Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie
27 minuten geleden zei Julsa:

@Anouk12 zou ik ook mee mogen kijken? Ben de 20ste aan de beurt. Net als @Bunny87 twijdelde ik tussen 275 of 295 maar 275cc was bij mij de max. Anders zou ik naar de Corsé moeten.

 

Ik hoop uit te komen op een mooie C. 

Tuurlijk! Ik zal je toevoegen. 

Ga je ook bij Verdonck? Wat is je voorsituatie? Het verschil tussen 275 en 295 is zo minimaal dat dat wel goed moet komen, lijkt mij zo. En corsé is inderdaad ook een optie... Het blijft lastig hè! 

X

 

13 minuten geleden zei Karen1989:

Wauw ze zien er echt al KEIgoed uit :wub:

Khoop ook zo'n mooi resultaat te hebben

Xx

Ah wat een leuk compliment! Dankjewel!! :D

En dat zal wel goedkomen, toch?! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk12:

Tuurlijk! Ik zal je toevoegen. 

Ga je ook bij Verdonck? Wat is je voorsituatie? Het verschil tussen 275 en 295 is zo minimaal dat dat wel goed moet komen, lijkt mij zo. En corsé is inderdaad ook een optie... Het blijft lastig hè! 

X

 

Ah wat een leuk compliment! Dankjewel!! :D

En dat zal wel goedkomen, toch?! 

X

Ja zou je denken hé! Maar lag aan de breedte van mijn borst en de protheses. Maar ik ben er blij mee denk ik hoor! Wil ook geen Corsé.

 

Ik heb nu een A/B75, lege b haha. 1.62 en 54kg. Hopelijk een mooie C, niet te groot maar ook niet te klein!<_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Julsa

Oh nee dat begrijp ik. Ik bedoelde dat je met 275 ook tevreden zult zijn aangezien het verschil zo klein is. :)

En gezien je huidige maat zul je met 275 zeker op dat resultaat uitkomen, waarschijnlijk zelfs D of E. Wat dan als een mooie C zal uitzien. Maar goed, ik ben natuurlijk geen pc. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Anouk12:

@Julsa

Oh nee dat begrijp ik. Ik bedoelde dat je met 275 ook tevreden zult zijn aangezien het verschil zo klein is. :)

En gezien je huidige maat zul je met 275 zeker op dat resultaat uitkomen, waarschijnlijk zelfs D of E. Wat dan als een mooie C zal uitzien. Maar goed, ik ben natuurlijk geen pc. :P

Haha zo ja! Ja denk ook wel! Kwam met alle passessies hier ook op uit.

Nu de datum dichterbij komt begint de twijfel wel hoor. Wil echt geen mega boobs en ben er toch beetje bang voor haha maar komt meer omdat D en E zo groot klinkt terwijl het maar bh maat is en geen zicht! Haha is lastig voorstellen gewoon:21:

Kan aan de andere kant ergens ook niet wachten!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Julsa:

Haha zo ja! Ja denk ook wel! Kwam met alle passessies hier ook op uit.

Nu de datum dichterbij komt begint de twijfel wel hoor. Wil echt geen mega boobs en ben er toch beetje bang voor haha maar komt meer omdat D en E zo groot klinkt terwijl het maar bh maat is en geen zicht! Haha is lastig voorstellen gewoon:21:

Kan aan de andere kant ergens ook niet wachten!:wub:

Niet bang zijn daarvoor hoor!!

Ik ben met 275cc van een 70A naar en 70D / 70E gegaan en ik ben 1.68m en 61kg. Ik wilde absoluut geen E dus steeds naar kleiner gaan kijken en nu heb ik spijt. Ze zijn mooi en natuurlijk, maar voor mij nog niet in verhouding met schouders en billen. Een D of E cup in bh is zeker niet groot. Mij bij is het niet meer in een t-shirt dan met een maximiser bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 ik wilde net jou als voorbeeld gaan noemen hier, maar toevallig reageer je net zelf.

 

Voor iedereen:

Dit is voor mij ook de reden dat ik iets groter neem.

 

De verschillen zijn zo klein dat ik voor de 335cc gekozen heb.

met passen vond ik de 300 net genoeg en de 350 te groot. Uit de vele ervaringen van anderen, gekozen voor de tussenmaat richting het grote.

 

de maat van anouk vindt ik al heel mooi.. wel ben ik iets smaller/kleiner.

 

ik ben 1.63, 60kg en heb 70b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Tittie_chick:

@Ellen125 ik wilde net jou als voorbeeld gaan noemen hier, maar toevallig reageer je net zelf.

 

Voor iedereen:

Dit is voor mij ook de reden dat ik iets groter neem.

 

De verschillen zijn zo klein dat ik voor de 335cc gekozen heb.

met passen vond ik de 300 net genoeg en de 350 te groot. Uit de vele ervaringen van anderen, gekozen voor de tussenmaat richting het grote.

 

de maat van anouk vindt ik al heel mooi.. wel ben ik iets smaller/kleiner.

 

ik ben 1.63, 60kg en heb 70b.

Haha toevallig idd. Ik ben niet meer zoveel online als eerst maar toevallig weer eventjes aan het rondneuzen :P 

 

Goed dat je groter hebt gekozen denk ik! Verschil is inderdaad minimaal dat je het waarschijnlijk niet ziet, maar het is dan meer een principe kwestie dat je achteraf niet kunt denken had ik maar ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Julsa:

Haha zo ja! Ja denk ook wel! Kwam met alle passessies hier ook op uit.

