Ga naar inhoud

Brabs : 29 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Even mezelf voorstellen, ik ben Jolien (21 jaar). Ik heb een kleine 75A, niet het resultaat waarop ik gehoopt had na het stoppen met competitie zwemmen. Jaren dacht ik dat het wel zou komen wanneer ik hiermee stopte, fout gedacht :P achja. Sinds kort heb ik de stap gezet om een afspraak te maken bij een plastisch chirurg. Morgen (11/05) is het zover en heb ik een afspraak bij dr Van de Sijpe in Ninove. Het ene moment ben ik super opgetogen en lijkt mijn beslissing al vast te staan, het andere moment twijfel ik zo hard! Hopelijk weet ik na morgen iets meer :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom!

Ik had ook veel twijfels  denk iedereen wel. Als ik twijfelde dacht ik .. Niet gaan twijfelen dit is iets wat je al heeel lang wilt en je ook heeel gelukkig gaat maken  weg met die onzekerheid en eindelijk tieten!  Hahah dat dacht ik in iedergeval. Heel veel succes morgen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieeps,

 

Vandaag bij de PC langsgeweest en toch wel teleurgesteld.. niet echt de uitleg gekregen die ik verwachtte. Ik ben er helemaal niet wijzer van geworden! Er was zelfs geen voorbeeld van implantaat om eens te kijken, voelen,... . Niets van info over projectie, soorten vorm,... Morgen eens rondkijken voor een nieuwe PC, misschien toch een langsgaan bij dr Verdonck! Ik zou toch graag naar een grote B of kleine C gaan, maar aangezien ik geen implantaten en verschillende groten heb gezien, is dit dus nog maar een idee! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

Hopelijk twijfel je niet zolang als ik. Ik ben 43 jaar en zeg al 20 jaar dat ik bv wil. En nu op 2 juni word ik geopereerd door Verdonk. Ik wil ook een grote B Kleine C.zeker niet meer. Ik ben het beu al die zomers bang te zijn een bikini aan te doen, al die vullingen in mijn BH. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Verdonck is een goede keuze! Hij neemt alle tijd voor je en neem je vragen maar mee,want je zult ongetwijfeld wat vergeten te vragen. Hij is een pc die natuurlijk ogende boobies maakt. Nazorg is ook top!. Hij werkt met 3 soorten protheses: Sebbin, Mentor en Motiva. Ik heb Motiva gekozen omdat het super zacht is en meebeweegt net al een echte borst. Tja..ook wel de duurste van die 3. Maar je kunt alvast je voorbereiden.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Natje3:

@Brabs

Hopelijk twijfel je niet zolang als ik. Ik ben 43 jaar en zeg al 20 jaar dat ik bv wil. En nu op 2 juni word ik geopereerd door Verdonk. Ik wil ook een grote B Kleine C.zeker niet meer. Ik ben het beu al die zomers bang te zijn een bikini aan te doen, al die vullingen in mijn BH. 

Dat is inderdaad wel een hele tijd! Maar je hebt eindelijk de datum om er naar uit te kijken! En zomers om naar uit te kijken, die zomers zijn voor mij ook verschrikkelijk.. Hoe is jouw consult bij Verdonck verlopen? Zou ik mogen vragen voor hoeveel cc jij hebt gekozen en welk soort implantaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Cicike:

Dr Verdonck is een goede keuze! Hij neemt alle tijd voor je en neem je vragen maar mee,want je zult ongetwijfeld wat vergeten te vragen. Hij is een pc die natuurlijk ogende boobies maakt. Nazorg is ook top!. Hij werkt met 3 soorten protheses: Sebbin, Mentor en Motiva. Ik heb Motiva gekozen omdat het super zacht is en meebeweegt net al een echte borst. Tja..ook wel de duurste van die 3. Maar je kunt alvast je voorbereiden.

Succes!

Ik ben zo blij om zoveel goeds over Verdonck te horen! Hoelang duurt het ongeveer na de operatie vooraleer je borsten de vorm hebben die ze zullen zijn? En mag ik vragen of hij ze voor de spier en/of achter heeft geplaatst? Want ik hoor zoveel verschillende argumenten om ze er net voor of achter te plaatsen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei LaylaLou:

Welkom, heb je al een idee van naar welke maat je ongeveer zou willen gaan? Veel succes en plezier morgen!

Danku! Wel ik zou ze gewoon zo natuurlijk mogelijk willen houden.. ik heb bij mijn consult gisteren zelfs geen implantaat gezien, dus ook nog geen cc's gepast! Ik denk dat ik voor een grote B of kleine C wil gaan, maar ik weet eigenlijk nog niet hoe dat op mijn lichaam zal passen! Ik ben ongeveer 1,70 m en weeg een 54 kg.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brabs:

Ik ben zo blij om zoveel goeds over Verdonck te horen! Hoelang duurt het ongeveer na de operatie vooraleer je borsten de vorm hebben die ze zullen zijn? En mag ik vragen of hij ze voor de spier en/of achter heeft geplaatst? Want ik hoor zoveel verschillende argumenten om ze er net voor of achter te plaatsen..

