Ga naar inhoud

Brabs : 29 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Brabs

Ik had het enkel aan 2 mensen verteld. Maar er heeft nog niemand iets opgemerkt aan mij.

In mijn kledij valt het echt niet zo op. 

Je mag blij zijn met je keuze van 255c, achteraf gezien ging dit ook nog gaan bij mij. Maar ik ben toch zeer tevreden, want mijn wens dat niemand me er over aanspreekt is er. 

Ik moet nu  geen moeite meer doen om vanalles in die bh te stoppen omdat er toch maar rondingen zouden te zien zijn.

Ben zeer gelukkig, enkel die rechter tepel dat vind ik wel zeer vervelend

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie

@Natje3

Wel ik heb het mijn ouders, 2 zussen en beste vriendinnen verteld en natuurlijk mijn vriend haha. Ik trek me de slechte reacties niet echt aan want ik ben zo gelukkig nu. Dat niemand het bij jou merkt stelt me wel wat gerust dat dit misschien bij mij ook wel zo zal zijn. Ik heb al enkele bonnen van lingeriewinkels gekregen, zo blij. Vroeger had ik wel kunnen wenen als ik zo iets kreeg haha :D 

Hopelijk verminderd die overgevoeligheid nog bij jou! Ik duim!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2017 om 12:27 zei Brabs:

@Gentle

Je kan drukken om je album te bewerken en kan je kiezen of je het privé zet of niet. Als het privé is staat er een balk in waar je mensen kan toevoegen. 

Dag Brabs ik ben 15/12 bij dokter verdonck aan de beurt nog zo lang :( ik ga wls voor de 275 motiva welke heb jij genomen mag ik ook toegang tot jouw album bedankt :) hoe gaat het herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik zal je toevoegen. Ik heb ook 4 maanden moeten wachten tot ik aan de beurt was, dus ik weet hoe het wachten voelt. Maar voor je het weet ben je geopereerd! Ik heb 255cc van motiva genomen :D 

Het herstel gaat redelijk vlot al ben ik totaal niet mobiel. We zijn nu 2 dagen na de operatie en het verband jeukt al verschrikkelijk.. ik hou dat nooit 2 weken vol haha.

@Karen1989

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Brabs:

Hey!

Ik zal je toevoegen. Ik heb ook 4 maanden moeten wachten tot ik aan de beurt was, dus ik weet hoe het wachten voelt. Maar voor je het weet ben je geopereerd! Ik heb 255cc van motiva genomen :D 

Het herstel gaat redelijk vlot al ben ik totaal niet mobiel. We zijn nu 2 dagen na de operatie en het verband jeukt al verschrikkelijk.. ik hou dat nooit 2 weken vol haha.

@Karen1989

Wat was je voorsituatie en wens? Jouw gewicht, lengte? Ik twijfel tussen 255 en 275 ik ga 3 maten laten voorzien op de operatiedag :rolleyes: ik heb al veel gelezen dat als je het echt niet houdt het verband er wel eerder af mag. Ik denk dat ik daar ook verschrikkelijk last ga van hebben. Veel pijn niet dan? Enkel wat gesukkel :P hopelijk is het bij mij net zo. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karen1989

Ik weeg 54 kg en ben 1,68 m. Mijn voorsituatie kan je zien in mijn album is een 75 AA ofzo denk ik (heb het nooit echt geweten). Goh ik had altijd gezegd een grote B/kleine C, maar eigenlijk weet ik niet goed hoe dat eruit zou zien. Ik ben gewoon uitgegaan van het passen :) Verdonck zij dat ik toch op een mooie C zou moeten uitkomen met dit. Ik vond 235 cc het mooist bij het passen maar omdat het in het echt toch wat kleiner uitvalt ben ik dan voor 255 cc gegaan. Ik zou het te groot zijn erger vinden dan het iets te klein zijn, dus daarmee dat ik geen 275 cc genomen heb ookal kon dit volgens Verdonck ook nog. 

 

De pijn valt mee maar ik nam ook wel de zwaardere pijnstiller die hij je voorschrijft voor als het veel pijn doet. Deze morgen besloten om terug over te schakelen op paracetamol. Maar heb hiernet toch weer de zwaardere pijnstiller moeten nemen, dus de pijn zal snel weer een pakje beter zijn. Ik verveel mij vooral en haat het dat ik enkel van de zetel naar het bed ga, maar nog even geduld en dat betert wel. En ergens lijkt het nog niet reëel omdat ik ze nog niet gezien heb :P ga het verband toch proberen 1 week aan te houden, lijkt mij een mooie compromis haha. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wentel

Gisteren had ik geen last van het verband maar nu begint het toch wel te jeuken brr... Maar was dat niet juist een teken van herstel? :P Heb er links en rechts en zowel boven als onder een knipje van een halve centimeter in gemaakt zodat ik wat beter kon ademen.

Ik twijfel wel enorm of ik mijn borstband wel/niet stevig genoeg draag.. twijfel twijfel. 

