Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Anouk12:

Album is aangemaakt maar is privé dus mocht iemand toegevoegd willen worden, let me know. 

 

X

Graag :D 

 

Hoe gaat het nu met je? Is het te doen?

Als het goed is zou het vanaf morgen iedere dag wat beter moeten gaan.

 

In verband ziet het er al veelbelovend uit, erg mooi.

Lastig dat je ze nog niet echt kunt zien?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

@CatvonDee

@Ellen125

@Kittty

 

Jullie zijn toegevoegd!

De pijn blijft heftig, ben ook snel buiten adem en ben kreupel van het rechtop zitten op bed de hele dag. Ik wandel natuurlijk wel geregeld door huis maar dat is echt met een slakkengangetje. Eten en drinken lukt me ook nog niet zelf, laat staan naar de wc gaan of wassen. Maar ik houd me er naar omstandigheden goed onder, de "beloning" hangt tenslotte recht onder mijn kin.:P

 

Hier laat ik het weer even bij want het typen blijft zwaar. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Anouk12:

@Brabs

@CatvonDee

@Ellen125

@Kittty

 

Jullie zijn toegevoegd!

De pijn blijft heftig, ben ook snel buiten adem en ben kreupel van het rechtop zitten op bed de hele dag. Ik wandel natuurlijk wel geregeld door huis maar dat is echt met een slakkengangetje. Eten en drinken lukt me ook nog niet zelf, laat staan naar de wc gaan of wassen. Maar ik houd me er naar omstandigheden goed onder, de "beloning" hangt tenslotte recht onder mijn kin.:P

 

Hier laat ik het weer even bij want het typen blijft zwaar. 

 

Xx

Rust maar lekker uit, je lichaam heeft het hard nodig!

 

Ik liep krom en hield mijn borsten de hele tijd vast, bang dat ze eraf zouden vallen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Anouk12:

Album is aangemaakt maar is privé dus mocht iemand toegevoegd willen worden, let me know. 

 

X

Hey Anouk12! Proficiat met de mooie tweeling :-D mag ik ook even een kijkje nemen in je album? Ik word op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck. Groetjes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18 september 2017 om 23:48 zei Gast123:

spannend allemaal!

ik ben een halfjaar geleden geopereerd door Verdonck, ik ben 1.58 , 52 kilo en heb 300 cc. Als iemand een foto wil zien moet je ff een priveberichtje sturen :)

Hey Gast123. Ik word op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck. Ik krijg 295cc Motiva Ergonomics Full. Ik start van een A-cup. Welke implants kreeg jij? Zou ik even een kijkje mogen nemen in je album aub? Van welke cup ben jij gestart? Groetjes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Bunny87:

Hey Anouk12! Proficiat met de mooie tweeling :-D mag ik ook even een kijkje nemen in je album? Ik word op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck. Groetjes X

Dankjewel!! :D

Oh dat is het ook al bijna! Spannend! Waar heb je voor gekozen? 

Ik voeg je toe. 

X

 

1 uur geleden zei Starships:

@Anouk12 Oeh dat ziet er al goed uit hè!  Wel erg vervelend dat je zoveel last hebt, ik hoop voor je dat t vandaag weer de betere kant opgaat! Mag ik ook meekijken in je album?? 

Dank je!! :43: Ben erg benieuwd hoe ze er in real life uitzien alhoewel ik nu wel blij ben dat ze nog zo goed zijn ingepakt haha. 

Ik zal je toevoegen.

X

 

10 minuten geleden zei Gast123:

@Anouk12 heb je al een zwangerschapskussen? Helpt heel goed tegen het 'kreupel' zijn, en proberen te blijven bewegen! Ben ook wel benieuwd naar je foto's x

Ja die heb ik maar gebruik ik voornamelijk om mijn armen op te leggen zodat ze niet hangen. Bewegen doe ik ieder uur, langer houd ik het niet uit in bed haha. 

Ik zal je toevoegen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Anouk12:

Dankjewel!! :D

Oh dat is het ook al bijna! Spannend! Waar heb je voor gekozen? 

Ik voeg je toe. 

X

 

Dank je!! :43: Ben erg benieuwd hoe ze er in real life uitzien alhoewel ik nu wel blij ben dat ze nog zo goed zijn ingepakt haha. 

Ik zal je toevoegen.

X

 

Ja die heb ik maar gebruik ik voornamelijk om mijn armen op te leggen zodat ze niet hangen. Bewegen doe ik ieder uur, langer houd ik het niet uit in bed haha. 

Ik zal je toevoegen. 

X

Je kunt ook op de bank zitten/half liggen. Zo heb ik mijn dagen doorgebracht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Jojo83:

@Anouk12 Haai! Zou ik ook een kijkje in je album mogen nemen? Ik krijg in nov 315 cc motiva. Erg benieuwd hoe het bij jou eruit ziet :).

Tuurlijk! Ik voeg je toe.:)

Hoe het eruit ziet is nog even afwachten, 6 oktober gaat het verband eraf. 

Ga jij ook bij Verdonck? En wat is jouw voorsituatie? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Anouk12:

Tuurlijk! Ik voeg je toe.:)

Hoe het eruit ziet is nog even afwachten, 6 oktober gaat het verband eraf. 

Ga jij ook bij Verdonck? En wat is jouw voorsituatie? 

 

 

Dank je! Ik zie al een flinke voorgevel hihi!

 

Nee, ik word geholpen door dokter Klein in Bauland Kliniek. Mijn voorsituatie is nu slappe 75B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jojo83:

 

Dank je! Ik zie al een flinke voorgevel hihi!

 

Nee, ik word geholpen door dokter Klein in Bauland Kliniek. Mijn voorsituatie is nu slappe 75B.

Haha.:D

Momenteel gaat mijn rechterborst een eigen leven leiden en trekt flink naar boven wat echt een heel vervelend gevoel geeft waar ik me ook lastig een houding bij weet te geven. Geduld hè... :wacko:;)

 

Ohhh maar dan wordt jouw voorgevel waarschijnlijk nóg groter haha!  :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Anouk12:

Dankjewel!! :D

Oh dat is het ook al bijna! Spannend! Waar heb je voor gekozen? 

Ik voeg je toe. 

X

Jaaa superspannend! Ik kijk er enorm naar uit! Ik heb gekozen voor de Motiva Full 295cc dual plane :-) 

Bedankt om me toe te voegen! Momenteel zie ik 1 foto, klopt dat? :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Bunny87:

Jaaa superspannend! Ik kijk er enorm naar uit! Ik heb gekozen voor de Motiva Full 295cc dual plane :-) 

Bedankt om me toe te voegen! Momenteel zie ik 1 foto, klopt dat? :-) 

Snap ik! Voor je het weet is het zover. BOOBIES!! :43:

Dat klopt. Heb momenteel nog een verband om dus dan heeft foto's maken weinig zin. Alhoewel ik wel iedere dag verschil voel. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.