Ga naar inhoud

Brabs : 29 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Biancaatje

Ik heb even gekeken in je album, ziet er echt al super mooi uit! :D je mag er fier op zijn! Hoe is het nu met jou en de pijn? 

Ik herken me wel een beetje in jou, ik blijf zeggen 'grote B, kleine C', maar hoe meer foto's ik zie hoe meer ik groter mooier begin te vinden! :) Zal toch nog even afwachten zijn tot 10 juni, om te kijken hoeveel cc dr Verdonck mij aanraadt. Ik ben redelijk fijn en heb maar een 75AA, dus ik vrees er een beetje voor dat een volle C niet mogelijk/natuurlijk zal zijn! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie
14 uur geleden zei Brabs:

@Biancaatje

Ik heb even gekeken in je album, ziet er echt al super mooi uit! :D je mag er fier op zijn! Hoe is het nu met jou en de pijn? 

Ik herken me wel een beetje in jou, ik blijf zeggen 'grote B, kleine C', maar hoe meer foto's ik zie hoe meer ik groter mooier begin te vinden! :) Zal toch nog even afwachten zijn tot 10 juni, om te kijken hoeveel cc dr Verdonck mij aanraadt. Ik ben redelijk fijn en heb maar een 75AA, dus ik vrees er een beetje voor dat een volle C niet mogelijk/natuurlijk zal zijn! 
 

Ben echt verrast dat ik na 3 dagen pijnvrij ben alleen de nachten zijn nog vervelend. Ben namelijk niet gewend om op mijn rug te slapen. Inderdaad de pc weet het het beste wat jou mooi zal staan en daar moet je op vertrouwen! Dat vond ik wel eng je weet niet hoe ze er erna uit gaan zien en dat maakte me onzeker. Maar ben nu inderdaad zo happy met mn borsten. Ze gaan nu ook mooi zakken.. nog wel beetje "ballen" maar dat komt wel goed. Heel veel plezier op je consult! Komt allemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ieeps allemaal,

 

Mijn datum staat eindelijk vast, 29 september word ik geopereerd door dokter Verdonck! Nog even wachten dus, maar zowel Verdonck als mijn huisarts vonden dat ik zeker moest wachten tot na mijn reis. Nu het zo officieel is, krijg ik het toch wel even benauwd!

 

Ik denk dat ik voor Motiva-implantaten ga. Ik twijfel nog tussen 235 en 255 cc  (mijn maximum volgens verdonck)! Ik had gehoopt om begin september nog eens te kunnen passen in Brussel, aangezien er meer dan 3 maanden tussen de consultatie en de operatie zullen zitten. Spijtig genoeg verkoopt hij zijn praktijk in Brussel, waardoor het enkel in Tessenderlo kan :( En in totaal 3,5 uur in de auto zitten voor een passessie van tien minuutjes vind ik wat veel. Het zal dus voor de operatie nog snel even passen worden denk ik (tenzij ik volledig crazy wordt van het twijfelen dat ga ik wel naar Tessenderlo).

 

Ik vind het heel spijtig dat ik het niet gevraagd heb op welke maat ik ga uitkomen. Kunnen jullie mij helpen?

Ik ben ongeveer 1m69 en weeg 54 kg. Mijn oorspronkelijke situatie in 75A (met veel push-up). Welke maat zouden mijn borsten na de operatie ogen met 235 of 255 cc? En welke bh-maat ongeveer (had verstaan dat deze toch wel wat verschillen)?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

Jij hebt gewoon de juiste voorsituatie als ik.:D Ik ben 1m69 En 55kg.  Nu met niet te sporten misschien een kilo meer. Bh maar 75A of AA

Ik heb zitten twijfelen tussen 235cc of 255cc

Ik wilde een grote B/kleineC.  En dat is ongeveer wat ik heb. Sportbh is een C. Gewone bh heb ik nog niet gepast. Voor mij hoefde het niet groter. Maar als ik zo het forum doorlees ben ik ongeveer de enige die tevreden is met de kleinere maat. 

Als jij iets groter wil, dan neem je best de 255cc. 

Bij mij staan e ook in het midden niet zo dicht doordat ik niet veel vet had aan borstbeen. Ik heb enkel een foto in sportbh. Zal hem hier toevoegen, want ik heb geen album.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3

Bedankt voor je reactie en foto! Zien er al mooi uit! :D Ik hoor hier op het forum inderdaad dat je best altijd voor een maatje groter gaat, maar ik weet zo niet. Tijdens het passen vond ik 230 cc heel mooi en van 255 cc was ik toch wel wat verschoten. Verdonck zei dat hij ook 230 cc het mooiste vond bij mij en het meest natuurlijke zal zijn. Maar je kent het hé, twijfels heb je sowieso achteraf! Ik hoop gewoon ook dat het niet te veel opvalt en subtiel kan zijn, dus misschien dat ik toch eerder voor 235 zal gaan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

Bij het passen had ik dezelfde reactie.