Hoelang denk jij het verband vol te houden? :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrabsEn alles goed verlopen? lees net dat jij ongeveer bent zoals ik van bouw en dat jij 255 hebt...blij met je resultaat? Ik twijfel ook nog heel fel voor de maat maar 235 ben ik bang dat wat weinig zal zijn. Wil ook wel een mooi resultaat. Moet niet superhard opvallen maar mogen wel mooie borsten zijn...:21:

mag ik in jouw album meekijken???dan kan ik mij een beetje een beeld vormen want 20/10 ben ik aan de beurt...Brrrr...Heb je niet teveel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sandr@

ik voeg je toe aan mijn album dan zie je ook meteen of mijn voorsituatie met die van jou te vergelijken is :D in het verband vind ik het groot genoeg, mijn beste vriendinnen namelijk ook.. maar ze zijn hoogstwaarschijnlijk wel nog gezwollen. Ik upload een nieuwe foto vanaf ik mijn verband eraf doe, dus dat zal je nog kunnen zien voor jouw D-day ;) succes met je keuze! 

De pijn valt mee maar ik neem wel een sterkere pijnstiller (zaldiar). Ik heb echt nog geen seconde spijt gehad van mijn keuze ondanks de pijnlijke momentjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Brabs:

@Karen1989

Ik weeg 54 kg en ben 1,68 m. Mijn voorsituatie kan je zien in mijn album is een 75 AA ofzo denk ik (heb het nooit echt geweten). Goh ik had altijd gezegd een grote B/kleine C, maar eigenlijk weet ik niet goed hoe dat eruit zou zien. Ik ben gewoon uitgegaan van het passen :) Verdonck zij dat ik toch op een mooie C zou moeten uitkomen met dit. Ik vond 235 cc het mooist bij het passen maar omdat het in het echt toch wat kleiner uitvalt ben ik dan voor 255 cc gegaan. Ik zou het te groot zijn erger vinden dan het iets te klein zijn, dus daarmee dat ik geen 275 cc genomen heb ookal kon dit volgens Verdonck ook nog. 

 

De pijn valt mee maar ik nam ook wel de zwaardere pijnstiller die hij je voorschrijft voor als het veel pijn doet. Deze morgen besloten om terug over te schakelen op paracetamol. Maar heb hiernet toch weer de zwaardere pijnstiller moeten nemen, dus de pijn zal snel weer een pakje beter zijn. Ik verveel mij vooral en haat het dat ik enkel van de zetel naar het bed ga, maar nog even geduld en dat betert wel. En ergens lijkt het nog niet reëel omdat ik ze nog niet gezien heb :P ga het verband toch proberen 1 week aan te houden, lijkt mij een mooie compromis haha. 

 

Ja ik heb 255, 275 en 295 laten voorzien men wens is een goed gevulde C.

Heb nu een A sommige kleine BH maten zou het een B kunnen zijn zei verdonck.

 

Schrijft hij buiten de pijnstillers ook nog een antibiotica?

Ja een week is al goed he :) mooie compromis als je het niet trekt.

 

Ik weet zo dat men man gaat willen dat ik het aanhoudt hihi maar als je het niet houdt zou ik het er ook sneller afdoen.

 

Nog een spoedig herstel.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Bunny87:

Hey @Brabs ik lees dat je ook voor Motiva gekozen hebt. Zou ik ook even een kijkje mogen nemen in je album aub? Ik krijg binnenkort (18/10) ook Motiva, 295cc... Ik ben 1m71 en weeg 56kg... Veel succes met je herstel!! 

Ik heb mentor 295 gekregen, ben 1.72 en weeg 57 kilo. Ben er heel tevreden mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Sandr@:

@Brabsen hoe verloopt je herstel? Niet teveel pijn? Waarschijnlijk heb je je nieuwe boobs nog niet kunnen bewonderen...spannend...

 

Hey!

Het gaat wel, ik mag niet klagen :) Ik neem wel al van vrijdagnacht tramadol en ibuprofen, anders heb ik teveel pijn. Af en toe begint mijn borstspier willekeurig samen te trekken en dat doet wel echt pijn, maar dat stopt dan ook wel weer. Ik heb het herstel toch wel wat onderschat. Ik ben niet zo mobiel.. kan wel mijn haren kammen en mezelf wassen, maar het uit de zetel geraken als ik half of volledig neerlig gaat niet. Ik had gehoopt morgen anderhalf uurtje naar de les te kunnen (verplicht), maar ik vrees dat dit ook niet zal gaan.. balen balen balen... . Wel heb ik echt nog geen seconde spijt gehad :D het is een goede pijn/last hé. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2017 om 11:45 zei Brabs:

 

Hey!

Het gaat wel, ik mag niet klagen :) Ik neem wel al van vrijdagnacht tramadol en ibuprofen, anders heb ik teveel pijn. Af en toe begint mijn borstspier willekeurig samen te trekken en dat doet wel echt pijn, maar dat stopt dan ook wel weer. Ik heb het herstel toch wel wat onderschat. Ik ben niet zo mobiel.. kan wel mijn haren kammen en mezelf wassen, maar het uit de zetel geraken als ik half of volledig neerlig gaat niet. Ik had gehoopt morgen anderhalf uurtje naar de les te kunnen (verplicht), maar ik vrees dat dit ook niet zal gaan.. balen balen balen... . Wel heb ik echt nog geen seconde spijt gehad :D het is een goede pijn/last hé. 

Hey meid, hoe is het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Gentle:

Hey meid, hoe is het nu met je?

Hey, lief dat je het vraagt! Ben gisteren proberen afbouwen met de medicatie maar heb vannacht toch wel weer de zwaardere pijnstillers moeten nemen :) Verder ben ik wel al veel mobieler en daar ben ik blij om!

Wel is er een soort van pruttelend geluid als ik mijn armen beweeg, dus daar maak ik mij wel wat zorgen over...

Hoe gaat het met jou? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.