Ga naar inhoud

Brabs : 29 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

Ik ben nieuw hier. ik ben 32 jaar, mama van 3 kindjes, 1m60 en 49kg. Momenteel maat AA65 (opgemeten door de dokter) Heb maandag (18/9) eerste consult gehad bij Dr. Verdonck. Ook mij werd aangeraden grote B kleine C en de twijfel tussen 230 en 250... Bij 250 had ik een wat overweldigend gevoel... Misschien toch beter nog eens gaan passen om zeker te zijn dat ik niet te snel ben gestopt met passen als ik hier lees dat sommigen het te klein uit vallen vinden... Ik wil het ook zeer naturel houden om reacties tegen te gaan maar inderdaad je doet dit voor jezelf en waarom dan inhouden? Al zijn er wel al wat mensen rond mij die van mijn plannen op de hoogte zijn. Iedereen reageert tot nu toe enthousiast. Toch spannend allemaal!!!

Ook het soort prothese ben ik nog niet helemaal over uit.

De datum van operatie staat gepland op 22/12...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag ladies,

@Sammie1987

@Leve

@Wentel

@Natje3

@Ellen125

 

Zo, gisteren 29/09 ben ik geopereerd door dr. Verdonck. Om half 10 moest ik mij aanmelden en om half 11 zou het aan mij zijn. Om iets voor 10 werd ik opgehaald door een heel leuke verpleegkundige. Snel nog een kusje aan de vriend en weg. :D Ik moet zeggen dat ik geen moment heb gestrest vanaf de verpleegkundige mij kwam halen en tot ik weer met de rolstoel tot bij mijn vriend mocht. Verdonck mag blij zijn met zijn team, één voor één schatjes. 

 

Eerst wat foto's genomen voor Verdonck later. Infuus geprikt en lekker met een badjas nog wat gaan liggen en wachten op Verdonck zelf. Duurde niet lang voor hij daar stond, snel nog even lijntjes tekenen op mijn borsten en de maat nog even bespreken: 255 cc van Motiva. 

 

Eens in de operatiezaal (superkoude vloer haha) mocht ik meteen gaan liggen en jaaaa de operatietafel was verwarmd, zalig. Iedereen stelde zicht vriendelijk voor. En hup slapen. 

Ze hebben mij achteraf mijn borsten getoond maar daar weet ik nieeeets meer van :P ik kan me enkele herinneren dat ik bij het rechtop zitten om het blauwe verband aan te doen steeds weer bijna omviel. 


Eens aangekomen op de ontwaakzaal: wenen wenen wenen. Wat een ontlading :P Er is hier zelfs iemand op het borstenforum die voor mij aan de beurt was die dit kan bevestigen haha. Ook hier weer lekker verwarmd bed en een echt warm donsdeken en niet van die dunne linnen lakentjes zoals je in ziekenhuizen hebt. Toppie!

 

Tussen 12u00 en 12u30 werd ik alweer in de rolstoel bij mijn vriend gebracht. Nog wat papieren meegekregen en de paspoorten van de boobs :P Mijn vriend dacht dat ik nog volledig high was van de pijnstillers, maar nee hoor ik was en ben gewoon zooooo blij. 

 

Dus al bij al: topervaring! Geen seconde stress gehad vanaf ik opgehaald werd tot ik weer terug bij mijn vriend mocht. 

 

Thuis ging alles goed. Begonnen met wat magere yoghurt te eten met wat fruit. En 's avonds kon ik gewoon weer normaal eten, mmm. Rond 15 uur mijn eerste twee pijnstillers ingenomen. Tegen middernacht begon ik wel echt veel pijn te krijgen waardoor ik een zwaardere pijnstiller ben beginnen nemen. 

 

Met een 4tal keer wakker te worden en twee keer pijnstilling in te nemen heb ik toch geslapen tot 10 uur :D Ik ben benieuwd wat vandaag brengt. Zo ik hoop dat mensen wat hebben aan mijn verslag. Ik upload nog een foto in een privé-album. Wie toegang wilt laat het maar even weten!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs hihi stom dat we gisteren niet eerder tegen elkaar zijn begonnen ik wou nog vragen of jij het was maar dat klonk zo stom hehe. Oh jij hebt wel wat geslapen ik denk ik totaal 3u verder elk uur gezien ben niet zo een rugslaper. Wil zeker toegang tot je album. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wentel

Haha ik dacht pas na ons korte babbeltje van 'ah dat zal iemand van het forum zijn' haha :POuh stom dat je zo weinig geslapen hebt! Ik slaap normaal ook nooit op mijn rug, maar wonder bij wonder lukt het wel vrij goed. Hopelijk lukt het je vannacht beter!

Ik heb jou er sowieso al aan toegevoegd :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wentel

 

Ik dacht hier gelezen te hebben dat je op je zij mag liggen wanneer dit geen pijn meer doet en dat lijkt mij niet in de nabije toekomst te gebeuren haha :D hoe valt de pijn bij jou mee? Kheb het toch wat onderschat!

Bedankt! De jouwe ook! Nu wordt het zo lang mogelijk volhouden dat verband pff!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

 

 

ik werd om kwart voor acht verwacht, acht uur opgehaald door verpleegkundige ook en om tien uur alweer alles voorbij en naar huis! Achteraf ook niets misselijk, en heel fris naar huis. Pijnstillers pak ik gewoon in op uur en tijd en zelfs acht uurtjes aan een stuk kunnen slapen. Tot hiertoe loopt het allemaal heel positief!!

Superblij mee :)!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

Als ik zo je verslag lees dan heb ik gevoel dat ik een drukte ben:D

Ik had zo'n pijn als ik in auto zat en ook als ik thuis kwam. Ik kon niets. 2 dagen ben ik.draaierig geweest. Na 4 dagen begon ik me mens te voelen.

Maar ik ben echt blij voor jou dat alles goed gaat. Geniet ervan.

Nu ben ik 4 maanden en ik Geniet zo dat ik eindelijk een gevulde bh kan dragen. 

Ik heb enkel nog veel last van een zeer gevoelige rechter tepel.

Maar anders voel ik niets meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

Als ik zo je verslag lees dan heb ik gevoel dat ik een trunte ben:D

Ik had zo'n pijn als ik in auto zat en ook als ik thuis kwam. Ik kon niets. 2 dagen ben ik draaierig geweest. Na 4 dagen begon ik me terug mens te voelen.

Maar ik ben echt blij voor jou dat alles goed gaat. Geniet ervan. En het is genieten.

Nu ben ik 4 maanden en ik geniet zo dat ik eindelijk een gevulde bh kan dragen. 

Ik heb enkel nog veel last van een zeer gevoelige rechter tepel.

Maar anders voel ik niets meer. Ik kan terug alles. Ook sporten is geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3

Ik neem wel tramadol tegen de pijn hoor, want anders hou ik het niet uit. En ik ben zo verschrikkelijk immobiel haha. Ik geraak zelf amper recht uit de zetel. Maar ik ben zo blij dat ik deze keuze heb gemaakt, ondanks de al 2 onaangename reacties uit mijn omgeving. Hebben mensen het bij jou opgemerkt? Want we zijn exact hetzelfde van lichaamsbouw en ik heb 255cc gekregen. 

Ik ben blij dat je er van geniet en hopelijk gaat die overgevoeligheid nog over! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en een goed herstel! 

 

Belangrijkste is veel rusten en op tijd je medicijnen. Als je nog geen schema hebt ff best_boobie of dessert-rosé een berichtje sturen. Dat helpt enorm!

 

Mag ik je foto's zien? Leuk om meiden van Verdonck te volgen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.