Nu de datum dichterbij komt begint de twijfel wel hoor. Wil echt geen mega boobs en ben er toch beetje bang voor haha maar komt meer omdat D en E zo groot klinkt terwijl het maar bh maat is en geen zicht! Haha is lastig voorstellen gewoon:21:

Kan aan de andere kant ergens ook niet wachten!:wub:

Zoals @Ellen125. ook al zegt, niet bang zijn. Het gaat echt niet te groot zijn. Het is inderdaad heel lastig om voor te stellen en als je D of E hoort klinkt dat inderdaad erg groot maar nepborsten zien er sowieso altijd kleiner uit. :)

 

15 uur geleden zei Pompoen:

ik twijfel over dezelfde maat. Mag ik ook kijkje nemen in het album? En waar kan ik het album vinden? Sinds vandaag lid geworden en op 10 oktober mijn eerste consult!

Ik zal je toevoegen! Je kunt het album terugvinden op mijn profiel. Als ik het me zo goed herinner haha, staat er onder mijn naam/foto een lange balk waar je op kunt klikken en dan zie je het vanzelf. Sorry, kan het even niet beter uitleggen. :D

Bij wie ga je op consult? Veel succes en plezier alvast!! 

 

40 minuten geleden zei Tittie_chick:

@Ellen125 ik wilde net jou als voorbeeld gaan noemen hier, maar toevallig reageer je net zelf.

 

Voor iedereen:

Dit is voor mij ook de reden dat ik iets groter neem.

 

De verschillen zijn zo klein dat ik voor de 335cc gekozen heb.

met passen vond ik de 300 net genoeg en de 350 te groot. Uit de vele ervaringen van anderen, gekozen voor de tussenmaat richting het grote.

 

de maat van anouk vindt ik al heel mooi.. wel ben ik iets smaller/kleiner.

 

ik ben 1.63, 60kg en heb 70b.

 

335 zal zeker een mooie maat zijn bij je.  

Wat er mogelijk is heeft ook niet zozeer met je omtrek te maken maar eerder met de breedte van je borsten. 

Maar goed, je kunt inderdaad altijd beter voor de grotere maat gaan. Zoals je zegt, zijn de verschillen zo klein. 

 

Hihi ik ben 1.73m en 55kg en had een A/AA. Ik kon een implantaat kiezen tot een diameter van maximaal 11cm, liefst iets daarbinnen. Maar iedere pc is anders en houdt andere normen aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Anouk12:

@CatvonDee

Dankjewel!! :)

Ja toen was het verband twee dagen eraf maar inmiddels zijn die afdrukken weg. Waren voornamelijk lijmresten die ik er heel slecht af kreeg. 

(Foto is van afgelopen zaterdag)

 

@jopie-sommie

Dankjewel!! :lol:

@Anouk12 Hoi Anouk ,

 

Ik ben ook op 22 september door Dr.Verdonck geopereerd :-)

 

Hoe gaat jou herstel ?

 

Uit de berichten hierboven heb ik begrepen dat je je verband al vrij snel hebt afgehaald .

Ik heb dit namelijk ook gedaan want die kwam helemaal los .

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 @Anouk12 @Tittie_chick dank jullie wel dames! Stelt me echt gerust! 

Ik probeer het ook echt in gedachten te houden omdat de meeste wel roepen liever groter maar nu de datum dichterbij komt ga ik toch twijfelen:blink:. Gewoon geen zin in gezeur van anderen ook maar ik denk dat het de meeste ook niet op zal vallen. En te klein wil ik ook echt niet! 

 

@Ellen125, jij nog steeds niet helemaal happy? Of veranderen ze nog steeds?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei sabinax:

@Anouk12 Hoi Anouk ,

 

Ik ben ook op 22 september door Dr.Verdonck geopereerd :-)

 

Hoe gaat jou herstel ?

 

Uit de berichten hierboven heb ik begrepen dat je je verband al vrij snel hebt afgehaald .

Ik heb dit namelijk ook gedaan want die kwam helemaal los .

 

Groetjes

 

Hey meid, 

Jaaa dat weet ik nog haha! :)

Mijn herstel verloopt op zich goed, geen rare dingen ofzo (even afkloppen:P). De eerste week was heftig maar het gaat nu iedere dag beter. En ben nu al zoooo blij met mijn boobs!! :wub:

Het verband heb ik er inderdaad op donderdag afgehaald. Het zat er nog goed op maar had er erg veel last van. 

Maakte vanmiddag een iets te snelle beweging en dat voel ik nu nog dus dat zegt genoeg haha. Voorlopig echt nog even rustig aan doen. 

Hoe gaat jouw herstel? 

X

 

2 uur geleden zei Julsa:

@Ellen125 @Anouk12 @Tittie_chick dank jullie wel dames! Stelt me echt gerust! 

Ik probeer het ook echt in gedachten te houden omdat de meeste wel roepen liever groter maar nu de datum dichterbij komt ga ik toch twijfelen:blink:. Gewoon geen zin in gezeur van anderen ook maar ik denk dat het de meeste ook niet op zal vallen. En te klein wil ik ook echt niet! 

 

@Ellen125, jij nog steeds niet helemaal happy? Of veranderen ze nog steeds?

Meid, doe waar jij gelukkig van wordt! Meningen zullen er altijd zijn maar alleen je eigen mening doet ertoe. Het is jouw leven, jouw lichaam en dus ook jouw keuze! En je hoeft je tegenover niemand te verantwoorden. 

 

Zo, nu zal ik weer even kalmeren haha. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.