Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie

@Anouk12 ook bij dokter verdonck 385cc Sebbin. Ja ben veel alleen thuis dus zal af en toe niet anders kunnen dan hem op te heffen pff zal heel voorzichtig zijn ;) bedankt om toe te voegen. Super mooi zie het 315 cc echt mooi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Wentel:

@Anouk12 ook bij dokter verdonck 385cc Sebbin. Ja ben veel alleen thuis dus zal af en toe niet anders kunnen dan hem op te heffen pff zal heel voorzichtig zijn ;) bedankt om toe te voegen. Super mooi zie het 315 cc echt mooi :)

Dankjewel!! Ben er ook al superblij mee haha.:D

Heel veel succes en goed naar je eigen lichaam luisteren! 

X

 

12 minuten geleden zei Loumi:

@Anouk12 mooi hoor!! Snap dat je heel blij bent!! Ben zelf 2 dagen geleden geopereerd, ga je toch nog een beetje vergelijken he :)

 

Lekker genieten meid!!

Xxx

Dankjewel!! Ja ik heb ook even bij jou gespiekt haha. Zien er ook al mooi uit! Gefeliciteerd met je twins! ;)

Succes met je herstel en inderdaad lekker genieten!! :1big_boobs:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Anouk12:

Dankjewel!! Ben er ook al superblij mee haha.:D

Heel veel succes en goed naar je eigen lichaam luisteren! 

X

 

Dankjewel!! Ja ik heb ook even bij jou gespiekt haha. Zien er ook al mooi uit! Gefeliciteerd met je twins! ;)

Succes met je herstel en inderdaad lekker genieten!! :1big_boobs:

X

Thxxx meid, Ben ook super blij!! Eindelijk boobies :43: hihihi.. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CatvonDee

Haha ja ik had mijn agenda ook lekker vol gepropt. Dan gaat de tijd inderdaad lekker snel voorbij en is er weinig tijd om in de stress te schieten over de operatie. ;)

Geniet lekker van de voorpret en voor je het weet heb je je droomboobs! :D

 

@Loumi

Jaaa snap ik!! Binnenkort kunnen we flink gaan shoppen en kunnen de shirtjes niet strak genoeg haha! :lol:

Enjoy your tits! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, 

 

Ik draag nu een Carefix Anna maar wil er nog ene bijbestellen zodat ik kan afwisselen. Maar nu twijfel ik een beetje welke ik zal bestellen... Nog een Anna of een Bella?? 

 

Iemand tips/ervaringen?! Ik hoor het graag. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart

Dankjewel!! :)

Mijn voorsituatie: 70A/75AA, 55kg, 1.73m 

Verdonck gaf aan dat zowel 295cc als 315cc zou kunnen maar dat 295 net iets natuurlijker zou zijn. Vlak voor de operatie hadden we afgesproken dat hij zou kijken wat zou passen maar 315 kon erin zonder problemen, dus ik was blij haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anouk12:

Dames, 

 

Ik draag nu een Carefix Anna maar wil er nog ene bijbestellen zodat ik kan afwisselen. Maar nu twijfel ik een beetje welke ik zal bestellen... Nog een Anna of een Bella?? 

 

Iemand tips/ervaringen?! Ik hoor het graag. 

 

X

Ik had 2x de Anna. @Blondie22 had wel 2 verschillende van carefix. Dacht Anna en bella. Die is steviger dan de Anna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ja denk dat ik het zelf wel fijn vind om ook een wat stevigere bh te dragen. Zeker als ik straks weer wat actiever ben. Maar weet jij of Verdonck de Bella ook goedkeurt? 

 

@Blondie22

Draag jij de Anna en de Bella? Welke vind jij prettiger?

 

@Kittty

Mij leek zelf de carefix fijner maar dat is natuurlijk persoonlijk. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Anouk12:

@Ellen125

Ja denk dat ik het zelf wel fijn vind om ook een wat stevigere bh te dragen. Zeker als ik straks weer wat actiever ben. Maar weet jij of Verdonck de Bella ook goedkeurt? 

 

@Blondie22

Draag jij de Anna en de Bella? Welke vind jij prettiger?

 

@Kittty

Mij leek zelf de carefix fijner maar dat is natuurlijk persoonlijk. 

 

Ik neem aan van wel, want Anna is meer low support en die hij zelf verkoopt is steviger. Je mag zelfs naar de hunkemoller als er maar geen beugels en geen padding in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Lucy89:

Hey @Anouk12. Mag ik ook meekijken? Heb ook 315 full van motiva. Ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet :)

Heb jij een album? Ben wel benieuwd. Ik heb ‘maar’ 275cc Motiva full. Baal als een stekker dat ik niet om meer heb gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 ja ik zal je even toevoegen. Heb net weer een nieuwe foto toegevoegd van gisteren. Ja jij bent door Verdonck geopereerd toch? lees wel meer dat hij wat terughoudend is met het plaatsen van teveel cc's omdat hij het zo natuurlijk mogelijk wil. Vind ik eigenlijk wel goed hoor! Maar ben je toch wel blij met je boobies? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12. Mooi dat het beter gaat! Bij mij was het herstel ook heftig hoor de eerste paar dagen echt even afzien. Maar gelukkig voelde ik me na die dagen al gauw beter :) net weer een klein stukje gefietst. Dat ging opzich is wel! 

 

Maar thanks! Ben heel blij met m'n boobies. Die van jou zien er ook al mooi uit. En je ziet wel verschil want jij hebt de ergonomix en ik heb gewoon de ronde protheses. Succes verder nog met je herstel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89. Oh lekker! Ben benieuwd wanneer ik dat weer kan.

 

Ja denk je dat dat nu al zichtbaar is? Ik zie natuurlijk wel wat verschil maar vind het lastig te bepalen of het dat is. Maar goed, maakt ook niet uit. We hebben allebei mooie boobs!! :D

 

Dankjewel! Jij ook nog veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.