Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

ja en of dat toevallig is Daffy,stond echt perplex hahahaha

ja ik vind die hang erin nu ook juist zo mooi :123:

jij gaat echt wel mooie borsten krijgen hoor,twijfel ik niet aan met je doorzetwil,hihi ram eigen! rammen,goed laten weten wat men wenst,hihi zo ben ik dus ook :108:

nog even en dan ist zover...joepie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vanochtend mn lenzen aan het indoen en vroeg me toen ineens af hoe ik dat straks moet gaan doen??????

Heeft er nog meer iemand hier lenzen? Als ik ze indoe dan moet ik dus mn ooglid open houden met 1 hand dan hef ik mn arm heel hoog de lucht in. Doe ik nou gewoons iets heel geks met mn arm of hebben meer vrouwen dit probleem? Of ben ik de enige kippige hier?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,daffy

Hoe voelt het... binnenkort gaat het gebeuren, he meid ;)

ik begin nu ook al aftellen...a.s vrijdag om 9:15 gaat het gebeuren!!

Daarna ga ik ook nog een verslagje en fotoos plaatsen!!

heb je al alles in huis??

veel succes, meid

ik hoor nog wel van je.. :7:

groetjes snoesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha, Daffy, dat wordt alvast oefenen om je lenzen op een andere manier in te krijgen!:152:

hahaha, Bedankt voor de tip Eef, aan jou heb ik wat.... :10:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,daffy

Hoe voelt het... binnenkort gaat het gebeuren, he meid ;)

ik begin nu ook al aftellen...a.s vrijdag om 9:15 gaat het gebeuren!!

Daarna ga ik ook nog een verslagje en fotoos plaatsen!!

heb je al alles in huis??

veel succes, meid

ik hoor nog wel van je.. :7:

groetjes snoesje

Oooooh jij bent ECHT bijna aan de beurt, krijg gewoon de zenuwen voor jou als ik eraan denk haha.

Wat bedoel je met: heb je alles al in huis? Ik heb niks extra's ingeslagen of gedaan hier. Heb altijd wel genoeg paracetamol en inbuprofen in huis, de werkster is er op de dag dat ik geopereerd word dus als ik thuiskom is mn huis spik en span en boodschappen doet mn ex sowieso altijd al dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Verder kan ik niks bedenken eigenlijk...of zie ik nu iets over het hoofd?

Ik heb wel nog een beautydag 2 dagen voor de operatie, krijg ik een 1 of ander detox programma waardoor ik helemaal schoon ben van binnen omdat ze me gaan inwikkelen in speciale doeken die de schadelijke stoffen naar buiten trekken ofzo..., mn huid lekker zacht en het schijnt super rustgevend te zijn. Kan geen kwaad denk ik haha.

Verder ga ik mn fronsrimpel nog laten botoxen, word morgen teruggebeld of ze nog een plekje hebben voor de operatie en ook of het kan met het oog op de narcose enzo, dat wist de telefoniste niet.....ben dus helemaal als nieuw na volgende week :136: ...plastic fantastic haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, daffy

wahwhaa,ja joh straks zie totaal anders :43:

hm... detox progamma?? is dat 1e keer voor jou?

het leuk me wel lekkere vewent idee voor je lichaam..

botoxen?? doe ze dat via een prik??

jaja, weet ik, ik ben preuts

ik zie dat je omg.van schevingen komt, doe jij daar in de buurt??

ok, ik hoor nog van je.. ;)

groetjes snoesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, daffy

wahwhaa,ja joh straks zie totaal anders :43:

hm... detox progamma?? is dat 1e keer voor jou?

het leuk me wel lekkere vewent idee voor je lichaam..

botoxen?? doe ze dat via een prik??

jaja, weet ik, ik ben preuts

ik zie dat je omg.van schevingen komt, doe jij daar in de buurt??

ok, ik hoor nog van je.. ;)

groetjes snoesje

Ja dat is de eerste keer voor mij, hou wel van spa's enzo en ga regelmatig onder de zonnebank maar dit is iets nieuws, je wordt helemaal in een soort dekens gewikkeld en die trekken alle afvalstoffen uit je lichaam....weet niet precies hoe het werkt maar het schijnt dat als je rookt dat die wikkels heel erg naar sigaretten ruiken, als je gedronken hebt tijdens het stappen ofzo, dan ruiken ze naar alcohol etc etc. Weet niet of het werkt hoor, maar zie het dan wel, is gewoon een leuk dagje uit met mn vriendin.

