Ga naar inhoud

Brabs : 29 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei Brabs:

Hey, lief dat je het vraagt! Ben gisteren proberen afbouwen met de medicatie maar heb vannacht toch wel weer de zwaardere pijnstillers moeten nemen :) Verder ben ik wel al veel mobieler en daar ben ik blij om!

Wel is er een soort van pruttelend geluid als ik mijn armen beweeg, dus daar maak ik mij wel wat zorgen over...

Hoe gaat het met jou? :D 

Ik heb vanochtend paracetamol genomen, werd zo stijf wakker en behoorlijk druk tussen mijn borsten. Gelukkig na wat beweging was het een stuk minder. 

Mijn drain is er dinsdag uit gegaan, nu tot en met morgen drukverband en weer controle. Dat voel wel lekker en zie dat mijn borsten daar sneller van zakken. 

 

Dat krakend geluid... zal vocht zijn denk ik. Heeft echt nog zijn tijd nodig om op te lossen. Komt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Wentel:

@Brabs ik heb dat ook een soort kraak geluid dacht hier al te hebben gelezen dat dit normaal was (laat ons hopen ;)

Ouh hopelijk dat het nog weg gaat! :D Hoe bevalt het verbandvrije leven haha? Ik durf eerlijk gezegd nog niet. Ik heb bang dat ik ze niet mooi ga vinden...

Op welke site heb jij de anna besteld? Ze zijn precies overal uitverkocht :( 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs goed uitkijken want bodyplein is fake ben men geld kwijt :( op lingerie huis online. Ja toen het verband eraf ging dacht ik ohhh neee wat heb ik gedaan men kleine borsten ik wil ze terug hahaha maar nu goed hoor ik kijk niet te veel maar spiek soms wel eens. Alleen men tepelhof is groter geworden hoop dat da nog kleiner gaat worden 

 

Ps heb idd een witte moeten nemen zwart was uitverkocht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Wentel:

@Brabs goed uitkijken want bodyplein is fake ben men geld kwijt :( op lingerie huis online. Ja toen het verband eraf ging dacht ik ohhh neee wat heb ik gedaan men kleine borsten ik wil ze terug hahaha maar nu goed hoor ik kijk niet te veel maar spiek soms wel eens. Alleen men tepelhof is groter geworden hoop dat da nog kleiner gaat worden 

Ouhnee zo erg... dan ga ik ook via lingeriehuis online bestellen! Welke kleur heb jij genomen? Wel ik was ook al bang dat mijn tepelhof groter ging worden aangezien je huid toch wel uitrekt :) ik vrees dat dat niet meer verandert. 

En welke maat heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Witte vermits ik op bodyplein een zwarte had dacht ik wie weet krijg ik hem toch nog ;)maar helaas oplichters ben niet de enige zo te lezen. Oh nee das wel een nadeel want da vind ik ni zo mooi maar ja zal wennen ALLES WENT BEHALVE NE SLECHTE VENT hahaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs zag je foto van na de operatie maar natuurlijk met verband nog moeilijk te zien...jij al een zicht op je maat momenteel? Waarschijnlijk niet want ze zijn wel nog gezwollen neem ik aan...volgende zaterdag ga ik nog eens passen...ben er nog altijd niet uit voor de maat hoop dat passessie mij helpt bij het kiezen en dat ik mij zeker voor bij mij keuze...ben bang dat enerzijds  235 te klein zou zijn en dat 255 dan mss weer te groot zou uitvallen. Lastig dat je dit maar met zekerheid weet achteraf :P

kan je al een beetje uit de voeten momenteel? Niet teveel pijn? Wanneer mag je terug voor de draadjes te verwijderen/controle? Heb je ze zelf al gezien eigenlijk? Spannend eh...dringt bij mij nog niet  helemaal door dat het al bijna zo ver is:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sandr@:

@Brabs zag je foto van na de operatie maar natuurlijk met verband nog moeilijk te zien...jij al een zicht op je maat momenteel? Waarschijnlijk niet want ze zijn wel nog gezwollen neem ik aan...volgende zaterdag ga ik nog eens passen...ben er nog altijd niet uit voor de maat hoop dat passessie mij helpt bij het kiezen en dat ik mij zeker voor bij mij keuze...ben bang dat enerzijds  235 te klein zou zijn en dat 255 dan mss weer te groot zou uitvallen. Lastig dat je dit maar met zekerheid weet achteraf :P

kan je al een beetje uit de voeten momenteel? Niet teveel pijn? Wanneer mag je terug voor de draadjes te verwijderen/controle? Heb je ze zelf al gezien eigenlijk? Spannend eh...dringt bij mij nog niet  helemaal door dat het al bijna zo ver is:huh:

Hey @Sandr@

Heb er net mijn verband eraf gedaan (8 dagen PO nu). De jeuk irriteerde mij en het begon ook helemaal los te komen en op te krullen. Ik ben fotootjes in mijn album gezet :D WAT BEN IK BLIJ :P 

Neem voor je passessie uitgebreid de tijd, het is zo belangrijk! Ik vond 235 het mooiste, maar ik weet dat ze in het echt kleiner uitvallen en heb dus voor 255 cc gekozen al kon 275 cc ook nog net op natuurlijk te blijven. 

Sinds gisterenavond ben ik gestopt met de standaard 7 pillen per dag (paracetamol en ibuprofen)! Net deze middag nog eentje genomen omdat ik met mijn vriend achter een sportbh ging en ik de autoritten toch nog niet al te leuk vind. 

2 weken na je operatie dus bij mij de 13e mogen mijn draadjes eruit :) ik ga gewoon bij mijn huisarts gaan aangezien het toch echt wel ver rijden is voor mij bij Verdonck. Ik stuur hem wel eens een fotootje door of alles OK is. 

Veel succes met het passen en met de keuze! Jouw dag gaat er ook snel zijn :D vliegt allemaal wel voorbij hoor ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Brabs:

Hey @Sandr@

Heb er net mijn verband eraf gedaan (8 dagen PO nu). De jeuk irriteerde mij en het begon ook helemaal los te komen en op te krullen. Ik ben fotootjes in mijn album gezet :D WAT BEN IK BLIJ :P 

Neem voor je passessie uitgebreid de tijd, het is zo belangrijk! Ik vond 235 het mooiste, maar ik weet dat ze in het echt kleiner uitvallen en heb dus voor 255 cc gekozen al kon 275 cc ook nog net op natuurlijk te blijven. 

Sinds gisterenavond ben ik gestopt met de standaard 7 pillen per dag (paracetamol en ibuprofen)! Net deze middag nog eentje genomen omdat ik met mijn vriend achter een sportbh ging en ik de autoritten toch nog niet al te leuk vind. 

2 weken na je operatie dus bij mij de 13e mogen mijn draadjes eruit :) ik ga gewoon bij mijn huisarts gaan aangezien het toch echt wel ver rijden is voor mij bij Verdonck. Ik stuur hem wel eens een fotootje door of alles OK is. 

Veel succes met het passen en met de keuze! Jouw dag gaat er ook snel zijn :D vliegt allemaal wel voorbij hoor ;) 

Ben gaan kijken...amai! Echt mooi! Wat een verschil eh zo voor en na! Wil ik ook!:wub: Ze zien er heel natuurlijk uit ondanks dat ze nog een beetje zullen ontzwellen waarschijnlijk want is nog maar een weekje geleden. Fijn dat je de pijnstillers ook niet meer nodig hebt. Waar ben je een sportbh gaan halen en welke maat heb je nu? hierover moet je dan waarschijnlijk die borstband nog blijven dragen? zit dat een beetje comfortabel? Is voor mij ook een eindje rijden naar verdonck en twijfel nog waar ik zou gaan voor de draadjes, denk wel bij hem gewoon om mij zeker te voelen dat alles in orde is. Hij heeft uiteindelijk de meeste ervaring ermee en zou snel zien wanneer ze toch niet goed genezen ofzo..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Sandr@:

