Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Fraukje:

@Boobies4Jackie en @Anouk12 zou ik ook een kijkje in jullie album mogen nemen?

Heb volgende week een 2e consult en me even aan het verdierpen in de cc's...

Dankjewel alvast en gefeliciteerd met  jullie nieuwe boobies :wub:

 @Fraukje volgens mij is mijn album al voor iedereen te bekijken. Staat niet op prive ;) succes en veel

plezier met je consult en alle keuzes die je nog gaat maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie

@Fraukje

Dankjewel! :) Ik zal je toevoegen. Bij wie ga je? En wat heb je in gedachten?  

 

@Starships

Bedankt voor je lieve reactie. Dit proces is ook mentaal een achtbaan moet ik zeggen. Maar zoals je zelf ook al zegt, is het allemaal voor een goed doel en is dit forum echt wel fijn.

Wat betreft de pijn hangt het af van wat ik doe maar dat lijkt me op zich vrij normaal. Het zijn vaak van die steken of pijnscheuten maar echt constante pijn heb ik niet meer zo.

En hoe gaat het met jou? Kijk je ernaar uit of ben je zenuwachtig? 

 

@CatvonDee

Hahaha goeie! Paar minuten in de regen en kan meteen meedoen aan een wet T-shirt contest. Paar weken terug zou ik niet eens mogen deelnemen. :4:

Dankjewel! Jij ook nog een fijne avond x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oude bh's krijgen een nieuw leven... Waarschijnlijk worden ze nu meer gewaardeerd haha. :P

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-10-2017 om 23:08 zei Anouk12:

@LOLO95

Hey Lora, 

Ah toevallig haha. Ik ben inmiddels 14 dagen po en ten tijde van de operatie woog ik 55kg, schijnbaar nog ergens 2 kilo's verloren haha. Ik heb 315cc Motiva ergonomix full gekregen, dit zijn ronde implantaten. Als je wil kan ik je toevoegen aan mijn fotoalbum.

Ben jij al ergens op consult geweest? 

X

 

Op 6-10-2017 om 23:08 zei Anouk12:

@LOLO95

Hey Lora, 

Ah toevallig haha. Ik ben inmiddels 14 dagen po en ten tijde van de operatie woog ik 55kg, schijnbaar nog ergens 2 kilo's verloren haha. Ik heb 315cc Motiva ergonomix full gekregen, dit zijn ronde implantaten. Als je wil kan ik je toevoegen aan mijn fotoalbum.

Ben jij al ergens op consult geweest? 

X

Heb een afspraak bij dokter Verdonck en nog 2 andere dokters.. spannend!

kan je mij toevoegen aan je foto album! Ben benieuwd naar je resultaat! Hoe gaat het met de pijn na 14 dagen? Grtjs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LOLO95

 

Ik heb je toegevoegd.

Ah leuk! Bij wie ga je nog meer?

Ik ben inmiddels 19 dagen po en heb geen constante pijn meer, het zijn meer steken die ik af en toe krijg. Maar de pijn hangt natuurlijk nauw samen met wat ik doe.

Ik houd me dus nog even rustig, voelt beter. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Anouk12:

@LOLO95

 

Ik heb je toegevoegd.

Ah leuk! Bij wie ga je nog meer?

Ik ben inmiddels 19 dagen po en heb geen constante pijn meer, het zijn meer steken die ik af en toe krijg. Maar de pijn hangt natuurlijk nauw samen met wat ik doe.

Ik houd me dus nog even rustig, voelt beter. :)

Ik ga nog bij dokter Myny in Brugge en dokter Vermeulen in Brugge. Maar voorkeur gaat toch sterk naar dktr Verdonck, lees er zoooo veel van.. heb je album gezien ziet er echt heel goed uit!! 

Vind het wat jammer dat iedereen in mijn streek zo raar verschiet en reageerd als ik zeg dat ik +-300cc wil max... op mijn profiel staat er een foto van mijn lijf en ik denk zelf ook dat het best wel zou kunnen.. wat denk jij? De chirurg zal natuurlijk ook wel zijn mening geven.

 

grts x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LOLO95

De andere twee pc's zeggen mij niets maar ik kom zelf ook uit Nederland. Verdonck is in ieder geval echt een topper!!

Ah dankjewel! Ben er ook heeeeeeeeeeeeel blij mee haha!:D

Hoezo dat dan? Vinden ze het veel of juist weinig? Maar goed, wat ze ook vinden... alleen jouw eigen mening doet ertoe, het is tenslotte jouw lijf!! Dus meid doe lekker waar jij je goed bij voelt!

