Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie

@CatvonDee

@Starships

@Desert-Rose

@Ellen125

 

Bedankt voor jullie reacties! Lief! 

 

BOOBS BOOBS BOOBS!!! :43::43::43:
Ik weet even niet wat ik moet zeggen... Ben helemaal van mijn padje af haha. Maar het is gebeurd en ik ben inmiddels thuis. De terugweg was geen pretje (en dat is nog een understatement) maar lig nu "lekker" in mijn eigen bed. De pijn is behoorlijk aanwezig, lijkt wel een olifant die op mijn borst zit. Maar ik heb boobs dus ik klaag niet.;)

 

Het is uiteindelijk toch Motiva ergonomix full 315cc geworden (ipv 295cc). En ze lijken mega!! Wat een verschil met mijn AA'tje! Heb even op 't kaartje gekeken of 't wel echt 315 was en geen 400+ ofzo haha. :4:

 

Alleen maar lof voor Verdonck en zijn team!! Echt geweldig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Anouk12:

@CatvonDee

@Starships

@Desert-Rose

@Ellen125

 

Bedankt voor jullie reacties! Lief! 

 

BOOBS BOOBS BOOBS!!! :43::43::43:
Ik weet even niet wat ik moet zeggen... Ben helemaal van mijn padje af haha. Maar het is gebeurd en ik ben inmiddels thuis. De terugweg was geen pretje (en dat is nog een understatement) maar lig nu "lekker" in mijn eigen bed. De pijn is behoorlijk aanwezig, lijkt wel een olifant die op mijn borst zit. Maar ik heb boobs dus ik klaag niet.;)

 

Het is uiteindelijk toch Motiva ergonomix full 315cc geworden (ipv 295cc). En ze lijken mega!! Wat een verschil met mijn AA'tje! Heb even op 't kaartje gekeken of 't wel echt 315 was en geen 400+ ofzo haha. :4:

 

Alleen maar lof voor Verdonck en zijn team!! Echt geweldig!!!

Jeej dus toch 315? Ik ben helemaal happy voor je haha. Dat ze nu mega lijken is omdat je het niet gewend bent en door de zwelling. 

 

Heb je al een schema voor je medicatie? Anders ff best_boobie of desert-rose ene berichtje sturen, dat heeft mij veel geholpen. Niet vergeten wat te eten bij sommige medicijnen ;) 

Verder nu veel drinken en veel rusten. Die olifant herken ik nog wel. Dinsdag is het ergste voorbij.

Overeind komen met je buikspieren en een duwtje ik je rug.

 

Goed herstel en lekker genieten van je boobs! 

 

Xx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gast123

Dankjewel! Jaaa ben echt blij dat het gelukt is. X

 

@CatvonDee

Haha precies. Alhoewel ik soms echt door de grond ga van de pijn. Maar komt goed! X

 

@Ellen125

Dankjewel!! :)

Ja de zwelling neemt alleen maar toe, ook in mijn buik. Lijkt alsof alles wat ik drink rechtstreeks naar mijn tieten en buik gaat. :P

Medicatieschema heb ik al gekregen van @Desert-Rose.

 

Heeft iemand van jullie trouwens tips wat betreft vochtafdrijvende (voeding)middelen?  Ik drink veel water en groene thee maar dat baat (nog) niet echt. 

 

@Tittie_chick

Jaaa dankjewel!! :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Ellen125:

Veel groene thee en water maar dat doe je al. Bleekselderij volgens mij ook. Komt wel na een paar dagen hoor. En veel vezels eten als je wat moeilijker naar de wc kunt dat kun je soms ook hebben door de narcose. 

 

Xx

 

Ja ik las ook al iets over brandnetelthee en bieten. Even iemand naar de supermarkt sturen dan. :P

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2017 om 23:48 zei Gast123:

spannend allemaal!

ik ben een halfjaar geleden geopereerd door Verdonck, ik ben 1.58 , 52 kilo en heb 300 cc. Als iemand een foto wil zien moet je ff een priveberichtje sturen :)

@Gast123

mijn figuur lijkt goed op dat van jou. Ik ben 1m60 en 50kg. hoeveel had je ervoor? ik zit nu op 65AA. Kan je even een foto doorsturen? wij zijn gestopt met passen op 250cc maar misschien ben ik te snel gestopt... Ik vond de pasvormen gigantisch lijken... heb een nieuw pasmoment aangevraagd

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12 Gefeliciteerd met de nieuwe borsten!! En fijn dat er 315 ingegaan is! Wel vervelend dat je zo vocht vasthoudt... maar idd wat Ellen al zei, veel vezels eten. En veel blijven drinken en zo weinig mogelijk zout eten...

 

Ben beniewd naar je resultaat ! Hoe gaat het nu??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2017 om 10:42 zei Ellen125:

 

 

@Starships

@Brabs

 

Bedankt voor jullie reacties!:) Ik heb momenteel veel pijn en typen is lastig dus laat het even hierbij. 

Hieronder alvast een preview... ;)

 

Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.