Ben gaan kijken...amai! Echt mooi! Wat een verschil eh zo voor en na! Wil ik ook!:wub: Ze zien er heel natuurlijk uit ondanks dat ze nog een beetje zullen ontzwellen waarschijnlijk want is nog maar een weekje geleden. Fijn dat je de pijnstillers ook niet meer nodig hebt. Waar ben je een sportbh gaan halen en welke maat heb je nu? hierover moet je dan waarschijnlijk die borstband nog blijven dragen? zit dat een beetje comfortabel? Is voor mij ook een eindje rijden naar verdonck en twijfel nog waar ik zou gaan voor de draadjes, denk wel bij hem gewoon om mij zeker te voelen dat alles in orde is. Hij heeft uiteindelijk de meeste ervaring ermee en zou snel zien wanneer ze toch niet goed genezen ofzo..

 

Ouh zo lief :D Ik vind ze zelf ook heel mooi! Maar ze moeten inderdaad nog wat ontzwellen en goed zakken. Ik ben mijn sportbh gaan halen in de Hunkemöller maar die grijze op de foto mag blijkbaar niet omdat hij voorgevormd is (hij heeft wel geen beugel). Nu draag ik eentje van de carrefour en die zit echt goed :D Mijn carefix Anna wordt pas maandag geleverd en dan doe ik die aan.

Ik zit nu op een 75C :D Misschien net ieeeeetsje te groot maar 75B is wel te klein. Normaal worden ze met het indalen nog een klein beetje groter en hopelijk past een C dan perfect. Ik ben echt zo blij. De verkoopster in de hunkemöller moet ook gezegd hebben 'amai die is blij' haha. 

Ik raad je aan om niet de borstband van Verdonck te kopen. Ik heb deze gekocht maar je ziet de vorm echt overal door, zelfs door dikke wollen pulls. Ik heb dus een andere besteld (van VOE) via biodermis.nl :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Brabs:

Ouh zo lief :D Ik vind ze zelf ook heel mooi! Maar ze moeten inderdaad nog wat ontzwellen en goed zakken. Ik ben mijn sportbh gaan halen in de Hunkemöller maar die grijze op de foto mag blijkbaar niet omdat hij voorgevormd is (hij heeft wel geen beugel). Nu draag ik eentje van de carrefour en die zit echt goed :D Mijn carefix Anna wordt pas maandag geleverd en dan doe ik die aan.

Ik zit nu op een 75C :D Misschien net ieeeeetsje te groot maar 75B is wel te klein. Normaal worden ze met het indalen nog een klein beetje groter en hopelijk past een C dan perfect. Ik ben echt zo blij. De verkoopster in de hunkemöller moet ook gezegd hebben 'amai die is blij' haha. 

Ik raad je aan om niet de borstband van Verdonck te kopen. Ik heb deze gekocht maar je ziet de vorm echt overal door, zelfs door dikke wollen pulls. Ik heb dus een andere besteld (van VOE) via biodermis.nl :) 

Super toch dat je je goed voelt! Maakt het toch heel dragelijk zo dat je er dan wat pijn voor moet afzien! Ik kijk echt zoooo uit naar mijn moment om mooie lingerie te kunnen gaan shoppen. Weet dat dit nog even zal duren maar een mooi gevulde sportbh zal ook al fijn zijn:P Ah zo, het moet dus echt een dunnen bh zijn, enkel een stofje dus...zo weet ik dit al voor wanneer ik er 1 moet halen.

De maat die jij hebt daar zou ik ook graag op uitkomen. Een C vindt ik zelf een heel mooi resultaat. Zal wel wennen worden na een kleine a :Dhihi

Oei, ik heb in mijn mail naar Verdonck wel de borstband bij hem besteld...heb daar niet zoveel verstand van aangezien hij die verkoopt voelde ik mij dan zeker dat het een goede zou zijn...Ben van het idee om tanktopjes of tshirt te dragen en daarover dan een losse trui of blouse om te verstoppen...laagjes zouden misschien moeten helpen om het een beetje te verdoezelen :huh: Zal zien en alvast de site noteren voor wanneer het straks echt op niets trekt en mega opvalt kan ik er nog 1 bestellen eh. Alvast bedankt voor alle tips! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Sandr@:

Super toch dat je je goed voelt! Maakt het toch heel dragelijk zo dat je er dan wat pijn voor moet afzien! Ik kijk echt zoooo uit naar mijn moment om mooie lingerie te kunnen gaan shoppen. Weet dat dit nog even zal duren maar een mooi gevulde sportbh zal ook al fijn zijn:P Ah zo, het moet dus echt een dunnen bh zijn, enkel een stofje dus...zo weet ik dit al voor wanneer ik er 1 moet halen.

