Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Pompoen Welkom! 

Het beste advies wat ik je kan geven is: ga babbelen met plastisch chirurgen! Plan wat consulten in. Bij de meeste klinieken is dit kosteloos (alleen bij Velthuis niet dacht ik). En leg je oor bij dit forum te luisteren!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Anouk12:

Hey meid, 

Jaaa dat weet ik nog haha! :)

Mijn herstel verloopt op zich goed, geen rare dingen ofzo (even afkloppen:P). De eerste week was heftig maar het gaat nu iedere dag beter. En ben nu al zoooo blij met mijn boobs!! :wub:

Het verband heb ik er inderdaad op donderdag afgehaald. Het zat er nog goed op maar had er erg veel last van. 

Maakte vanmiddag een iets te snelle beweging en dat voel ik nu nog dus dat zegt genoeg haha. Voorlopig echt nog even rustig aan doen. 

Hoe gaat jouw herstel? 

X

 

Meid, doe waar jij gelukkig van wordt! Meningen zullen er altijd zijn maar alleen je eigen mening doet ertoe. Het is jouw leven, jouw lichaam en dus ook jouw keuze! En je hoeft je tegenover niemand te verantwoorden. 

 

Zo, nu zal ik weer even kalmeren haha. :D

:rolleyes::D je hebt ook echt gelijk natuurlijk! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Julsa:

@Ellen125 @Anouk12 @Tittie_chick dank jullie wel dames! Stelt me echt gerust! 

Ik probeer het ook echt in gedachten te houden omdat de meeste wel roepen liever groter maar nu de datum dichterbij komt ga ik toch twijfelen:blink:. Gewoon geen zin in gezeur van anderen ook maar ik denk dat het de meeste ook niet op zal vallen. En te klein wil ik ook echt niet! 

 

@Ellen125, jij nog steeds niet helemaal happy? Of veranderen ze nog steeds?

Bij mij valt het niet op, maar ik droeg wel altijd maximisers bh. Nu heb ik ongeveer hetzelfde effect in een t-shirt maar dan eigen ipv kussentjes :P Ik zou aanraden om (als dat kan) ietsje groter te nemen omdat achteraf vaak tegenvalt. 20-50cc valt nauwelijks op dus waarschijnlijk ben je dan achteraf blij dat je meer hebt genomen.

 

Nope nog steeds niet echt happy. Rechts verandert nog steeds niet... :( Verschil lijkt voor mijn gevoel alleen maar groter te worden. Heb nu wel een afspraak gemaakt voor 30 november. Dan ben ik bijna 6 maanden po (2dec) dus ben heel benieuwd wat Verdonck dan te melden heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Bij mij valt het niet op, maar ik droeg wel altijd maximisers bh. Nu heb ik ongeveer hetzelfde effect in een t-shirt maar dan eigen ipv kussentjes :P Ik zou aanraden om (als dat kan) ietsje groter te nemen omdat achteraf vaak tegenvalt. 20-50cc valt nauwelijks op dus waarschijnlijk ben je dan achteraf blij dat je meer hebt genomen.

 

Nope nog steeds niet echt happy. Rechts verandert nog steeds niet... :( Verschil lijkt voor mijn gevoel alleen maar groter te worden. Heb nu wel een afspraak gemaakt voor 30 november. Dan ben ik bijna 6 maanden po (2dec) dus ben heel benieuwd wat Verdonck dan te melden heeft.

 

Oh meid wat vervelend zeg!! Ik hoop zo voor je dat het voor die tijd vanzelf in orde komt en anders dat Verdonck je een goeie oplossing kan aanbieden. 

Succes ermee en ik zal voor je duimen! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Anouk12:

 

Oh meid wat vervelend zeg!! Ik hoop zo voor je dat het voor die tijd vanzelf in orde komt en anders dat Verdonck je een goeie oplossing kan aanbieden. 

Succes ermee en ik zal voor je duimen! :71:

Thanks!!

Ben wel blij dat die afspraak nu staat. Kan er eindelijk naar gekeken worden. Ben benieuwd wat z’n oordeel is. Beweegt ook niet zo mee als links. Alsof het niet genoeg ruimte heeft om te zakken of toch iets met prothese/kapsel ofzo? Nja ff afwachten ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2017 om 13:23 zei Ellen125:

Bij mij valt het niet op, maar ik droeg wel altijd maximisers bh. Nu heb ik ongeveer hetzelfde effect in een t-shirt maar dan eigen ipv kussentjes :P Ik zou aanraden om (als dat kan) ietsje groter te nemen omdat achteraf vaak tegenvalt. 20-50cc valt nauwelijks op dus waarschijnlijk ben je dan achteraf blij dat je meer hebt genomen.

 

Nope nog steeds niet echt happy. Rechts verandert nog steeds niet... :( Verschil lijkt voor mijn gevoel alleen maar groter te worden. Heb nu wel een afspraak gemaakt voor 30 november. Dan ben ik bijna 6 maanden po (2dec) dus ben heel benieuwd wat Verdonck dan te melden heeft.

Balen zeg! En links is echt prachtig! Hopelijk ziet hij het ook in en kan hij er iets mee. Hoop het voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Julsa:

Balen zeg! En links is echt prachtig! Hopelijk ziet hij het ook in en kan hij er iets mee. Hoop het voor je!

