Dan nog 1 week logeren op de camping en dan zal ik tegen die tijd geen nagels meer op mijn vingers hebben...:154:

Nou dat gaat nog afkicken worden voor je als je straks al die weken niet mag trainen... maar voor een prachtig doel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei fitgirlkim:

Nou dat gaat nog afkicken worden voor je als je straks al die weken niet mag trainen... maar voor een prachtig doel!

Hmmm ik sport 3x per week, en ik voel me heerlijk als ik geweest ben, maar hardlopen is totaal niet mijn ding. Ik moet nog even kijken wat ik ga doen na de bv, crossfit wil ik sowieso een half jaar mee wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Yvonne1977:

Hmmm ik sport 3x per week, en ik voel me heerlijk als ik geweest ben, maar hardlopen is totaal niet mijn ding. Ik moet nog even kijken wat ik ga doen na de bv, crossfit wil ik sowieso een half jaar mee wachten.

Dat doe je goed hoor! Hoop dat het je gaat lukken. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het mis en er nu alweer heel erg naar uitkijk dat ik straks weer mag gaan sporten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog nooit zoveel foto’s van mijn borsten gemaakt als de afgelopen week :152:

 

en zoals @Yvonne1977 al zei, mijn borsten zijn precies zoals het plaatje van pinterest haha geweldig. Wat ben ik er toch blij mee.

 

heb vannacht geprobeerd plat te slapen, maar dat kan ik nog niet hoor! Althans het ligt lekker, maar als ik dan omhoog kom vanuit mijn buikspieren steken mijn borsten. Blijf dus voorlopig nog even half zittend slapen. Werkt prima voor mij. Verder gaat alles nog steeds voorspoedig zo 8 dagen po :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mom1980:

Hey @fitgirlkim, hoe gaat het met je? Woensdag is het mijn beurt, om 8u smorgens al.

grtjs xx 

Oh spannend voor je! Heb je al de nodige voorbereidingen getroffen?

 

ik ben vandaag 11 dagen po en het gaat nog steeds hartstikke goed. Ik merk dat ik nu in de fase ben gekomen waarin mijn tepels extreem overgevoelig zijn. Dit zorgt soms voor wat ongemak, maar heel vervelend of pijnlijk is het nog steeds niet. En mijn 70E sportbh zit ineens wel heel erg strak haha ik denk dat mijn borsten nog gegroeid zijn.. de littekenpleisters beginnen nu wel wat te trekken, die mogen er maandag af. Ik ga ze er bij de huisarts af laten halen zodat hij meteen eventuele knoopjes kan verwijderen, zijn mening kan vellen en me een siliconencreme voor kan schrijven voor de littekens. Alles voor de boobies :)

 

en ik merk dat mijn ‘moedervlekborst’ (haha zo weet iedereen welke ik bedoel want rechts en links kan soms verwarrend zijn) al wat lager hagt. Deze is ook groter, terwijl deze van mijzelf kleiner is dan de linker. Ook is deze tepel gevoeliger en trekt het litteken meer. Ik denk dus dat de genezing van mijn linkerborst sneller gaat, maar het is echt amper te zien hoor!

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirlkim:

En ze beginnen meer eigen te voelen! Gister lekker gedoucht en zelf mijn haren gewassen. Ik smeer nu ook 2 keer per dag mijn borsten in met body lotion. Dan kan ik er steeds even naar kijken hihi :P

Ohh heerlijk @fitgirlkim, fijn om te lezen dat alles echt goed gaat. Die siliconen crème wist ik niet, hoe zit dat? Moet je dat via je huisarts aanvragen en schrijven ze dat altijd voor? Gaat gewoon van je eigen risico af, tja maakt het ook niet zoveel uit als je hem koopt of via je eigen risico laat gaan. Ik dacht dat je kon smeren met bio oil zodra de wond dicht is.

Ben benieuwd hoe het gaat zijn bij je huisarts morgen, ik denk dat ik dat ook ga doen als het zover is. Jeetje je cup maat is echt groot, als ik denk aan een 70E dan heb ik op 1 of andere manier echt super grote borsten voor ogen. Ik ben echt benieuwd hoor hoe ze er nu weer uit zien. Op de foto's vind ik ze er wel natuurlijk uit zien en erg goed bij je passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.