De maat die jij hebt daar zou ik ook graag op uitkomen. Een C vindt ik zelf een heel mooi resultaat. Zal wel wennen worden na een kleine a :Dhihi

Oei, ik heb in mijn mail naar Verdonck wel de borstband bij hem besteld...heb daar niet zoveel verstand van aangezien hij die verkoopt voelde ik mij dan zeker dat het een goede zou zijn...Ben van het idee om tanktopjes of tshirt te dragen en daarover dan een losse trui of blouse om te verstoppen...laagjes zouden misschien moeten helpen om het een beetje te verdoezelen :huh: Zal zien en alvast de site noteren voor wanneer het straks echt op niets trekt en mega opvalt kan ik er nog 1 bestellen eh. Alvast bedankt voor alle tips! ^_^

Haha ja heel fijn om zelfs maar een sportbh te shoppen. Zeker als ze zei "ja een 75C, dat is wat onze paspoppen dragen". Vond ik zo fijn om te horen, zeker omdat ik vroeger onmogelijk een BH in de Hunkemöller kon komen *glunder glunder*.

Wel ik dacht hetzelfde als jou met die borstband maar ik heb nu toch een subtieler model besteld want ik ben niet van plan om tot 24 november steeds dezelfde kleren aan te doen gewoon om het niet te laten opvallen haha. 

Geen probleem! Hou me op de hoogte hoe het bij jou verloopt binnenkort! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Brabs:

Haha ja heel fijn om zelfs maar een sportbh te shoppen. Zeker als ze zei "ja een 75C, dat is wat onze paspoppen dragen". Vond ik zo fijn om te horen, zeker omdat ik vroeger onmogelijk een BH in de Hunkemöller kon komen *glunder glunder*.

Wel ik dacht hetzelfde als jou met die borstband maar ik heb nu toch een subtieler model besteld want ik ben niet van plan om tot 24 november steeds dezelfde kleren aan te doen gewoon om het niet te laten opvallen haha. 

Geen probleem! Hou me op de hoogte hoe het bij jou verloopt binnenkort! 

Moet je die band effectief 8 weken dag en nacht dragen? Ik dacht 6 overdag en vanaf dan enkel nog snachts de laatste 2 weken...pfff ja das inderdaad lang en valt dan ook wel op als je telkens hetzelfde draagt.B) Ben gaan kijken op de site, das die witte band waarschijnlijk dan? Want ze hebben maar 1 model. Is ook wel maar de helft zo duur als bij Verdock...zou ik dat nog kunnen afzeggen zijn band? en dan die bestellen? zal ik zeker doen...want de eerste dagen zal ik waarschijnlijk niet veel meer kunnen doen dan van in de zetel op het forum zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! 

 

Ik word 8 november geopereerd! Ik twijfel alleen heel erg of ik voor de 255cc of 235cc moet gaan.. Ik heb nu bijna lege AA Cup. (Zo goed als niet dus). Ik wil het graag natuurlijk houden en het daarom niet zo groot. Ook omdat ik model ben. Zou ik misschien een kijkje in je album mogen nemen @Brabs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Net even doorgelezen, deze week is het iets te druk geweest om te kunnen volgen.

Toch wel flink last... Sommige hoor ik zeggen dat ze na 4 dagen al terug alles konden doen. Ik zal me maar voorbereiden op het ergste. Ik word geopereerd 22 december. De vrijdag voor de kerstvakantie. Mijn man is dan 2 weken thuis. Maar ook onze 3 kindjes (5 - 3,5 en 2) Ik zal ze maar goed uit de buurt proberen houden.

