Ga naar inhoud

Brabs : 29 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Mime:

Hopelijk gaat het ook zo goed bij mij dan, heb op het forum toch al veel verhalen gelezen die slecht kunnen gaan. Begin nu heel paniekerig te worden met alle soorten gedachtes, wat als ik ze te klein vind, wat als ik ze te groot vind... en dat allemaal terwijl ik nog nooit zen stresskip ben geweest en tot nu toe nog niet erover getwijfeld heb... 

Ja dat begrijp ik heel goed ik had dar een week voor de operatie toen dacht ik waar ben ik mee bezig ;) maarje moet idd gewoon beetje geluk hebben dat alles goed gaat (waar ik wel van uit ga) ook goed de regeltjes volgen dan komt alles goed. Neem zeker niet te klein want ik schrok me rot toen ik ze eerst zag ik miste men kleintjes ;) maar nu vind ik ze precies nogal klein hehe het went heel snel 

 

Succes komt helemaal goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames,

 

Ik ben nieuw hier en heb vandaag mijn eerste consultatie gehad bij Dr Verdonck.

Ik had meteen een goed gevoel bij hem dus heb ook meteen een datum laten vastleggen voor de operatie ( 3 november ), maar ik twijfel toch nog over de maat.

Ik ben 1m61 en weeg 50 kg en heb nu een kleine A. 

ik twijfel tussen 235cc of 255cc...

Zijn er hier dames die mij willen toevoegen aan hun fotoalbum zodat ik een beter beeld kan vormen?:blush: @Brabs @Biancaatje en evt nog andere.... ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Wentel:

Ja dat begrijp ik heel goed ik had dar een week voor de operatie toen dacht ik waar ben ik mee bezig ;) maarje moet idd gewoon beetje geluk hebben dat alles goed gaat (waar ik wel van uit ga) ook goed de regeltjes volgen dan komt alles goed. Neem zeker niet te klein want ik schrok me rot toen ik ze eerst zag ik miste men kleintjes ;) maar nu vind ik ze precies nogal klein hehe het went heel snel 

 

Succes komt helemaal goed 

Hoe lang heb jij een sportbh gedragen en die borstband? 

Heb jij een soort van voorbereiding gedaan op de operatie zoals veel insmeren zodat je huid iets soepeler is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Tinake:

Hallo dames,

 

Ik ben nieuw hier en heb vandaag mijn eerste consultatie gehad bij Dr Verdonck.

Ik had meteen een goed gevoel bij hem dus heb ook meteen een datum laten vastleggen voor de operatie ( 3 november ), maar ik twijfel toch nog over de maat.

Ik ben 1m61 en weeg 50 kg en heb nu een kleine A. 

ik twijfel tussen 235cc of 255cc...

Zijn er hier dames die mij willen toevoegen aan hun fotoalbum zodat ik een beter beeld kan vormen?:blush: @Brabs @Biancaatje en evt nog andere.... ??

De mijne staat nog openbaar ;) ik heb 350 cc genomen had ervoor een A cub nu C kleine D denk ik ben nog niet zover ben nog in de sport bh fase (ben 1.79 en weeg 70kg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Mime:

Hoe lang heb jij een sportbh gedragen en die borstband? 

Heb jij een soort van voorbereiding gedaan op de operatie zoals veel insmeren zodat je huid iets soepeler is? 

Ik ben deze nog steeds aan t dragen ik denk dat dit 6 weken moet. Ik moet deze donderdag terug naar de dokter zal je op de hoogte houden maar ik dacht beide 6 of 8 weken dragen. Ik heb eigenlijk niks gedaan je mag zelfs geen bodylotion smeren de dag van je operatie dat staat in de brief die je ontvangt per mail enkele dagen voor D-Day :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-10-2017 om 11:41 zei Sandr@:

Moet je die band effectief 8 weken dag en nacht dragen? Ik dacht 6 overdag en vanaf dan enkel nog snachts de laatste 2 weken...pfff ja das inderdaad lang en valt dan ook wel op als je telkens hetzelfde draagt.B) Ben gaan kijken op de site, das die witte band waarschijnlijk dan? Want ze hebben maar 1 model. Is ook wel maar de helft zo duur als bij Verdock...zou ik dat nog kunnen afzeggen zijn band? en dan die bestellen? zal ik zeker doen...want de eerste dagen zal ik waarschijnlijk niet veel meer kunnen doen dan van in de zetel op het forum zitten :)

Oei nu begin ik zelf te twijfelen maar ik dacht tot 8 weken PO dag en nacht. @Wentel weet jij dit zeker? 