Een pc zal je kunnen uitleggen wat volgens hem mogelijk is, dat is namelijk van meerdere factoren afhankelijk. Ik kan wel zeggen dat ik denk dat het mogelijk is maar dat valt zo niet te beoordelen, helaas...

Wanneer heb je je eerste afspraak?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Anouk12:

@LOLO95

De andere twee pc's zeggen mij niets maar ik kom zelf ook uit Nederland. Verdonck is in ieder geval echt een topper!!

Ah dankjewel! Ben er ook heeeeeeeeeeeeel blij mee haha!:D

Hoezo dat dan? Vinden ze het veel of juist weinig? Maar goed, wat ze ook vinden... alleen jouw eigen mening doet ertoe, het is tenslotte jouw lijf!! Dus meid doe lekker waar jij je goed bij voelt!

Een pc zal je kunnen uitleggen wat volgens hem mogelijk is, dat is namelijk van meerdere factoren afhankelijk. Ik kan wel zeggen dat ik denk dat het mogelijk is maar dat valt zo niet te beoordelen, helaas...

Wanneer heb je je eerste afspraak?

 

x

Ze vinden het veel te veel 300cc maar het is bij iedereen anders dus zal eens luisteren naar de chirurg.. wil namelijk ook niet in bikini of bh dat ze er teveel uitkomen.. en met te weinig cc zie ik van veel mensen dat ze dan zo uit elkaar staan echt niet mooi..

over 2 weken eerste afspraak.. zal eens luisteren naar 3 dokters en waarschijnlijk bij Verdonck gaan.

heb je een foto in bikini of bh zonder vulling?

en kon jij na 2 weken al je armen boven je schouders heffen?

ik ben namelijk zelfstandig kapper en heb 14 dagen verlof ingepland. Hopelijk niet te weinig.. maar zal het rustig aan doen eerste werkdagen.

grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LOLO95

Tja, 300cc lijkt voor een leek misschien heel veel maar het valt wel mee hoor (vind ik). Maar nogmaals: jouw lijf, jouw keuze! 

 

Ik ben pas 20 dagen po dus heb nog geen nieuwe beha's of bikini's. Ik mag nog minimaal 5 weken wachten haha.:lol:

 

Ik probeer zo min mogelijk mijn ellebogen boven mijn schouders te doen, het voelt namelijk nog niet heel lekker. En hoe meer rust de borstspier krijgt, hoe beter. Althans, zo denk ik erover haha. 

 

Wellicht is in het begin alleen het föhnen wat lastig voor je maar goed iedereen hersteld anders. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Anouk12:

@LOLO95

Tja, 300cc lijkt voor een leek misschien heel veel maar het valt wel mee hoor (vind ik). Maar nogmaals: jouw lijf, jouw keuze! 

 

Ik ben pas 20 dagen po dus heb nog geen nieuwe beha's of bikini's. Ik mag nog minimaal 5 weken wachten haha.:lol:

 

Ik probeer zo min mogelijk mijn ellebogen boven mijn schouders te doen, het voelt namelijk nog niet heel lekker. En hoe meer rust de borstspier krijgt, hoe beter. Althans, zo denk ik erover haha. 

 

Wellicht is in het begin alleen het föhnen wat lastig voor je maar goed iedereen hersteld anders. :)

Ok Thanks, ik laat je weten wat de keuze geworden is :lol:!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Anouk12:

@LOLO95

Ja ben benieuwd! Veel succes alvast! 

 

@Lucy89

Dankjewel!!

Haha nee nog niet... Heb wel een oude bh "gepast" en dat was echt een lachertje. :4: Maar ik hou je op de hoogte. ;)

Hahaha ja dat heb ik met oude bikini's gedaan. Het zag er niet uit maar dan had ik ff de bevestiging dat ze indd een stuk groter zijn geworden :D. Ik heb al wel wat gepast en kwam op een 75D uit. Maar ik wacht nog even met kopen als ik 6 weken po ben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89

Hahaha denk dat ik morgen ook maar eens mijn bikini's ga passen. Heb jij dat ook dat de herinnering aan je "oude borsten" aan het vervagen is? Ik weet het natuurlijk nog wel maar ik vind het steeds lastiger om het visueel voor te stellen. Ik heb gelukkig wel nog genoeg foto's en video's gemaakt zodat ik het niet kan vergeten. 

Ohhh een D! Mooi!! Maar als je dat nu al hebt, zul je zeker nog naar een E of misschien wel F gaan... Gok ik. 

Nu ben ik ook wel benieuwd haha! 

Zou inderdaad nog maar even wachten met kopen maar het begint bij mij ook al flink te kriebelen. Kreeg vandaag van vrienden een cadeaubon van Hunkemöller, ben daar nog nooit zo mee blij geweest als nu haha! 

