Ga naar inhoud

Brabs : 29 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 190
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei Brabs:

Hey! Met mij gaat alles goed :D af en toe heb ik wel nog steken of een branderig gevoel, vooral wanneer ik teveel doe en mijn armen boven mijn schouders breng. Voor de rest gaat het slapen redelijk, ik slaap al vanaf 1 week PO half op mijn zij en elke week gaat dit ietsje beter. Nog een maandje die lelijke sportbh aan en ik mag eindelijk leuke dingen dragen! Is jouw verband er ondertussen al af?

ps: heb net een nieuwe foto geüpload in mijn album 

 

xx

Heb je foto gezien en ziet er al heel mooi uit! :wub:Mijn verband is er inderdaad af. Het was al helemaal naar beneden gezakt en gaf dus nog weinig steun. Voelde wel raar in die sportbh...moest even wennen aan de zwaartekracht :huh: heb ik soms nog als ik heb neer gelegen en dan recht kom. Elke dag wordt ik wel mobieler en terug sterker in mijn armen. moet wel zeggen dat bij mij links mijn “moeilijke” kant is...vanaf dag 1 veel meer pijn en staat nu ook nog dikker en zit nog vocht in, voel dat soms verspringen bij mijn borstbeen als ik beweeg. Ze zien er bij mij dan ook nog niet gelijk uit, links staat mijn tepel nog iets hoger en is Mn borst ook nog ietsje groter...Best akelig:wacko: hoop dat het snel wegtrekt want rechts voelt alles wel veel beter ...vind ze naakt nog niet zo mooi maar is nog maat 1 week,...nog beetje geduld zeker?? wanneer was bij jou alle lucht en vocht weg? Maakte dat ook zo een krakend geluid? Want ben op zich niet verzwaard, maar voel me wel dikker aan mijn buik en zo. Zeker naar de avond heb ik er last van. Ja die sportbh en borstband,...echt sexy voel je je daar niet mee hè -_- ik zit er nog 7 weken aan vast...en Mn littekentjes beginnen ook al goed te jeuken! Daar mogen donderdag de draadjes uit.oef!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Sandr@:

Heb je foto gezien en ziet er al heel mooi uit! :wub:Mijn verband is er inderdaad af. Het was al helemaal naar beneden gezakt en gaf dus nog weinig steun. Voelde wel raar in die sportbh...moest even wennen aan de zwaartekracht :huh: heb ik soms nog als ik heb neer gelegen en dan recht kom. Elke dag wordt ik wel mobieler en terug sterker in mijn armen. moet wel zeggen dat bij mij links mijn “moeilijke” kant is...vanaf dag 1 veel meer pijn en staat nu ook nog dikker en zit nog vocht in, voel dat soms verspringen bij mijn borstbeen als ik beweeg. Ze zien er bij mij dan ook nog niet gelijk uit, links staat mijn tepel nog iets hoger en is Mn borst ook nog ietsje groter...Best akelig:wacko: hoop dat het snel wegtrekt want rechts voelt alles wel veel beter ...vind ze naakt nog niet zo mooi maar is nog maat 1 week,...nog beetje geduld zeker?? wanneer was bij jou alle lucht en vocht weg? Maakte dat ook zo een krakend geluid? Want ben op zich niet verzwaard, maar voel me wel dikker aan mijn buik en zo. Zeker naar de avond heb ik er last van. Ja die sportbh en borstband,...echt sexy voel je je daar niet mee hè -_- ik zit er nog 7 weken aan vast...en Mn littekentjes beginnen ook al goed te jeuken! Daar mogen donderdag de draadjes uit.oef!

xx

Bedankt! Ik vind ze zelf ook heel mooi, maar is toch altijd leuk om bevestiging van anderen te horen :D 

Ik snap wat je bedoeld van de zwaartekracht, van (half) neerliggen naar rechtop deed bij mij ook raar/pijn. Ik heb het krakende geluid van lucht/vocht denk ik tot 2,5 weken gehad.. vond ik een heel eng iets maar is nu volledig weg. Zelfs nu is mijn borstbeen nog wat opgezwollen van vocht maar geen geen krakend gevoel meer :) 

Geduld is hier inderdaad het beste wat je kan hebben want geloof me, ik vind ze elke week gigantisch veranderen. 

Heel veel succes nog met je herstel, komt allemaal goed ;) en goed onthouden dat je borsten echt elk afzonderlijk genezen en verschillen tussen de twee dus volledig normaal is. Heb jij een album? Zo ja, zou ik dan eens mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brabs:

Bedankt! Ik vind ze zelf ook heel mooi, maar is toch altijd leuk om bevestiging van anderen te horen :D 

Ik snap wat je bedoeld van de zwaartekracht, van (half) neerliggen naar rechtop deed bij mij ook raar/pijn. Ik heb het krakende geluid van lucht/vocht denk ik tot 2,5 weken gehad.. vond ik een heel eng iets maar is nu volledig weg. Zelfs nu is mijn borstbeen nog wat opgezwollen van vocht maar geen geen krakend gevoel meer :) 

Geduld is hier inderdaad het beste wat je kan hebben want geloof me, ik vind ze elke week gigantisch veranderen. 