Hij plaatste bij mij dual plane, dus tussen de borstspier en borstweefsel. Als je te weinig borstweefsel hebt wordt dat automatisch dual plane. Hij gaat alleen maar voor de natuurlijke look. Je kunt wel vragen wat je maximum is voor jou om nog natuurlijk te blijven. Hij kijkt naar je bouw en brengt met de pasprothesen helemaal in balans met je lichaam. Je bent daar echt in goede handen, mocht je door hem geopereerd worden.

Ik ben vandaag 8 weken po en vind ze heel mooi, ze moeten nog zachter worden en beetje dalen, maar ogen steeds meer natuurlijker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

Ik zie dat je ongeveer mijn maten hebt. Ik ben 1m69 en weeg 55 kg. 

Ik twijfel tussen 235cc en 255cc ik heb mijn max niet gevraagd omdat ik al na die 255cc zei, het is groot genoeg.

Is voora,l ik wil echt niet meer dan een zeer kleine C , want niemand is op de hoogte en dat wil zo houden.

Ik ben zeer tevreden van Verdonck. Ik geef je wel de tip, past wat meer dan ik. Ik heb dat een beetje te snel gedaan die pas sessie terwijl dat wel belangrijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Natje3:

@Brabs

Ik zie dat je ongeveer mijn maten hebt. Ik ben 1m69 en weeg 55 kg. 

Ik twijfel tussen 235cc en 255cc ik heb mijn max niet gevraagd omdat ik al na die 255cc zei, het is groot genoeg.

Is voora,l ik wil echt niet meer dan een zeer kleine C , want niemand is op de hoogte en dat wil zo houden.

Ik ben zeer tevreden van Verdonck. Ik geef je wel de tip, past wat meer dan ik. Ik heb dat een beetje te snel gedaan die pas sessie terwijl dat wel belangrijk is.

Ouh leuk om iemand te vergelijken! Wel ik heb ook wel schrik voor de reacties van buitenaf en zou het ook zo subtiel mogelijk willen doen, in de mate dat het mogelijk is natuurlijk! Ik ben benieuwd naar hoe je operatie verloopt begin Juni! En bedankt voor de tip :D Misschien een rare vraag, maar hoeveel tijd neemt dr Verdonck ongeveer voor een consult? Want ik ben nogal in shock van mijn 10 minuten bij mijn vorige PC :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

 

Net gebeld en kan 10 juni langsgaan bij dr Verdonck, vlak in mijn examenperiode! Ik kan gewoon niet langer meer wachten! Niets leuker als ontspanning dan meer concrete informatie krijgen :D hiphoi! Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Brabs:

Ouh leuk om iemand te vergelijken! Wel ik heb ook wel schrik voor de reacties van buitenaf en zou het ook zo subtiel mogelijk willen doen, in de mate dat het mogelijk is natuurlijk! Ik ben benieuwd naar hoe je operatie verloopt begin Juni! En bedankt voor de tip :D Misschien een rare vraag, maar hoeveel tijd neemt dr Verdonck ongeveer voor een consult? Want ik ben nogal in shock van mijn 10 minuten bij mijn vorige PC :) 

Ik was bij de eerste consult ca 45 min binnen. Tweede keer korter toen was ik nog aan het twijfelen tussen 2 maten en dus sneller gegaan. Ongeveer 20-25 min. Hij neemt echt de tijd voor je.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 2017-5-12 om 17:24 zei Cicike:

Ik was bij de eerste consult ca 45 min binnen. Tweede keer korter toen was ik nog aan het twijfelen tussen 2 maten en dus sneller gegaan. Ongeveer 20-25 min. Hij neemt echt de tijd voor je.  

 

Wat een opluchting, echt! :D spannend, ik kijk er zo naar uit! Elke dag zit hier wel een uur op het forum te zoeken naar mensen waarmee ik een beetje kan vergelijken, heb jij toevallig geen album waar ik toegang tot zou mogen krijgen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Brabs,

 

Ik ben 1m70, 54 kg en intussen 3 maand po bij dr. Verdonck. Ik vertrok van iets plat en leeg, kreeg 315cc motiva round full ergonomix en heb nu maat D70. Laat je niet afschrikken hierdoor want het ziet er helemaal niet als een D uit. Niemand wist v mn ingreep, enkel mn man. Ben ook zeker dat niemand iets vermoedt. Groetjes, Zanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helloo, ik ben 1,64 weeg 49 kilo en had cup aa70, heb fotos in mn album voorsituatie en na de bv. Ik ben bij dr koeijers geweest en mijn voorkeur was al anatomisch en kon ook niet anders bij mij ivm te weinig eigen borstweefsel. Zijn hierdoor ook dual plane geplaatst. Ik heb ook heel lang gedubt over de maat en net voor de operatie besloten zoveel mogelijk erin maar wel dat het natuurlijk lijkt. Is op 330cc uitgekomen en krijg dan een cup D wat oogt als een volle C. Ik heb ook altijd gezegd nou doe maar grote B kleine C tot ik hier mooie grote borsten langs zag komen en ik absoluut niet wilde dat het te klein werd. Maar ook de onzekerheid van niet te groot voor mn lichaam. Vertrouw op je pc en je gevoel. Mijn protheses moeten nog wel zakken dus vandaar dat ze zo rond lijken. 

 

Heel veel succes met de beslissingen die je gaat maken. Welke pc hoeveel cc etc etc. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.