Hoe gaat jouw herstel verder? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anouk12:

@Lucy89

Hahaha denk dat ik morgen ook maar eens mijn bikini's ga passen. Heb jij dat ook dat de herinnering aan je "oude borsten" aan het vervagen is? Ik weet het natuurlijk nog wel maar ik vind het steeds lastiger om het visueel voor te stellen. Ik heb gelukkig wel nog genoeg foto's en video's gemaakt zodat ik het niet kan vergeten. 

Ohhh een D! Mooi!! Maar als je dat nu al hebt, zul je zeker nog naar een E of misschien wel F gaan... Gok ik. 

Nu ben ik ook wel benieuwd haha! 

Zou inderdaad nog maar even wachten met kopen maar het begint bij mij ook al flink te kriebelen. Kreeg vandaag van vrienden een cadeaubon van Hunkemöller, ben daar nog nooit zo mee blij geweest als nu haha! 

Hoe gaat jouw herstel verder? 

@Anouk12. Jaa het begint namelijk al heel erg te wennen deze grotere borsten. Dus het vervaagd ook al heel er bij mij. Ik heb zelfs foto's gisteren van m'n social media gehaald waar het dus heel erg te zien is dat ik plat was. En dat zijn dus veelal foto's in bikini's. Wil gewoon niet dat 't op die manier gaat opvallen bij mensen. Maar dat is toevallig ik heb ook een hunkemuller bon gekregen van een vriendin. En ze hebben nu ook zo'n actie met 3de bh gratis. Dus het is zoo verleidelijk nu :( maargoed wat je ook zegt 't kan nog gaan veranderen. Ik vind ze bij jou trouwens groter lijken dan bij mij! Maargoed zelfde protheses en cc zegt natuurlijk ook niks. Zo zie je maar! En jij bent ook lichter in gewicht.

 

Ik ben nu 3,5 week po nog fftjes geduld en bij 6 weken dan ga ik echt m'n eerste bh bij de hunkemuller scoren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89

Oh dat is inderdaad wel een goeie om bepaalde foto's van fb te halen. Ik schaam me niet voor mijn borstvergroting en ben er ook open over maar of het op die manier te zien hoeft te zijn is een ander verhaal. 

 

Haha ja die actie had ik gezien. Ik zei nog dat ie een paar weken te vroeg is. ;)

 

Ja geen idee waar het aan ligt... Wellicht lijkt het alleen maar zo op de foto. Daarentegen zijn die van jou al beter in vorm en lijken de mijne nog op van die ouderwetse koplampen haha. 

 

Haha snap ik! Ik ben nu 3 weken po maar moet nog 5 weken wachten... :82:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2017 om 22:44 zei Lucy89:

@Anouk12. Jaa het begint namelijk al heel erg te wennen deze grotere borsten. Dus het vervaagd ook al heel er bij mij. Ik heb zelfs foto's gisteren van m'n social media gehaald waar het dus heel erg te zien is dat ik plat was. En dat zijn dus veelal foto's in bikini's. Wil gewoon niet dat 't op die manier gaat opvallen bij mensen. Maar dat is toevallig ik heb ook een hunkemuller bon gekregen van een vriendin. En ze hebben nu ook zo'n actie met 3de bh gratis. Dus het is zoo verleidelijk nu :( maargoed wat je ook zegt 't kan nog gaan veranderen. Ik vind ze bij jou trouwens groter lijken dan bij mij! Maargoed zelfde protheses en cc zegt natuurlijk ook niks. Zo zie je maar! En jij bent ook lichter in gewicht.

 

Ik ben nu 3,5 week po nog fftjes geduld en bij 6 weken dan ga ik echt m'n eerste bh bij de hunkemuller scoren :)

Ik denk dat het inderdaad verstandig is om pas bij 6 weken te gaan kijken voor bh's. Bij mij is de maat niet veranderd na 5 weken maar bij sommige ook wel en dan is het toch zonde als je ze niet meer aan kunt. Vaak wordt aangeraden om tot 3-6 maanden niet al te veel bh's te kopen en zeker geen heel dure. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2017 om 18:16 zei Anouk12:

@Lucy89

Oh dat is inderdaad wel een goeie om bepaalde foto's van fb te halen. Ik schaam me niet voor mijn borstvergroting en ben er ook open over maar of het op die manier te zien hoeft te zijn is een ander verhaal. 

 

Haha ja die actie had ik gezien. Ik zei nog dat ie een paar weken te vroeg is. ;)

 

Ja geen idee waar het aan ligt... Wellicht lijkt het alleen maar zo op de foto. Daarentegen zijn die van jou al beter in vorm en lijken de mijne nog op van die ouderwetse koplampen haha. 