Ja die VOE is die witte band, kan ook in zwart of beige. Ik denk dat je dat wel nog zal kunnen afzeggen hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Maaikeboobs:

Hi! 

 

Ik word 8 november geopereerd! Ik twijfel alleen heel erg of ik voor de 255cc of 235cc moet gaan.. Ik heb nu bijna lege AA Cup. (Zo goed als niet dus). Ik wil het graag natuurlijk houden en het daarom niet zo groot. Ook omdat ik model ben. Zou ik misschien een kijkje in je album mogen nemen @Brabs

Hey meid, ik voeg je toe aan mijn album. Ik heb 255 cc gekregen (motiva). Ik vond persoonlijk tijdens de passessie 235cc het mooiste maar aangezien ze toch wat kleiner uitvallen in het echt heb ik voor 255 cc gekozen. Ik vond een natuurlijk resultaat ook zeker belangrijk! In mijn album staat mijn voorsituatie en een fotootje van nu, ze moeten wel nog veel veranderen hoor. Zo kan je kijken of je een beetje met mij kan vergelijken, ben 1m68 en weeg 54 kg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei ankedt:

hallo,

Net even doorgelezen, deze week is het iets te druk geweest om te kunnen volgen.

Toch wel flink last... Sommige hoor ik zeggen dat ze na 4 dagen al terug alles konden doen. Ik zal me maar voorbereiden op het ergste. Ik word geopereerd 22 december. De vrijdag voor de kerstvakantie. Mijn man is dan 2 weken thuis. Maar ook onze 3 kindjes (5 - 3,5 en 2) Ik zal ze maar goed uit de buurt proberen houden.

 

Ik twijfel ook nog voor de maat, 18 november ga ik nog eens passen... Ik vond het de eerste keer overdonderend maar nu toch twijfels of ik niet nog niet iets groter zou gaan als ik zeer vaak lees dat het kleiner uitvalt dan die pasvormen.

 

Zou ik ook even mogen piepen in jouw album? Ik ben echt benieuwd!

Hey.

Ik voeg je toe! Neem maar genoeg tijd om te passen, het is zo belangrijk. Heel veel succes met je keuze! Ik denk niet dat het een voordeel is om heel weinig pijn te hebben want dan doe je snel te veel.. en je resultaat is mooier als je weinig doet en dus luistert naar wat je niet mag doen.

Zoals verdonck zegt: "degene met het meeste pijn (en die dus het minste doen) hebben het mooiste resultaat" ;) Succes met je keuze!

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mime:

Hallo allemaal! 

 

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum. 

20 oktober word ik ook geopereerd door dr. Verdonck.

ik zie dat hier heel veel dames zijn die zich al hebben laten opereren door hem, maar mij vraag was waar ik mij echt op moet voorbereiden. 

Ik ben niet snel zenuwachtig maar begin nu echt wat stress te krijgen voor de periode na de operatie.

hebben jullie wat tips voor mij? 

 

Alvast bedankt!! 

 

X

Hey! Spannend, is niet meer zover weg he :D

Het is allemaal heel spannend maar voor je het weet is alles achter de rug. 

Probeer alles wat in huis te halen op voorhand. Een borstvoedingskussen kan je helpen de eerste (niet zo comfortabele) nachten te overbruggen. En niet te veel stressen ;) is voor niets nodig! 

Heel veel rusten en alles goed laten genezen!

Succes! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mime:

 

Ik ga voor de motiva's van 235cc, groter dan dat kon ik ook niet gaan ivm mijn afmetingen. Dan ga ik een grote b, kleine c hebben. 

Ben jij ook bij dr. Verdonck geweest en hoe valt het mee? 

