Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ohh heerlijk @fitgirlkim, fijn om te lezen dat alles echt goed gaat. Die siliconen crème wist ik niet, hoe zit dat? Moet je dat via je huisarts aanvragen en schrijven ze dat altijd voor? Gaat gewoon van je eigen risico af, tja maakt het ook niet zoveel uit als je hem koopt of via je eigen risico laat gaan. Ik dacht dat je kon smeren met bio oil zodra de wond dicht is.

Ben benieuwd hoe het gaat zijn bij je huisarts morgen, ik denk dat ik dat ook ga doen als het zover is. Jeetje je cup maat is echt groot, als ik denk aan een 70E dan heb ik op 1 of andere manier echt super grote borsten voor ogen. Ik ben echt benieuwd hoor hoe ze er nu weer uit zien. Op de foto's vind ik ze er wel natuurlijk uit zien en erg goed bij je passen. 

Ik las hier op het forum verschillende dingen; bio oil het meest, maar ook dermatix  en vitamine E creme. Ik heb zelf nooit een goede ervaring gehad met bio oil. Het deed niks voor me, het verzachtte wel maar deed niks voor de littekens. En dit zijn natuurlijk operatiewonden en ik denk dat die gewoon echt wel wat meer nodig hebben. (Misschien werkt het voor anderen wel; veroordeel mij niet aub). Dermatix is een siliconengel voor ik geloof 60 euro. Deze wordt door veel pc’s aangeraden, maar is wel heel erg duur. De apotheek heeft ze dus ook op recept en dan betaal je geloof ik een 10tje! Dus ik ga die smeren wanneer de littekens volledig dicht zijn en de korstjes verdwenen. Ik houd je hier wel even over op de hoogte.

 

En ik ga maandag naar de HA want dan zijn we alweer 2 welen verder. Wat gaat de tijd snel he :125:

 

70E klinkt enorm, maar ze zien er absoluut niet uit als een E cup. Ik weet niet hoe ze er wel uitzien, want ze moeten echt nog gaan hangen hihi. Maar ze worden echt met de dag mooier! Ik ga maandag weer nieuwe foto’s plaatsen als ik 2 weken po ben en de pleisters eraf zijn. 

 

Ik antwoord vanavond even je berichtje hihi:wub:

 

maandag nog 4 weken en dan ben jij ook aan de beurt.. ik ben aan het aftellen hoor hihi

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 18-6-2018 om 20:22 zei fitgirlkim:

Hoi meiden,

 

Hierbij na jaren meegelezen en nagedacht te hebben, heb ik voor mijzelf eindelijk de knoop doorgehakt: ik ga mijn borsten laten vergroten. Al vanaf mijn 12e wist ik dat mijn borsten en ik uitgegroeid waren en ik ‘later’ een borstvergroting wilde. Vanaf toen al mijn verjaardagsgeld en loon van het krantenlopen bij elkaar gespaard. Nu heb ik ondertussen genoeg geld voor een borstvergroting en zie ik een reden om dit niet te doen. 

 

Op dit moment heb ik een niet gevulde 70B en ik zal zeker voor een cup C/D willen gaan, omdat ik een vrij grote bilpartij en brede heupen heb. Ik ben 163 en ongeveer 51 kilo. Ik zat zelf te denken aan ronde implantaten en dual plane. 

 

aankomende woensdag heb ik een consult bij cosmed kliniek bij pc oostveen-bol. De week daarop heb ik een consult bij Faceland en wil ik gaan voor pc Fresow of Jansen. En 2 juli ga ik langs bij pc van Straten bij heyendaal kliniek.

 

Ik ga kijken waar ik het beste gevoel heb en ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met deze plastisch chirurgen. Hebben ze goed werk geleverd? Een pc laat toch zijn handtekening achter en ik wil wel dat het erg mooi en natuurlijk gaat worden.

 

 

Alvast heel erg bedankt.

 

xx Kim

Beste Kim,

Ik ben 12 dagen geleden geopereerd bij Faceland door pc dr Jansen. Ik vond hem super aardig en volgens mij zijn mijn littekens heel klein, maar mijn protheses zitten 5 cm hoger dan de bedoeling was :((. Ik weet dat het altijd wel wat hoger geplaatst wordt maar hier baal ik goed van. Het ziet er echt nog niet uit en loop met een borstband. Daar zou ik dus wel even goed op letten en van te voren ocr hebben. 

Succes verder!

Groetjes Ciske

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Ciska:

Beste Kim,

Ik ben 12 dagen geleden geopereerd bij Faceland door pc dr Jansen. Ik vond hem super aardig en volgens mij zijn mijn littekens heel klein, maar mijn protheses zitten 5 cm hoger dan de bedoeling was :((. Ik weet dat het altijd wel wat hoger geplaatst wordt maar hier baal ik goed van. Het ziet er echt nog niet uit en loop met een borstband. Daar zou ik dus wel even goed op letten en van te voren ocr hebben. 

Succes verder!

Groetjes Ciske

Hoi Ciske,

 

ik ben 11 dagen geleden geopereerd door Jansen, way toevallig! Mijn borsten zijn prachtig en zitten ook helemaal niet te hooh. Ze hebben nooit extreem hoog gezeten en zijn ook al mooi aan het zakken. Ik weet wel zeker dat ik geen borstband nodig heb. Gaat jouw herstel verder goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Joanne1987:

Super mooi! En zo fijn dat het bij jou ook zo goed gaat!