Botox spuiten ze in een rimpel om je spier lam te leggen zodat die rimpel vervaagt. Ik heb een fronsrimpel tussen mn ogen, heel lelijk, net of ik een beetje boos kijk. Dan spuiten ze daar vloeistof in en dan na een week ofzo dan kan je niet meer fronsen, dan doet die spier het niet meer en verdwijnt die rimpel dus. Dit is na een maand of 3 weer over, dan kan je gewoon weer fronsen en komt die rimpel dus ook terug....jammer genoeg :angry: . Ik heb het 1 x eerder laten doen en ik vond het wel mooi, zag er ineens heel fris uit haha. Maar ja, na een tijdje was het dus weer hetzelfde, dus nu nog maar een keertje doen dus.

Ik kom idd uit Scheveningen. Ik laat me hier niet opereren hoor, dat gaat in Belgie gebeuren. Waar kom jij vandaan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaiii, daffy

waarom ik dat aan jouw vraagt, omdat ik dit wel eerder hebt gehoord

maar zelf nog nooit gedaan, wil wel een keer doen..

ja, inderdaad ik kom ook niet ver van jouw vandaan woon in de buurt van pynacker :7:

als, dit ook tegen die tijd achter de rug...dan ga ik me zelf een keer lekker van hoofd tot teen verwennen..

jajjaja....wij als vrouwen hebben wel af en toe nodig..vind je niet? :)

hug snoesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is zeker dichtbij!!

Ik laat wel weten hoe het was, ik ga naar www.sun-skin.nl Het staat nog niet op de website want het is nieuw. Die beautystudio is van een vriend van mij en er zijn een heleboel dingen bijgekomen, moet ie wel een keer zn website vernieuwen haha.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Daffy,

Om op je lenzen vraag terug te komen: Ik heb ook contact lenzen.

Maar had tentijde vd ingreep precies ontstoken ogen (tenminste ontsteking was al weg, maar ivm met mn oogdruppels mocht ik de eerste 3 dagen mn lenzen nog niet in). MMaar na die 3 dagen gaf het geen probleem hoor. Ik houd gewoon met mn ene hand mn oog open (mn oogleden uitelkaar spreiden met mn wijs en middelvinger en gewoon mn elleboog naar beneden houdend) En dan met mn andere hand mn lens in doen. GEEN PROBLEEM!!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx A70, zo kan het idd ook, weet ook niet waarom ik het altijd zo overdreven doe haha.......

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooiii!!

hier nog een tevreden patient van Dr Plovier! Ik kwam van een 75a en heb nu een 75E/70F (te zien welk merk bh) Ik weeg 63 kilo en ben 1.68m lang. Kheb wel brede heupen en nu staat het perfect een volle boezem! Ze zien er niet echt zo groot uit in mijn ogen hoor, ik vind ze nog een beetje te klein eigenlijk ^^ maar met de vorm ben ik echt super tevreden! Ik vind dat het helemaal niet hard opvalt dat ze fake zijn :) Binnen 10 jaar een wissel met meer CC's uiteraard, nu heb ik er 500 gekregen. Alvast veel succes en laat alles gewoon over je heen komen, voor je het weet ben je thuis met je nieuwe vriendjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx ladies!!!!

@Sterre

Oh meid, kvind t zo vervelend voor je, wel heel lief dat je zo met me meeleeft, weet dat het moeilijk voor je is!!!!

Toch hoop ik nog op groen licht voor je in de nabije toekomst!!!!!

x

BabyV

Ik had stieken jouw topic al doorgelezen een tijdje geleden haha. Tot voor kort was jij nog 1 van de weinigen met veel cc's van dr Plovier dus ik was heel benieuwd maar tegenwoordig gaat ie helemaal los haha dus heb ik ineens veel voorbeelden!! Die nieuwe kliniek doet hem duidelijk goed :1bouncingboobs:

Ik vind ze heel mooi hoor van jou en idd helemaal niet nep of te groot voor je lichaam, precies goed!!!!