 

Groetjes

Ik heb 255 cc gekregen van Verdonck. Ik zal je toevoegen aan mijn album :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei NP05:

@brabs mag ik ook in je album spieken? :D ik word 27 oktober geopereerd door Verdonck! Weet jij trouwens waarom je 2 weken in het verband moet? In zie dat namelijk niet bij andere chirurgen..

Hey! Ik voeg je toe! Hoeveel cc en welke implantaten neem jij? 

Ik denk dat het werkt als drukverband voor de zwelling tegen te gaan. Voor de hygiëne en bescherming van je wondjes en volgens mij voornamelijk voor te maskeren hoe lelijk ze in het begin zijn zodat hij niet teveel dramatelefoontjes krijgt :P aangezien ze toch superhard veranderen met de dag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei CatvonDee:

Even een vraagje. Krijg je bij verdonck na de operatie 2 x per dag medicijnen voorgeschreven buiten de paracetamol om? Of 3 x per dag?:huh:

Hij schrijft 3 soorten pijnstillers voor, 1 antibiotica en 1 maagbeschermer (bij mij toch). Je begint altijd met paracetamol 1gr 4 keer per dag. Als dat onvoldoende is (en dat zal wel) neem je hierbovenop 3 keer per dag ibuprofen 600 mg. En als dat nog niet voldoende is laat je normaal paracetamol vallen en neem je zaldiar 3 keer per dag (=tramadol + paracetamol). Maar hij personaliseert je voorschrift wel, he @Wentel

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tinake:

Hallo dames,

 

Ik ben nieuw hier en heb vandaag mijn eerste consultatie gehad bij Dr Verdonck.

Ik had meteen een goed gevoel bij hem dus heb ook meteen een datum laten vastleggen voor de operatie ( 3 november ), maar ik twijfel toch nog over de maat.

Ik ben 1m61 en weeg 50 kg en heb nu een kleine A. 

ik twijfel tussen 235cc of 255cc...

Zijn er hier dames die mij willen toevoegen aan hun fotoalbum zodat ik een beter beeld kan vormen?:blush: @Brabs @Biancaatje en evt nog andere.... ??

Hey! Leuk dat je datum vast ligt :D 

Ik heb 255cc gekregen. Ben 1m68 en weeg 54. Ik voeg je toe aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Ik woon nogal ver weg dus ik heb mijn consult 26 oktober en operatie 27 oktober! Mijn voorkeur gaat uit naar Motiva full..kan niet wachten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Brabs:

Oei nu begin ik zelf te twijfelen maar ik dacht tot 8 weken PO dag en nacht. @Wentel weet jij dit zeker? 

Ja die VOE is die witte band, kan ook in zwart of beige. Ik denk dat je dat wel nog zal kunnen afzeggen hoor! 

Ik denk idd 8 weken of 6 ben niet meer zeker ;) zal het jullie donderdag laten weten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Brabs:

Hij schrijft 3 soorten pijnstillers voor, 1 antibiotica en 1 maagbeschermer (bij mij toch). Je begint altijd met paracetamol 1gr 4 keer per dag. Als dat onvoldoende is (en dat zal wel) neem je hierbovenop 3 keer per dag ibuprofen 600 mg. En als dat nog niet voldoende is laat je normaal paracetamol vallen en neem je zaldiar 3 keer per dag (=tramadol + paracetamol). Maar hij personaliseert je voorschrift wel, he @Wentel

Hihi je hebt gelijk die maagbeschermer had ik ni genomen heel stom want ben heel ziek geweest. Neem je nog iets nu @Brabs? Ik heb zondag laaste keer iets genomen gaat nu wel zonder prcies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wentel:

Hihi je hebt gelijk die maagbeschermer had ik ni genomen heel stom want ben heel ziek geweest. Neem je nog iets nu @Brabs? Ik heb zondag laaste keer iets genomen gaat nu wel zonder prcies :)

Ik sinds zaterdagavond gestopt met standaard pijnstillers te nemen :) ondertussen wel al 2 keer eens een ibuprofen genomen omdat ik opnieuw 7 uur per dag in de aula moet zitten. Top dat we er allebei al vanaf zijn !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brabs:

Ik sinds zaterdagavond gestopt met standaard pijnstillers te nemen :) ondertussen wel al 2 keer eens een ibuprofen genomen omdat ik opnieuw 7 uur per dag in de aula moet zitten. Top dat we er allebei al vanaf zijn !!