Dankje. Vind links ook heel goed gelukt :P Rechts komt wel duurt alleen wat langer en heeft misschien een helpende chirurg nodig :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Dankje. Vind links ook heel goed gelukt :P Rechts komt wel duurt alleen wat langer en heeft misschien een helpende chirurg nodig :mellow:

Misschien idd niet eens, je leest ook over borsten die pas met een maand of 9 gelijk trekken. Wist je het maar zeker he!:19:

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Julsa:

Misschien idd niet eens, je leest ook over borsten die pas met een maand of 9 gelijk trekken. Wist je het maar zeker he!:19:

Ja idd. Liefste kom je uit de operatie, zijn ze perfect en meteen helemaal genezen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2017 om 23:06 zei Anouk12:

JAAAAAA inmiddels heb ik drie afspraken gepland staan maar het duurt me nog veel te lang haha.:125:

 

Donderdag 15 juni Frans Straten - Heyendael

Dinsdag 20 juni Verdonck - Belgian Breast Clinic

Maandag 24 juli Koeijers - Kliniek Veldhoven

 

Zelf zit ik te denken aan een volle C (wat dus qua maat op een D zal uitkomen als ik het goed begrijp). Momenteel heb ik 75AA ben ik 1.73m en weeg ik 57 kg. Ik wil graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat maar wel met iets meer vulling bovenop aangezien dat nu echt plat is en ik graag een mooi decolleté wil krijgen.:D Ik denk dan dus dat ik als advies anatomische implantaten zal krijgen maar het risico dat ze kunnen gaan draaien vind ik bij deze vorm dan weer niet zo prettig... Maar heb er eerlijk gezegd geen idee van hoe groot die kans is en waar dat precies aan ligt. Of beter gezegd; hoe het voorkomen kan worden. En ik vermoed dat ze sowieso ook wel dual plane geplaatst moeten worden.

 

Al met al kijk ik er enorm naar uit om in eerste instantie al te mogen gaan passen. Zal vreemd zijn om mezelf ineens met tieten te zien haha. Laat staan als ik ze een keer écht heb!:43: 

Het grappige is dat ik niet eens opkijk tegen de operatie maar wel tegen de tijd daarna... En dan bedoel ik niet eens de pijn maar het verplicht rust moeten houden. HELP!!!! Dat gaat een enorme uitdaging voor me worden en dan vooral het stukje hulp vragen aan anderen haha.:75: Maar komt goed en heb het er uiteraard met alle plezier voor over. Ik loop sinds mijn eetstoornis (15 jaar geleden) al met deze wens rond want buiten alle andere redenen blijft het ook een pijnlijke herinnering aan die periode. It's time for a change.... Time for boobies!!!:1big_boobs: 

 

Mochten jullie tips of ervaringen willen delen, ben ik daar heel blij mee. En ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden.

 

xx

Hay Anouk,

 

ben je ondertussen al geopereerd?

wij hebben dezelfde grootte en gewicht Hehe, zoja, hoeveel cc heb je genomen en rond of anatomisch? 

Grtjs Lora

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LOLO95

Hey Lora, 

Ah toevallig haha. Ik ben inmiddels 14 dagen po en ten tijde van de operatie woog ik 55kg, schijnbaar nog ergens 2 kilo's verloren haha. Ik heb 315cc Motiva ergonomix full gekregen, dit zijn ronde implantaten. Als je wil kan ik je toevoegen aan mijn fotoalbum.

Ben jij al ergens op consult geweest? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CatvonDee

Dankjewel, wat leuk om te horen!! :D

In werkelijkheid lijken ze groter en vierkanter dan op de foto haha. Zijn echt nog keiharde ballonnen.:lol: Maar ze zijn inderdaad al veranderd ten opzichte van vorige week.

Vanmiddag op controle geweest en zijn de pleisters en de uiteinden van de hechtingen verwijderd. Er zitten nu steristrips op voor 3 dagen en daarna eindelijk weer fatsoenlijk douchen! Hallelujah! :P 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships

@Bunny87

 

Ahh bedankt voor jullie lieve reacties!!:59:

Dat maakt mijn mindere dag weer een beetje beter. Zit vandaag even niet zo lekker in mijn vel, het vele binnen zitten begint zijn tol te eisen. Daarnaast ben ik vanaf vanavond weer alleen thuis en dat zie ik nog niet echt zitten. Veel emoties die ik niet allemaal kan thuisbrengen maar komt goed. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CatvonDee

Haha dat zou geen slecht idee zijn alleen lukt het me nog niet om de algemene toegangsdeur tot mijn appartementencomplex te openen. Deze is echt onwijs zwaar en er is helaas geen andere deur die ik kan nemen. Dus ik ga de komende dagen de buren lastigvallen om de deur voor me te openen. :lol:  Daar ben je buren voor, toch?!;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12 Ahh vervelend dat je een baaldagje hebt. Begrijpelijk wel, al dat binnen zitten is ook niet alles, al helemaal niet in je uppie! En t zijn best heftige veranderingen die je nu doormaakt, ook al zijn ze natuurlijk uiteindelijk voor een goed resultaat. Gelukkig heb je t forum om je hart nog wat te luchten hé. Hoe is t met de pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk12:

@CatvonDee

Haha dat zou geen slecht idee zijn alleen lukt het me nog niet om de algemene toegangsdeur tot mijn appartementencomplex te openen. Deze is echt onwijs zwaar en er is helaas geen andere deur die ik kan nemen. Dus ik ga de komende dagen de buren lastigvallen om de deur voor me te openen. :lol:  Daar ben je buren voor, toch?!;)

X

Hahaha ja dat vind ik ook;). Wel eerst ff van te voren checken of ze thuis zijn hė. Anders sta je zo buiten gesloten in de regen:o:lol:. Nou rustig aan en fijne avond ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.