Als ik mijn verband afdeed stond ik te trillen op mijn benen. Amai zo'n verschil. Als ik mijn sport bh aanheb en kleedje of T-shirt aanheb. Dan valt het echt niet op. Ik had wel altijd vullingen in mijn bh's. Ik vind het perfect. Voor mij toch. 

Er zijn 3 mensen aan wie.Ik het gezegd hebt. Anders niemand. En er heeft mij nog niemand iets gevraagd of aangekekenof er iets veranderd is.

Maar ik wil je.zeker niet beïnvloeden. Als je een goeie C wilt  dan denk ik dat je de 255cc zal moeten nemen. Met die 235cc zal het een groteB/kleineC zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Brabs:

Ik vind het heel spijtig dat ik het niet gevraagd heb op welke maat ik ga uitkomen. Kunnen jullie mij helpen?

Ik ben ongeveer 1m69 en weeg 54 kg. Mijn oorspronkelijke situatie in 75A (met veel push-up). Welke maat zouden mijn borsten na de operatie ogen met 235 of 255 cc? En welke bh-maat ongeveer (had verstaan dat deze toch wel wat verschillen)?

 

Ik zou @best_boobie een berichtje sturen. Durf daar namelijk geen uitspraken over te doen omdat het van meerdere dingen afhankelijk is.

 

Persoonlijk zou ik voor de grootste gaan. Wou dat ik dat ook had gedaan. Ik heb nu 275 maar had misschien liever 295 gehad. Weinig verschil maar toch ;) Bijna iedereen zegt achteraf dat ze nog wel iets groter hadden gemogen. Ik ben pas 16 dagen po en ze moeten nog veel veranderen, maar ik denk nu ook dat ze nog wel groter mochten. En met passen vond ik dat teveel ;) Als je 255cc mooi vind gewoon doen. Is niet teveel als Verdonck dat aangesteven anders krijg je wellicht spijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei gastmama:

@best_boobie heeft een glazen bol. Ze schijnt het vaak goed te hebben. Ik heb haar even voor je getagt 

 

Gr gastmama 

Over wie gaat het?
Beter even aangeven dat ze me een pb moeten sturen met alle gegevens, dat vind ik makkelijker :)
Lief dat je me tagt, maar dan moet ik terug lezen waar het over gaat, en daar heb ik vaak geen tijd voor, dus laat mensen me maar een pb sturen :35:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei best_boobie:

Over wie gaat het?
Beter even aangeven dat ze me een pb moeten sturen met alle gegevens, dat vind ik makkelijker :)
Lief dat je me tagt, maar dan moet ik terug lezen waar het over gaat, en daar heb ik vaak geen tijd voor, dus laat mensen me maar een pb sturen :35:

 

xxx

Sorry!! zal ik de volgende keer doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

 

Hoi hoi

 

Ik heb je topics even samengevoegd, en gelijk de titel aangepast, hier in dit topic kun je nu al je verdere vragen, updates, en dadelijk na je operatie je verslag neerzetten, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Desert-Rose:

@Brabs

 

Hoi hoi

 

Ik heb je topics even samengevoegd, en gelijk de titel aangepast, hier in dit topic kun je nu al je verdere vragen, updates, en dadelijk na je operatie je verslag neerzetten, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

xx

 

Oke bedankt! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Brabs

Ben je er al uit hoeveel cc je gaat nemen ?

Ik ben nu 8 weken po. Ik heb dus 235cc.

Ik.heb een groteB/kleineC. 

Als ik een bh koop zit ik echt tussen die 2 maten. Ik ben tevreden van het resultaat, maar eindelijk in mijn kledij zien ze er echt niet groot uit.

Als jij graag een volle C wilt raad ik je echt aan om de 255cc te nemen.

Mijn man had ze liever iets groter gezien en ik begrijp hem.

Jij hebt dezelfde maten als ik. Van lengte en gewicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @Brabs

 

Ik ben 1.70m weeg 52kg en heb een 70 a , ik heb 1 september mijn operatie bij Verdonck en ben voor de 295 motiva gegaan. 

Mij maakt het niet veel uit als mensen het zouden zien ;p Zolang ik er gelukkig bij ben , ben ik gelukkig. Dit was trouwens ook mijn max wat ik kon gaan vancc.