Ja pijn is ook volledig weg joepppie vond ze alleen in beginte groot nu precies te klein ;) tis ook nooit goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Wentel:

Ja pijn is ook volledig weg joepppie vond ze alleen in beginte groot nu precies te klein ;) tis ook nooit goed 

Hoor ik precies wel veel zeggen hier op het forum dat ze hun borsten te klein vinden achteraf. Merken jullie een groot verschil wanneer de zwelling afneemt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mime:

Hoor ik precies wel veel zeggen hier op het forum dat ze hun borsten te klein vinden achteraf. Merken jullie een groot verschil wanneer de zwelling afneemt? 

Ja toch wel of wel ben je het gewoon heel snel gewoon ;) in t begin vond ik ze veeel te groot nu zijn ze eigenlijk perfect maar denk dat wij vrouwen niet snel content zijn hehe ik hoop dat de zwelling nu wel volledig weg is want anders worden ze nog kleiner 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mime:

Hoor ik precies wel veel zeggen hier op het forum dat ze hun borsten te klein vinden achteraf. Merken jullie een groot verschil wanneer de zwelling afneemt? 

Ik vind mijn 255 cc meer dan groot genoeg :D maar nu ook niet zoveel te groot dat ik er niet mee kan leven.

Je moet echt gewoon voort gaan op je passessies. Ik vond grotere borsten hier op het forum heel mooi en forceerde mezelf precies op de passessies om de grotere maten het mooist te vinden, maar op mijn eigen lichaam vond ik 235 cc en 255 cc echt groot genoeg :) Bij iedereen anders dus. Ik vind grotere borsten heel mooi, maar blijkbaar niet bij mezelf haha :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Brabs:

Ik vind mijn 255 cc meer dan groot genoeg :D maar nu ook niet zoveel te groot dat ik er niet mee kan leven.

Je moet echt gewoon voort gaan op je passessies. Ik vond grotere borsten hier op het forum heel mooi en forceerde mezelf precies op de passessies om de grotere maten het mooist te vinden, maar op mijn eigen liggen vond ik 235 cc en 255 cc echt groot genoeg :) Bij iedereen anders dus. Ik vind grotere borsten heel mooi, maar blijkbaar niet bij mezelf haha :D 

Haha ik denk dat ik misschien een beetje hetzelfde probleem heb. Ik zie zoveel mooie borsten hier op het forum van in de 300cc, ik zelf kan niet groter gaan dan 235cc. Op het moment ben ik dus bang dat ik ze te klein ga vinden. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mime:

Haha ik denk dat ik misschien een beetje hetzelfde probleem heb. Ik zie zoveel mooie borsten hier op het forum van in de 300cc, ik zelf kan niet groter gaan dan 235cc. Op het moment ben ik dus bang dat ik ze te klein ga vinden. :)

En als je gaat passen, vind je 235 cc dan ook te klein? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Brabs:

En als je gaat passen, vind je 235 cc dan ook te klein? 

Ik ben maar 1x bij dr. Verdonck geweest en vond toen 235cc meteen goed. Het zal vooral stress zijn voor de operatie dat nu meespeelt maar heb eigenlijk ook geen voorbeeld gevonden op het forum van 235cc, ik weet ook niet goed als dit veel verschil is met 255cc wanneer alles genezen is. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Mime:

Ik ben maar 1x bij dr. Verdonck geweest en vond toen 235cc meteen goed. Het zal vooral stress zijn voor de operatie dat nu meespeelt maar heb eigenlijk ook geen voorbeeld gevonden op het forum van 235cc, ik weet ook niet goed als dit veel verschil is met 255cc wanneer alles genezen is. :)

ik heb 255 en dat verschilt echt heeeel weinig met 235 cc hoor :D dus als je u voorsituatie kan vergelijken met de mijne? Ik ben 1m68, 54 kg en heb een omtrek van 75 :) Mijn sportbh is nu een 75C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.