Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Ellen125:

Heb jij een album? Ben wel benieuwd. Ik heb ‘maar’ 275cc Motiva full. Baal als een stekker dat ik niet om meer heb gevraagd.

 

Hoi @Ellen125. Verdonck heeft me ook 275 aangeraden maar ik heb voor de operatie (18/10) zowel 275 als 295 laten voorzien. Blijkbaar is dat verschil van 20cc amper zichtbaar... Het is meer mentaal dat ik voor die 295 zou gaan :D 

zou ik in jouw album eens mogen kijken aub? Heb je ook een foto van jouw voorsituatie? Dankjewel :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Anouk12:

@Lucy89. Oh lekker! Ben benieuwd wanneer ik dat weer kan.

 

Ja denk je dat dat nu al zichtbaar is? Ik zie natuurlijk wel wat verschil maar vind het lastig te bepalen of het dat is. Maar goed, maakt ook niet uit. We hebben allebei mooie boobs!! :D

 

Dankjewel! Jij ook nog veel succes! 

 

Ja misschien ligt het ook niet aan het verschil in de protheses. Maar ik ging er eigenlijk gewoon al vanuit. Maar het gaat natuurlijk nog veranderen bij ons :) en indd we allebei eindelijk mooie boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Bunny87:

 

Hoi @Ellen125. Verdonck heeft me ook 275 aangeraden maar ik heb voor de operatie (18/10) zowel 275 als 295 laten voorzien. Blijkbaar is dat verschil van 20cc amper zichtbaar... Het is meer mentaal dat ik voor die 295 zou gaan :D 

zou ik in jouw album eens mogen kijken aub? Heb je ook een foto van jouw voorsituatie? Dankjewel :wub:

Ja, ik zal je toevoegen. 

 

Ik zou zeker voor de grootste gaan! Dat verschil is niet te zien. 0,25cm breed en 0,1cm projectie. Vergelijk maar eens met 20ml ;) 

 

Voorsituatie was een 70A. Staat ook in mijn album. Vorige week dacht ik laatste foto tot nu toe gemaakt. Maandag ben ik 4 maanden po. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tittie_chick:

@Lucy89 zou ik mee mogen kijken?

Ja ik heb je toegoevoegd :)

 

1 uur geleden zei mvdv:

Hoi @Anouk12 & @Lucy89 zou ik ook even mee mogen kijken in jullie albums? 

Ik word 27 oktober geopereerd door Verdonck en ik twijfel nog tussen 295 en 315 cc. (Motiva) Ben bang dat het te groot wordt, maar ik wil achteraf natuurlijk ook geen spijt krijgen. :P

Die twijfel heb ik ook gehad na nog een x passen wist ik zeker dat ik voor de 315 cc wilde gaan. En indd het verschil is echt heel weinig. Ik heb je ook even toegevoegd aan m'n album. 

 

31 minuten geleden zei Kittty:

Hey @Lucy89 

ik word 25 okt geopereerd door Verdonck ben ook nog aan het twijfelen. Het word sowieso motiva. Ben nog aan het twijfelen over het aantal cc's. Wat is je voorsituatie? Zou ik ook even mogen meekijken in je album? 

Xx 

 Ja hoor ik heb je toegevoegd. Ik heb m'n maten ook in het album gezet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mvdv:

Hoi @Anouk12 & @Lucy89 zou ik ook even mee mogen kijken in jullie albums? 

Ik word 27 oktober geopereerd door Verdonck en ik twijfel nog tussen 295 en 315 cc. (Motiva) Ben bang dat het te groot wordt, maar ik wil achteraf natuurlijk ook geen spijt krijgen. :P

Verdonck gaat vaak voor natuurlijk. Dus bang zijn dat hett te groot wordt hoef je niet hoor! Dat verschil van 20cc is overigens te verwaarlozen. Ik zou persoonlijk voor de grootste gaan. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei mvdv:

Hoi @Anouk12 & @Lucy89 zou ik ook even mee mogen kijken in jullie albums? 

Ik word 27 oktober geopereerd door Verdonck en ik twijfel nog tussen 295 en 315 cc. (Motiva) Ben bang dat het te groot wordt, maar ik wil achteraf natuurlijk ook geen spijt krijgen. :P

Hey, 

Tuurlijk!