 

Groetjes en super spannend he ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3

hey, wel ik ga morgen nog eens bellen voor een passessie. Ik denk dat ik toch voor de 255 zal gaan :) de enige reden waarom ik kleiner wil is omdat ik bang ben voor reacties. Maar daar moet ik me over zetten want ik ben degene die gelukkig moet zijn met het eindresultaat. 

 

Hoe lukt alles nu bij jou? Ben je tevreden? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

Ik denk.dat die 20cc niet zoveel zal zijn. En dat zal heel goed meevallen dat ze het gaan zien. Bij mij valt het echt niet op.

Ja. Ik kan terug alles. De eerste 4 dagen heb ik echt afgezien. Het heeft bij mij tot 4 weken geduurd dat ik niet meer het gevoel had er is iets. 

Het voelt terug als normaal. Ben blij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Natje3:

@Brabs

Ik denk.dat die 20cc niet zoveel zal zijn. En dat zal heel goed meevallen dat ze het gaan zien. Bij mij valt het echt niet op.

Ja. Ik kan terug alles. De eerste 4 dagen heb ik echt afgezien. Het heeft bij mij tot 4 weken geduurd dat ik niet meer het gevoel had er is iets. 

Het voelt terug als normaal. Ben blij.

 

Ja wel iedereen zegt het dat die 20 cc niets uitmaakt. Oef! Ervaar jij krachtverlies? Al zou dat nu wel nog kunnen natuurlijk. Maar ik heb zoveel schrik dat ik blijvend krachtverlies ga hebben en aangezien ik ook in de zorgsector werk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 30-7-2017 om 21:05 zei Debsje:

hoi @Brabs

 

Ik ben 1.70m weeg 52kg en heb een 70 a , ik heb 1 september mijn operatie bij Verdonck en ben voor de 295 motiva gegaan. 

Mij maakt het niet veel uit als mensen het zouden zien ;p Zolang ik er gelukkig bij ben , ben ik gelukkig. Dit was trouwens ook mijn max wat ik kon gaan vancc.

 

Groetjes en super spannend he ! 

Hey @Debsje!
Ik zie je berichtje nu pas, moet er volledig over gelezen hebben :) 
Jij bent al vollop aan het aftellen vermoed ik? :D zo spannend hé! 
Ik zie net dat je ongeveer dezelfde afmetingen hebt als mij, ben 1m69 en weeg 54 kg! Mijn omtrek ik 75 en heb nu zelfs nog een A'tje :) Op welke maat had Verdonck gezegd dat jij uit zou komen met 295 cc? Ik ben dat spijtig genoeg vergeten vragen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-8-2017 om 10:23 zei Brabs:

Hey @Debsje!
Ik zie je berichtje nu pas, moet er volledig over gelezen hebben :) 
Jij bent al vollop aan het aftellen vermoed ik? :D zo spannend hé! 
Ik zie net dat je ongeveer dezelfde afmetingen hebt als mij, ben 1m69 en weeg 54 kg! Mijn omtrek ik 75 en heb nu zelfs nog een A'tje :) Op welke maat had Verdonck gezegd dat jij uit zou komen met 295 cc? Ik ben dat spijtig genoeg vergeten vragen! 

 

 

Hoi , 

 

Goh heb er toen ook niet echt een antwoord op gehad, dus weet het zelf ook niet echt eigenlijk ! 

Hij vroeg wel wat wil je en had toen wel gevraagd voor een volle c. Maar na het passen heeft hij niet gezegd welke maat het nu ging worden enkel de cc volume meegedeeld.

Dus ik hoop toch zeker dat ik op een volle C  ga uitkomen xD 

 

Groetjes ! x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Ladies, 
Vandaag ben ik nog eens gaan passen bij dr. Verdonck en ben ik uitgekomen op 255 of 275 cc van motiva (vorige keer 235 cc). Volgens hem kon 255 cc zeker en ging dit ook natuurlijk zijn! 275 cc zou al iets meer tussen natuurlijk en minder natuurlijk zitten. Twijfels dus aangezien iedereen zegt dat het in het echt toch wel iets kleiner uitvalt als tijdens het passen. Morgen vertrek ik nog een kleine twee weken naar Italië, hierna nog een half weekje les en nadien is het zover :wub::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2017 om 21:14 zei Wentel:

@Brabs ik moet ook 29ste gaan in Diest ....wie weet zie ik je daar ;) spannenddddddd

 

Ik had gezien dat het bij @Debsje verzet was dus hoop dat het zeker doorgaat

 

Succes 

Ouh spannend he :D ik krijg 255 of 275 cc van motiva, jij? Ik ben gelukkig nog tot vrijdag op reis dus nog even ontstressen vooraleer gigantisch te stressen haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.