Tkomt ineens wel heel dichtbij voor me, ben nu al nerveus!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daffy,wow joh,jij kijkt straks enkel nog maar poeslief,geen booskijkende Daffy meer :D:P

zou fijn zijn he als dat die dag gelijk gebeuren kan,zou me niks kunnen bedenken waarom het niet kan :)

dus kom maar op met 10nov :5:

Hahaha ja joh, hopen dat ze me nog herkennen en niet straal voorbij lopen :45:

Nee ik bedoel niet op de dag zelf hoor, staat er misschien wat onduidelijk, maar een dag ergens voor de operatie. Ik laat dat gewoon hier in Nederland doen, in Rotterdam. Op de dag zelf kan sowieso niet, tenzij ze het doen vlakvoor ik naar huis mag, maar dan nog niet zo handig. Je moet na die injectie nl heel erg je gezicht bewegen de hele tijd, dus in mijn geval de hele tijd fronsen zodat die vloeistof goed door die spier gaat en en goed verdeeld wordt. Het mag niet op 1 plaats blijven zitten en je mag ook absoluut niet gaan liggen erna of andere standjes dat er druk op komt te staan. Ik denk dat ik na de operatie toch wel wil liggen en een dutje wil doen dus nee, beter een paar dagen eerder....mits dat kan dus.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Ik draag ook lenzen en dacht net hetzelfde als jij: hoe moet ik in godsnaam die lenzen gaan inkrijgen????

Doe het normaal ook zoals jij met mijn ene arm hoog de lucht in :154: dus je bent niet de enige!!

Nu doe ik het dan ook maar met elleboog omlaag, gaat evengoed hoor.

Alleen normaal doe ik ze rechtstaand in voor de spiegel en nu voorovergebogen op het gevoel meer maar lukt perfect!

Om even op je vraag te antwoorden in Nadja haar topic denk ik over die band:

Die moet je 4 weken dragen, hier kan je ook niet valsspelen want deze hangt vast aan de bh.

Zag er ook fel tegenop want als je dat ding ziet maar valt eigenlijk best mee, alleen nu heb ik soms het gevoel dat mijn borsten op de plaats waar de band zit bont en blauw ziet, is niet maar voelt wel zo.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Ik draag ook lenzen en dacht net hetzelfde als jij: hoe moet ik in godsnaam die lenzen gaan inkrijgen????

Doe het normaal ook zoals jij met mijn ene arm hoog de lucht in :154: dus je bent niet de enige!!

:154: ik dacht al, volgens mij spoor ik gewoon niet want waarom moet die arm eigenlijk zo de lucht in :43: ? Heb al jaaaaaaaaren lenzen dus kan me niet eens meer herinneren waarom ik dat ooit zo begonnen ben.....zal me wel voorgedaan zijn denk ik haha. Ben iig blij dat het ook anders kan, weer een zorg minder :44:

Hmmm die band en ik worden geen vrienden voorzie ik al.....zodra ik mn maat weet dan maar even een sportbehaatje aanschaffen voor als ik op visite ga, dan gooi ik die kliniekbh gelijk in de was, dan heb ik een excuus :37:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ja of ze denken: ongelofelijk wat een stel nieuwe tieten toch kunnen doen he, ze ziet er gewoon 10 jaar jonger uit, zelfs haar gezicht :154:

Dat spul gaat natuurlijk pas na een dag of 12 weken dus dan ben ik net een beetje aan het opknappen van die operatie, hahaha ik zeg gewoon niks, ben benieuwd wie het als eerste doorgheeft!!!

Hahaha zit net te denken: we doen net alsof het een hele facelift is.....tis maar 1 rimpeltje, waarschijnlijk ziet niemand een verschil.....dag 250 euro :48:

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja of ze denken jee die is lief geworden sinds dr dikke tieten,ze kijkt nooit meer zo boos hahahahah

ga best denken dat je het goed ziet hoor zo een verdwenen fronsrimpel,ja goed weet het verders niet eigenlijk.

ik heb alles wat ik wel veranderd wil hebben,behalve heb ik geen fronsrimpel,ja als ik echt boos ben hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis ook niet erg hoor, als je rechtvoor me staat zie je niks, maar als je schuin naar me kijkt dan zie je het wel. Het is niet zo bizar als Paul de Leeuw maar gewoon een lijntje, ik irriteer me er gewoon dood aan. Heb ook lijntjes op mn voorhoofd, valt ook niet echt op maar ik zie ze zelf wel en dat vind ik lelijk. Verder ben ik wel tevreden....nou ja, heb eigenlijk ook lelijke spillebenen maar ja, wat doe je eraan he, draag dus nooit jurkjes of rokjes om die reden, ziet er echt niet uit hahaha.

Ok, nogmaals: verder ben ik wel tevreden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.