Heel veel succes nog met je herstel, komt allemaal goed ;) en goed onthouden dat je borsten echt elk afzonderlijk genezen en verschillen tussen de twee dus volledig normaal is. Heb jij een album? Zo ja, zou ik dan eens mogen kijken?

Ben blij dat jij dit ook zo lang had en dat het uiteindelijk toch wegtrekt. Af en toe voel ik het rechts ook. Was al beetje bang want is toch iets gek...

wat ik ook opmerk is dat ik rugpijn krijg door die borstband...moet die echt strak zitten of is gewoon boven je borsten genoeg? Best vervelend als die te hard zit, zo hou ik die geen 7 weken meer uit. Weet eigenlijk niet goed of ik die wel juist draag maar uiteindelijk als je rondloopt worden ze door de zwaartekracht toch ook wel de goede richting uit getrokken niet? 

heb geprobeerd een album te maken en heb jou toegevoegd. Laat maar weten of je iets ziet en het dus gelukt is...

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs Zou je mij ook kunnen toevoegen aan uw album aub?

Ik moet normaal 17/11, staat nog niet 100% vast. Maar hoe dichter het komt hoe meer ik begin te twijfelen. Ik weet dat ik het 100% zeker wil, maar ik ben gewoon aan het twijfelen aan de resultaten enzo. Heb al paar keer gelezen dat de borsten bij sommige vrouwen niet goed zakt, wat mij wel een beetje stress geeft. En ik ben ook extreem aan het twijfelen tussen de soorten. Ik ga btw ook bij Verdonck -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Mich2017:

@Brabs Zou je mij ook kunnen toevoegen aan uw album aub?

Ik moet normaal 17/11, staat nog niet 100% vast. Maar hoe dichter het komt hoe meer ik begin te twijfelen. Ik weet dat ik het 100% zeker wil, maar ik ben gewoon aan het twijfelen aan de resultaten enzo. Heb al paar keer gelezen dat de borsten bij sommige vrouwen niet goed zakt, wat mij wel een beetje stress geeft. En ik ben ook extreem aan het twijfelen tussen de soorten. Ik ga btw ook bij Verdonck -_-

Hey meid! Ik zal je toevoegen, geen probleem :) 

Ik ben 100% tevreden van dr. Verdonck en zijn team. Er zijn hier inderdaad wel wat meiden die pech hebben gehad, maar ik ben er zeker van dat Verdonck dit correct zal herstellen! Laat je niet teveel ontmoedigen, want er zijn echt wel meiden die zeer blij zijn met de borsten die dr. Verdonck hun gegeven heeft! 

Ik heb motiva 255 cc, hoeveel zou jij nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@brabs

Ja hij blijft natuurlijk ook maar een mens, maar het schikt mij toch redelijk af :o

 

Ik heb vroeger altijd een grote C gehad, kleine D.. Dus Verdonck raadde mij aan om begin de 

300cc te nemen. En ik vond dat ook wel goed voor mij.

Maar echt veel twijfel tussen de soorten. Sebbin is het goedkoopste, dus dan ben ik bang dat die minder goed en mss minst natuurlijke gaat zijn. En Motiva, daar heb ik wel al van gehoord dat het wel 1 van de beste is, maar natuurlijk ook duurder. Dilemma's :31:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mich2017:

@brabs

Ja hij blijft natuurlijk ook maar een mens, maar het schikt mij toch redelijk af :o

 

Ik heb vroeger altijd een grote C gehad, kleine D.. Dus Verdonck raadde mij aan om begin de 

300cc te nemen. En ik vond dat ook wel goed voor mij.

Maar echt veel twijfel tussen de soorten. Sebbin is het goedkoopste, dus dan ben ik bang dat die minder goed en mss minst natuurlijke gaat zijn. En Motiva, daar heb ik wel al van gehoord dat het wel 1 van de beste is, maar natuurlijk ook duurder. Dilemma's :31:

Dan zullen je borsten wel wat groter worden dan die van mij :P Ik heb voor motiva gekozen omdat het toch wel 10 keer minder kans heeft op kapselvorming! En ook omdat ze het natuurlijkste vallen :D Maar er zijn ook meiden die sebbin hebben en hier heel blij mee zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mich2017:

@Brabs Ik denk wel dat ik mij veiliger ga voelen met de Motiva. Maar nog effe denken en erna beslissen. Kan het zijn dat ik jouw album nog niet kan zien op jouw profiel? Groetjes

Oei je staat er nochtans bij, raar! Als je op mijn profiel gaat, zie je geen 'albums' staan? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Mich2017:

@brabs

Hmm nee, ik zie activity en club staan.. Daar moet dan wss ook album tussen staan veronderstel ik? 

En voor de rest zie ik uw volgers enzo, maar geen foto's precies..

Ik heb je nog eens verwijdert en opnieuw toegevoegd, hopelijk lukt het nu wel :) Anders zal er denk ik weer een bug zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi Brabs, ik word volgende week geopereerd door dr. Verdonck. Zelf heb ik ongeveer jouw hoogte en gewicht en ben erg benieuwd naar je foto's. Zou ik mogen meekijken? Hij stelde bij mij de 235cc of 250cc voor. Ik zou wel kiezen voor de demi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.