 

Haha snap ik! Ik ben nu 3 weken po maar moet nog 5 weken wachten... :82:

@Anouk12 ja mijn fam en vrienden weten het gewoon maar niet iedereen hoeft t te weten zoals bijvoorbeeld collega's. En ik schaamde me ook nooit echt in bikini voorheen dus die fotos had ik ook gewoon op social media geplaatst. 

 

Ja, de bh's die ik had gepast zitten nu ook nog helemaal niet lekker. Dus ik moet ook maar even kijken of ik bij 6 weken al wel beugelbh's wil gaan dragen. Wat is de reden dat het bij jou na 8 weken wordt geadviseerd? Hebben ze ook nog iets gezegd over het smeren van litteken creme? ik heb net een tube litteken creme besteld om te beginnen met smeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-10-2017 om 11:26 zei Ellen125:

Ik denk dat het inderdaad verstandig is om pas bij 6 weken te gaan kijken voor bh's. Bij mij is de maat niet veranderd na 5 weken maar bij sommige ook wel en dan is het toch zonde als je ze niet meer aan kunt. Vaak wordt aangeraden om tot 3-6 maanden niet al te veel bh's te kopen en zeker geen heel dure. 

 

@Ellen125 Oke, ook weer goed om te weten. Ik ga gewoon bij 6 weken mijn maat opmeten. En dan zie ik wel of ik het al fijn vind om een beugel bh te dragen. Ik heb nu de bekende heavy support bh van de hema. Die zit echt een stuk fijner dan de Carefix bh's. Dus ik vind het nog wel even goed zo. Ben ook echt benieuwd naar bikini's :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89

Bovenstukjes van bikini's pasten me nooit goed, ongeacht de maat of model, dus daar maakte ik ook nooit graag foto's van. Maar die dagen zijn nu voorbij haha!! :D

 

Ja snap ik. Heb wel al door lingeriezaken gelopen maar nog niets gepast. Verdonck is gewoon wat voorzichtiger met alles en houdt 8 weken aan. Ik smeer 's ochtends bio oil op mijn boobs en littekens en 's avonds gebruik ik zo'n blauwe pot nivea. Volgens Verdonck maakt het niet zo veel uit waar je mee smeert, is net wat je zelf fijn vindt.

Wat voor tube heb jij besteld? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lucy89:

 

@Ellen125 Oke, ook weer goed om te weten. Ik ga gewoon bij 6 weken mijn maat opmeten. En dan zie ik wel of ik het al fijn vind om een beugel bh te dragen. Ik heb nu de bekende heavy support bh van de hema. Die zit echt een stuk fijner dan de Carefix bh's. Dus ik vind het nog wel even goed zo. Ben ook echt benieuwd naar bikini's :) 

@Lucy89 Bedoel jij de non-padded sportbh 'heavy support' van de HEMA, die van € 18 ? En welke maat neem je dan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lucy89:

 

@Ellen125 Oke, ook weer goed om te weten. Ik ga gewoon bij 6 weken mijn maat opmeten. En dan zie ik wel of ik het al fijn vind om een beugel bh te dragen. Ik heb nu de bekende heavy support bh van de hema. Die zit echt een stuk fijner dan de Carefix bh's. Dus ik vind het nog wel even goed zo. Ben ook echt benieuwd naar bikini's :) 

Ooh de non padded heavy support? Ik heb alleen de carefix Anna gehad :P Toen ik een bh aan mocht heb ik nog even een beugelloze bh van de hunkemoller gedragen. Moest wel ff wennen aan die beugel. 

 

Bikini’s is leuk hoor. Ik was oude bikini’s gaan passen Haha geen gezicht. Een a cupje was dat en alles puilde er nu uit :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Anouk12:

@Lucy89

Bovenstukjes van bikini's pasten me nooit goed, ongeacht de maat of model, dus daar maakte ik ook nooit graag foto's van. Maar die dagen zijn nu voorbij haha!! :D

 

Ja snap ik. Heb wel al door lingeriezaken gelopen maar nog niets gepast. Verdonck is gewoon wat voorzichtiger met alles en houdt 8 weken aan. Ik smeer 's ochtends bio oil op mijn boobs en littekens en 's avonds gebruik ik zo'n blauwe pot nivea. Volgens Verdonck maakt het niet zo veel uit waar je mee smeert, is net wat je zelf fijn vindt.

Wat voor tube heb jij besteld? 

@Anouk12. Ja de biooil en gewoon nivea heb ik al eerder gelezen indd. Ik heb op aanraden van iemand die op 't forum zit alhydran litteken crème besteld. Best prijzig maar las er wel goeie dingen over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.