Ik ben on verwacht vanavond vrij van mn werk, ga lekker bh's passen denk ik :D

Dankjewel meis! Onverwachts vrij is altijd goed... en dan nog bh’s passen ook, wat een feest:43:moet je je dan laten opmeten of heb je dat al gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie net dat ik 1 in verkeerde maat heb gepakt, even ruilen een dezer dagen 

Het zijn op zich vrij simpele exemplaren hoor, een zwarte met soort kant overtrek waar bandjes af kunnen, zo 1 ook in leger groen maar met vaste bandjes. Een gladde witte met kanten omtrek band en een grijs achtige met ook soort kant overtrek 

Volgende week zondag ga ik nog naar de Primark, kijken of ik daar wat leuks kan scoren nog 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei fitgirlkim:

Oh spannend voor je! Heb je al de nodige voorbereidingen getroffen?

 

ik ben vandaag 11 dagen po en het gaat nog steeds hartstikke goed. Ik merk dat ik nu in de fase ben gekomen waarin mijn tepels extreem overgevoelig zijn. Dit zorgt soms voor wat ongemak, maar heel vervelend of pijnlijk is het nog steeds niet. En mijn 70E sportbh zit ineens wel heel erg strak haha ik denk dat mijn borsten nog gegroeid zijn.. de littekenpleisters beginnen nu wel wat te trekken, die mogen er maandag af. Ik ga ze er bij de huisarts af laten halen zodat hij meteen eventuele knoopjes kan verwijderen, zijn mening kan vellen en me een siliconencreme voor kan schrijven voor de littekens. Alles voor de boobies :)

 

en ik merk dat mijn ‘moedervlekborst’ (haha zo weet iedereen welke ik bedoel want rechts en links kan soms verwarrend zijn) al wat lager hagt. Deze is ook groter, terwijl deze van mijzelf kleiner is dan de linker. Ook is deze tepel gevoeliger en trekt het litteken meer. Ik denk dus dat de genezing van mijn linkerborst sneller gaat, maar het is echt amper te zien hoor!

 

liefs kim

Hey, fijn dat alles zo goed gaat! 

De ene borst zal wat meer tijd nodig hebben om te genezen, komt wel goed.

Van die siliconencreme had ik nog niet gehoord eig.

Het is idd spannend, nog een paar daagjes en het is zover! 

Wat bedoel je met voorbereidingen getroffen?

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mom1980:

Hey, fijn dat alles zo goed gaat! 

De ene borst zal wat meer tijd nodig hebben om te genezen, komt wel goed.

Van die siliconencreme had ik nog niet gehoord eig.

Het is idd spannend, nog een paar daagjes en het is zover! 

Wat bedoel je met voorbereidingen getroffen?

grtjs

Ik had van tevoren alle was weggewerkt, huis aan kant, boodschappen gedaan, po bh’s aangeschaft, voedingskussen dat soort dingen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik had van tevoren alle was weggewerkt, huis aan kant, boodschappen gedaan, po bh’s aangeschaft, voedingskussen dat soort dingen :P

Ah ja dat bedoel je, jaja bijna alles in orde nu:D

Heb jij ook iets ingenomen tegen blauwe plekken? Druppels van dr Vogel arnica D6?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
25 minuten geleden zei fitgirlkim:

Dankjewel :wub:

 

ik las dat jij jezelf hebt aangekleed, wat een mijlpaal he! Haha. Hoe gaat het met je? Nog pijn en slapeloze nachten?

Ik slik eigenlijk geen pijnstilling meer. Alleen sochtends uit bed is even pittig omdat de boel dan zo stijf is haha!

Maar voor de rest gaat het aardig goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik had van tevoren alle was weggewerkt, huis aan kant, boodschappen gedaan, po bh’s aangeschaft, voedingskussen dat soort dingen :P

Hoe heb je van tevoren je po bh’s aangeschaft? Je weet je precieze maat dan toch nog niet? Wat voor Voedingskussen heb je gekocht? Ik heb twee kinderen maar nooit een voedingskussen gehad, maar nu is ie misschien wel handig

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Mom1980:

Ah ja dat bedoel je, jaja bijna alles in orde nu:D

Heb jij ook iets ingenomen tegen blauwe plekken? Druppels van dr Vogel arnica D6?

Nee die heb ik niet ingenomen, zijn homeopathisch en daar geloof ik niet zo in. Had wel extra vitamine C, zink n magnesium. Gewoon van Kruidvat eigen merk. Las hier op niet forum veel over deze combinatie en ook ik had geen blauwe plekken of zwelling! Dit nam ik een maand van tevoren en slik het nu tot het op is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Koptelefoon:

Ik slik eigenlijk geen pijnstilling meer. Alleen sochtends uit bed is even pittig omdat de boel dan zo stijf is haha!

Maar voor de rest gaat het aardig goed. 

Ik weet precies wat je bedoelt! Dat is erg vervelend, heb ik nu ook nog een klein beetje. Gaat ook vanzelf weer over. En wat fijn dat het ook met jou al zo snel al weer zo goed gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.