Het is uiteraard jouw eigen keuze maar het verschil tussen 295 en 315 is zo minimaal dat je echt wel voor 315 kunt kiezen. 20cc meer maakt niet het verschil tussen mooi en te groot.

X

 

49 minuten geleden zei Tittie_chick:

@Lucy89 en @Anouk12

 

jullie borsten zijn nu al mooi aan t worden!

nu kan ik helemaal niet meer wachten tot ik aan de beurt ben... nog dik 2,5 maand

Hey, 

Dankjewel!! :D

Haha snap ik. Nog even en je hebt je droomboobs! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Sammie1987:

@Anouk12 @Lucy89 en @Ellen125

Zou ik in jullie album mogen kijken?

Ik word 20 okt geopereerd in Diest bij Dr Verdonck. Ik ga voor 295cc. Zou uitkomen op een mooie C. Heb nu 75a. 

Is het jullie mee of tegen gevallen?

xx

Tuurlijk, ik voeg je toe. 

Nog 3 weken... Spannend! Jij hebt dus ook voor Motiva gekozen? 

Mijn herstel is erg heftig maar het is me niet tegengevallen, ook de operatie niet. Je wordt daar zo lief en fijn verzorgd! En wat betreft het herstel, je weet waarvoor je het doet en dat scheelt enorm.

Daarna gewoon lekker voor je laten zorgen, op tijd je medicijnen innemen en geduld hebben. :P

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het wel. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Ellen125:

Ja, ik zal je toevoegen. 

 

Ik zou zeker voor de grootste gaan! Dat verschil is niet te zien. 0,25cm breed en 0,1cm projectie. Vergelijk maar eens met 20ml ;) 

 

Voorsituatie was een 70A. Staat ook in mijn album. Vorige week dacht ik laatste foto tot nu toe gemaakt. Maandag ben ik 4 maanden po. 

 

Xx

Oh, super! Ik hoop dat het bij mij ook zo mooi gaat zijn! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sammie1987:

@Anouk12 @Lucy89 en @Ellen125

Zou ik in jullie album mogen kijken?

Ik word 20 okt geopereerd in Diest bij Dr Verdonck. Ik ga voor 295cc. Zou uitkomen op een mooie C. Heb nu 75a. 

Is het jullie mee of tegen gevallen?

xx

@Sammie1987. Ik heb je toegevoegd herstel was ff afzien de eerste paar dagen maar daarna eingelijk bijna geen pijn meer! Heel veel succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anouk12:

Tuurlijk, ik voeg je toe. 

Nog 3 weken... Spannend! Jij hebt dus ook voor Motiva gekozen? 

Mijn herstel is erg heftig maar het is me niet tegengevallen, ook de operatie niet. Je wordt daar zo lief en fijn verzorgd! En wat betreft het herstel, je weet waarvoor je het doet en dat scheelt enorm.

Daarna gewoon lekker voor je laten zorgen, op tijd je medicijnen innemen en geduld hebben. :P

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het wel. 

X

Hoi Anouk,mag ik in je album mee kijken? Jij bent wat verder dan ik dus ben benieuwd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gentle

Dankjewel! Sinds het verband eraf is, ziet het er steeds mooier uit. De plooien bij mijn oksel zijn ook al aan het wegtrekken. Ik sta alleen nog ontzettend krom haha. Dat valt me pas op zodra er foto's gemaakt worden. :lol:

 

Bij jou ziet het er ook al mooi uit! Ja snap ik. Ben je in het ziekenhuis geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk12:

@Gentle

Dankjewel! Sinds het verband eraf is, ziet het er steeds mooier uit. De plooien bij mijn oksel zijn ook al aan het wegtrekken. Ik sta alleen nog ontzettend krom haha. Dat valt me pas op zodra er foto's gemaakt worden. :lol:

 

Bij jou ziet het er ook al mooi uit! Ja snap ik. Ben je in het ziekenhuis geopereerd? 

Ja ik was ook heel tevreden met wat ik zag :)

Ik ben in de Velthuis Kliniek in Rotterdam geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.