 

Ik twijfel ook nog voor de maat, 18 november ga ik nog eens passen... Ik vond het de eerste keer overdonderend maar nu toch twijfels of ik niet nog niet iets groter zou gaan als ik zeer vaak lees dat het kleiner uitvalt dan die pasvormen.

 

Zou ik ook even mogen piepen in jouw album? Ik ben echt benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal! 

 

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum. 

20 oktober word ik ook geopereerd door dr. Verdonck.

ik zie dat hier heel veel dames zijn die zich al hebben laten opereren door hem, maar mij vraag was waar ik mij echt op moet voorbereiden. 

Ik ben niet snel zenuwachtig maar begin nu echt wat stress te krijgen voor de periode na de operatie.

hebben jullie wat tips voor mij? 

 

Alvast bedankt!! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Mime:

Hallo allemaal! 

 

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum. 

20 oktober word ik ook geopereerd door dr. Verdonck.

ik zie dat hier heel veel dames zijn die zich al hebben laten opereren door hem, maar mij vraag was waar ik mij echt op moet voorbereiden. 

Ik ben niet snel zenuwachtig maar begin nu echt wat stress te krijgen voor de periode na de operatie.

hebben jullie wat tips voor mij? 

 

Alvast bedankt!! 

 

X

@Mime ik was ook zenuwachtig das normaal denk ik maar het valt reuze mee ben nu 10 dagen. PO heb enkel de eerste dagen wel wat pijn gehad maar niet ondragelijk goede pijnstillers ;) het slapen lukt iets minder maar nu begint het te gaan en ook geen pijn meer.

 

Succes welkega je nemen en hoeveel cc

 

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Wentel:

@Mime ik was ook zenuwachtig das normaal denk ik maar het valt reuze mee ben nu 10 dagen. PO heb enkel de eerste dagen wel wat pijn gehad maar niet ondragelijk goede pijnstillers ;) het slapen lukt iets minder maar nu begint het te gaan en ook geen pijn meer.

 

Succes welkega je nemen en hoeveel cc

 

Grts

 

Ik ga voor de motiva's van 235cc, groter dan dat kon ik ook niet gaan ivm mijn afmetingen. Dan ga ik een grote b, kleine c hebben. 

Ben jij ook bij dr. Verdonck geweest en hoe valt het mee? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mime:

 

Ik ga voor de motiva's van 235cc, groter dan dat kon ik ook niet gaan ivm mijn afmetingen. Dan ga ik een grote b, kleine c hebben. 

Ben jij ook bij dr. Verdonck geweest en hoe valt het mee? 

 

Groetjes

Ja ben ook bij verdonck geweest nu donderdag mogen de draadjes eruit ;) super in t begin veel druk op de borstkas en paar nachten ni goed geslapen maar nu 10 dagen verder voel ik me super ;) en is een super dokter echt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@brabs mag ik ook in je album spieken? :D ik word 27 oktober geopereerd door Verdonck! Weet jij trouwens waarom je 2 weken in het verband moet? In zie dat namelijk niet bij andere chirurgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wentel:

Ja ben ook bij verdonck geweest nu donderdag mogen de draadjes eruit ;) super in t begin veel druk op de borstkas en paar nachten ni goed geslapen maar nu 10 dagen verder voel ik me super ;) en is een super dokter echt :)

Hopelijk gaat het ook zo goed bij mij dan, heb op het forum toch al veel verhalen gelezen die slecht kunnen gaan. Begin nu heel paniekerig te worden met alle soorten gedachtes, wat als ik ze te klein vind, wat als ik ze te groot vind... en dat allemaal terwijl ik nog nooit zen stresskip ben geweest en tot nu toe nog niet erover getwijfeld heb... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei CatvonDee:

Even een vraagje. Krijg je bij verdonck na de operatie 2 x per dag medicijnen voorgeschreven buiten de paracetamol om? Of 3 x per dag?:huh:

Je krijgt ontstekingsremmers (ibuprofen) en 2 soorten pijnstillers (paracetamol en iets straffer) je mag in totaal 7 pillen nemen dacht ik 4 pijnstillers en 3 ontstekingsremmers :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.